NYT KUN MÄNTYKANKAAN SIWA

keelus

lopetetaan, niin olisiko joku yrittäjähenkinen yksilö kiinnostunut jatkamaan jonkin sortin kauppaa/kioskia.Asiakkaita kuitenkin riittäisi, varsinkin jos veikkauksen pitäisi.
Täältä emme kuitenkaan aio missään k-kaupassa 'tien' toisella puolella käydä. Helpommin sitten prismaan samalla vaivalla.Kiinteistössähän lienee myös asuitilat joissa yrittäjä voisi asua.Olisi hienoa jos kaupalle jatkoa saisi.

38

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinnemenette

      Ei ole. Liian pieni ja vanha rakennus. Veikkaus ei tuota niin paljoa. Vastasit jo prisman.

    • teretyi

      Prisma on liian kaukana vanhustentalon asiakkaille, hehän ovat olleet melko suuri asiakaskunta.Veikkaus on hyvä apu pikkukaupan/kioskin pitoon. Karhulassakin olevan kiparin pitäjä sanoi jo 9vuotta sitten jottei muuta myyntiä tarvisi ollakaan kun pärjäisi.

      • Huonosti

        Niin luuli metsäkulman kioskin uusi yrittäjä veikkauksella kultaa vuolevansa, kuinkas kävikään.


      • mettyse
        Huonosti kirjoitti:

        Niin luuli metsäkulman kioskin uusi yrittäjä veikkauksella kultaa vuolevansa, kuinkas kävikään.

        Karhulan keskusta on liianlähellä Metsäkulmaa....siinä syy.


      • Kaikkihanneon
        mettyse kirjoitti:

        Karhulan keskusta on liianlähellä Metsäkulmaa....siinä syy.

        Niin on sale amiraali ja karhula liian lähellä mäntykangasta.


      • Kerronykunkiinnostaa
        Huonosti kirjoitti:

        Niin luuli metsäkulman kioskin uusi yrittäjä veikkauksella kultaa vuolevansa, kuinkas kävikään.

        Katteleppas kuin paljon ärrille etsitään uusia yrittäjiä? Ei veikkaus ketään pelasta vaikkamyynti olisi tähtitieteellinen summa. Niin ja mistä ihmeestä sinä tiedät mitäon kioskin uusi yrittäjä luullut? Oletko läheinenki ?


      • Tiedossaonsyyt
        Kerronykunkiinnostaa kirjoitti:

        Katteleppas kuin paljon ärrille etsitään uusia yrittäjiä? Ei veikkaus ketään pelasta vaikkamyynti olisi tähtitieteellinen summa. Niin ja mistä ihmeestä sinä tiedät mitäon kioskin uusi yrittäjä luullut? Oletko läheinenki ?

        Nytpä ei ärristä ollutkaan kyse, ärrät keskustassa ja ärrä ym. Paketti palvelua on. Ärrällä olet kauppias ja tarjoukset ym. On ketjun määräämät. Metsäkulman kioskin yrittäjästä tiedän kun asiakkaana ollut, nähnyt ja kuullut. Hän luuli veikkauksella takovan rahaa. Kukkia oli milloin oli, irtokarkit minimiin, muutama pullo kylmäkaapissa, irtojäätelö myynti, pienen pallon koko niin pieni ettei näy edes tötteröstä. Tupakan myynnin lopetus katteen pienuuden takia ym. Hautausmaa vieressä, ihmiset tottui saamaan kukat ja kynttilät siitä edellisen omistajan aikana. Ajoi itsensä alamäkeen, kysyi vanhalta omistajalta miten jatkaa hänen jälkeensä. Neuvoi, älä muuta mitään, kukkia oltava ym. Ei kun perse edellä puuhun. Sitten naamakirjassa syyttää kylän nuoria tyhjän kioskinsa sotkemisesta ja haaveilee samalla aukaisevansa sen jollain uudella toiminnalla.


      • Unissapuhuja
        Huonosti kirjoitti:

        Niin luuli metsäkulman kioskin uusi yrittäjä veikkauksella kultaa vuolevansa, kuinkas kävikään.

        Kummaa miten en muista tuollaista sanoneeni. Kenelle olen mahtanut puhua? Muista mainita kun tulet asiakkaaksi taas.


      • Etsilleensulla
        Unissapuhuja kirjoitti:

        Kummaa miten en muista tuollaista sanoneeni. Kenelle olen mahtanut puhua? Muista mainita kun tulet asiakkaaksi taas.

        Paha tulla asiakkaaksi kioskiin mikä ei ole toiminnassa.


      • Ostapoisjateeparemmin
        Etsilleensulla kirjoitti:

        Paha tulla asiakkaaksi kioskiin mikä ei ole toiminnassa.

        No mutta enkös minä unelmoinut siihen jotain? Tule sitten kun saamme taas paikan auki. Ja mitä tulee siihen mitä olen sanonut niin voit toki jo myöntää värittäneesi tekstiä? Minä itse tiedän mitä olen sanonut ja sinun kuvailusi oli siitä kaukana. Ei ole sinun lainarahoja joita olen käyttänyt mutta ilman parempaa tietoutta toki on ihan viisasta kommentoida naamakirjassa ja siellä kun sinulta asiasta kysyin niin et viitsinyt vaivautua vastaamaan. Mitä minä olen sinulle tehnyt että pitää noin kovasti päästä mielipidettä jakamaan? Onko kyse niistä tikkareista joista kitisit? Niitä joita olit aiemminkin ostanut ja joita oli minullakin myynnissä? Oletko sama henkilö? Vai mistä kenkä puristaa?


      • Sopivakenkä
        Ostapoisjateeparemmin kirjoitti:

        No mutta enkös minä unelmoinut siihen jotain? Tule sitten kun saamme taas paikan auki. Ja mitä tulee siihen mitä olen sanonut niin voit toki jo myöntää värittäneesi tekstiä? Minä itse tiedän mitä olen sanonut ja sinun kuvailusi oli siitä kaukana. Ei ole sinun lainarahoja joita olen käyttänyt mutta ilman parempaa tietoutta toki on ihan viisasta kommentoida naamakirjassa ja siellä kun sinulta asiasta kysyin niin et viitsinyt vaivautua vastaamaan. Mitä minä olen sinulle tehnyt että pitää noin kovasti päästä mielipidettä jakamaan? Onko kyse niistä tikkareista joista kitisit? Niitä joita olit aiemminkin ostanut ja joita oli minullakin myynnissä? Oletko sama henkilö? Vai mistä kenkä puristaa?

        En tule. Pilasit itse yrityksesi. Kukkia oli milloin oli. Irtokarkit minimiin. Irtojäätelön pienipallo ei näkynyt kunnolla edes tötteröstä. Olisit jatkanut niin kuin edellinen omistaja sanoi sinulle, älä muuta mitään. En minä mitään väritä. Enkä tiedä lainoistasi, eikä minulle kuulu lainasi jos sinulla sellaista on. En ole naamakirjassakaan, kuullut vain että paikalliset mopopojat naamakirjassa mielestäsi sotkeneet entistä kioskirakennustasi. En ole ostanut tikkareita, vain naurettavan pienen pienenpallon jäätelön. Jonka saadessani en tiennyt nurkalla itkeä vai nauraa. Rahat meni, luu käteen. Kerran kukkia yksi torstai, nauraen totesit että ensi viikon tiistaina tulee seuraavaksi. Edellisen omistajan aikana joka päivä kukkia. Surkuhupaisa esitys yrittäjyytesi valitettavasti oli. Teit juuri päinvastoin kuin sinua oli neuvottu. Sana kiertää, turha syyttää muita kuin peilistä näkyvää. Toivottavasti et tee kallista remonttia nyt kioskin muutosta kahvilaksi. Ei valitettavasti kannata, ei riitä asiakkaita edes säälistä.


      • Hymypäivässä
        Sopivakenkä kirjoitti:

        En tule. Pilasit itse yrityksesi. Kukkia oli milloin oli. Irtokarkit minimiin. Irtojäätelön pienipallo ei näkynyt kunnolla edes tötteröstä. Olisit jatkanut niin kuin edellinen omistaja sanoi sinulle, älä muuta mitään. En minä mitään väritä. Enkä tiedä lainoistasi, eikä minulle kuulu lainasi jos sinulla sellaista on. En ole naamakirjassakaan, kuullut vain että paikalliset mopopojat naamakirjassa mielestäsi sotkeneet entistä kioskirakennustasi. En ole ostanut tikkareita, vain naurettavan pienen pienenpallon jäätelön. Jonka saadessani en tiennyt nurkalla itkeä vai nauraa. Rahat meni, luu käteen. Kerran kukkia yksi torstai, nauraen totesit että ensi viikon tiistaina tulee seuraavaksi. Edellisen omistajan aikana joka päivä kukkia. Surkuhupaisa esitys yrittäjyytesi valitettavasti oli. Teit juuri päinvastoin kuin sinua oli neuvottu. Sana kiertää, turha syyttää muita kuin peilistä näkyvää. Toivottavasti et tee kallista remonttia nyt kioskin muutosta kahvilaksi. Ei valitettavasti kannata, ei riitä asiakkaita edes säälistä.

        Onpas paksua 😂 pilattu mikä pilattu 😂 älä ystävä huvä kanna huolta. Teen minkä pystyn ja mikäli sinun sanaasi on uskominen niin pääset parin vuoden päästä sanomaan: mitä minä sanoin
        😊
        Nyt muistankin, taisi olla lauantai tai sunnuntai ja suutarilla oli loma ja kukat tilasin kouvolan kukkatukusta joka toimittaa kerran viikossa.. tiistaisin... kukkia oli mutta oli myyty jo loppuun. Olen pahoillani mokomasta... sanoitko siinä paikan päällä siitä jäätelöstä vai tulitko vaan tänne kertomaan? Muisteleppas. Sinun toimesi kertoo luonteestasi melkoisen paljon. Et siis aio tulla kasvotusten asiaa selvittämään? Olisin tarjonnut kahvit? Hyvää kesää sinullekkin, nimetön entinen asiakas.


      • Loppuennenkuinauki
        Hymypäivässä kirjoitti:

        Onpas paksua 😂 pilattu mikä pilattu 😂 älä ystävä huvä kanna huolta. Teen minkä pystyn ja mikäli sinun sanaasi on uskominen niin pääset parin vuoden päästä sanomaan: mitä minä sanoin
        😊
        Nyt muistankin, taisi olla lauantai tai sunnuntai ja suutarilla oli loma ja kukat tilasin kouvolan kukkatukusta joka toimittaa kerran viikossa.. tiistaisin... kukkia oli mutta oli myyty jo loppuun. Olen pahoillani mokomasta... sanoitko siinä paikan päällä siitä jäätelöstä vai tulitko vaan tänne kertomaan? Muisteleppas. Sinun toimesi kertoo luonteestasi melkoisen paljon. Et siis aio tulla kasvotusten asiaa selvittämään? Olisin tarjonnut kahvit? Hyvää kesää sinullekkin, nimetön entinen asiakas.

        Tee mitä teet, olisi kannattanut uskoa neuvoja. Menestys reseptiä ei kannata muuttaa noin suurilla muutoksilla. Eikö niitä kukkia voinut hakea itse muualta kuin odottaa torstaina seuraavaan tiistaihin? Kyllä siinä moni ajattelee miksei ole, eikä tule uudestaan kun epävarmaa onko niitä taaskaan ja lähdettävä hakemaan muualta. Ehkä yrittäjästä pieni asia, ostajalle iso. En sanonut paikan päällä, hävetti puolestasi jo niin paljon tuo pienen pieni pallo koko. Enkä ollut ainoa kuka samaa mieltä. Muutenkin tuote valikoima kallistui ja huononi. Toki yrittäjänkin pitää tienata. Irtokarkit onnettomiin valikoimiin, koirille karkkia. Tupakat pois myynnistä katteen pienuuden takia. Pitäjä imee tupakkaa posket lommolla ulkona kioskin edustalla, ei hirveän houkuttelevan näköistä sanoi moni. Polttakaa nyt takana piilossa kahvion aikana. Mies painaa päivät töitä ja illaksi kioskia pitämään..Ei ne muutama vanhempi herrasmies tainut veikkauksillaan kioskin avautuessa sitä leipää tuoda. En todellakaan aio tulla selvittämään kasvotusten, pidä kioskisi. Ei tarvitse paria vuotta odottaa, totuus samalla yrittämiselläsi on lyhyt. Niin sinunkin luonteesi kertoo paljon, ei yrittäjäksi, ei jatkoon. Toivon ettet tehnyt elämää suurempaa velkaa ostaessasi ja nyt remontoidessasi. Pystyt vielä ehkä palkolliseksi jonnekkin. Todella suuria asenne muutoksia tarvitset ja helvetisti onnea jos meinaat menestyä. Asiakkaita ei kannata aliarvioida, arvostella, kuunnella.


      • Onneatarvitaan
        Hymypäivässä kirjoitti:

        Onpas paksua 😂 pilattu mikä pilattu 😂 älä ystävä huvä kanna huolta. Teen minkä pystyn ja mikäli sinun sanaasi on uskominen niin pääset parin vuoden päästä sanomaan: mitä minä sanoin
        😊
        Nyt muistankin, taisi olla lauantai tai sunnuntai ja suutarilla oli loma ja kukat tilasin kouvolan kukkatukusta joka toimittaa kerran viikossa.. tiistaisin... kukkia oli mutta oli myyty jo loppuun. Olen pahoillani mokomasta... sanoitko siinä paikan päällä siitä jäätelöstä vai tulitko vaan tänne kertomaan? Muisteleppas. Sinun toimesi kertoo luonteestasi melkoisen paljon. Et siis aio tulla kasvotusten asiaa selvittämään? Olisin tarjonnut kahvit? Hyvää kesää sinullekkin, nimetön entinen asiakas.

        Kahvila tulossa? Kuulostaa oudolta idealta, ei ole lähellä edes työpaikkoja mistä asiakaskuntaa tulisi. Kylä muutenkin vanhempaa asukkia, aatteenkadun ja kenttäkadun väriläiskät ja hörhöt tuskin käy. Jos ei saanut menestyvää kioskia entisen omistajan hyvällä asiakaskunnalla menestymään...


      • Asiakashuomioon
        Hymypäivässä kirjoitti:

        Onpas paksua 😂 pilattu mikä pilattu 😂 älä ystävä huvä kanna huolta. Teen minkä pystyn ja mikäli sinun sanaasi on uskominen niin pääset parin vuoden päästä sanomaan: mitä minä sanoin
        😊
        Nyt muistankin, taisi olla lauantai tai sunnuntai ja suutarilla oli loma ja kukat tilasin kouvolan kukkatukusta joka toimittaa kerran viikossa.. tiistaisin... kukkia oli mutta oli myyty jo loppuun. Olen pahoillani mokomasta... sanoitko siinä paikan päällä siitä jäätelöstä vai tulitko vaan tänne kertomaan? Muisteleppas. Sinun toimesi kertoo luonteestasi melkoisen paljon. Et siis aio tulla kasvotusten asiaa selvittämään? Olisin tarjonnut kahvit? Hyvää kesää sinullekkin, nimetön entinen asiakas.

        Älä sinäkään tule tänne tai naamakirjaan syyttelemään jos kahvio ei kannattanutkaan. Et ainakaan saa sympatiaa. Ilmainen vinkki: ei pirkka tai muuta halpis sonta kahvia. Ei halpis pakaste pullaa. Pieni kahvi ei ole loru pohjalle. Edellisen päivän kahvia ei tarjolla, eikä vanhaa pullaa vesi lautanen vierellä käytetä mikron kautta. Nuokun vältät ja saat asiakkaita, tienaat ehkä leipäsi.


      • Onneajamenestystä
        Hymypäivässä kirjoitti:

        Onpas paksua 😂 pilattu mikä pilattu 😂 älä ystävä huvä kanna huolta. Teen minkä pystyn ja mikäli sinun sanaasi on uskominen niin pääset parin vuoden päästä sanomaan: mitä minä sanoin
        😊
        Nyt muistankin, taisi olla lauantai tai sunnuntai ja suutarilla oli loma ja kukat tilasin kouvolan kukkatukusta joka toimittaa kerran viikossa.. tiistaisin... kukkia oli mutta oli myyty jo loppuun. Olen pahoillani mokomasta... sanoitko siinä paikan päällä siitä jäätelöstä vai tulitko vaan tänne kertomaan? Muisteleppas. Sinun toimesi kertoo luonteestasi melkoisen paljon. Et siis aio tulla kasvotusten asiaa selvittämään? Olisin tarjonnut kahvit? Hyvää kesää sinullekkin, nimetön entinen asiakas.

        En yrittäjä tulisi asiakkaita arvostelemaan tänne. Kritiikkiä varmasti tulee, niistä opittava. Ottaisin näyränä palautteen vastaan. Jokuhan siinä pieleen mennyt on kun joutunut lopettamaan. Jos uuden avaat, asenne ja nöyryys kohdalleen. Muuten ei hyvä heilu. Asiakas oikeassa, maksaa palkkasi kuitenkin.


      • Hyvääkesää
        Loppuennenkuinauki kirjoitti:

        Tee mitä teet, olisi kannattanut uskoa neuvoja. Menestys reseptiä ei kannata muuttaa noin suurilla muutoksilla. Eikö niitä kukkia voinut hakea itse muualta kuin odottaa torstaina seuraavaan tiistaihin? Kyllä siinä moni ajattelee miksei ole, eikä tule uudestaan kun epävarmaa onko niitä taaskaan ja lähdettävä hakemaan muualta. Ehkä yrittäjästä pieni asia, ostajalle iso. En sanonut paikan päällä, hävetti puolestasi jo niin paljon tuo pienen pieni pallo koko. Enkä ollut ainoa kuka samaa mieltä. Muutenkin tuote valikoima kallistui ja huononi. Toki yrittäjänkin pitää tienata. Irtokarkit onnettomiin valikoimiin, koirille karkkia. Tupakat pois myynnistä katteen pienuuden takia. Pitäjä imee tupakkaa posket lommolla ulkona kioskin edustalla, ei hirveän houkuttelevan näköistä sanoi moni. Polttakaa nyt takana piilossa kahvion aikana. Mies painaa päivät töitä ja illaksi kioskia pitämään..Ei ne muutama vanhempi herrasmies tainut veikkauksillaan kioskin avautuessa sitä leipää tuoda. En todellakaan aio tulla selvittämään kasvotusten, pidä kioskisi. Ei tarvitse paria vuotta odottaa, totuus samalla yrittämiselläsi on lyhyt. Niin sinunkin luonteesi kertoo paljon, ei yrittäjäksi, ei jatkoon. Toivon ettet tehnyt elämää suurempaa velkaa ostaessasi ja nyt remontoidessasi. Pystyt vielä ehkä palkolliseksi jonnekkin. Todella suuria asenne muutoksia tarvitset ja helvetisti onnea jos meinaat menestyä. Asiakkaita ei kannata aliarvioida, arvostella, kuunnella.

        Minä arvostan niin paljon asiakkaitani että en heitä ole tyhmäksi luullut. Liiketoiminnassa tarvitaan katetta jotta se toimii. Jos haen naapuri kukkamyymälästä 20e:n amppeleita ja maksan vielä bensat niin sinähän toki olisit sen ostanut 40euron hintaan minulta, ihan vaan tässä huomioksi? Kokeilin nimittäin sitäkin ja haukut tuli ylihinnoittelusta 😂Tietyn myyntiartikkelin koko vuoden katteella ei makseta edes yhden kuun vesimaksua vaikka kovasti niitäkin möin. Tulos ennen kuljetusmaksuja oli kivaa nähtävää mutta ei siinä näkynyt kuljetusmaksua jonka jälkeen käteen jäi alle satanen. Mutta se siitä: älä muuta mitään teoriasta. Kyllähän te paremmin kai tiedätte. En kenenkään sääliä ole kaivannut enkä sitä tule kaipaamaan vaan yritän elättää perheeni niinkuin kaikki muutkin. Toki olisin voinut jäädä kotiin loisimaan kelan työttömyyspäivärahoilla vaan en sitä halunnut. Tämä tästä nyt tällä erää, hyvää kesää kaikille 😊


      • Hymypäivässä
        Onneajamenestystä kirjoitti:

        En yrittäjä tulisi asiakkaita arvostelemaan tänne. Kritiikkiä varmasti tulee, niistä opittava. Ottaisin näyränä palautteen vastaan. Jokuhan siinä pieleen mennyt on kun joutunut lopettamaan. Jos uuden avaat, asenne ja nöyryys kohdalleen. Muuten ei hyvä heilu. Asiakas oikeassa, maksaa palkkasi kuitenkin.

        En ole asiakkaita arvostellut mutta muistan mitä olen sanonut. Kenelle minä olen koskaan sanonut että kultaa vuolen tai luulen rikastuvani? Enhän minäkään laita sanoja toisten ihmisten suuhun ja esitä epätosia asioita tosina? Nimettömänä ja kasvottomana keskustelupalstalla? Onpa reilua.


      • Hymypäivässä
        Onneajamenestystä kirjoitti:

        En yrittäjä tulisi asiakkaita arvostelemaan tänne. Kritiikkiä varmasti tulee, niistä opittava. Ottaisin näyränä palautteen vastaan. Jokuhan siinä pieleen mennyt on kun joutunut lopettamaan. Jos uuden avaat, asenne ja nöyryys kohdalleen. Muuten ei hyvä heilu. Asiakas oikeassa, maksaa palkkasi kuitenkin.

        Ja tajusin itsekkin että parempi antaa olla kun ei kaikki ihmiset tiedä kaikesta kaikkea. Minä arvostan ihmisiä ja tiedän että meistä jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Siksi nyt jätän tämän keskustelun tähän. Kiitos neuvoista ja anteeksi jos jotakuta loukkasin. Hyvää kesää.


    • 3292952

      Veikkausta yms ei niin vaan "oteta". Esim 50 000e pantti ei ole tavaton. Monella ei ole sellaisia rahkeita, rayn koneistakin pyydetään helposti 15 000e per kone jotain panttia

    • 35223fd

      Lisäksi nuo ovat luvanvaraisia ja ne pitää anoa, ei onnistu kaikilta sekään.

    • Ahmedalibaba

      Ei se kannata jos käydään siwasta hakemassa litra maitoa ja karkkipussi...

      • niiskio

        Kyllä siinä kulmilla on paljon väkeä, joitten on 'pakko' käyttää lähintä. Eli juurikin ne vanhustentalojen asukkaat ja siellä on myös autottomia joille tuopi hankaluuksia asiointi.Ei se palvelulinja kaikille sovi, tarkoitan sitä autoa joka porukkaa keräilee asioille.....tai onko sekään enää toiminnassa.


      • Eituuenää
        niiskio kirjoitti:

        Kyllä siinä kulmilla on paljon väkeä, joitten on 'pakko' käyttää lähintä. Eli juurikin ne vanhustentalojen asukkaat ja siellä on myös autottomia joille tuopi hankaluuksia asiointi.Ei se palvelulinja kaikille sovi, tarkoitan sitä autoa joka porukkaa keräilee asioille.....tai onko sekään enää toiminnassa.

        Joka tapauksessa siihen ei kauppaa tule enää. Sale amiraaliin mentävä.


    • Palkallapitääelää

      Ajattelin tullasiihen yrittäjäksi. Hinnat pitää tuplata jos meinaa kaupan tuotolla elää. Kuinka moni tulee ostoksille? . Jos haluatte lähikaupan on sitten varauduttava sen mukaiseen hinnoitteluun.

      • Tuskimpamenet

        Niin minäkin ajattelen kaikenlaista.


    • Narssunklubi

      Tietojen mukaan siihen tulisi narsun persepano klubi. Jäsenyyden voi sopia kuka tahansa maksamalla jäsenyyden. Se on aina yksityis tilaisuus joten ei kaikille vapaata pääsyä, sovitut erikois vieraille joskus. Omat juomat mukaan. Narssu hoitanut Kiinalaisen akselirasva tynnyrin voiteeksi.

      • Itkettäähuonos

        Mene unelmiesi kanssa gay-palstalle. Niin loppuun kulutettu sinun kiinalainen akselirasva unelmasi lahnalla kera jarssu, narssu taipaleen.


      • Voisinua

        Pikku homo homppelia ootko noin anuksen puutteessa kun jatkuvasti siintä kirjoitat hommaa vaikka poika nukke mitä sitte jyystät sillä kiinalaisella akselirasvalla voideltua pryypreikää


      • Siwaaparempi

        Pysy se aika housuissasi että narsu saa sen paikan laitettua toiminta kuntoon. Lahnatiellä lähellä asuukin että on työpaikka lähellä (vaikka on eläkkeellä, kerrotaan). (Pimee bisnes?) No, se ei uutta narsulle.


    • kebabLihaaaa

      Mäntykankaan siwaan avataan uusi mamu-kebab pizzeria jos yrittäjä saa starttipotin taas kasaan. Jos ei onnistu niin minikirppis oli sitten ihan ok.

    • tallonmuualle

      Keskon mielivallan takia muutan asiakkaaksi S-ryhmän kauppaan, nyt on suunnilleen sama matka S tai K kauppaan.

      • Loppuusevaan

        Ei se keskokaan niin tyhmä ole että kannattamatonta kauppaa pitäisi. Ei niitä joka nurkalla kannata pitää. Lähikaupat oy oli sitä paitsi viittä vailla konkurssissa.


      • aina-sunnuntaina

        Mäntykankaalta on vain vaivainen kivenheitto amiraaliin ostoksille. Otsolastakin vain irakilaisen singon kantama. Sitä paitsi amiraalissa on hyvä syödä tai juoda päiväkahvit ja lukea samalla päivän lehdet sekä tavata tuttujaan. Se on sosiaalinen media reaalimaailmassa.


      • Haarukalla
        aina-sunnuntaina kirjoitti:

        Mäntykankaalta on vain vaivainen kivenheitto amiraaliin ostoksille. Otsolastakin vain irakilaisen singon kantama. Sitä paitsi amiraalissa on hyvä syödä tai juoda päiväkahvit ja lukea samalla päivän lehdet sekä tavata tuttujaan. Se on sosiaalinen media reaalimaailmassa.

        Hymm, syödä tai juoda päiväkahvit...erikoista...


      • Trollinarssu

        Se on itsestään kiinni miten haluaa sen kahvin nauttia. Narssulle käy kaikki.


      • ghkerv

        Hölmö ei se akselirasva kuitenkaan kahvia jysäytä jäykäksi jotta sen voisi työntää johonkin. Kyllä on puurot ja vellit ja seksi sinulta mennyt sekaisin. On varmaan jakomieli tautinen narssu nyt kysymyksessä.


    • liukas-anus

      Kiinalaista akseliravaa myyntiin, niin jo alkaa kauppa käydä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe