Vuoksenniskalla

Chell121

Olin eilen vuoksenniskalla baarissa juomassa. Näin taas tämän erään nuoren pariskunnan. Aina he alussa istuvat rauhallisesti ja sitten tämä likka hermostuu ihan yhtäkkiä ja alkaa huutamaan sille jätkälle ja välillä lyökin sitä jätkää. Olen nähnyt heidät monesti ja aina se likka on käynyt huutaa jätkälle. En ole kertaakaan nähnyt että jätkä olisi edes tehnyt mitään väärää että hänelle pitäisi edes huutaa. Itse tuollaisessa tilanteessa eroaisin

23

2238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vniska

      Voitko kuvailla pariskuntaa tarkemmin? Osaisin sanoa olenko nähnyt...

      • Chell121

        Varmaan vähän yli kaksikymmentä vuotiaita ja likka huutaa jätkälle ainakin kerran illan aikana


    • Storanmies

      Olen nähnyt tämän pariskunnan. Ei olisi muuten jäänyt mieleen mutta kun se likka huusi koko ajan miehelleen. Miten se mies jaksaa?

    • onkojärkeä

      Mikä siinä eron ottamisessa on niin helvetin vaikeaa? Kenenkään kanssa ei ole pakko seurustella.

    • HARNEX

      Varmaan on kantapaikka kyseinen paikka. Siellä saa huutaa, ei muualla. Henkilökunta juottaa niin paljon kun jaksat maksaa. Se on BISNES.

    • Huohomanelämänsankarit

      Kengurussa tosin käy aika paljon parikymppisiä riiteleviö pareja....

      • yööörgh

        se on paikallisten pultsareitten paikka


    • sopusuhtainenkääpiö

      onko se semmonen pitkähiuksinen lyhyt läskitankki se muija? jolla on 3 numeroo liian vaatteet päällä

      • Imatralainen77

        Ei ole lihava


    • Mihinjäiomaelämä

      Saa olla todella tylsä elämä, kun kiinnittää huomion tuollaiseen asiaan.. Kenguru ei ole ainut paikka mistä löytyy riiteleviä pariskuntia.

      • Väkivaltaaeivoihyväksyä

        Jos joku käyttää väkivaltaa ja käyttäytyy uhkaavasti niin sinä olet vissiin niitä henkilöitä joiden mielestä asiat paranevat jos asiasta ollaan hiljaa?


      • Lissu88__

        Oon täysin samaa mieltä... kyllä voi taas joitakin kiinnostaa toisten ihmisten riitely kun ei omaa parisuhdetta ole!!


      • Lissu88_
        Lissu88__ kirjoitti:

        Oon täysin samaa mieltä... kyllä voi taas joitakin kiinnostaa toisten ihmisten riitely kun ei omaa parisuhdetta ole!!

        Oho ei tähän tarkoitettu kommentti vaan ylempään kommentiin


    • hahahahahhahah

      ^ :DDDDDDDD ja sinä se joka puutut toisten parisuhteisiin kun ei ole omaa elämää?

    • Vniskan89

      Voisitko kuvailla hiusten väriä tai jotain muuta sellaista?

    • Matkustaja76

      Tiedän tämän pariskunnan

      • Nähty

        Viikonloppuisin ovat kantapaikassa ja sitten kengurussa ja kummassakin paikassa likka aina välillä huutaa miehelleen


    • Asukki

      Entä minkänäköinen on tämä urospuoleinen? Tumma/vaalea? Laiha/lihava?
      Onko emäntä huoliteltu/epäsiisti?

    • röhröhröh

      Putte-possun nimipäivät eilen vietettiin...

      • Tästä_tulikin

        mieleen Ohvanaisen Putte. Vieläköhän vanha hippi on elossa?


    • Eppu_heppu

      Ei ole enää näkynyt sitä pariskuntaa missään

    • KevätSöiMiehet

      Voi herranjestas, kyllä on taas ihmisillä keskustelut...jokaisessa nuoressa suhteessa varmaan sanomista löytyy, ja minkäs teet kun imatralaisia kunnon uroita ei ole olemassakaan. Kaikilla vaan se yks herne pelaa päivästä toiseen taskubiljardia sielä päässä. Itse pysyttelen mieluiten sinkkuna ja jos baariin erehdyn, niin en käy ainakaan missään Vuoksenniskan räkälöissä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe