Varatulle naiselle

tahdonsinuajoskus

Haluan sua vaikka oletkin aviossa... kiinnostat mua todella!

53

2344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokauan

      Samat sanat, varattu mies. :)

    • apuapapua

      Mutta kuka tämää onnn
      Kenen pitäisi tunnistaa itsensä tässä
      Stalkkaatko sä palstailijoita jotenki
      Mikä varattu nainen täällä on

    • näinonnnn

      Säkin oot varattu, vaikka et aviossa...

    • SulleVapaaMies

      Niin minäkin sinua! Eiköhän tässä ero tule muutenkin kohta.

      • kenelleSe

        J nyt taas vapaa? Olenkos minäkin nyt sitten sinkku?


    • vieläkötykkäät

      Oikeestikko?

    • Varatullemiehelle

      Tunnen niin paljon enemmän kuin näytän, vaikka paljon näytänkin. En yksinkertaisesti VOI tehdä aloitetta.

    • puhtainmielinsydämin

      Minulla on ystävä, jota kunnioitan ja rakastan ystävänä. On läppää, huumoria, vitsailua, kiusoittelua jne. mutta hän on oikeasti ystävä jolla on oma elämä.. Olet ymmärtänyt meidän suhteen täysin väärin, miten tietosi urkitkin ja eikä tämä asia minusta kuulu edes sinulle mitenkään.

    • Pusujaå

      Onneksi huomenna nähdään kun tulet <3

    • Varattunainentöistä

      Sano se suoraan. Mä olen sitä odottanut jo pitkään. Tänään aamulla olisin halunnut paljon muutakin, kuin jutella... ja vielä työasioista. Sä kiinnostat myös ja liikaa 💋.

    • Mieheltä.naiselle

      Voisit sanoa tänään, että tulet kylään niin voitaisiin rakastella. Haluan sua.

      • Rakastelisinkanssasi

        Tai sinä voisit kutsua minut kylään... toteuttaisin mielelläni tuhmia mielikuviasi... Mikä on sun turvasana...olen ennenkin sitä kysynyt.


      • Mieheltä.naiselle

        Kukkien hoito.


      • Rakastelisinkanssasi

        Hauska. Koska kokeillaan joudutko turvautumaan "kukkien hoitoon". Olis voitu kokeilla hetkisitten kahvihuoneessa....


      • Mieheltä.naiselle

        Voidaan kokeilla jo tänään, jos otat kukkien hoidon puheeksi...


      • Rakastelisinkanssasi

        Ei taideta enää tänään törmätä toisiimme... Harmi. Kyllä mä olisin sun kanssa mielelläni vähän "juorua" kastellut..jotta saa rauhassa kasvaa. Voit kyllä soittaa ja ehdottaa kukkien hoitoa.


      • Onhan.päivä
        Rakastelisinkanssasi kirjoitti:

        Ei taideta enää tänään törmätä toisiimme... Harmi. Kyllä mä olisin sun kanssa mielelläni vähän "juorua" kastellut..jotta saa rauhassa kasvaa. Voit kyllä soittaa ja ehdottaa kukkien hoitoa.

        Huomennakin. Enää ei jänistetä, eihän? Nyt on tullut aika, eikä kenenkään tarvitse tietää, puolisoiden varsinkaan! Huomenna, aamulla heti!


      • Rakastelisinkanssasi

        Sä voit soittaa huomenna tai tänään...


      • Huomenna.aamulla
        Rakastelisinkanssasi kirjoitti:

        Sä voit soittaa huomenna tai tänään...

        Koko työpäivä aikaa toteuttaa haaveita villejä, lailla villiviinin jatkaa ne kasvuaan kohti unelmaa!


      • Nytottivesiperän

        Mä en ole töissä, etkä sinäkään. Joten... rakastele yksinäsi😂


      • Jos.et
        Nytottivesiperän kirjoitti:

        Mä en ole töissä, etkä sinäkään. Joten... rakastele yksinäsi😂

        Sinä ole töissä niin jotkut muut on. Tuollahan puhuttiin kahvihuoneesta, jossa voisi vähän juorua levittää, vai mitä nyt olikaan.


    • Sekaisinsusta

      Mäkin sua...

    • Oletkopakkomielteenoma

      Voi voi, kun on aviossa. Saatko kenties kovatkin kiksit siitä jännityksestä, kun rouvan oma puoliso yllättää teidän makkarista ja jahtaa sua kiväärin kanssa ympäri torppaa:) Kantsii miettiä, onko jotenkin vajaa ihmisenä, kun ryhtyy tuollaiseen eikä osaa kunnioittaa toisten parisuhteita. Meneekö *illunhimosi jo yli omankin ymmärryksesi, ettet hallitse himojasi, tosi surkeaa ja säälittävää touhua.

    • annamunjoolla

      Älä. En halua sun olevan musta kiinnostunut.

      • mesitassusiolen

        Ei sydäntä voi määrätä, en ole kiinnostunut ollenkaan, rakastunut vain...


    • IlmanTaksilleSaattajaa

      Niin mäkin sua, vapaa & paljon minua nuorempi mies <3
      Ihmettelen kyllä joskus, että miksi mä sua kiinnostaisin, kun ollaan niin erilaisiakin, mut näköjään niin on - viimeksi tapasimme vähän yli viikko sitten kiihkeissä merkeissä...

    • Maltillavalttia

      Maltahan mielesi, seuraavana päivänä voi tulla krapula. Jos suhde on syntyäkseen, kärsivällinen kannattaa olla.

      • VarattuNainenkysyy

        Kuinka kauan vielä? Loppuuko tämä tunne koskaan?


      • beenthere--
        VarattuNainenkysyy kirjoitti:

        Kuinka kauan vielä? Loppuuko tämä tunne koskaan?

        Loppuu se, usko vaan. Kärsivällisyyttä ja matalaa profiilia.


    • Besttimeinlastear

      Mihin päin Suomea tämä menee? Eräs mies jäi myös mieleeni.

    • saisinkosut

      Jos ap kirjoittajan nimi alkaa j:llä ja se on tarkoitettu a:lle, haluan myös sua. Toivottavasti avaat oven kun tuun ensviikolla.

    • VaratulleMiehelle

      Onhan tästä keskusteltu. En vaan voi. Vaikka haluankin sua. Mut pian kun olen vapaa, me voidaan tehdä se, yhden kerran vain. En nimittäin sit välitä pätkääkään oletko varattu vai vapaa. Olet itse vastuussa omista teoistasi. Mut sit se tapahtuu, sen kerran vain...

      • voieinäitä

        Mikä teitä vaivaa? Ei suhde rakennu pelkän seksin kautta.


      • pysymuualla

        No ei todellakaan niin!


      • MenageATrois_

        Pysykää kuulkaa itte ihan muualla tuomitsemassa toisia ihmisiä! Ette tunne mua, ettekä tiedä mitään minusta. Kunhan purin tänne nimettömänä tuntojani, kun en niitä muillekaan voi ääneen kertoa. Kuka väittää, että edes haluan uutta suhdetta, kun yhdestä pitkästä suhdevankilasta olen vapautumassa?!?

        Jos olisitte lukeneet viestini ajatuksella, niin olisitte ehkä ymmärtäneet, että en juuri siksi halua tehdä mitään, kun olen vielä suhteessa. Haluan olla uskollinen miehelleni enkä halua loukata häntä. Sitten kun en enää ole suhteessa hänen kanssaan, voin, jos haluan ja toinen osapuoli haluaa, tehdä sen mistä olemme haaveilleet. Kerran. Jos toisen kantti kestää puolisoaan pettää. Jos ei, sitten eroaa hänkin. Tästä tuskin mitään suhdetta tulee, enkä sitä edes halua! Tämä on vain tietynlaista hulluutta ja himoa. Aikuisena ihmisenä ymmärrän sen. Ja koska tämä on sellaista, tiedän että se ei kestäisi arkea koska tunnen tämän ihmisen aika hyvin. Mutta olisi se ihanaa kerran kokea.

        Haluan oikeastaan vain elää, ja suosittelen samaa lämpimästi muillekin!


      • Mielipideyx
        MenageATrois_ kirjoitti:

        Pysykää kuulkaa itte ihan muualla tuomitsemassa toisia ihmisiä! Ette tunne mua, ettekä tiedä mitään minusta. Kunhan purin tänne nimettömänä tuntojani, kun en niitä muillekaan voi ääneen kertoa. Kuka väittää, että edes haluan uutta suhdetta, kun yhdestä pitkästä suhdevankilasta olen vapautumassa?!?

        Jos olisitte lukeneet viestini ajatuksella, niin olisitte ehkä ymmärtäneet, että en juuri siksi halua tehdä mitään, kun olen vielä suhteessa. Haluan olla uskollinen miehelleni enkä halua loukata häntä. Sitten kun en enää ole suhteessa hänen kanssaan, voin, jos haluan ja toinen osapuoli haluaa, tehdä sen mistä olemme haaveilleet. Kerran. Jos toisen kantti kestää puolisoaan pettää. Jos ei, sitten eroaa hänkin. Tästä tuskin mitään suhdetta tulee, enkä sitä edes halua! Tämä on vain tietynlaista hulluutta ja himoa. Aikuisena ihmisenä ymmärrän sen. Ja koska tämä on sellaista, tiedän että se ei kestäisi arkea koska tunnen tämän ihmisen aika hyvin. Mutta olisi se ihanaa kerran kokea.

        Haluan oikeastaan vain elää, ja suosittelen samaa lämpimästi muillekin!

        Suosittelet samaa muillekin, eli haluat toisen omaa ja kunhan oma tilanne on selvä viis veisaat siitä, että toinen pettää omaansa. Hohhoijaa. Kannattaa muistaa, että pettämisen tullessa ilmi on se yksi suurimpia kriisejä ihmisen elämässä. Moni käy läpi jopa itsetuhoisia ajatuksia, mutta eihän se sinun ongelmasi ole enää vai kuinka?
        Itsekkäältä tuo kuulostaa, ei voi mitään, kun niin himottaa.


      • MenageATrois_

        Jooh, korostan tässä vielä kerran sitä ihmisen omaa valitsemista. En pakota ketään mihinkään. Sanon vaan, että sitten voin vasta omalta osaltani edetä asiassa, kun olen itse vapaa. En oikeasti jaksa miettiä enää toisen ihmisten osalta, mikä hänen suhdekiemuransa on. Hän on aikuinen ja itse tekee omat ratkaisunsa ja on itse vastuussa omasta liitostaan. Jos ei mitään tapahdu, sitten ei tapahdu, en minä tämän takia loppuelämääni itke todellakaan!

        Uskon siinä mielessä kohtaloon, että asiat tapahtuvat omalla painollaan, jos ovat tapahtuakseen, enkä enää stressaa tulevasta. Minähän vain sanon ääneen unelmani että kerran voisin hänen kanssaan... mutta vain, jos kaikki tähdet ovat oikeassa asennossa. Ei tätä pidä niin kirjaimellisesti ottaa. Elämä on osaksi haaveilua. Mutta en halua että haaveilen elämääni loppuun asti. Se on siihen liian lyhyt!


      • juurikinniin

        Tekstistä näkee, että sama ihminen kirjoittaa ja vastaa itselleen, pitää itseään parempana ja moraalisempana ihmisenä sekä sairaana kyttää jotakuta. Lisäksi:miksei toimivassa parisuhteessa voi elää hyvää elämää. Seksikin on yleensä parempaa, ainakin naisille kuin jotkut randompanot. Eli et arvosta toista tippaakaan, vaikka hän eroaisi ja vaikka ei edes eroaisi vuoksesi.


      • Itselleenpuhuminen
        juurikinniin kirjoitti:

        Tekstistä näkee, että sama ihminen kirjoittaa ja vastaa itselleen, pitää itseään parempana ja moraalisempana ihmisenä sekä sairaana kyttää jotakuta. Lisäksi:miksei toimivassa parisuhteessa voi elää hyvää elämää. Seksikin on yleensä parempaa, ainakin naisille kuin jotkut randompanot. Eli et arvosta toista tippaakaan, vaikka hän eroaisi ja vaikka ei edes eroaisi vuoksesi.

        Miksi joku tuhlaisi aikaa palstalla itsensä kanssa keskusteluun kun sen voi tehdä helposti livenäkin


      • MenageATrois_

        Juurikinniin nimimerkille: aika ihmeellisiä juttuja sinulla. Miksi joku täällä itselleen vastailisi? En ymmärrä yhtään. Jos joku on sairasta, niin sellainen, plus myös sellainen, että joku tuollaista epäilisi toisista.

        Noh, aika sama sinänsä mitä täällä puhutaan nytkin, ihan asian vierestä. Kun vaikka sanoisin mitä, niin ei se mene perille. Eikä minulla ole mitään tarvetta todistella mitään kenellekään. Et halua ymmärtää etkä voi ehkä ymmärtää minun tilannetta, vaikka haluaisitkin. Ei se haittaa.

        Sitä en vaan haluaisi, että täällä jatkuvasti ihmisiä yleistetään, tasapäistetään ja tuomitaan. Tuntuuko sinusta hyvältä, kun saat mättää täällä sellaisia jotka ei ajattele samalla tavalla asioista (siis sillä sinun tavalla joka on sinun mielestäsi oikein)? Olen kyllä samaa mieltä että "toimivassa parisuhteessa voi elää hyvää elämää". Siinähän itse asiassa eletään hyvää elämää, kun on kerran toimiva parisuhde. Mutta jos ei ole niin siksihän niistä erotaan, kun ne ei enää toimi.

        Ja sitten kun erotaan, on hyvä olla rehellinen tuleville sänky- tai elämänkumppaneille, siitä, mitä haluaa. Jos ei halua parisuhdetta nyt tai toistaiseksi, minusta sekin on reilua tunnustaa toiselle heti alkuun. Mielihän voi muuttua myöhemmin, sekin on elämää. Mutta, minä aion elää jatkossa sellaista elämää ja parisuhdetilannetta, joka tuntuu minusta hyvältä. Kauan sellaisessa eläneenä, joka ei tuntunut hyvältä. Nyt korjaan tilanteen, enkä pyytele anteeksi sinulta, enkä pyydä sinulta myöskään lupaa oman elämäni elämiseen niinkuin parhaaksi näen :) Hyvää jatkoa!


      • juurikinniin

        Sairastahan se onkin täällä itselleen kirjotella, mutta sairaitakin on. Mitä keuhkoat täällä tuntemattomille, kuten minulle, jokainenhan saa viettää ihan omanlaistaan elämää. Ei kai kukaan oikeasti ole niin typerä, että uskoisi jonkun yhden illan panon mielen muuttuvan, sehän on yhden illan pano ja jos taas ei hae yhden illan panoa niin silloinhan ei tiedä mikä suhteesta tulee, senhän tietää jokainen ja on ihan luonnollistakin niin. Kaikki ei harrasta yhden illan panoja ja jos joku sellaiseen pystyy niin varmasti pystyy suhteessakin.


      • MenageATrois_

        En suinkaan keuhkoa. Yritän omasta mielestäni varsin rauhallisesti yrittää kertoa miltä kantilta itse katselen tätä asiaa. Minun pointti on nimenomaan se, että en "hae" yhtään mitään. En hae suhdetta, enkä hae varsinkaan mitään panoa, en hae yhdenillan panoa enkä 10-vuoden panoja! Nykyään tää on tätä et kaikki on niin seksuaalispainotteista. Pano... miten kauhealta kuulostaa puhua ihmisistä joinain panoina! Tähän tää on tietty mennyt. Jos rakastelee ikimuistoisen ihanasti jonkun toisen ihmisen kanssa ja tuntee sekä fyysisellä että psyykkisellä tasolla - ei, se on vaan pano. Ihan kuin puhuttais jostain eläinten parittelusta...

        Jos ihminen on jollain tasolla ihastunut toiseen, ei hän ajattele noin että se on yhden illan pano. Vaikka olen ihastunut erääseen, olen silti vain realisti ja uskon, kun tunnen hänet, että meistä ei sen kummempaa koskaan tule.

        Ajattelen niin että elelen päivän kerrallaan ja otan vastaan mitä tulee. Ihmisen kerrallaan ja siten myös ihmissuhteen kerrallaan. Ja hyväksyn sen, että jonkun kanssa voi olla pidemmässä suhteessa, ja jonkun kanssa voi tietää jo etukäteen, että siitä suhteesta ei voi tulla sen enempää. Mistä nämä isot erolukemat nykyisin kertovatkaan - no siitä, että ihmiset ei vaan lopulta sovi toisilleen - tai yksi ainoa ihmissuhde ei riitä ihmisille, jos elämän lottoarvonnassa ei tullutkaan päävoittoa. Tai eletyn elämän kuluessa muututtiin niin paljon, ettei enää olla vaikka 15 vuoden jälkeen niitä "samoja" ihmisiä jotka yhteen muuttivat. Toki jokainen pari näin toivoo sitoutuessaan, ja näitäkin on. Heille onnea edelleen yhteiseen elämään!


      • juurikinniin

        Suhde, sen mahdollisuuden salliminen tms. vaatii aina myös sitoutumista ja halua olla toisen kanssa ja tehdä jotain muutakin kuin sängyssä olemista. Jos toiseen on ihastunut niin harvemmin siinä riittää yksi yhteinen ilta esimerkiksi leffassa ja syömässä noinhan se sinulla olisi kun haluat vain yhden illan suhteen, mutta et panoa. Moni saattaa haluta vielä toisenkin lefffaillan.


    • Älä.unta.nää

      Jätä varatut rauhaan!! Se on viisautta.

    • paistivahti

      Se on vienyt jo sun miehes olisit katsonut paremmin perään. Miehes on sellalanen tanakka, pönäkkä ja muutenkin hanakka. Uuuh, mie floppaan.

    • Molemminpuolinen

      No voihan.
      Jos tää nyt mulle oli niin sun on aika tehdä jotain.

      Itsekin olet varmaan varattu edelleen vaikka et kai olekaan aviossa.

      Miks en kuule susta mitään?

      • tahdonsinuajoskus

        Et ole edes facebookissa...


      • tahtootahtoo

        Mikset sano sitä,kun nähdään? <3


      • joskusjajoskus
        tahdonsinuajoskus kirjoitti:

        Et ole edes facebookissa...

        En olekaan. Se nyt tuskin suurin pulma meillä...


      • tahdonsinuajoskus

        Mikä on suurin pulmamme?


      • joskusjajoskus
        tahdonsinuajoskus kirjoitti:

        Mikä on suurin pulmamme?

        Puhumattomuus, yhteisen ajan vähyys ja vähiin käyminen.


      • hammerfest.norjassa
        tahdonsinuajoskus kirjoitti:

        Et ole edes facebookissa...

        missä semmoinen on?


    • esteet_ön

      Jos nyt mitään tästä elämästä oppinut, haluan toisen kokonaisvaltaisesti. Ei mitään osia. Kaikki tai ei mitään. Joten joudut haluamaan ilman saamisia, kunnes päätän olla vapaa. Jolloin koen olevani vapaa haluamaan sen kokonaisen paketin - koko miehen - joka tietysti omalla tahollaan on vapaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe