mersut nettiautossa myynissä

ruostettaomistetaan

Samat autot päivästä toiseen myymättä miksi?

Ettekö te osaa hinnoitella ? niin että ne myös myydään ei roikoteta päiviä ,viikkoja,kuukausia joillakin luvattoman pitkään vanhentuneena kuin asuntojen myyjillä joita ei sitten viikon parin päästä enään kiinostu kukaan .

Koittajaa tajuta se .Nyt on 2017 vuosi ja kun sinä myyt esim:2004 autoa niin se ei olekaan enään ole namu myytävä vaan kenties kilometrit on yli 300000km ja monet rinkuu yli 5000euroa esim:noilla farmareilla joissa on takana pussit paskana kun ne vuottaa kaikissa jos ei ole juuri vaihdettu koko hässäkkää.

Missä teillä on huoltohistoria näkyvillä,aijai ei juurikaan kenelläkään,ja kyse on mersusta,tehän palvotte noita niin missä on tärkein opus?

Kuka suostuu tuohon enään maksamaan? epäsiistejä kovalla pyynnöllä nettiautossa ja suurella diesel verolla kaupan päälle.

C sarjaset vanhat ,2005 malliset samallalailla yli mitoitettu pyynnöt ja sielä roikkuvat vaan,ettekö te tajua missä on vika,ihmisiä ei voi huijata enään,haloo ne ei ole mitään w 124 korisia laadultaan vaan ne on toisella suunalla laadusta,ihmisille ei kelpaa enään ruoste ja lintta autot kuluneella ratilla joka mukamas on ajettu 300000km tai muutaman tonnin päälle.

Pitäskö miettiä teidän koko kirjo uudestaam miksi sinun autosi seisoo paikallaan ja odottaa kevättä että pääsee lisää ottamaan kuppaa ylleensä.

Kuka tahvo huolii auton jossa ei ole huoltokirjaa ja asianmukaista inffoa mitä osia on viime vuosina vaihdettu?

Auto jota ylistetään mutta faktat kertoo toisin.Miksi ne on niin hemmetin vaikeita myydä? käteisellä pihasta ruostumasta.

26

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietipä_tätä

      Vaikuttaa aivan siltä, kuin himoitsisit itsellesi Mersua, mutta et ole valmis maksamaan sellaisesta käypää hintaa. Osta kaikin mokomin auto, josta pyydetyn hinnan maksaminen ei tee niin kipeää! Merkkejä riittää, mistä valita.

      Kukin auton myyjä päättää itse, mitä koslastaan pyytää, kuinka kauan on valmis pitämään sen myytävänä ja pitääkö mieluummin itsellään kuin antaa pois epätyydyttävään hintaan. Ehkäpä myyjillä on jopa varaa olla myymättä autoaan.

      Niin yksinkertaista se on.

      • Ihanutopisethinnat

        Ei huoltohistoriaa tallella, mittaria ruuvattu, ruostetta siellä sun täällä ja hintapyyntö on silti jotain aivan muutakuin käypä hinta käytetystä, kun vertaa muihin käytettyihin samanarvoisiin autoihin jotka on myynnissä. Tietysti Mersussa on aina se etu (Mersulisä), että siitä ei tarvi kertoa paljoakaan mitään kun sen laittaa myyntiin kyllä jos sen joku haluaa, niin se sen ostaa ilman kyselyjäkin, vaikka olisi aivan mätä on se sentään Mersu eikö? Samat tollot kyselee sitten kyllä ummet ja lammet huoltohistoriasta, kun kyse on jostain muusta kuin Mersusta. Huvittavaa.


    • ownwfrjne

      Osta sitten traktori joka on samoissa hinnoissa markoissa kuin 20-vuotta sitten käytettynä?

      • mersuonmyösvainauto

        Mersuhan on traktori? Jos esim. 250eurolla jo saat toimivan auton nettiautosta joka on hyvällä säkällä jopa leimattu kun taas joudut ainakin 400-600euroa pulittaa halvimmasta ei tieliikennekuntoisesta vain jääratakelpoisesta mesestä minkä joutuisit vielä pakkeloimaan kalliilla jos haluat liikenteeseen niin onhan ne nyt siihen nähden pilvissä nuo hinnat. Sama juttu 2000-5000euron paikkeilla olevilla mersuilla hinnat on kuntoon nähden mersuissa yleensä korkeat. Ilmeisesti se mersulisä mistä puhutaan eli maksat essonbaarin aikojen ylistyksistä vielä tänäpäivänäkin.


    • Hriikki

      Minä vuonna autoissa alkoi näkyä huoltoväli- iömoituksia?

    • äm.pyilijä

      Viime kesänä etsin mersua autokuumeessa, no se meni ohi pikku hiljaa..
      Näkyy vaan edelleenkin olevan samoja mersuja myynnissä vieläkin, varmaan kiva vastailla jatkuvasti autosta kyselijöille, käydä koeajoilla, sopia tapaamisia..
      Toiset jaksaa ja viitsii.. VAI ONKO autossa joku vika kun ei mene kaupaksi, voi vasta paikan päällä todeta että jaaha että tässä onkin sitten tälläinen tai myyjä onkin joku lindeman kultahiekkarannankimallus mertsi..

      Tosi myyjiäkin oli että olisi kyllä kaupat saanut mutta itse jahkailin ja tulin kai järkiini..
      Lopulta kaikki alkoi kaatua siihen kun noissa pikku koneissa on se jakopää vika niin se pitäisi huollattaa ensimmäisenä mkikä tuo varmaan ainakin tonnin lisä rempan. Sitten noissa monissa vielä ne ilmajouset.. iso koneiset taas menee syöpöiksi ja muutkin kulut kasvaa.. Riisseli ei kannata koska siinä tulee 500 euron rangaistusvero.

      Nykyinen auto täyttää melkein kaikki mitä haluan autolta, realiteetit huomioiden mutta se ei ole mersu eikä iso auto mutta löytyy kaikki mitä haluan. Että auton vaihto olisi vain tunnesyiden takia, todellista tarvetta ei ole, ei ole kiire ostaa eikä pakko ostaa, niin kuin päinvastoin että ei pakko myynnissä :)

      • menisittöihin

        "Viime kesänä etsin mersua autokuumeessa, no se meni ohi pikku hiljaa"

        Arvatenkin hieroit tyhjällä lompakollasi pakenevaa hiusrajaasi?


      • nykyaikaa

        Älä hyvä mies osta vanhaa harmimersua. Niitä on jo maamme tiet varsinkin kesäisin pullollaan. Dieseletkin jo alkavat olla mennyttä aikaa. Karaise itsesi ja tunnista, monet muut nykymerkit paljon terhakkaampia ja myös varusteiltaan nykyaikaisempia. Harmimersut jo mennyttä aikaa... toivoisin.


    • kaikkimenee

      Kaikki menee kaupaksi kun hinta oikea. Vuosi sitten myin prätkää.10 päivää ja myyty,tänä keväänä 8 päivää ja kaupat.

      • kauheitaovat

        Minäkin möin sähkö skootterin kahdessa päivässä,mutta jos olisi mersu ja esim:E 2000-2003 mallin väyrynen niin sitä myytäisiin ja kauan, vaikka hinta olisi olisi 1000e,yli tuon pyynnön farkullakin on jo melko utopiaa saada ja ruosteista ei maksa monikaan jannu enään.

        w211 koriset fakut on taas jo niin vikaherkkiä tai viallisia ettei niihin pidä sekaantua,1000e-2000e on sellaisen auton hinta mikäli on hyvässä kunnossa,muuten ei pitäs ottaa riesakseen,on paha myydä,nettiautossa myyvät kovinkin monet jo toista vuotta ja auto näyttää jo ihan lahnalta koska aika meni jo.


    • eimeekaupaksi

      Aika monet ei vieläkään oikein tajua. Käytettyjen arvonmuodostus vielä avoin.

      “diesel is dead”.

      Dieselmoottorin taival henkilöautojen voimanlähteenä lähenee väistämättä loppuaan.

      Miten käy jälleenmyyntiarvon?
      Mihin hiipuva dieselin suosio sitten johtaa? Vanhat dieselautot eivät tietenkään katoa Suomen teiltä hetkessä tai edes kahdessa, ja dieselöljyn saatavuus on taattu pitkälle tulevaisuuteen. Kuluttajien käyttäytyminen voi ohjata nopeastikin dieselin kohtaloa kohti sen vääjäämätöntä loppua. Mikäli dieselautojen suosio laskee, niiden jälleenmyyntiarvo saattaa romahtaa nopeasti käytettyjen markkinoilla.


      Dieselautojen myynti hiipuu edelleen: Käytettyjen arvonmuodostus vielä avoin
      Mikäli dieselautojen, kuten tämän viime vuosikymmeneltä peräisin olevan Mercedes-Benzin suosio laskee, niiden jälleenmyyntiarvo saattaa romahtaa nopeasti käytettyjen markkinoilla.
      Mikäli dieselautojen, kuten tämän viime vuosikymmeneltä peräisin olevan Mercedes-Benzin suosio laskee, niiden jälleenmyyntiarvo saattaa romahtaa nopeasti käytettyjen markkinoilla.


      Diesel Dieselmoottorin taival henkilöautojen voimanlähteenä lähenee väistämättä loppuaan.
      Dieselautot ovat olleet erityisen huomion kohteena tänä vuonna ympäri maailmaa. Varsinainen rummutus nakuttajien ympärillä alkoi kevään Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä, kun FCA-yhtymän iso pomo Sergio Marchionne julisti yhtiön tiedotustilaisuudessa suorasanaisesti, että diesel on kuollut – “diesel is dead”.

      Marchionne on yksi autoalan vaikutusvaltaisimmista henkilöistä, ja hän viittasi lausumallaan dieselin tulevaisuuden näkymiin henkilöautobisneksessä.

      Eikä Fiat-Chryslerin johtaja ja Ferrarin toimitusjohtaja ole mielipiteensä kanssa yksin. Esimerkiksi Volvon toimitusjohtaja Håkan Samuelsson on keväällä maalaillut synkeän pikaista loppua dieselmoottoreille. Syynä kaikkeen ovat kiristyvät päästövaatimukset, joiden vuoksi dieselmoottoreiden kehitystyö nielisi kohtuuttoman suuret tuotekehitysvarat. Volvolta onkin jo ehditty ennakoida, että se saattaa poistaa dieselmoottorit valikoimastaan vuoden 2020 jälkeen.

      EU-tasolla asiaan näyttäisi olevan selkeä linjaus: Euroopan unionin sisämarkkina- ja teollisuuskomissaari Elżbieta Bieńkowska on kommentoinut, että dieselautot saattavat kadota Euroopan teiltä nopeammin kuin on aiemmin osattu odottaa. Linjaus ei ole jäänyt huomiotta Euroopan autoilun mahtimaassa Saksassa, jossa dieselautojen myynti romahti huhtikuussa peräti 19 prosenttia.

      Uusia takapakkeja
      Tuorein uutinen dieselin tiimoilta tulee Yhdysvalloista. Siellä Mercedes-Benziä valmistava Daimler AG on päättänyt olla hakematta enää jatkossa dieselautojen myyntiin vaadittavia viranomaislupia Yhdysvalloissa, eikä siten enää ainakaan tänä vuonna myydä dieselmalleja Yhdysvalloissa lainkaan. Dieseleiden markkinaosuus on muutenkin ollut marginaalisen pieni ison veden takana.

      Dieselautojen suosion sulaminen näkyy jo myös Suomessa. Yhä useampaan uuteen automalliin ei enää esitellä dieselversiota saatavaksi. Viimeisin esimerkki voisi olla vaikkapa juuri uudistunut Skoda Rapid, josta ei enää tule lainkaan dieseliä hinnastoon.

      Pienemmissä autoissa ilmiö on yleinen: esimerkiksi Toyota on tiputtanut dieselit tyystin pois Corolla- ja Yaris-malleistaan. Japanilaisvalmistajille diesel ei muutoinkaan ole erityisen läheinen voimanlähde, kun yhä useampi merkki suuntaa katseensa hybrideihin.

    • mersuhappaneepihalle

      No se on menoa nyt,arvot sulaa jo.

      Volvo luopuu ensimmäisenä dieseleistä.

      Diesel-moottoreiden taru päättyy vääjäämättä. Volvo oivalsi sen ensimmäisenä autonvalmistajana.

      Volvon pääjohtaja Håkan Samuelsson iski saksalaisen sanomalehden Frankfurter Allgemeinen haastattelussa kovat kortit pöytään. Ruotsalaismerkki ei hänen mukaansa enää suunnittele seuraavan sukupolven diesel-moottoreita.

      ”Dieseleiden valmistus ei kannata tulevaisuudessa kustannussyistä ja tiukentuvien ympäristövaatimusten vuoksi”, Samuelsson paukauttaa.

      Hänen mukansa Volvo kehittää ja parantaa vuonna 2013 syntynyttä dieselpolveaan edelleen niin kauan kuin se on järkevää. Sen jälkeen Volvo-dieseleitä ei enää tehdä. Volvo ilmoitti näin julkisesti ensimmäisenä merkittävänä autonvalmistajana luopuvansa kokonaan dieseleistä.

      Samuelsson arvioi, että dieseleistä saadaan jotain uutta hyödyllistä irti korkeintaan vuoteen 2023 asti.

      Sen jälkeen Volvo keskittyy mallistonsa sähköistämiseen. Pääjohtajan mukaan merkin ensimmäinen täyssähköauto ilmestyy 2019. Malli sijoittuu ylempään luokkaan.

      ”Tesla on todistanut, että isolla kalliimman luokan sähköautolla voi menestyä”, Samuelsson sanoo.

      Vuoden 2019 jälkeen Volvo laajentaa sähköistystä koko mallistoonsa. Tarjolle tulee uusia täyssähköautoja, ladattavia hybridejä ja 48 voltin sähköjärjestelmällä toimivia bensiiniversioita.

    • Kyllä autot oikein hinnoiteltuina kaupaksi menevät.

      • ihmettelen__

        Niinhän ne menee kun hinnoittelee oikein,toisin nettiautossa ja torilla ei mene, koska hinnoillut mersut rippuu sielä todella kauan ,niitä ei osteta enään noilla pyynöillä,useimilla on liikaa pyyntöä puolet jopa.


    • melkoisethinnat

      Kylläpä ovat sekaisin mersun hinnoittelussa.

      Möin viime vuonna 2000 luvun mersun 800eurolla jolla oli menty noin lähes 700000km,nyt oli sitten rantautunut pikku jobbarille lähes 1900 e hintaan.

      Vanhan mallin 202 c sarjan 700000km ajettu mersu ,saa nähdä kuinka liukkaasti vaihtaa omistajan.

    • myymättänejää

      Ei noilla vanhoilla aja enään kuin tosi vanhat ukot,ei ilkeä nuoriso edes katsoa noihin päinkään.

      • fghgfhgfh

        Jos kovin halpa niin kohta on koko suku kulmahousuja mersukaupoilla.


    • dieselinaikaohi

      Se on kyllä kun menisi romurautaa ostamaan joka ruostuu,edes tekniikka ei kestä niin kuin vanhoissa oli joskus,mitään myyntivalttia ei ole,dieselkin on nyt mennyttä aikaa jota nuo mersut pääasiassa ovat suomessa myytävinä.

      Sanoisin vanhoillinen ja kallis auto pitää,osat maksaa liikaa kun vertaa auton markkina arvoa.

    • oiskohan_noin

      Puhukaahan pojat, minä piän hevosta! -Merssua taitaa pojilla kuitenkin mieli tehä.

    • mesetyss

      Näin se on. Meillä mesemiehillä on massia ja pidämme vaikkaa viisi vuotta autoa myynnissä ihan nuukapussien kiusaksi :-DDD

      • käsiinejäinoilla

        Siis siinä se tuli, pidämme vaikkaa viisi vuotta autoa myynnissä .

        Viisi vuotta ja huomataan vasta sitten kuinka se pyyntöhinta on ihan pihalla,joku 10000euron auto nyt viiden vuoden päästä on paalauskamaa,noita dieseleitä ei oteta enään ilmaiseksikaan viiden vuoden päästä,maksut kohdistuu noihin ja dieselit joutuvat hyljiksittyjen autojen osaan.

        Niitä ei voi saada viiden vuoden päästä myytyä enään eurollakaan.Vaan niistä voi joutua maksamaan romuttamolle.

        http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/dieselautot-katoavat-nopeammin-kuin-luulemme-valmistajille-ehdotetaan-jattimaisia-sakkoja/6386554


        http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005169102.html


        http://www.talouselama.fi/kommentit/apua-saako-dieselautolla-pian-enaa-edes-ajaa-6641375

        "Näin se on. Meillä mesemiehillä on massia ja pidämme vaikkaa viisi vuotta autoa myynnissä ihan nuukapussien kiusaksi"

        Pidä vaan, anna laulaa vaan,mutta muista viiden vuoden päästä mitä minä sanoin,älä tule tänne itkemään ja pieremään verta mahdollisista peräpukamistasi.

        Vain turaukot myyvät autoaan yli kaksikuukkautta.


    • voinoitaturaukkoja

      Ja nuo vanhat turaukot eivät edes käsitä mitään mersusta nykyään.

      Ne ei ole enään mersuja, vaan logo näkyy enään, ja turaukot uskoo siihen.

      "C-Mersu lainaa naapurimaasta - keulalla hölskyttää ranskalainen diesel"

      "Ja koska Mercedes on tehnyt jo aiemminkin ranskalaisen Renault'n kanssa yhteistyötä, se jatkuu myös C-sarjan kohdalla. Diesel on siis Renault'lta lainattu ja se on kokonaan ranskalaisvalmistajan uusinta uutta."

      Kuka tolvana suostuu maksamaan logosta joka ruostuu pihalle,ennen ottaa alleen pösön jossa on hdi kone tai rellun.

    • mersu_arvomaailma_myynni

      Kannattais mennä tään köyhän (aloittajan) jonnekkin lahjoitetaan mersu pinssejä
      osastolle kitiseen kun on kallista.

    • ritsoja

      vanhaa ritsaa mersua ei kannata mennä köyhän ostelee, vaikka kuinka mieli tekisi ikävä kyllä!

    • eivätsaaenäänmyytyä

      Ei mersua pidä mennä köyhän ostamaan luulen sen kestävän,ne osat on niin kalliita ettei siihen ole järkevällä köyhällä varaa ja sen päälle monesti jätti verot muistuttavan olemassa oloaan.

      Lisäksi murheet tulevasta diselin kuolemasta ja iva muilta kaiken päälle,kuka sitä vanhalla enään ilkeisi ajaa,katsokaa nyt noita väyrysen linttoja tai c sarjaa jopa 211 korikin on hyvin vanhan näköinen ja ei käy enään nykyautojen kanssa samoihin parkkialuille.

    • YlivelkaantuneetKerjää

      Osamaksulla ostettua ei voi myydä markkinahintaan. Velka on isompi kuin auton arvo. Vain köyhät yrittää saada ylisuurta hintaa, kun ei ole muuta mahdollisuutta. Lopulta nuokin autot myydään voudin huutokaupassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe