Miten se lauantai menee,,,?

Juon olutta,,, ajatelkaa aamulla? Yritän parantaa ruokahalua kun ollu vähän huono,,,
Sanomattakin selvää että nyt ei sitte autolla ajella.

15

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So__What

      Homo juo siis olutta.

      • Syytön minä siihen olen jos homo juo olutta douh,,,?


      • Olet.syyllinen.homo
        EX-TISSU112 kirjoitti:

        Syytön minä siihen olen jos homo juo olutta douh,,,?

        Kaataako joku muu siis oluen kurkustasi alas?


      • Hauka.tirisee

        En ota mitään kantaa homojen oluen juontiin, mutta tahtoisin toivotta tissulle myös hauskaa viikonloppua ja koitahan saada edes jotain alas.me ehkä tilataab rasvainen ja tirisevä pitsa.


      • Hauka.tirisee kirjoitti:

        En ota mitään kantaa homojen oluen juontiin, mutta tahtoisin toivotta tissulle myös hauskaa viikonloppua ja koitahan saada edes jotain alas.me ehkä tilataab rasvainen ja tirisevä pitsa.

        Hauskaa vkl:ää ja ehkäpä itsekin voisin tilata pizzan ja yrittää edes vähän syödä,,, olutta päälle ja saunaa illalla,,,
        Muijan kanssa tietysti olet Hauka no terkkuja hänellekin toivottaapi tissu,,,


    • Siis juot olutta lääkkeeksi? Kyllä juoppo aina syyn juomiseen keksii. Minä join eilen kossua mutta vain muutaman napsun ja sitten pötköttämään kun tuntui siltä että väsyttää ja ei jaksa väkisin ryypätä. Silloin on asiat huonolla mallilla jos nuorimies ei jaksa viinaa juoda. Täytyy ryhdistäytyä. Nyt ulos kun tuo Hugo tykkää leikkiä lumella,ihme perverssi sillä on siihen että heitän lunta sen naamalle. Hulluja on monenlaisia moikka

      • Enpäs lääkkeeksi kun vaan hieman parantamaan ruokahalua,,, Pese Hugo lumella jos se tykkää pääasia että hauskaa on,,, :)
        Meilläkin oli useampi koira kun siis,,, asuin kotipuolessa,,, :(


      • Hauka.iloinen

        Tee video siitä hugon pelehtimisestä. Meillä koira heitti veivinsä edelliskesänä. Se kans tykkäs lumesta ja nollakeleillä se oli oikein lumipallo ku lumet tarttui pitkään karvaan. Rotua en nyt mainosta, sillä kasvattajan sivuilla on kuva siitä ja omistajan tiedot. Ettei vaan puukottaja oikeasti tule.

        Oletko kylmiksestä kuullut? Kutsu hänet ulos ja ottakas lumisota ja tehkää lumilinna. Öö..pakkaslumestä?

        Mä lähden porvooseen ja ehkä loviisaan.

        Heippa.


      • Olis kyllä kiva ja peukutan,,,

        Kirottua klassikko-elokuva puhallus meni mutta varmaan näytetään areenassa?


      • EX-TISSU112 kirjoitti:

        Olis kyllä kiva ja peukutan,,,

        Kirottua klassikko-elokuva puhallus meni mutta varmaan näytetään areenassa?

        Voi vittu vain suorana,,, :(


    • Lääkintävahtimestari

      Ensioireina kutina, kivut oikealla puolella kylkikaaren alla, selänkin puolella,ylävatsakivut voimakkaat, uloste mustaa tai valkoista(bilirubiini värjää ulosteen ruskeaksi, vihreä vaaraton väri ja kertoo nopeasta kierrosta), kellertävyys silmissä ja iholla(bilirubiini ei poistu ulosteen mukana), pernan laajentuminen,mustelmat, verentulo herkässä ei hyydy nopeasti.
      Muistakaa sontasepot, että useimmat teistä maksasairauden, tulehdus tai loppuvaiheen kirroosi tai haimatulehduksen takia joudutte operaatioon, jossa pelkkä nesteenpoisto punkteeramalla ei auta,vatsa paisuu ja kivun lievittämiseksi ja paineen alentamiseksi muita elimiä ajatellen , vatsanne viilletään auki.
      Makaatte jopa viikkotolkulla sisuskalut paljaana harson alla letkuissa, yleensä antiseptisen teltan sisällä vuoteessa jossain käytävän kätköissä,osa vaipuu koomaan , osa pysyy tajuissaan.
      Kipulääkitys ei oikein tehoa maksan ollessa sökö ja veren ohennettua aiheuttaen mustelmia, lopussa voidaan laittaa tesolidampulli peräsuoleen ja menox tai oikeat kipulääkepiikit, jos välittyvät niin nukkuu pois...Suomessa ei eutanasiaa.
      Molemmat tavat lähteä ovat pitkiä ja tuskallisia. Moni sontaseppo on ollut helvetillisissä kivuissa ja peloissa sairaalahenkilöstön voidessa vain katsoa vieressä.

    • palstan_henki
    • Ainiin tänään ajattelin ihan ensimmäistä kertaa for life kokeilla muuten peppuseksiä frendin kanssa ihan mielenkiinnosta,,,
      Tekin sitä toitottaneet että meikä olisi muka gay,,, see you later,,,

      • HOMOJENHOMO

        Tarkkasilmäisimmät lukijat huomaavat tämän olevan feikki.


    • hauka.raittiina

      Älä helkkarissa lähde humalassa auton rattiin. Just tälleen iltapäivällä sitä palaa herkästi ratista.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2446
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1358
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1087
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe