Imatran komee vartija?!!

Piiax

Tietääkö tai tunteeko kukaa sitä yhtä imatralaista vartijaa joka on prismassa töissä?? Semmonen tumma ja pitää hiuksia kiinni. Se on tullu sielä pari kertaa vastaa ja hyvä ettei miult oo lähteny jalat alta... ;D Mut en tiiä ees sen nimee...

87

12084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SäVoitUnohtaa

      tunnen hyvinkin.

    • Iteeminemi

      Siis meinaat sitä 155 senttistä komeella pälvikaljulla varustettuu ? pien smaga

    • vartijanvanhatuttu

      Kysele manneilta, niiden luulis tietävän kaikki imatran kauppojen vartijat.

    • latelidlistä

      Keskity vaan omiin asioihisi, tuskin sitä kiinnostaa.

    • Piiax

      No ei se kyl mikää 155 senttinen ole ja on kyl ihan hoikka... :D

    • Gulbuddingulbuddin

      Joo, se on nimeltään Dimitri Swarz. Siviilissä kulkee sellaset muovipäällysteiset kiiltokengät jaloissa. Housut on mustaa pahvia, valkonen kauluspaita, henkselit ja punanen villatakki. On ihan vitun hieno ja fiksu mies. Peruskoulunkin kävi kahdessa vuodessa ja täysin oppineena maailmalle. Sen jälkeen kävi ensin Sukevalla oppisopimuskoulutuksessa, sieltä Mikkelin aikuisopiston kautta Riihimäen jatkokoulutukseen ja vielä Katajanokan johtajakouluun. Meinasivat tehdä kaverista ensin puusepän, sitten tarjoilijan ja vielä kokin mutta tää oli niin pätevä kundi, että lahjat viittasivat enemmänkin johjajan taipumuksiin mutta kun niitä paikkoja ei heti ollut tarjolla, sai töitä Prismasta. Siellä onkin tekemistä, kun jostain syystä myymälähävikki on ollut ihan helvetinmoinen sen jälkeen mutta eiköhän se kohta laita konnat kuriin siellä. Puhuu ja kävelee vähän oudosti mutta komee on, komee, sano....

    • Piiax

      No aha... :D

    • leikkimiliisit

      Vartijat on poikkeuksetta täysiä kyrpiä millä ei pururata riittänyt poliisikouluun. Uransa huipulla kävelee nenä pystyssä jossain prisman käytävillä ja luulee et kaikki pelkää ja kunnioittaa. Lotina vaan kuuluu kun kusi hölkyy päässä.

      • Täälläkäymässä

        Mitä ihmeellistä siinä on jos ne siellä kävelee,tuskin työnteosta kusta päähän tulee...kannataisko ihmettelijöiden käydä joskus vähän muuallakin kun Imatralla ?
        Itseäni ei ainakaan ihmetytä mitkään työntekijät,eikä se kuulu minulle mitä kenenkin päässä on.


    • itkuvinku

      Ainoat jotka itkee ja mussuttaa vartijoista on niitä amatöörejä joita ne potkii pihalle ja ottaa kiinni ku yrittävät näpistää alle euron namuja ja siinäkään eivät onnistu, kyllä minä nostan hattua kaikille jotka tekee töitä

      • ÄÄäkkäkäkähähähä

        Prisman vartija....toivottavasti tää nykyinen osaa puhua eikä vaan änkyttää ja levitellä käsiään !


    • Masterkettu

      TIETÄÄKÖ kukaan teistä vtun ville-viisaista että joka kaupassa on eri vartijat koska ne vaihtaa vuoroja ? Ja vartijat ,osa niistä on ihan hyviä äijiä..
      ... Miten vitussa ensinnäkin luulette että joka kaupassa on yks ja sama lurkki joka päivä vuoden jokaisena kuukauden työpäivänä taino kaupan aukiollessa ?

      Ps.pitää vaan

    • Uiui

      En kyllä vartijoista tiiä mutta ehdottomasti komein poliisi on Niklas!

      • sinisetpossut

        Onhan se jos pikku possuista tykkää niin onhan noi polliisit ihan komeita eläimiä röh röh....


    • oukkidoukkikiki

      oletko myymävälä varkaukisin menevä.

      • tillintallintättärää

        oletko viinaan menevävä


      • Änkytävävävävexvartijaja

        Olisisisin halunbunut menänän polisisis koululululuun muttatata minustata tulikinkin vainin vartijajaja.....


    • tiukkaseula

      Mikähän helvetti siinä on että kun alkaa/joutuu vartijaksi niin pitää ajaa pää kaljuksi? Vapaa-ajallakin pitää kävellä peukalot vyön alla edessä kyyläilme naamalla ja tuijottaa jokaista vastaantulijaa. On kumma ammatti jos ei saa uskottavuutta kuin ajamalla pään muliksi ja kasvattamalla tupsuparran suun ympärille. Ja lähes kaikki vartijat on joko luisevia ruipeloita 3 numeroo liian isot haalarit päällä tai läskipalloja 3 numeroo liian pienet haalarit päällä...
      Ykskii vartija mennä puuskuttaa eräässä kaupassa lärvi punasena kuin keitetyllä hummerilla ja haalarin vetoketju huutaa armoa läskivuoren päällä :D
      Mutta kuten joku jo aiemmin kirjoitti niin suurin osahan näistä on poliisikoulun raakkeja tai eivät ole intissä päässeet kapiaisiksi. On varmaan uransahuipulla tosiaan kun työntelee asiakkaiden jättämiä kärryjä riviin,siinä tuntee ittensä varmaan tosi tärkeäksi!

      Noh, hiustyylihän on tietysti jokaisen oma asia, sanonta sanoo että mulkun päässä ei karva kasva...

      • VartijaImatralla

        Vielä tuosta poliisikouluun pääsystä, itse työskentelen Vartijana(kohta 20 vuotta) ja voin sanoa etten ole koskaan hakenut Poliisiksi, minusta on parempi tehdä jotain töitä eikä olla sinun kaltainen sosiaalipummi joka ei uskalla tehdä töitä tai jolla ei yksinkertaisesti riitä älli saadaksesi töitä, toki on totta että saat rahan kaljaan helpommalla kuin työtä tekevä ja se on sinun ongelmasi, Hiukset, joo on monella kalju / siili, se on huomattavasti helppohoitoisempi kuin sinun ruuhkatukkasi ja eiköhän se ole jokaisen oma asia minkälainen kuontalo on, ei se "hevi"tukka oikein sovi tuohon ammattiin, mietippä itse miksi. Vartijan työasu, meillä ei käytetä haalareita, joten katsoppa uudelleen ja se että vartija puuskuttaa punaisena, voisikohan se olla että hän on juuri tehnyt hänelle kuuluvaa työtä, ei se ainakaan puuskuta krapulassa niin kuin monet tähän keskusteluun kirjoittaneet, yhteiskunnan hylkiöt, joilla ei elämässä ole muuta kuin kalja, pössyttely tai huumeet! Aiemmin joku elämäänsä kyllästynyt kirjoitti että Vartijat on pääasiassa mulkkuja tai jotain vastaavaa, kuinka monta meistä tunnet? Toki jos ei yhteiskunnan pelisäännöt ole hallussa tai niitä ei halua noudattaa, joutuu tekemisiin Vartijan, Poliisin tai muun viranomaisen kanssa, tekeekö se heistä kaikista mulkkuja kun he tekevät työtänsä? Mietippä mitä teet ja kuinka käyttäydyt.


      • Änkyttävävartijaa

        Ehehehehee ei kaikki oo sosiaalipummeja kuten pikku älyvapaa nupissas urveloo kuvittelet...ei muuta kun änkyti änkyti vaan sullekkin ;)


      • Veneestäpudonneet
        Änkyttävävartijaa kirjoitti:

        Ehehehehee ei kaikki oo sosiaalipummeja kuten pikku älyvapaa nupissas urveloo kuvittelet...ei muuta kun änkyti änkyti vaan sullekkin ;)

        Ei ne kaikki soutajat taida kuitenkaan veneessä olla kun katsoo kirjoituksiasi. Taitaa olla et joku noista Vartijoista on ottanut sinut kiinni ku noin kovasti kaunaa heille kannat. No mutta onneksi tuo on sinun ongelma ei meidän muiden, jos oikee alkaa vipata ni mee ihmeessä käymää lääkärissä, saatat saada vahvemman lääkityksen.


      • Änkytiänkytiänk
        Veneestäpudonneet kirjoitti:

        Ei ne kaikki soutajat taida kuitenkaan veneessä olla kun katsoo kirjoituksiasi. Taitaa olla et joku noista Vartijoista on ottanut sinut kiinni ku noin kovasti kaunaa heille kannat. No mutta onneksi tuo on sinun ongelma ei meidän muiden, jos oikee alkaa vipata ni mee ihmeessä käymää lääkärissä, saatat saada vahvemman lääkityksen.

        Taas jauhat täyttä paskaa ja oletat mitä sattuu. Taidat itse olla se kenkää saanut vartija joka vain osaa änkyttää eikä edes saanut ketään kiinni....


      • KESÄLOMAALKAAKOHTA
        Änkytiänkytiänk kirjoitti:

        Taas jauhat täyttä paskaa ja oletat mitä sattuu. Taidat itse olla se kenkää saanut vartija joka vain osaa änkyttää eikä edes saanut ketään kiinni....

        Niinkö luulet, arvaappa uudelleen, töissä olen juuri nyt, entäs sinä joko kävit soppajonosta hakee lisää fyrkkaa kaljanjuontiin?


      • Opetteleedespuhumaan
        KESÄLOMAALKAAKOHTA kirjoitti:

        Niinkö luulet, arvaappa uudelleen, töissä olen juuri nyt, entäs sinä joko kävit soppajonosta hakee lisää fyrkkaa kaljanjuontiin?

        En tarttee sopan fyrkkiä kaljan juontii kun voin kääntää ne urpojen vartijoiden silmien alla ja kuunnella sitä sun änkytystäs täältä netistä ;)


      • tiukkaseula
        VartijaImatralla kirjoitti:

        Vielä tuosta poliisikouluun pääsystä, itse työskentelen Vartijana(kohta 20 vuotta) ja voin sanoa etten ole koskaan hakenut Poliisiksi, minusta on parempi tehdä jotain töitä eikä olla sinun kaltainen sosiaalipummi joka ei uskalla tehdä töitä tai jolla ei yksinkertaisesti riitä älli saadaksesi töitä, toki on totta että saat rahan kaljaan helpommalla kuin työtä tekevä ja se on sinun ongelmasi, Hiukset, joo on monella kalju / siili, se on huomattavasti helppohoitoisempi kuin sinun ruuhkatukkasi ja eiköhän se ole jokaisen oma asia minkälainen kuontalo on, ei se "hevi"tukka oikein sovi tuohon ammattiin, mietippä itse miksi. Vartijan työasu, meillä ei käytetä haalareita, joten katsoppa uudelleen ja se että vartija puuskuttaa punaisena, voisikohan se olla että hän on juuri tehnyt hänelle kuuluvaa työtä, ei se ainakaan puuskuta krapulassa niin kuin monet tähän keskusteluun kirjoittaneet, yhteiskunnan hylkiöt, joilla ei elämässä ole muuta kuin kalja, pössyttely tai huumeet! Aiemmin joku elämäänsä kyllästynyt kirjoitti että Vartijat on pääasiassa mulkkuja tai jotain vastaavaa, kuinka monta meistä tunnet? Toki jos ei yhteiskunnan pelisäännöt ole hallussa tai niitä ei halua noudattaa, joutuu tekemisiin Vartijan, Poliisin tai muun viranomaisen kanssa, tekeekö se heistä kaikista mulkkuja kun he tekevät työtänsä? Mietippä mitä teet ja kuinka käyttäydyt.

        Heh, vartijalle Imatralla, sori,metsään meni että heilahti, olen ollut varmasti työelämässä kauemmin kuin sinä, paskapää joka et pygmin aivoillasi muuhun ammattiin pääsisikään. Mulla niitä ammatteja on valita asti,ei ole pelkoa että jäisin työttömäksi. En ole saanut enkä hakenut koskaan sosiaali avustuksia, olen elättänyt tähänkin asti itseni ja perheeni. En muuten käytä alkoholiakaan kohtuuttomasti, ja kokemukseni huumeisiin jää teininä poltettuun kannabissätkään josta sain yhden imaisun verran kun kaverini oli sen lomareissulla helsingistä asti tuonut vuonna miekka ja kypärä. Sillä et saa minusta liimalettinarkkaria millään.
        Tuosta vuodatuksestasi saa selvän kuvan, että puolustat täällä työtäsi fanaattisesti muiden kirjoituksia mollaamalla, koska tiedät itsekkin, että olet tyytymätön työhösi,saamaasi palkkaan ja elämääsi. Oikein huokuu selvä vitutus tuosta teinityylin rageilusta jota suolsit kirjoitukseesi.
        Kannattaa hommata joku muu ammatti, alkaa selvästi olla kuupan lahoamisen merkit ilmassa. Jos joskus meinaat lisääntyä, niin lapsesi saavat osansa kyyläyksestä ja todennäköisesti stalkkaat puolisosi tekemisiä koska olet todennäköisimmin kontrollifriikki ja mustasukkainen kusipää. Voin vaan kuvitella akkas autossa olevan seurantalaitteet ja tutkit kännykät sun muut.

        Juu,mullakin alkaa kesäloma kohta, kestää 8 viikkoa koska on tullu painettua duunia eikä pomolla ollut sitä vastaan mitään että pidän kaikki viime vuoden vapaanikin samalla kertaa, vähän niinkuin osoituksena hyvästä tehdystä työpanoksesta. Lomaraha alkaa kolmosella ja siihen kolmosella alkava palkka päälle, paljos sinä saat kk liksaa?

        Heh, jatkahan systeemin vartija sitä käytäväseikkailua ja työntele asiakkaiden jättämiä kärryjä takaisin telineeseen sillä vitun huonolla paskapalkallasi. Lähen tästä laittelemaan kunnon biffit grilliin ja korkkaan laatuviskipullon tosin kuin sinä sitä imet sitä halpis olutta sinisen lenkin kyytipoikana.

        Adjöö madafaka ja hyvää kesälomaa sinne hikiseen vuokraputkaasi täältä järven rannalta :D


      • perseenreikä69
        VartijaImatralla kirjoitti:

        Vielä tuosta poliisikouluun pääsystä, itse työskentelen Vartijana(kohta 20 vuotta) ja voin sanoa etten ole koskaan hakenut Poliisiksi, minusta on parempi tehdä jotain töitä eikä olla sinun kaltainen sosiaalipummi joka ei uskalla tehdä töitä tai jolla ei yksinkertaisesti riitä älli saadaksesi töitä, toki on totta että saat rahan kaljaan helpommalla kuin työtä tekevä ja se on sinun ongelmasi, Hiukset, joo on monella kalju / siili, se on huomattavasti helppohoitoisempi kuin sinun ruuhkatukkasi ja eiköhän se ole jokaisen oma asia minkälainen kuontalo on, ei se "hevi"tukka oikein sovi tuohon ammattiin, mietippä itse miksi. Vartijan työasu, meillä ei käytetä haalareita, joten katsoppa uudelleen ja se että vartija puuskuttaa punaisena, voisikohan se olla että hän on juuri tehnyt hänelle kuuluvaa työtä, ei se ainakaan puuskuta krapulassa niin kuin monet tähän keskusteluun kirjoittaneet, yhteiskunnan hylkiöt, joilla ei elämässä ole muuta kuin kalja, pössyttely tai huumeet! Aiemmin joku elämäänsä kyllästynyt kirjoitti että Vartijat on pääasiassa mulkkuja tai jotain vastaavaa, kuinka monta meistä tunnet? Toki jos ei yhteiskunnan pelisäännöt ole hallussa tai niitä ei halua noudattaa, joutuu tekemisiin Vartijan, Poliisin tai muun viranomaisen kanssa, tekeekö se heistä kaikista mulkkuja kun he tekevät työtänsä? Mietippä mitä teet ja kuinka käyttäydyt.

        Tunnut olevan joku kaikkitietävä. Mutta kielioppi kannataisi kuntoon laittaa.

        Vartija tai poliisi ei kirjoiteta isolla alkukirjaimella, muuta kuin lauseen ekana sanana. Kannattaa myös opetella välilyönnin käyttöä oikeassa paikassa, sekä pilkut ja pisteet oikeisiin paikkoihin. Ja myös noin pitkän tekstin jaksottaminen olisi ihan hyvä, ei tuollaista sotkua viitsi kukaan lukea.

        Esität viisasta, mutta kielioppi on luokkaa elämämkoulu.


      • mopollamoottoritiellä
        tiukkaseula kirjoitti:

        Heh, vartijalle Imatralla, sori,metsään meni että heilahti, olen ollut varmasti työelämässä kauemmin kuin sinä, paskapää joka et pygmin aivoillasi muuhun ammattiin pääsisikään. Mulla niitä ammatteja on valita asti,ei ole pelkoa että jäisin työttömäksi. En ole saanut enkä hakenut koskaan sosiaali avustuksia, olen elättänyt tähänkin asti itseni ja perheeni. En muuten käytä alkoholiakaan kohtuuttomasti, ja kokemukseni huumeisiin jää teininä poltettuun kannabissätkään josta sain yhden imaisun verran kun kaverini oli sen lomareissulla helsingistä asti tuonut vuonna miekka ja kypärä. Sillä et saa minusta liimalettinarkkaria millään.
        Tuosta vuodatuksestasi saa selvän kuvan, että puolustat täällä työtäsi fanaattisesti muiden kirjoituksia mollaamalla, koska tiedät itsekkin, että olet tyytymätön työhösi,saamaasi palkkaan ja elämääsi. Oikein huokuu selvä vitutus tuosta teinityylin rageilusta jota suolsit kirjoitukseesi.
        Kannattaa hommata joku muu ammatti, alkaa selvästi olla kuupan lahoamisen merkit ilmassa. Jos joskus meinaat lisääntyä, niin lapsesi saavat osansa kyyläyksestä ja todennäköisesti stalkkaat puolisosi tekemisiä koska olet todennäköisimmin kontrollifriikki ja mustasukkainen kusipää. Voin vaan kuvitella akkas autossa olevan seurantalaitteet ja tutkit kännykät sun muut.

        Juu,mullakin alkaa kesäloma kohta, kestää 8 viikkoa koska on tullu painettua duunia eikä pomolla ollut sitä vastaan mitään että pidän kaikki viime vuoden vapaanikin samalla kertaa, vähän niinkuin osoituksena hyvästä tehdystä työpanoksesta. Lomaraha alkaa kolmosella ja siihen kolmosella alkava palkka päälle, paljos sinä saat kk liksaa?

        Heh, jatkahan systeemin vartija sitä käytäväseikkailua ja työntele asiakkaiden jättämiä kärryjä takaisin telineeseen sillä vitun huonolla paskapalkallasi. Lähen tästä laittelemaan kunnon biffit grilliin ja korkkaan laatuviskipullon tosin kuin sinä sitä imet sitä halpis olutta sinisen lenkin kyytipoikana.

        Adjöö madafaka ja hyvää kesälomaa sinne hikiseen vuokraputkaasi täältä järven rannalta :D

        Oletko meinannut hankkia vielä Kirjailijan ammatin,kun tuo mielikuvitus on noin hyvä ?


      • Lomallatänäänkin
        mopollamoottoritiellä kirjoitti:

        Oletko meinannut hankkia vielä Kirjailijan ammatin,kun tuo mielikuvitus on noin hyvä ?

        Tais osuu arkaan paikkaan. No ei se mitää, lääkäriltä saat kyllä seuraavan annoksen rauhottavia, tutkituta myös pääsi samalla, ettei tule lisää yllätyksiä! Eikös teikäläisillä ole loma aina vai meinasitko olla 8 viikkoa täyttämättä työkkärin papereita? Joo, osuit oikeaan, vartijoilla on pieni palkka, mutta sillä olen saanut sen mitä tartteen. Ai kyllästynyt työhöni, ei suinkaan, siellä on kiva napsia sinunlaisia törppöjä kiinni, jo se on niin palkitsevaa että ei tarvitse enempää maksaa ja sitten vielä lisukkeena tämä keskustelu, ai että mie nautin, no onneks loma ei kestä koko kesää ja pääsee taas napsimaan teikäläisiä kiinni. Saitko muuten ison sakon? Juu on miulöakin ollut monia muitakin työpaikkoja elämäni aikana, ei tää oo suinkaa ainoa vaikka sie niin luulitkin. No mutta kaikesta huolimatta hyvää kesää ja otshan kohtuudella, eläkä ota sekasin.


      • Vieläkinlomalla
        tiukkaseula kirjoitti:

        Heh, vartijalle Imatralla, sori,metsään meni että heilahti, olen ollut varmasti työelämässä kauemmin kuin sinä, paskapää joka et pygmin aivoillasi muuhun ammattiin pääsisikään. Mulla niitä ammatteja on valita asti,ei ole pelkoa että jäisin työttömäksi. En ole saanut enkä hakenut koskaan sosiaali avustuksia, olen elättänyt tähänkin asti itseni ja perheeni. En muuten käytä alkoholiakaan kohtuuttomasti, ja kokemukseni huumeisiin jää teininä poltettuun kannabissätkään josta sain yhden imaisun verran kun kaverini oli sen lomareissulla helsingistä asti tuonut vuonna miekka ja kypärä. Sillä et saa minusta liimalettinarkkaria millään.
        Tuosta vuodatuksestasi saa selvän kuvan, että puolustat täällä työtäsi fanaattisesti muiden kirjoituksia mollaamalla, koska tiedät itsekkin, että olet tyytymätön työhösi,saamaasi palkkaan ja elämääsi. Oikein huokuu selvä vitutus tuosta teinityylin rageilusta jota suolsit kirjoitukseesi.
        Kannattaa hommata joku muu ammatti, alkaa selvästi olla kuupan lahoamisen merkit ilmassa. Jos joskus meinaat lisääntyä, niin lapsesi saavat osansa kyyläyksestä ja todennäköisesti stalkkaat puolisosi tekemisiä koska olet todennäköisimmin kontrollifriikki ja mustasukkainen kusipää. Voin vaan kuvitella akkas autossa olevan seurantalaitteet ja tutkit kännykät sun muut.

        Juu,mullakin alkaa kesäloma kohta, kestää 8 viikkoa koska on tullu painettua duunia eikä pomolla ollut sitä vastaan mitään että pidän kaikki viime vuoden vapaanikin samalla kertaa, vähän niinkuin osoituksena hyvästä tehdystä työpanoksesta. Lomaraha alkaa kolmosella ja siihen kolmosella alkava palkka päälle, paljos sinä saat kk liksaa?

        Heh, jatkahan systeemin vartija sitä käytäväseikkailua ja työntele asiakkaiden jättämiä kärryjä takaisin telineeseen sillä vitun huonolla paskapalkallasi. Lähen tästä laittelemaan kunnon biffit grilliin ja korkkaan laatuviskipullon tosin kuin sinä sitä imet sitä halpis olutta sinisen lenkin kyytipoikana.

        Adjöö madafaka ja hyvää kesälomaa sinne hikiseen vuokraputkaasi täältä järven rannalta :D

        No hei. Ei meillä seurata naista se on vapaa tekemään mitä haluaa ja ehkä sinun ei kannata myöskään hankkia jälkikasvua, mulkkuja on jo tarpeeksi paljon. Ai ku ei oo muuta millä elvistellä ni otetaan palkka puheeks, ei ne työttömille tuollasia maksa vaikka kuinka unta näkisit. Arvasit taas väärin, mie en käytä alkoholia joten se ei myös ole minulle mikään ongelma kute eräille muille, siinä sit wiski huuruissa hakataan vaimo ja lapset, taidatkin olla oikea miesten mies,alfauros oikee, no se on siun ongelma, sääliks käy vaa siu perhettä. Mistä olit saanut sen käsityksen että asun vuokralla? Kiva varmaa telttailla sielä järvenrannalla ja paistaa makkaraa nuotiossa. Eihän kukaan taida sinua pskottaa lukemaan näitä, vai kuinka? Tavuta sie iha mite haluut, mie tavutan kanssa,.


    • security72

      en tiiä äijistä mut se yks kuuma mimmivartija sais laittaa miut käsirautoihin koska vaan ;)

    • vieläkärsitte

      Isona minusta tulee vartija tai ravintolan portieeri. Kyllä minä sitten kostan kun pienenä aina kiusattiin ja naurettiin. Olen jo aloittanut saliharjoittelun, niin voin vetää kaikkia turpaan jos siltä tuntuu.

      • ImApokeman

        Kannattaa aloittaa myös steroidien vetäminen. Kassithan siin surkistuu mut eiks se oo parempikin.. Ja tatska pittää olla. käsivarteen vaik joku lohikiärme.
        Ja sit hihaton paita ja pullistelet joka kissanristiäisis ja etenki kävelykadul. Kesät talvet.
        Ai vitsi sitä kunnioituksen määrää minkä saat.


    • Tosityämiähiä

      Joo,ja kävelet vapaallakin peukalot vyön alla ja mulkoilet aurinkolasien takaa steroidien sumentamilla silmillä. En oo koskaan tavannu täyspäistä vartijaa. Ja tuo yks avautuja tuntuu tosiaan olevan kusipäiden top 3 ykkönen. Vittuilee kieliopista vaikkei varmaan osaa edes kolmen kertotaulua.

      • sananenviikossaaa

        Niin toiset vartijoista ei ole edes oppinut puhumaan kuten yks ex sellanen kunhan änkyttää ja levittelee käsiään vielä tänä päivänäkin sekä kulkee ne peukalot vyö alla edelleen....


      • Ihmeitäon

        Mikä niissä Vartijoissa on niin ihmeellistä,samanlaisia duunareita kun muutkin...muuttakaa vähäksi aikaa pois Imatralta tai asukaa vuosia jossain oikeassa kaupungissa Suomen ulkopuolella,niin näette ihmeitä mistä voi sitten tänne keskustelupalstalle kirjoitella.


    • Piiax

      No ainakin hyvät naurut täältä saa... :D mut ei näköjää tietoa siitä komeesta vartijasta... :( Btw sil on nykyää ihan lyhyet hiukset! :D

      • ghl

        mikset mene itse juttelemaan sen sijaan että täällä kyselet?


    • Liinaks

      Mihin on hävinny se parrakas vartija joka oli Prismas ja cittaris? Siin on asiakas palvelija, aina sai apua kun tarvitsi ja muutenkin ystävällinen. Toivottavasti ei oo lopettanut, sopii alalle.

    • HeyLady

      Oli eilenkii töissä tää vartija <3 ! Jos tarkotat sellasta hoikkaa iha helvetin hyvännäköstä parrakasta vartijaa ? :) Tietääks joku onks tää sinkku?!

      • Liinaks

        Oli eile tää sama vartija töis Cittaris mitä tarkotin ei oo siis lopettanu sano tekevänsä lappees töit ja satunnaisesti Imatral. Taas hyvin ystävällinen taidat tarkottaa sitä vartijaa mitä tää alkuperäinen alottajakin.


    • kukatietäänii

      Onkohan sama vartia ku ajoittain sittarissa?

      • hohhoijakkaa

        oon ainaki joskus nähny tuntomerkkeihi sopivan vartijan cittarissaki?


    • noloja

      Miks ette naiset mee ite juttelee? vähä alotteellisuutta

    • tinderissä

      eiköhä se jostaa tinderistä löydy ! ja vaikka ois varattu, nii miehet on sikoja ja pettää aina.

      • mikäsjuttutääon

        öö?


    • ikuisestisinkkuna

      Pitäskö iteki lähtee sinne suunnalle ostoksille.. kerta sieltä löytyy komeita vartijoita. Täällä Lappeenrannassa vaa rumia :(

      • ewrewrger

        Rumahan sinä olet itsekin ja siksi sinkku oletkin.


    • pyhäpetrus

      Kannattaa palstamuijien toki muistaa että se taivaallisen komea vartija ei ole välttämättä kiinnostunut kenestäkään teistä, todennäköisesti vientiä riittää.

    • DesireeD

      Onks tää ollu nyt töissä viel? Huomen asiaa imatralle ! Voisin vaik rohkasta mieleni ja pyytää ulos..

      • tyhmätakat

        Hanki seksirobotti, on ainakin huomattavasti älykkäämpi ja osaa heiluttaa oikeaa pamppua.


    • cittarissa

      Voin varmuudella sanoa että on huomenna töissä...

    • sinkkukinkku

      Joko tää selvis? Onko sinkku? :)

      • Seuraansitä

        Ainaki Ig tilin perusteella vois päätellä et on sinkku


      • spudeg

        Nii sehä ei voinu olla kaveri? Naiset mikä teitä vaivaa!


      • faktatietoo

        Ei oo enää sinkku.


      • faktatietoo

        Eiku on sinkku vielä.


    • Tunnentämän

      Melkonen leija. Kannattas varmaa vaikka koittaa pitää jalat maanpinnalla ni ois huomattavasti siedettävämpi.

      • diibadaabadaa

        On kyll kaikkee muuta ku leija ! Tosi ystävälline !


    • Mimimiii

      Tää on taas töissä !!

      • Niiloliina

        Yritin katella ku olin kaupas, mut en nähny :(


      • opossumilover

        onks tänää??


    • punkkuatänne

      Ei noilla vartijoilla hirveesti rahaa kyl oo (oon käsittäny et aika pien palkka), mut herravarjele se uniformu <3 siin mieles kelpais tänneki yks vartija..

      • Maaseutukaupunki

        Ei oo rahaa paljon ja uniformukin on vaan oikeesti työasu...
        Samanlaisia työntekijöitä kun kaikki muutkin Imatralla,ei täällä rikkaita ja hienoja ihmisiä ole kun jotkut omasta mielestään...


    • seuraanjo

      Löysin IG:stä! ;)

    • trololololoo

      Tietäspä vaa että varmaan seittemä noista ylläolevista kommenteista saman ihmisen kirjottamii, kukaa sua kattele ku oot töissä. Kuha kuumoteltu.. Et sä nii komee oo ! ;)

      • kyllniitäkomeempiikio

        joku muuki hereillä tähä aikaa tääl ! allekirjotan tän !


    • hitonnolifet

      Pitäskö porukan iha vaa keskittyy omaa elämää? :) alkaa ehkä semisti menee överiks..

      Häne yksityisasiat ei varmaa kuulu yhellekää teistä, vaikka ois kui kusipää tai muuta. Hajaantukaa, tääl ei oo mitää nähtävää.

      • sietiiätkylläkuka

        Oon tätä keskusteluu nyt n. kk verran sivusta seurannu. Tää meininki on ku lastentarhassa. Ite en oo tuntenu kyseistä henkilöö kovin pitkää, mut vähiten hää tällästä ansaitsee ! Tosi mahtava tyyppi, jolla kyll sydän paikallaa. Itellä ei oo kyseisestä ihmisestä kyllä mitään pahaa sanottavaa, toivottavasti löytää oikeesti sellasen ihmisen elämää, kene kaa oikeesti on onnelline, koska sen todellakin ansaitsee. Taitaa olla täällä katkerii naisii liikenteessä..


    • omakehuhaisee

      Taitaa olla tää tyyppi tääl lukee, kerto kommentteja ilmiannettu..

      • hohhoijakkaa

        se on se ku totuus sattuu.. xD


    • Provobravo

      Jopas oli viisas tuntemattomien nimimerkkien kirjoituksia täynnä oleva viestiketju...Jos joku oikeasti ihastuu ja haluaa ihastuksen kohteen kanssa juttusille miksi täältä kyselee ?

      • C.S

        Pitäähä se nyt taustat tarkistaa.. eiköhä tää oo kohta jossai CSI naistenhuoneella Facebookissa. Sit vast onki helvetti irti :D


    • Kolleega

      Nonii rauhotetaan tää keskustelu ja jätetään meidät ihmiset jotka tekevät töitä rauhaan. Olen ilmeisesti se toinen jota tässä keskustelussa tarkotetaan. Mikä hiivatti näit ihmisiä vaivaa kun ei voi puhua suoraan päin naamaa. Kyselty on missä olen ollu ja kyl Lappeessa mut en ole se jota alkuperäinen tarkotti, voitte myöskin jättää nää muutkin ihmiset jotka tekee vaan työtään rauhaan, ihme porukkaa somessa. Jos ei oo pokkaa sanoo päin naamaa ni ole sanomatta niin on minuu opetettu.

      • vartijafetissi

        Oot sieki komee vartija? Ja ootko sinkku :o

        Tuu ottaa miut ! <3


    • pitääköollahuolissaan

      Missä on? Ei oo näkyny taas aikoihin... onkohan vaihtanu maisemaa? :(

      • exähaikailee

        Ei ole ollut sinkkunakaan kovin montaa kuukautta joten enpä oikein usko tätä :D


      • dim

        Oot sä sit se eksä? tuski haluu sua ainakaa takas :'D Taitaa vaa vituttaa ku toine menee elämäs eteepäi?


    • pimpelipompo

      Taitaa yksi ja sama outo stalkkerimuija vastailla itelleen ketjussa, otahan lääkkeesi ajallaan ja jätä ne vartijakundit rauhaan. Niillä riittää huolia ilmankin että joku pimahtanut tarkkailija kyylää sanomatta mitään.

    • Tahtoistietää

      Onko IGssä?

    • Mikälies

      Jokohan on varattu vai oisko vapaa vielä? Tuli pitkästä aikaa cittarissa vastaan. Ja jos joku tietää onko instas ni kertokaa nicki!

    • Ammatinluontaisetuja

      Oiskii vartija niin sais katella kauniita kassatyttöjä päivät pitkät kameroista ja haaveilla pääsevänsä vielä niiden pöksyihin, siinä yks narkin kaljakori kassan ohi vietynä meinais mitää. Vartijana pääsis paikkoihin mihin muut ei pääse ja vois sutaista vaikka jossain piilossa asiakasta tai myyjää viikseen ;)

    • miemiemie

      kuulin juttuu et ois taas sinkku..onkohan?

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe