Naisen satiini-yöpaita miehellä

SieleäSatiini

Naisen puolipitkä sileä satiini-yöpaita, yksinkertainen malli ja mieluummin mustana.

Ei varsinaisesti liity fetisiin, mutta on nautinnollisen tuntuinen yllä ja sooloiluleikeissä hyväile emielyttävästi sauvaa jos hieroo kehoaan vaikka peittoa vasten.

Mahtaneeko olla muita vastaavia satiinivaatteita joita voisi soveltaa itsestään nautiskellessa?

12

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mekkoilija

      Minulla on pari kolme tusinaa satiiniyöpaitaa lyhyitä ja pitkiä. Eri värisiä, mustasta pinkkiin. Ihanan kiihottavia yllä ja vaikka pukeminen johtaa orgasmiin pidän ylläni. Joka käytön jälkeen puhdistus, niiden pitää olla siistejä ja sileitä. Silloin ne välkyy ihanasti.

    • 7kym

      Itselläni on ilta ja yöasuna pitkä satiini yömekko ja silkkihuivi kaulassa.

    • Top.utelias.ukm

      Stay-up sukat ja satiinipaituli niin johan seisoo kulli kovana!
      Vielä kun löytäis samanhenkisen nuoremman miehen jonka kanssa nautiskella vaikkapa molemminpuolisista imuista....
      Tampereen alueelta.

    • Anopinlainaa

      Ihastuin naisten kiiltäviin ja kiukkaisiin yöasuihin kerran anoppilassa, kun olimme viikonloppuna kylässä. Tarkoitus oli olla vaan lauantaipäivä, mutta tuli otettua vähän alkoholia ja anoppi ehdotti että jäisimme yöksi. Kun valittelin ettei minulla ollut pyjamaa, niin hän ehdotti, että lainaisin hänen yöpaitaansa. Pikkuhuppelissa myönnyin siihen ja vaimokin ihasteli nähdessään minut äitinsä pitkässä pitsiyöpaidassa ja pikkareissa. Anoppi oli vähän muhkean oloinen nainen ja hänen kokonsa sopi minulle vallan hyvin. Se antoi aika kovasti seisokkia yöllä ja meillä oli pitkä ja kuuma yhteinen yö. Vaimoni ehdotti äidilleen, että tämä etsisi minulle yöpaitayhdistelmän ihan omaksi, sillä hänellä oli niitä useita erilaisia roikkumassa vaatekomeronsa tangolla. Siitä se alkoi. Nyt minulla on useita yhdistelmiä ja käytän naisten yöpaitaa ja pikkareita joka yö.

    • Käytän satiiniyöpaitoja usein, myös mökillä hyvä asu, käyn jopa uimassa se ylläni. Päivän mitta onanoin useasti.

      • Saara-s

        Olisipa kiva painia satiiniyöpaidoissa ja vaikka runkata tai imeä sinua sen läpi. Märkänä ne liimantuu ihanasti ihoon. Nytkin pitkä tummansininen upeasti välkyvä ylläni ja käsi käy kiivaasti.


    • ksjksdksdklfkdldfkl

      Mulla on kullanvärinen satiiniyöpaita jonka naruolkaimien säätöviritelmästä katkesi ohuet muovirenkaat. En malta olla sanomatta että onpa todella heppoinen ja heikko viritelmä!
      No, heitin muovirihkamat pois ja solmin olkaimen selkäosassa olevaan lenkkiin ja nyt on paljon vahvempi liitos, yöppäri kestää rajummatkin leikit... ;)

    • sinistäsatiinia

      Naisten alusvaatteet ja tietysti tuo satiinipaita miehellä. Olemme pari, siis mies ja nainen. Vaimollani on nuori poikaystävä, joka haluaa pukeutua tuolla lailla. Sukat ja korkkarit, lantioliivit ja satiinipaita ja naisten pikkarit, sellaiset läpikuultavat. On se seksikästä katsella.

      Pojalla seisoo koko ajan noissa naisten vaatteissa. Jöpö kattoa kohden. Vaimoni on pukeutunut samalla tavoin. Ja selvyyden vuoksi tähän, olemme kaikki heteroita. Ja viime viikonloppuna Vaimo istu sängyllä ja poitsu seisoi ja seisotti siinä edessä jalat harallaan.

      Vaimo otti suihin ja puristeli kaverin pientä takapuolta punaisilla kynsillään. Aikaisemminkin on tuon tehnyt, mutta nyt työnsi keksisormensa kaverin anukseen. Ja sitten tuli, koko lasti vaimon suuhun. Vaimo nousi ylös ja sylki suustaan sperman kaverin rinnuksille.

      Sperma valui satiinipuserolla. Ja olihan se...

    • b-82

      Minulla on miesten puku, johon kuuluu liivi. Nautin liivin satiinisen takakappaleen kiillosta, liukkaudesta ja sileydestä.

      Haaveilen naisesta, jolla olisi samantyylinen, mutta naisen vartalolle räätälöity liivi. Haluaisin olla paijaamassa naisen liivin satiinista takakappaletta ja säätämässä soljella säädettäviä nauhoja tiukalle seuraten samalla satiinin kiiltoa.

    • 70mtyty

      Mekkoilijalle terveisiä minullakin on yöpaitoja ja huiveja.

    • KotiopettajatarX

      Satiiniyöpaita ei tarvitse väliviivaa, ainoastaan yhdyssanat joissa on vokaali kuten vaikkapa vasta-alkaja.

    • nussilakanat

      Satiiniyöpaita tai pyjama ja satiininussilakanat, mikäs sen parempi yhdistelmä :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe