Tältä köyhyys näyttää ja tuntuu Suomessa

bhbhbt

7

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinenköyhä

      aikana jolloin vedet kannettiin kaivosta tai järvestä, lämminvesi tehtiin puita polttamalla padan alla. Kampat tehtiin luusta tai puusta. Puita kun ei omistanut ne piti kerätä rikkaiden metsistä. Näkyi köyhyys likana ja sotkuisena tukkana.
      Ei rikkaat olleet muuta kansaa kauniimpia, vain pestyjä ja kammattuja.
      Nykyään edes viihdetuotanto ei tunnista tätä.

    • kulunut.paita

      Millä vitulla sitä vaatteita hankkii kun rahaa ei ole. Ja jos pesee vaatteensa, ne kuluneet, niin eikö se ole hyvä. Ja jos vielä paikkaa siististi, mitä se muille kuuluu. Ja miksi yleensä pitää toisia tuijottaa että näkee onko toisen vaatteet kuluneemmat kuin omat.
      Tehkööt hallitus sitten asioille jotain, ettei suomalaisten tarvitse kulkea kuluneissa vaatteissa koko maailman silmätikkuna.
      Tulee huonoa mainosta maalle, kun ulkomaiset turistit ja lehtimiehet tulevat ja näkevät kuluneet vaatteet lähes koko kansan päällä.
      Nehän voi luulla meidän olevan köyhiä! Sipilä tee jotain asialle!

      • hybvgfre

        köyhä ei voi valita. Kuluneiden vaatteiden ajatellaan jopa kertovan siitä, että ihminen ei huolehdi itsestään.


      • hbhbgftre

        köyhä ei voi valita. Kuluneiden vaatteiden ajatellaan jopa kertovan siitä, että ihminen ei huolehdi itsestä


    • alkaavituttaaaa

      Millä vitulla sitä paikkakuntaansa vaihtelis kun nämä täällä palstoilla hehkuttaa että sillä saa töitä ? Alkaa olla mitta täys kaikesta vittuilusta ja pieksen vittuilijan tai ammun keskelle katuu !

    • funtsinvaan

      niin. millonka työttömät lähtee barrikaadeille. kysyn vaan.

    • teystys

      mitä tarkoitatte työttömillä...niitä jotka on oikeasti menettäneet työnsä vai niitä jotka ei ikinä ole yhdenkään työpaikan ovea aukaisseet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe