Etäpäivän taikaa

islajareko

Meillä ei kotityöt jakaudu tasaisesti, ei ole koskaan jakautunut eikä tule koskaan näin olemaankaan. Parisuhteemme ei perustu tasa-arvoon ja se näkyy sekä tuntuu meillä. Olemme puhuneet näistä asioista aina, tutustumisemme ensi askeleista alkaen. Olemme löytäneet yhteisen sävelen siihen, sellaisen mikä tuntuu meistä oikealta. Tärkeätä parisuhteessa on, että molemmat nauttii siitä roolista mikä hänellä suhteessa on. Vaimoni saa nautintonsa minun tyytyväisyydestä monellakin eri tavalla. Minä taas osaan ottaa oman nautintoni vaimostani arjessa sekä juhlassa. Tässä pala arkeamme, tällöin tosin emme vielä asuneet yhdessä. Aika jolloin kalenterit oli molemmilla aika turvoksissa ja yhteistä aikaa löytääksemme pidimme etäpäiviä yhdessä. Etäpäivissä oli omat ilonsa, kuten edelleenkin... Mahdollistaa seksin kesken päivän, mikäs sen parempaa.

Tälläistä etäpäivää olimme silloinkin viettämässä. Tapanamme oli tehdä keittiössä pöydän ääressä töitä vastakkain, maksimoiden yhdessä oleminen. Silloin tuleva vaimoni teki meillä aina lounaan, niin tälläkin kertaa. Itselläni on aina vaikeata ollut keskittyä vain työntekoon silloin, kun Isla on pyörinyt keittiössä touhuillessa kaikenlaista. En vain osaa pitää käsiäni kurissa, onneksi ei tarvitsekaan. Nousin pöydästä ja menin Islan taakse, joka juuri pilkkoi tomaatteja. Nostin hameen vyötäisille ja työnsin etu- ja keskisormeni hänen sisälleen. Pilkkominen loppui siihen ja katse kääntyi minuun. Suusta kuului "istu ja tee töitä, mä teen nyt ruokaa". Niin väärä kommentti siihen kohtaan, narttu ei nimittäin komentele minua.

Otin tukasta kiinni ja vedin sormet pois nartun sisältä ja läimäytin perseelle niin lujaa kuin vain jaksoin. Sen jälkeen keskisormi voimalla takaisin pilluun ja kuiskasin Islan korvaan "sä teet mitä mä käsken ja nyt käsken sun jatkaa ruuan laittamista." Otin sormen Islan sisältä ja hän kääntyi vihaisesti takaisin pilkkomaan tomaattia. Samassa vedin Islan persettä itseäni kohti hiukan ja laskin housujani sen verran, että sain kullin esiin. Ilman mitään varoituksia voimalla kyrpä pilluun ja samalla tukasta kiinni ettei ala rimpuilla alta pois. Toisella kädellä tukin suun, kun en jaksanut kuunnella mitään turhanpäiväistä. Vetelin siinä hetken takaapäin oikein kunnolla, rajuja työntöjä... en kuitenkaan loppuun asti eli en lauennut.

Vedin kyrvän ulos pillusta, tukasta pyöräytin Islan ympäri ja silmiin katsoen sanoin "nyt sä otat huora suihin". Mukavan nöyrästi Isla laskeutui kyykkyyn ja otti kaluni suuhunsa. Tukasta kiinnipitäen määräsin tahdin, käytännössä nussin Islaa suuhun. En halunnut vieläkään laueta vaan tarkoitus oli vain näyttää kuka käskee ja millaisilla ehdoilla tänään mennään. Sanoin "riittää" ja nostin Islan tukasta rajusti vetäen ylös lattialta. Nuolaisin poskea ja tokaisin "mulla on nälkä, koska on ruoka?". Isla ei vastannut mitään vaan riuhtaisi itsensä irti minusta ja alkoi valmistella ruokaa. Olin tyytyväinen ja istuuduin takaisin tuolilleni tekemään töitä. Pöytää kattaessa Isla meni ihan vierestäni ja nappasin häntä lanteista kiinni vetäen hänet syliini istumaan. Käteni sukelsi hameen alle jalkoväliin ja löysin sieltä märän pillun. "Sähän valut, onko kiihottavaa laittaa ruokaa?" kysymykseni ei saanut vastausta, ainoastaan rimpuilua päästä sylistäni pois. Mutta sylistäni ei nousta ilman lupaa. Vyötäröstä toisella kädellä kiinni kunnolla ja sormet sisään, se toimii hyvin. Aloin runkata Islaa siinä mun sylissä ja hetken runkkauksen jälkeen otin sormeni pois pillusta ja työnsin Islan sylistäni. Katsoin suoraan silmiin, kun Isla kääntyi minua kohti. Se uhmakas katse, se kertoi paljon. Kumpikaan ei sanonut mitään, mutta tiesimme ettei tämä ole ohi. Ei todellakaan, tämä oli vasta alkua ja se jatkui todellakin paljon rajumpana roukailun jälkeen, tiskauksen aikana...

Lisää tekstejä löytyy www.salainenkattila.fi

1

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tukastapilluun

      Vetelin siinä hetken takaapäin persettä oikein kunnolla. Aloin runkata, käytännössä nussin käsiäni ja työnsin etu- ja keskisormeni korvaan. Vetelin siinä tukastani rajusti kiinnipitäen hetken kädellä kyrpä turvoksissa ja nappasin kullin suuhun. Olin tyytyväinen ja laskin märän vyötäisille ilman lupaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe