Aisurin elämää..

Ai_suri

Joudun pitämään vaimon päiväpanon käytettyä kortonkia siihen asti kunnes tulee töistä kotiin, muuten jään itse ilman. Toden-näköisesti joudun vielä nielemään sisällön ennen saamista. Vaan minkäs teet..

8

1855

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten.sait

      Miten olet sen saanut?

    • Ai_suri

      Oli jättäny pöydälle.

    • nöyränä

      Aisuri minäkin, viimeksi vaimo oli yön poissa ja tuli naituna kotiin aamulla määräsi minut polvilleen toi turpean pillunsa namani eteen ja sanoi että katso runkkari ton näköinen on hyvin saanut pillu otti tukasta kiinni ja nuoletti orkun itselleen sain säälistä runkata samalla.

    • 50mHki

      Itse haluaisin 'joutua' olemaan vieressä ja katsomaan kun muhkeamuotoinen 40v vaimo saa vanh.miehen paksua kunnolla... Mies myös pakottaisi kielellä siivoamaan sotkunsa pois...

    • M41bi

      Löytyiskö vaimolle seuraa lavatansseihin ja niiden jälkipeleihin?

      • Anonyymi

        Itsellä (m45) salasuhde 25v. vapaan nartun kanssa. Pari viikkoa sitten tavattiin ja odotin innolla että pääsen taas naimaan tuota unelma vosua (tykkää käyttää kiihottavia minareita yms. nahkasaappaita ihan arkenakin). Tavattiin typyn luona ja yllätyksekseni oli hankkinut minulle siveysvyön ja sitomisvälineitä... käski minut sängylle ja kertoi että saan pian ihanan yllätyksen. Puettiin vyö ylle ja minut sidottiin tuoliin ja suuhun ballgagi sekä side silmille. Vitsi että olin kiimassa vaikka vyö estikin erektion. Kohta kun ajattelin, että alkaa tapahtumaan niin yllätykseni oli suuri - kuulin ovikellon soivan ja muijan korot kopisi hänen mennessä avaamaan ovea. Mitään en nähnyt mutta kuulin että ovella oli joku möreä ääninen enkkua puhuva jätkä, naiseni vaan kikatti ja kohta olivat jo edessäni sängyssä ja hirveä naimisen lätinä käynnissä. Olin suorastaan shokissa ja rimpuilin itseäni irti mutta en päässyt. Nämä vaan jatkoivat panemista edessäni, kunnes homma taukosi ja muija heitti spermatut pikkarinsa naamalleni :) Nyt minulle on tehty selväksi että nussimaan en enään pääse mutta aisurina voin olla, jos kestän. Oli kuulemma jo pitkään haaveilut bbc touhuista ja päätti minut näin yllättää ;-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä (m45) salasuhde 25v. vapaan nartun kanssa. Pari viikkoa sitten tavattiin ja odotin innolla että pääsen taas naimaan tuota unelma vosua (tykkää käyttää kiihottavia minareita yms. nahkasaappaita ihan arkenakin). Tavattiin typyn luona ja yllätyksekseni oli hankkinut minulle siveysvyön ja sitomisvälineitä... käski minut sängylle ja kertoi että saan pian ihanan yllätyksen. Puettiin vyö ylle ja minut sidottiin tuoliin ja suuhun ballgagi sekä side silmille. Vitsi että olin kiimassa vaikka vyö estikin erektion. Kohta kun ajattelin, että alkaa tapahtumaan niin yllätykseni oli suuri - kuulin ovikellon soivan ja muijan korot kopisi hänen mennessä avaamaan ovea. Mitään en nähnyt mutta kuulin että ovella oli joku möreä ääninen enkkua puhuva jätkä, naiseni vaan kikatti ja kohta olivat jo edessäni sängyssä ja hirveä naimisen lätinä käynnissä. Olin suorastaan shokissa ja rimpuilin itseäni irti mutta en päässyt. Nämä vaan jatkoivat panemista edessäni, kunnes homma taukosi ja muija heitti spermatut pikkarinsa naamalleni :) Nyt minulle on tehty selväksi että nussimaan en enään pääse mutta aisurina voin olla, jos kestän. Oli kuulemma jo pitkään haaveilut bbc touhuista ja päätti minut näin yllättää ;-(

        Mitäs olet idiootti heheee 😂 🤣 kusipukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet idiootti heheee 😂 🤣 kusipukki

        Olet oikeassa, olen typerä kusipää.
        olen kusipukki aisuri, mikä ei saa naista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe