Meikattu vs meikitön tyttö

meikkiä

Niin kumpi on parempi tyttö joka meikkaa vai tyttö joka ei käytä meikkiä?

20

2513

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika16-1

      No mulle ei ole niin väliä onko tyttöllä meikkiä vai ei

    • janetskij

      Meikaamaton mun mielestä parempi. Tyttä joka meikkaa,näyttää halvalta hutsulta.
      Luonnollisuus on parempi. Varsinkin kun meikeissä on kemikaaleja runsaasti. Kemikaalit ei ole hyväksi kenellekkään. Jos käyttää meikkejä koko ikänsä niin kemikaaleja imeytyy niistä elimistöön. Se tarkoittaa että riski sairastua syöpiin lissääntyy.

      Jos voit olla ilman meikkiä niin tee se.
      Elät vanhemmaksi.
      Ja olet kauniimpi.

      Luonnollinen tyttö on tosi kaunis.

      • huluio

        Mutta meikillä voi toki maalata piiloon tupakoinnin, juopottelun, mässäilyn ja muun rentustelun tuottamat jälet naamasta. Tukanki voi maalata yksväriseksi. Näi olle meikit "sallii" semmosen vähän hutilomman elämisen. Jos ei käytä meikkejä ja muita lisävärejä niin täytyy paljo tarkempi olla tekemisiensä suhteen. En kyllä usko että meikki mukavalta tuntuu ees, varmaan vähän kuin ois jotain kuivunutta likaa koko ajan naamasa


    • Meikitön on paras. En voisi suudella huulipunaa käyttävää henkilöä. Ja on kivaa oikeasti nähdä henkilö, eikä ainekerrosta.
      Tosin sellainen kunnon meikki, joka muistuttaa ennemmin maskeerausta, on aina kiva. Taide kunniaan!
      "Luonnollinen" vähäinen meikki on vain kusettamista.

    • Gghvv

      Jos nyt sais kumpaakaan.

    • kohta19v

      itellä ei oo se meikin määrä vaan mitä se kertoo. usein semmoset tytöt jotka ei käytä meikkiä tai käyttää minimaalisesti ovat varmempia itsestään ja ehkä maanläheisempiä. faktahan on kuitenki se että kaikki saa käyttää niin paljon ku haluaa eikä sen mun mielestä pitäs vaikuttaa seurusteluun.

      • Ei olisi mukavaa jos kuusi vuotta on seurustellut, ja eräänä päivänä huomaat, että taloosi on murtautunut Rölli peikko, joka osoittautuukin kumppaniksesi. Täytyyhän siinä miettiä, mitä muuta hän piilottelee.


    • parempi_on

      Mulla sietoraja kulkee kulmakarvoissa. En tykkää tyttöä pussatessa syödä meikkiä. Tervepäinen tyttö ei tarvitse meikkiä.
      Meikkaamattomuus on kiva osoitus terveestä itsetunnosta.

    • sdfdgbdf

      No meikittömät on monesti laestoja ja nehä o tunnetusti nättejä. Tosin jo senkin vuoksi etteivät korusta naamaansa tahi värjää tukkaa tai pätki sitä liikaa

    • Poikao2

      Vähän meikkiä on paras jos on muuten vaikka tosi vaaleet kulmat mut semmoset paksut kulmat on iha hirveet.

    • OmaItseni0

      Meikkaamaton.. kaikki on kauniita omana itsenään. Silloin näytät jätkille sen todellisen itsesi

    • Sisuh

      Mulle on kyllä aikalailla ihan sama, käyttääkö tyttö meikkiä vai ei, koska luonne merkitsee enemmän mulle. Mutta näin niistä tytöistä, jotka meikkaa, tykkään enemmän niiden ulkonäöstä, joilla on meikit kunnossa. Sulla ei tarvis olla mitään täydellisiä silmämeikkejä yms, mutta suosittelen lämpimästi käyttämään oikeen sävystä peitevoidetta, koska muuten näytät joko donald trumpilta tai vamppyyrilta

    • vsdfb

      Krista Muhosella (Strömberg) on rasittavat kulmakarvat ku vasemman sisälaita tulee pitemmälle kuin oikean https://youtu.be/9Dj5IladsUE?t=3
      Sitten tuosa häirrihee myöski kielen päällä köllötävä kuula ja kun Krista aika monesti länttäilee kämmentä rintakehään

    • Miekkaamaton on paras👍

    • 18vpoitsu

      meikitön

    • Kurapalligerbiili_

      Meikitön vihreät arvot omaava nainen on turn on. Sini Saarela on yksi mun idolini.

    • Olen itse vasta 11-vuotta, mutta minun mielestäni meikit eivät ole kauniita, luonnollisuus on kauniimpaa.

    • viisasaikuinenneuvoo1907

      Jokainen saa olla sellainen kuin itse haluaa. Jos et viihdy meikissä tai se aiheuttaa sinulle esimerkiksi allergiaa/iho-oireita niin älä ihmeessä meikkaa! Jos taas tunnet itsesi itsevarmemmaksi saatuasi punoittavat ja näppyläiset kohdat piiloon ja korostettuasi vaikkapa silmiäsi, niin käytä meikkiä!

      Jotkut pitävät luonnollisen näköisestä meikistä ja toiset vahvoista teatterimeikeistä. Kaikilla meillä on omat makumme ja mieltymyksemme eri asioista.

    • meikitönehdottomasti

      Oli ilo huomata, miten ihmiset pitävät luonnollisesta tyylistä. Omasta mielestäni meikitön, tai erittäin luonnollisen tyylin mukaan meikkaava tyttö/nainen on kaikista kaunein. Lestat ovat tässä erittäin hyvä esimerkki luonnollisista ja kauniista naisista juuri sen vuoksi, etteivät esitä mitään muuta ulkoisesti mitä oikeasti ovat. Kun ihminen näyttää ihmiseltä, ei hän voi olla enää kauniimpi.

      Yleensä olen aina ollut se, joka teininä porukassa oli eri mieltä kaikenmaailman kauneusihanteista, kun muut kuolasivat niiden perään. Toin mielipiteeni myös kuuluville.

      Molemmille sukupuolille todellakin luonnollisuus on tärkeintä, eikä kulkea kaikkien trendien perässä, mitä ei tunnusta aidosti omakseen. Turha pelätä pinnallisten ihmisten mielipiteitä. He eivät muuta kuin esineellistä itsensä lisäksi toisia, eikä heistä ole konkreettista haittaa muuta kuin itselleen. Ollaan ihmisiä ja pysytään vahvoina. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe