Anu Saagim on tyhmä rasisti

rtyetwe

Saagim nimitteli Maria Veitolaa rumaksi ja kehotti tätä menemään kauneusleikkaukseen.

Hyväksyn sen, että toisen vaatteita moititaan rumiksi. Mutta geneettisen ominaisuuden haukkuminen on rasismia. Kuten ihonväriä ja kasvonpiirteitä.

Veitola on perinyt ulkomuotonsa vanhemmiltaan eikä ole siihen syyllinen.

Kehottaisin Saagimia menemään psykiatrin vastaanotolle.

41

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eryhwer

      Saagim on typerä virolaisnainen joka ei ymmärrä olevansa typerä.

      • EOS450

        virolaisnainen??????? sehän on tietojeni mukaan alun perin RYSSÄ


    • Koplin.ketku

      Anu ei moittinut suomalaisakkoja ennenkuin nämä kateuttaan alkoivat panetella häntä vuosia sitten.

      • rtyhwe

        Saagim toki voisi moittia suomalaisten pukeutumista tai jopa lihavuutta. Nehän eivät ole geneettisiä ominaisuuksia.

        Mutta kehotus toiselle mennä kauneusleikkaukseen on rasismia. Hän vaati Veitolaa muuttamaan keinotekoisesti geneettisiä ominaisuuksiaan.

        Sama jos sanoisi tummaihoiselle, että olet ruma, mene ihonvalkaisuun.


      • Tyhmänihmisenmölyt

        Se lihomisalttius on geeneissä yhdistettynä vanhemmilta perittyihin huonoihin ruokatottumuksiin jota on sitten hyvin vaikea korjata aikuisiässä.

        Rasismia on kaikki jos ei ymmärrä mistä ihmisten ongelmat johtuu ja sitten on niitä joidenka ei tarvitse vaatteilla koreilla eikä uhrata rahaa ulkonäköönsä vaan voi senkin rahan käyttää johonkin hyödyllisempään. Ihmisen sisäinen rauha ja se että hyväksyy ulkonäköön vaatteisiin katsomatta ihmiseen niin on melkoinen saavutus johonka harva pystyy niin että näkee sisälle eikä tuijota kuoreen siis kalliiseen kuoreen johonka on varmasti uhrattu helvetisti rahaa.

        Oma painoni on jojoillut koko iän ylös ja alas kuin vuoristorataa ja tiedän kuinka se loukkaa varsinkin herkkiä nuoria painon arvostelu ja kaikki ulkonäönarvostelu. Se että pystyy olemaan arvostelematta silloin kun itsellä on asiat hyvin on itsensäkasvattamista ja parhainta on pitää loukkaavat mölyt itsessään kuin suoltaa niitä kuin paskaa ulos. Vain tyhmä ihminen suoltaa ihan kaikki mitä ajattelee niin ulos kuin paskalla kävisi.

        Muistan nuorena jo kun vanhat juopot miehet arvostelivat jos rinnat roikkui tai vatsa pömpötti. Mies saa olla ihan minkä näköinen harmaa hoitamaton vanha juntti mutta naisen pitäisi olla joku malli.

        Saagim olisi voinut arvostella sitä harmaantunutta vanhaa puutarhatonttua sillä sehän se oli kaikkein rumin ja oli noin kauniin nuoremman naisen pakko nukkua sellaisen vieressä sängyssä mutta rahamieshän ei ole ruma vaikka olisi harmaa ikäloppu. Kai sitä hävetti nukkua noin vanhan miehen sängyssä ja sillä alkoi piruilu. Saagin kivahti kun mies paljasti että seksi oli jo loppunut.

        Noi kaikki haukkumiset johtuu siitä ettei ihminen ole omaan elämäänsä tyytyväinen ja se on kulissia vaan. Vaikka olisi kuinka ulkoinen kuori kunnossa niin ei se tee ihmistä kuitenkaan onnelliseksi, tästä saagimista sen oikein näkee ettei se ole onnellinen. Vanhan miehen piti lahjoa sitä että sai sänkyynsä viereen vaikka tuskin läheisyyttä oli.

        Katsokaa vaikka trumppia joka vaihtaa varmasti nuorempaan lopun ikäänsä ja kaunis nuori nainen vanhan ukon vierellä on naurettavan näköinen, rahalla saa.

        Älykäs ihminen ei koskaan arvostele ylipainoa eikä pukeutumistakaan siis ainoastaan rahvaanomainen ja tyhmä ihminen alentuu arvostelemaan ketään jos sitä ei pyydetä että arvostele minut.

        Olin nuoruudessa jo hieman pullukka ja se joka minut haukkui läskiksi niin oli lihonut itse melkein tunnistamattomaksi kun hänet näin 20v myöhemmin.

        Ihminen joka ihan pyytämättä arvostelee toista niin on todella TYHMÄ ja näyttää vielä sen tyhmyytensä.


      • r7yue4tr
        Tyhmänihmisenmölyt kirjoitti:

        Se lihomisalttius on geeneissä yhdistettynä vanhemmilta perittyihin huonoihin ruokatottumuksiin jota on sitten hyvin vaikea korjata aikuisiässä.

        Rasismia on kaikki jos ei ymmärrä mistä ihmisten ongelmat johtuu ja sitten on niitä joidenka ei tarvitse vaatteilla koreilla eikä uhrata rahaa ulkonäköönsä vaan voi senkin rahan käyttää johonkin hyödyllisempään. Ihmisen sisäinen rauha ja se että hyväksyy ulkonäköön vaatteisiin katsomatta ihmiseen niin on melkoinen saavutus johonka harva pystyy niin että näkee sisälle eikä tuijota kuoreen siis kalliiseen kuoreen johonka on varmasti uhrattu helvetisti rahaa.

        Oma painoni on jojoillut koko iän ylös ja alas kuin vuoristorataa ja tiedän kuinka se loukkaa varsinkin herkkiä nuoria painon arvostelu ja kaikki ulkonäönarvostelu. Se että pystyy olemaan arvostelematta silloin kun itsellä on asiat hyvin on itsensäkasvattamista ja parhainta on pitää loukkaavat mölyt itsessään kuin suoltaa niitä kuin paskaa ulos. Vain tyhmä ihminen suoltaa ihan kaikki mitä ajattelee niin ulos kuin paskalla kävisi.

        Muistan nuorena jo kun vanhat juopot miehet arvostelivat jos rinnat roikkui tai vatsa pömpötti. Mies saa olla ihan minkä näköinen harmaa hoitamaton vanha juntti mutta naisen pitäisi olla joku malli.

        Saagim olisi voinut arvostella sitä harmaantunutta vanhaa puutarhatonttua sillä sehän se oli kaikkein rumin ja oli noin kauniin nuoremman naisen pakko nukkua sellaisen vieressä sängyssä mutta rahamieshän ei ole ruma vaikka olisi harmaa ikäloppu. Kai sitä hävetti nukkua noin vanhan miehen sängyssä ja sillä alkoi piruilu. Saagin kivahti kun mies paljasti että seksi oli jo loppunut.

        Noi kaikki haukkumiset johtuu siitä ettei ihminen ole omaan elämäänsä tyytyväinen ja se on kulissia vaan. Vaikka olisi kuinka ulkoinen kuori kunnossa niin ei se tee ihmistä kuitenkaan onnelliseksi, tästä saagimista sen oikein näkee ettei se ole onnellinen. Vanhan miehen piti lahjoa sitä että sai sänkyynsä viereen vaikka tuskin läheisyyttä oli.

        Katsokaa vaikka trumppia joka vaihtaa varmasti nuorempaan lopun ikäänsä ja kaunis nuori nainen vanhan ukon vierellä on naurettavan näköinen, rahalla saa.

        Älykäs ihminen ei koskaan arvostele ylipainoa eikä pukeutumistakaan siis ainoastaan rahvaanomainen ja tyhmä ihminen alentuu arvostelemaan ketään jos sitä ei pyydetä että arvostele minut.

        Olin nuoruudessa jo hieman pullukka ja se joka minut haukkui läskiksi niin oli lihonut itse melkein tunnistamattomaksi kun hänet näin 20v myöhemmin.

        Ihminen joka ihan pyytämättä arvostelee toista niin on todella TYHMÄ ja näyttää vielä sen tyhmyytensä.

        Terveyskeskuslääkäri sanoi minulle,, että olet liian lihava laihduta 20 kiloa. Ei se minua loukannut koska tiesin, että lihominen oli omaa syytäni.

        Muutin ruokailutapojani terveelliseksi ja laihdun 20 kiloa alle vuodessa.

        Minua olisi loukannut, jos lääkri olisi sanonut, että olet ruma mene kauneusleikkaukseen.

        En ole itse saanut valita minkä näköiseksi synnyn mailmaan.

        Hyväksyn kaiken arvostelun mikä kohdistuu asioihin jotka ovat omaa syytäni.


      • dfghjkvgfbhj
        Tyhmänihmisenmölyt kirjoitti:

        Se lihomisalttius on geeneissä yhdistettynä vanhemmilta perittyihin huonoihin ruokatottumuksiin jota on sitten hyvin vaikea korjata aikuisiässä.

        Rasismia on kaikki jos ei ymmärrä mistä ihmisten ongelmat johtuu ja sitten on niitä joidenka ei tarvitse vaatteilla koreilla eikä uhrata rahaa ulkonäköönsä vaan voi senkin rahan käyttää johonkin hyödyllisempään. Ihmisen sisäinen rauha ja se että hyväksyy ulkonäköön vaatteisiin katsomatta ihmiseen niin on melkoinen saavutus johonka harva pystyy niin että näkee sisälle eikä tuijota kuoreen siis kalliiseen kuoreen johonka on varmasti uhrattu helvetisti rahaa.

        Oma painoni on jojoillut koko iän ylös ja alas kuin vuoristorataa ja tiedän kuinka se loukkaa varsinkin herkkiä nuoria painon arvostelu ja kaikki ulkonäönarvostelu. Se että pystyy olemaan arvostelematta silloin kun itsellä on asiat hyvin on itsensäkasvattamista ja parhainta on pitää loukkaavat mölyt itsessään kuin suoltaa niitä kuin paskaa ulos. Vain tyhmä ihminen suoltaa ihan kaikki mitä ajattelee niin ulos kuin paskalla kävisi.

        Muistan nuorena jo kun vanhat juopot miehet arvostelivat jos rinnat roikkui tai vatsa pömpötti. Mies saa olla ihan minkä näköinen harmaa hoitamaton vanha juntti mutta naisen pitäisi olla joku malli.

        Saagim olisi voinut arvostella sitä harmaantunutta vanhaa puutarhatonttua sillä sehän se oli kaikkein rumin ja oli noin kauniin nuoremman naisen pakko nukkua sellaisen vieressä sängyssä mutta rahamieshän ei ole ruma vaikka olisi harmaa ikäloppu. Kai sitä hävetti nukkua noin vanhan miehen sängyssä ja sillä alkoi piruilu. Saagin kivahti kun mies paljasti että seksi oli jo loppunut.

        Noi kaikki haukkumiset johtuu siitä ettei ihminen ole omaan elämäänsä tyytyväinen ja se on kulissia vaan. Vaikka olisi kuinka ulkoinen kuori kunnossa niin ei se tee ihmistä kuitenkaan onnelliseksi, tästä saagimista sen oikein näkee ettei se ole onnellinen. Vanhan miehen piti lahjoa sitä että sai sänkyynsä viereen vaikka tuskin läheisyyttä oli.

        Katsokaa vaikka trumppia joka vaihtaa varmasti nuorempaan lopun ikäänsä ja kaunis nuori nainen vanhan ukon vierellä on naurettavan näköinen, rahalla saa.

        Älykäs ihminen ei koskaan arvostele ylipainoa eikä pukeutumistakaan siis ainoastaan rahvaanomainen ja tyhmä ihminen alentuu arvostelemaan ketään jos sitä ei pyydetä että arvostele minut.

        Olin nuoruudessa jo hieman pullukka ja se joka minut haukkui läskiksi niin oli lihonut itse melkein tunnistamattomaksi kun hänet näin 20v myöhemmin.

        Ihminen joka ihan pyytämättä arvostelee toista niin on todella TYHMÄ ja näyttää vielä sen tyhmyytensä.

        Arvosteleeko älykäs ihminen sitten toisen ikää? Yrität moralisoida toisen ulkonäön haukkumista ja teet sitä itse useampaan otteeseen viestissäsi. Ei saa arvostella nuoren herkän naisen painoa, mutta harmaantunutta miestä saa haukkua mielinmäärin, ja nuori nainenhan on vanhan ukon vierellä naurettavan näköinen, eiks nii?

        Juuri tämä tekopyhyys vituttaa. Jos joku sanoo tummahipiäistä ihmistä rumaksi, niin koko kansa tuomitsee rasistiksi, ja rasismihan on nähtävästi pahin mahdollinen juttu, mitä voi olla. Mutta jos miehellä on harmaat hiukset ja ikää enemmän, niin kukaan ei syyllistä tämän haukkujaa, päinvastoin, hänen vierellään rahan perässä seisova nuori nainenkin on tämän vanhan harmaan hirviön uhri. Rahallahan saa, vai miten se meni? Jokuhan voisi myös sanoa, että antamalla saa rahaa, mutta siinähän syyllistettäisiin jotain muuta tahoa kuin vanhaa harmaata miestä, ja eihän se käy päinsä.

        Mitäs muuten, jos Trumppikin olisi sellainen oikein musta afro? Siinä vaiheessa nuori nainen ei ilmeisesti näyttäisikään niin naurettavalta kyseisen miehen rinnalla, eikä tätä miestä saa arvostella ikänsäkään puolesta, koska sehän olisi automaattisesti rasismia.

        Ja sanotaan se nyt vielä kerran, että rasismi on vain ja ainoastaan rotusyrjintää, eikä mitään muuta. Olet todellakin nimimerkkisi arvoinen.


    • rywes

      Rasismin raja ylitetään, jos aletaan haukkua ihmisen geeneissään perimiä ominaisuuksia.

      Rumia vaatteita ja ylipainoa voi moittia.

    • Tuulipukusuomalainen

      Ainahan suomi nainen on haukuttu rumaksi jos se ei laittaudu horon näköiseksi, ole maalipytty, korkkarit jalassa ja makaa kauneushoitoloissa murjaanin hierottavana niin kuin hän nimitteli hierojaansakkin.

      Mitenkä tässä maassa olisi pärjätty jos nainen ei olisi ollut kuin kunnon maatiaishevonen eikä mikään ilotyttö hempsankeikka kuten saagim.

      Kun ottaa rikkaan vanhan puutarhatontun miehekseen ja elää kulissisuhteessa niin ei ole tainnut onnea tuoda kuitenkaan ja oma ulkonäkö alkaa rapistumaan ihan kaikilla oli sitten kaunis tai vähemmän kaunis. Siinä onkin sitten tekemistä ettei itse ala näyttämään rumalta ja voi alkaa tulla kovia suorituspaineita. Kuinka paljon sitä rahaa sitten tarviikaan alkaa uhraamaan naamavärkkiinsä kun sitä ei meikeillä enään saa huijattua näyttämään hyvältä.

      Ämmä oli kuin pikkukakara jos ei just mene kuin hän tahtoo niin tulee itkupotku raivari.

    • Miksu.maksu

      Ei tota Veitolaa voi kyllä kauniiksikaan sanoa, että mikä tossa Anun kommentissa nyt niin tuntuu ihmisiä ärsyttävän.

      • erywet

        "Ei tota Veitolaa voi kyllä kauniiksikaan sanoa"

        Saagim kehotti Veitolaa menemään kauneusleikkaukseen mitä pidän rasismina.

        Veitolaa syytettiin asiasta jota hän ei ole saanut itse valita. Hänen vanhemmiltaan perimänsä geenit tuottivat hänen ulkonäkönsä.

        Hyväksyisin, jos Saagim olisi sanonut, että vaatteesi ja kampauksesi on rumat.
        Ne Veitola on itse valinnut.

        Minulla arvostelun raja menee siinä, että arvostellaan asioita, joihin henkilö on itse syyllinen.

        Geeniperimän arvostelu ei johda mihinkään.


      • ihan.kelvollinen

        No ei Veitola kyllä rumakaan ole.


      • ikhyugvf
        erywet kirjoitti:

        "Ei tota Veitolaa voi kyllä kauniiksikaan sanoa"

        Saagim kehotti Veitolaa menemään kauneusleikkaukseen mitä pidän rasismina.

        Veitolaa syytettiin asiasta jota hän ei ole saanut itse valita. Hänen vanhemmiltaan perimänsä geenit tuottivat hänen ulkonäkönsä.

        Hyväksyisin, jos Saagim olisi sanonut, että vaatteesi ja kampauksesi on rumat.
        Ne Veitola on itse valinnut.

        Minulla arvostelun raja menee siinä, että arvostellaan asioita, joihin henkilö on itse syyllinen.

        Geeniperimän arvostelu ei johda mihinkään.

        Nainen voi vaikuttaa ulkonäköönsä käyttämällä sitä vitun pakkelia, jolla muutenkin ovat kautta aikain peitelleet todellista ulkonäköään. Jollei auta, niin muovipussinkin voi vetää päähänsä.

        Kuinka paljon ihmnen voi valita ikänsä? Kaikki kun tuntuvat pitävän itsestäänselvänä, että ihmisiä voi haukkua iän perusteella. Sekä sukupuolen, mikäli kyseessä on mies.

        "Saagim kehotti Veitolaa menemään kauneusleikkaukseen mitä pidän rasismina."

        Hah, ottaisit vähän selvää noista termeistä, jottei tarvitse itse keksiä merkityksiä asioille. Tuossa ei ole minkäänlaista rasismia.


    • Kuoleanu

      Susiruma kaikkien pökkimä ryssähuora.

    • rfthyer

      Geeniperimää, joka ilmenee ulkomuotona, ei kukaan voi valita joten sen haukkumisessa ei ole järkeä.

      Vaatteensa ihminen voi valita itse ja sen mitä syö ja kuinka paljon syö.Eli ihmistä voi moittia rumista vaatteista ja ylipainosta.

    • ftrhye

      Kumpa voisikin valita minkä näköisenä syntyy maailmaan. Teoriassa se on mahdollista.

      Tarvittaisiin aikakone jonka avulla palaisi menneisyyteen ennen syntymäänsä valitemaan itselleen mieluiset geenit.

      Siinä tapauksessa ihmistä voisi moittia rumaksi. Koska hän olisi itse voinut vaikuttaa siihen minkä näköiseksi syntyy.

    • Saagimillarumamies

      Miksi saagim haukkui veitolaa rumaksi sillä hänen mieshän oli vanha ja ruma ja ämmä nukkuikin varmaan meikit naamassa jottei se vanha mies pelästyisi.

      Saagim käski laittaa meikkiä naamaan niin missä välissä oli pessyt omansa pois ja töhrännyt heti pakkelit uudelleen.

      Sagimin keskitukka jakaus on jo vanhanaikainen niin kuin olisi vanhat verhot sivuilla. Trumpin ämmällä on sama kampaus verhot sivuilla ja viiru silmät. Sama tukkamalli iät ja ajat eikä osata muuttaa sitä iän mukaan. Tuo nuoruuden malli ei enään ole ehkä 50- 60 vuotiaalla niin ikään tyylikäs jos se oli nuorena.

      Teini ikäisten hiukset saagimilla on kohta ohitse mutta käytös on kuin teineillä noinkin vanhalla ämmällä joka on narsisti. Onko sillä miestä nykyään ollenkaan. Vaikka kroppa olisi kunnossa niin 50-60 vanhan naisen on varmaankin hyvin vaikea saada enään rahamiestä sillä heillä on varaa nuorempiin.

      • kjhbgvfhg

        Oletko himpun verran katkera, vai olisiko kyseessä ihan puhdas kateus? Vedät joka viestissäsi iän mukaan ja haukut ihmisiä sen perusteella. Samalla yrität kovasti moralisoida ulkonäön haukkumista, vaikka juuri siihenhän iän vuoksi haukkuminenkin perustuu.

        Mitä helvetin väliä sillä on minkälaista kampausta kukin pitää ja minkä ikäisenä? Vituttaako sinua kenties se, ettet näytä yhtä hyvältä kuin Trumpin ja Ratian muijat, vaikka olet ehkäpä nuorempikin? No, muuta sinä sitä ulkonäköäsi iän myötä, jos olet sen tarpeessa, kaikkien ei niin tarvitse tehdä.


    • Vanhanahka

      Saagimin vanha mies on ruma mutta kun pitää nukkua vanhan pienen miehen kanssa rahan takia niin täytyy naiset hukkua rumaksi.

      On siinä katkera ämmä ja huoliikohan sitä kukaan? Itseään päätä lyhempi saunatonttu vanha ukkeli on vain siitä kiinnostunut eikä kukaan muu. Pakkeloidusta vanhasta saagimista ei taida miehet olla kiinnostuneita. Ennemmin kelpaa vaikka lihava nuori kuin vanha nahka. Saagimilla alkaa nahka olla aika vanhan näköinen.

      • kjhvbgfhjbg

        Kukahan tässä katkera on?


    • ollavöimieteola

      Eihän tuossa ole mitään uutta , sammakoita suustaan päästänyt ja noilla kohulausunnoillaan esillä ollut. Sitä kun hänkin iän myötä alkaa olla hiipunut tähti.
      Ratiakin kun heittti pihalle koitappa muuten sitten pinnalle nousta. Olis koko hempukka noussut otsikoihin jos ei Ratia olis esille tuonut.
      Pyrkyri mikä pyrkyri , koittaa kuulua sivistyneistöön mutta tuossa tulos.

    • rseasdf

      Ei Veitolan kampaus ja vaatteet minunkaan silmääni miellytä. Voisin jopa sanoa sen hänelle.

      Mutta en kehottaisi häntä menemään kauneusleikkaukseen. On epäoikeudenmukaista syyttää ihmistä asiasta jota hän ei ole saanut itse valita.

      Veitola peri ulkonäkönsä vahempiensa geeneistä.

      Saksalaiset tuomitsivat juutalaisia ja muita ihmisiä näiden ulkonäön perusteella "ali-ihmisiksi".

      Ei se mihinkään johtanut koska ihminen ei voi vaihtaa geenejään vaikka haluaisikin.

      Eli sellainen on täysin turhaa ajan hukkaamista.

      • kjnhbgvfcdx

        Ja taas ollaan sääntöjen vastaisia, jos kehdataan sanoa, etteivät saksalaiset tuominneet ketään ulkonäön vuoksi. Ja sehän on toki vallan saatanasta, jos menee vielä lisäämään, että juutalainen on kirjoittanut kirjan, jossa väläytellään saksalaisten steriloimista, jotta sakut loppuisivat maailmasta. Kirjan nimi on "Germany Must Perish". Kalergin suunnitelman mainitseminen on myös poliittisesti epäkorrektia, koska kyseinen suunnitelma pyrkii hävittämään valkoiset eurooppalaiset maailmasta massamaahanmuutolla. Valkoisethan nimenomaan pitää korrektisti leimata syypäiksi kaikkeen, jotta voidaan uhriuttaa muut kansat ja ajaa näiden etuja samalla valkoisten sellaisia polkien.

        "On epäoikeudenmukaista syyttää ihmistä asiasta jota hän ei ole saanut itse valita."

        Saako iän valita?


    • HyväAnu

      Suomalaiset suvakkifeministit ovat typeriä rasisteja Anua kohtaan. Tsemppiä Anu äläkä välitä alemmuudentuntoisista surkimuksista!!!

      • tyujrft

        Saagimilla on oikeus arvostella suomalaisia. Mutta ihmisen geeniperimään perustuvien ulkonäköasioiden haukkuminen on epäoikeudenmukaista.

        Minäkin tottakai haluaisin näyttää ktreikkalaiselta jumalalta mutta en voi vaihtaa geenejäni.

        Vaatteeni ja kampaukseni ja sen kunka paljon ja mitä syön olen itse valinnut.

        Hyväksyn että niitä arvostellaan.


    • tr6ur

      Rakentavaa kritiikkiä aina tarvitaan. Saagimin harrastama pahantahtoinen nälviminen ei johda mihinkään.

    • 6uyer

      Veitolan kampaus ja vaatteet ei minunkaan mielestä ole kauniita. Ei hänen kasvonpiirteensä tai vartalonsa ole mielestäni rumia.

      Saagimin olisi pitänyt kertoa tarkemmin mitä hän pitää rumana Veitolassa.

      Kehotus Veitolalle mennä kauneusleikkaukseen viittaa siihen että Saagim pitää Veitolan kasvonpiirteitä rumina.

      En ole samaa mieltä. Veitolan kasvot on keskimääräistä kauniimmat.

    • retywe

      On kohtuutonta kohdistaa tuollainen hyökkäys keskimääräistä kauniimpaan ihmiseen.

      Mitä todella rumat mahtaa ajatella Saagimista ? "Hullu sivistymätön paskiainen möläyttelee taas" jotain sellaista varmaan.

    • yhertg

      Saagimilla ehkä on jokin piilevä sairaus. Touretten oireyhtymä esim

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Koprolalia

      Koprolalia (kr. κόπρος ’uloste’ λαλιά ’puhe’) on varsinkin Touretten oireyhtymään kuuluva oire. Sillä tarkoitetaan pakonomaista tarvetta puhua hävyttömyyksiä.

    • 6yuer

      Touretten oireyhtymässä ihminen tuntee pakonomaista tarvetta sanoa loukkauksia muille ihmisille.

      Ehkä Saagimille on kehittymässä se sairaus.

    • 5ryhwert

      Veitolan kannattaisi jo harkita kunnianloukkaussyytteen nostamista Saagimia vastaan.

      Koska Saagimin harjoittama loukkaava nimittely on mennyt liian pitkälle.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus

      Suomen rikoslaissa (39/1889) kunnianloukkaus on asianomistajarikos eli syyte nostetaan pääasiassa vain, mikäli kunnianloukkauksen uhri sitä vaatii.

      »Joka

      1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

      2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

      on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.

      • tuskin se niin hullu on.

        Ja tuo ei pidä paikkaansa. Tuo laki. Sitä sovelletaan ihan yhtälailla, vaikka 'tieto' olisi tottakin. Eli siis vihjauksen. Tai sana meinaa joko tai, tai molempia.


    • Veitola ei mikään ruusu ole, mutta onhan se nyt kuitenkin paljon kauniimpi kuin tuo virolainen akka, vaikka ei kumitissejä olekaan(!)OK

    • saagiminfani

      veitola on tyhmä, ruma ja vielä ei osaa minkäänlaisia käytöstapoja.
      ai niin, kouluttamaton huomion kipeä luuseri.

      minä ja mun mies ei ainakaan tykästä moisesta luuskanasta

    • dsfghjkhgf

      Molemmat ovat kaukasialaisia, eli valkoista rotua. Miksei kukaan nykyään tiedä, mitä sana "rasismi" tarkoittaa?

    • rumilusprkele

      Saagim on yksinkertainen typerä ämmä eikä nyt edes häävin näköinen

    • tekopyhää
    • lsoosp

      Sitä saa mitä tilaa,veitola nimittäin.Veitola on työkseen mollannut ihmisiä, jo aalkaa itku ja hammasten kiristys kun joku sanoo totuuden toimittajasta.Jos aukoo muista asiattomuuksia tai nolaa muita,luulisi kestävän kritiikkiä.Suomalaiset toimittajat näyttävät olevan herkkähipiäisiä.Luin uskomattomia kirjoituksia Iivo Niskasesta takavuosina ,haukkuivat ja mollasivat toimittajat ja katso, mollattu nuorukainen maailman paras hiihtäjä.Eikä Saagim mitenkään väärässä ole.rumalla naamalla parempi olla nöyrä.Huvittaa tässä yhteydessä Stillerin sairausloma.Ensin vittuillaan viikkokausia pääministeristä juoponnäköisten toimittaja miesten kanssa,taisipa mukana olla yksi pyöreäkyntinen nainen.Tämän jälkeen ikään kuin marttyyrin viittaa kantaen jää sairauslomalle.Kyllä toimittajiakin saa arvostella jos siihen on aihetta-ei pidä mennä tv-hommiin jos on noin arka ulkonäkötotuuksista.Saagim on muuten upea nainen,hänellä jos kenellä on kanttia sanoa toisten naisten ulkonäöstä.

    • Jekulov

      Anu on susiruma virohuora. Siis oikeasti jakopää!

    • TOTUUSSS

      ___________________________________________________________________



      ONHAN SE VEITOLA RUMA JA OMAHYVÄINEN NÄIN PITAA AJATELLA OLIO.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe