Elizzah sinulle palautetta!!!

hopelesssss

Minun kysymykseeni marraskuussa:

Tilanteeni on ollut huono jo vuosia ja aina kun luulen että pääsen yhden askeleen eteen niin joudun ottaan kaksi taakse. Näin kävi taas kerran. Nämä tapahtuneet asiat eivät ole tehneet minulle hyvää, en edes itse tunne itseäni enää, olen ruma ulkoisesti ja sisäisesti. Pahinta se kun ei ole edes yhtä hyvää ystävää, vaan kaikkiin on saanut pettyäja perhe on pahin. Työtäkään ei näytä löytyvän, eikä unelmilla elä. Enää en tiedä mitä tekisin. Mitähän seuraavaksi sitten? Olen nainen 40 , vaaleahko.

Olet vastannut näin:

Tein sinulle tarotpöydän, ja sinne ei ilmestynyt oikeastaan yhtään huolestuttavaa korttia. lähimenneisyydessä on ollut rahaongelmia, et ole saanut rahaa "kasvamaan", ja siitä on seurannut hieman ongelmia. Muuten näyttäisit olevan hyvin tunteikas ja sisukaskin ihminen, mutta et pysty kohtaamaan vaikeita tilanteita ja selvittämään niitä loppuun asti, vaan mieluummin kävelet niistä pois.
Nyt olisi itsetutkiskelun paikka....parisen kuukautta näyttäisi olevan hieman vaikeampaa aikaa, mutta jo toukokuussa on aihetta juhlaan ja huokaiset helpotuksesta.
Työkenttään olisi tulossa vahvasti uutta, tässä näkyy nainen esimiehenä, mutta jostain syystä et millään haluaisi ottaa tätä vastaan? Tähän tulee vahva kehotus nyt hyväksyä tämä tarjous, vaikkei se ensikuulemalta tuntuisi mieluisalta.
Tunne-elämän kentässä näkyy vaalea/ristiverinen mies, joka olisi jo osittain menneessä. Sydänsurut näyttäytyvät vahvana.
Kohtalosi pyörä on kääntymässä ensi vuoden touko-kesäkuun vaihteessa. Se voi poikia sarjan muutoksia, jotka tapahtuvat hyvin nopeasti. Tähän saattaa tulla myös muutto. Kaikki, niin työ- ja rakkausasiat saattavat tulla kertarysäyksellä elämääsi. Mutta vielä tässäkin kohtaa kortit näyttävät sinut hieman säikkynä jarruttelijana...

Älä turhia jarruttele. Sinä olet kaunis ihminen, jolla on vielä paljon annettavaa. Ja elämällä on sinulle vielä paljon annettavaa. Vapaudu kahlitsevista ajatuksista ja anna mennä.

Ja näin kävi:

Ja todellakin, naisesimies palkkasi minut töihin jota en edes hakenut ja työ on ihan hirveää. En halua tätä työtä ja haluan päästä mahdollisimman pian eroon tästä touhusta, mutta en tiedä miten..olen siis loukossa pahassa ja tuntuu oikeasti että nyt on tullut mitta täyteen, hajoan. Ainakin sairastun sillä työ on liian rankkaa, lisäksi joudun oleen ihmisten kanssa tekemisissä enkä pidä ihmisistä.. Voi apua mitä ihmettä oikein teen, en halua sairastua sillä minulla on kyllä muuta tekemistä, tämä työ pilasi mun elämän!!???

8

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylösnostelen

      itkua pukkaa..

    • Hei!

      Tiedän etten ole alkuperäinen vastaaja, mutta hei, ota tämä kokemus vahvistavana. Minä olen rämpinyt syvän suon, mutta silti tilanne on askel askeleelta helpottanut.

      • hopelesssss

        mies 791, näkyykö parempaa työtä pian? tämä kokemus ei vahvista millään lailla..ympäillä kuivia tyyppejä, työ fyysisesti liian rankkaa, en saa tästä mitään..eikö koskaan voisi tapahtua iloisiakin yllätyksiä??


      • Mieleeni nousee, että et koe sitä vielä vahvistavana. Jälkeenpäin tajuat, mitä tarkoitin. Ja iloinen yllätys on jo matkalla


      • ylös_taas
        mies791 kirjoitti:

        Mieleeni nousee, että et koe sitä vielä vahvistavana. Jälkeenpäin tajuat, mitä tarkoitin. Ja iloinen yllätys on jo matkalla

        Sinulle myös palautetta, ei ole mitään iloista yllätystä tullut..ikävää elämää ollut kaikin tavoin..


      • mies791
        ylös_taas kirjoitti:

        Sinulle myös palautetta, ei ole mitään iloista yllätystä tullut..ikävää elämää ollut kaikin tavoin..

        Aika on minulle aina vaikea käsite. Siinä menee vielä aikaa.


    • hopelesssss

      Niin monen vuoden työ ihan hukkaan, kaikki oli ihan turhaa...Tämä työ vain kuluttaa aikaa ja terveyttä, tästä ei mitään hyvää seuraa:'(

    • ylösnosto

      Eipä tässä ole helpotusta tullut eikä juhlan aihetta..lisää huolia vaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe