Jeesus pelastaa, Perkele tuhoaa!

Jeesukseenluottava

Nämä Jeesuksen sanat on syytä jokaisen painaa mieleen, sillä Jeesus ei puhunut turhia!

"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

"Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys."

"Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä."
Johanneksen evankeliumi 10:9-11

305

2270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuspelastaanyt

      Sillä hänen vihansa viipyy silmänräpäyksen, ja hän ihastuu elämästä: ehtoona on itku, mutta aamulla ilo.

      • Anonyymi

        Suattaapa toa olla niinnii tae sitten toisinnii päin, tiiä häntä. Sitä kun ei uo nuihin vanhoihin opuksiin luottamista. Pistäs jumpe tviittiä tulemaan jos on assiita.


      • Anonyymi

        Täällä näyttää olevan paljon Jumalaa haukkuvia pilkkaajia ja ateisteja..Haluan julistaa teille ilosanoman. Pyytäkää Jeesusta Herraksenne ja ottakaa vastaan Jeesuksen syntienne sovitustyö Golkatalla. Nyt teille on julistettu ilosanoma. En voi enkä osaa tämän enempää teitä auttaa.Teidän on elettävä omillanne tässä paholaisen riivamassa maailmassa ,kunnes väsyneinä lopulta huudatte Jumalaa,kuten monet kaltaisenne. Jumala rakastaa teitäkin. Kokeilkaa Jumalaa vilpittömästi,niin tulette tuntemaan onko tämä oppi ihmisestä, paholaisesta vai Jumalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä näyttää olevan paljon Jumalaa haukkuvia pilkkaajia ja ateisteja..Haluan julistaa teille ilosanoman. Pyytäkää Jeesusta Herraksenne ja ottakaa vastaan Jeesuksen syntienne sovitustyö Golkatalla. Nyt teille on julistettu ilosanoma. En voi enkä osaa tämän enempää teitä auttaa.Teidän on elettävä omillanne tässä paholaisen riivamassa maailmassa ,kunnes väsyneinä lopulta huudatte Jumalaa,kuten monet kaltaisenne. Jumala rakastaa teitäkin. Kokeilkaa Jumalaa vilpittömästi,niin tulette tuntemaan onko tämä oppi ihmisestä, paholaisesta vai Jumalasta.

        "Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä näyttää olevan paljon Jumalaa haukkuvia pilkkaajia ja ateisteja..Haluan julistaa teille ilosanoman. Pyytäkää Jeesusta Herraksenne ja ottakaa vastaan Jeesuksen syntienne sovitustyö Golkatalla. Nyt teille on julistettu ilosanoma. En voi enkä osaa tämän enempää teitä auttaa.Teidän on elettävä omillanne tässä paholaisen riivamassa maailmassa ,kunnes väsyneinä lopulta huudatte Jumalaa,kuten monet kaltaisenne. Jumala rakastaa teitäkin. Kokeilkaa Jumalaa vilpittömästi,niin tulette tuntemaan onko tämä oppi ihmisestä, paholaisesta vai Jumalasta.

        "Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä näyttää olevan paljon Jumalaa haukkuvia pilkkaajia ja ateisteja..Haluan julistaa teille ilosanoman. Pyytäkää Jeesusta Herraksenne ja ottakaa vastaan Jeesuksen syntienne sovitustyö Golkatalla. Nyt teille on julistettu ilosanoma. En voi enkä osaa tämän enempää teitä auttaa.Teidän on elettävä omillanne tässä paholaisen riivamassa maailmassa ,kunnes väsyneinä lopulta huudatte Jumalaa,kuten monet kaltaisenne. Jumala rakastaa teitäkin. Kokeilkaa Jumalaa vilpittömästi,niin tulette tuntemaan onko tämä oppi ihmisestä, paholaisesta vai Jumalasta.

        Kun sokea sokeaa taluttaa, siitä ei hyvä seuraa ateisteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä näyttää olevan paljon Jumalaa haukkuvia pilkkaajia ja ateisteja..Haluan julistaa teille ilosanoman. Pyytäkää Jeesusta Herraksenne ja ottakaa vastaan Jeesuksen syntienne sovitustyö Golkatalla. Nyt teille on julistettu ilosanoma. En voi enkä osaa tämän enempää teitä auttaa.Teidän on elettävä omillanne tässä paholaisen riivamassa maailmassa ,kunnes väsyneinä lopulta huudatte Jumalaa,kuten monet kaltaisenne. Jumala rakastaa teitäkin. Kokeilkaa Jumalaa vilpittömästi,niin tulette tuntemaan onko tämä oppi ihmisestä, paholaisesta vai Jumalasta.

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;"

        ” Herran pelko on pahan vihaamista. Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta minä vihaan.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;"

        Kiitos Jeesus sovituksesta!


      • Anonyymi

        Et ymmärrä, etkä käsitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä näyttää olevan paljon Jumalaa haukkuvia pilkkaajia ja ateisteja..Haluan julistaa teille ilosanoman. Pyytäkää Jeesusta Herraksenne ja ottakaa vastaan Jeesuksen syntienne sovitustyö Golkatalla. Nyt teille on julistettu ilosanoma. En voi enkä osaa tämän enempää teitä auttaa.Teidän on elettävä omillanne tässä paholaisen riivamassa maailmassa ,kunnes väsyneinä lopulta huudatte Jumalaa,kuten monet kaltaisenne. Jumala rakastaa teitäkin. Kokeilkaa Jumalaa vilpittömästi,niin tulette tuntemaan onko tämä oppi ihmisestä, paholaisesta vai Jumalasta.

        Ei tämä ole Jumalan pilkkaa? Miten sellaista voi pilkata jota ei ole olemassakaan? Kaikki tarinat raamattuun on kerätty ihmisten kirjoittamista teksteistä, eikä kenelläkään missään ole konkreettisia todisteita taivastenvaltakunnan tai helvetin olemassa olosta? Ne on asioita niitten päässä jotka uskovat niihin tarinoihin ja sama se on muslimeilla ja kaikilla muillakin uskonnoilla ne on ihmisen keksimiä vailla mitään todistuspohjaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole Jumalan pilkkaa? Miten sellaista voi pilkata jota ei ole olemassakaan? Kaikki tarinat raamattuun on kerätty ihmisten kirjoittamista teksteistä, eikä kenelläkään missään ole konkreettisia todisteita taivastenvaltakunnan tai helvetin olemassa olosta? Ne on asioita niitten päässä jotka uskovat niihin tarinoihin ja sama se on muslimeilla ja kaikilla muillakin uskonnoilla ne on ihmisen keksimiä vailla mitään todistuspohjaa!

        Vielä lisäyksenä...kaikki uskonnot ja lahkot ovat miesten keksimiä ja niissä kaikissa alunperin alistettiin ja väheksyttiin naisia? Länsimaissa naiset ovat kamppailleet itsensä miesten ikeestä eivätkä enään vaikene seurakunnissa vaan ovat nousseet jopa papistoon miesten rinnalle ja jopa yläpuolellekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;"

        Ihanaa olla sovinnossa Jumalan kanssa! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole Jumalan pilkkaa? Miten sellaista voi pilkata jota ei ole olemassakaan? Kaikki tarinat raamattuun on kerätty ihmisten kirjoittamista teksteistä, eikä kenelläkään missään ole konkreettisia todisteita taivastenvaltakunnan tai helvetin olemassa olosta? Ne on asioita niitten päässä jotka uskovat niihin tarinoihin ja sama se on muslimeilla ja kaikilla muillakin uskonnoilla ne on ihmisen keksimiä vailla mitään todistuspohjaa!

        Joka tahtoo tehdä Hänen tahtonsa tulee TUNTEMAAN että tämä oppi on jumalasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olla sovinnossa Jumalan kanssa! 😁

        Ja saman peiton alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olla sovinnossa Jumalan kanssa! 😁

        Lusikassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen kiitos Jeesus!

        Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kuin hän tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä näyttää olevan paljon Jumalaa haukkuvia pilkkaajia ja ateisteja..Haluan julistaa teille ilosanoman. Pyytäkää Jeesusta Herraksenne ja ottakaa vastaan Jeesuksen syntienne sovitustyö Golkatalla. Nyt teille on julistettu ilosanoma. En voi enkä osaa tämän enempää teitä auttaa.Teidän on elettävä omillanne tässä paholaisen riivamassa maailmassa ,kunnes väsyneinä lopulta huudatte Jumalaa,kuten monet kaltaisenne. Jumala rakastaa teitäkin. Kokeilkaa Jumalaa vilpittömästi,niin tulette tuntemaan onko tämä oppi ihmisestä, paholaisesta vai Jumalasta.

        "Anonyymi
        2019-06-09 20:45:39
        Täällä näyttää olevan paljon Jumalaa haukkuvia pilkkaajia ja ateisteja"

        ++++++++++++++
        En itse Evoluutio Tietoisena pilkkaa enkä hauku keitään jumalia.
        Miksi kuluttaa aikaa sellaiseen mitä ei ole olemassa.
        Uskokaa te mihin jumaliin haluatte ei se itseäni hetkauta tippaakaan.
        Sen sijaa ymmärtäkää nyt että uskontonne mukaan teillä ei ole oikeutta
        tuomita ketään ?
        kansalliseepos raamattunne siis kieltää tuomitsemisen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole Jumalan pilkkaa? Miten sellaista voi pilkata jota ei ole olemassakaan? Kaikki tarinat raamattuun on kerätty ihmisten kirjoittamista teksteistä, eikä kenelläkään missään ole konkreettisia todisteita taivastenvaltakunnan tai helvetin olemassa olosta? Ne on asioita niitten päässä jotka uskovat niihin tarinoihin ja sama se on muslimeilla ja kaikilla muillakin uskonnoilla ne on ihmisen keksimiä vailla mitään todistuspohjaa!

        Joudut kerran vielä pilkkaamisistssi Jumalan tuomioistuimen eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;"

        Ihana pelastus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä, etkä käsitä.

        No ei todella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olla sovinnossa Jumalan kanssa! 😁

        Se on parasta.


    • Jumalanonarmojatuomio

      Minä ihastun ja riemuitsen sinun hyvyytes tähden, ettäs katsot minun raadollisuuttani, ja tunnet minun sieluni tuskassa.

      • Anonyymi

        Aamen kiitos Jeesus!


    • Jumalanonarmojatuomio

      Jumalattomalla on monta vitsausta; mutta joka Herraan toivoo, hänen hyvyys ympäri piirittää.

      • Anonyymi

        Jumala on luvannut pitää huolen omistaan.


    • Jumalanonarmojatuomio

      En minä salaa vanhurskauttas sydämessäni: minä puhun sinun totuudestas ja autuudestas: en minä peitä laupiuttas ja vakuuttas suuressa seurakunnassa.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Olkoon sinun laupiutes, Herra, meidän päällämme, niinkuin me sinuun uskallamme!

      • Anonyymi

        Oletteko alasti herrasi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko alasti herrasi kanssa?

        Heb 4:13
        ”eikä mikään luotu ole hänelle näkymätön, vaan kaikki on alastonta ja paljastettua hänen silmäinsä edessä, jolle meidän on tehtävä tili.”

        Mietipä sitä. Kerran joudut Jumalan tuomiolle. Jatkatko sielläkin herjojasi?


      • Anonyymi

        Jumalan armo on valtava asia. Sitä ei ulkopuolinen tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan armo on valtava asia. Sitä ei ulkopuolinen tajua.

        Pimeys EI tajua.


    • Jumalaanvoiluottaa

      Päivällä on Herra luvannut hyvyytensä, ja yöllä minä hänelle veisaan, ja rukoilen elämäni Jumalaa.

      • Anonyymi

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi

        Toivttavasti et asu kerrostalossa, yöllä veisaamisesi olisi yhtä helvettiä naapureille.


      • Anonyymi

        Tuleehan se aina yöllä takaapäin.


    • hävityksestä

      Jeesus tulee tuohoamaan synnin.
      Synnin hävitys aloitetaan Jumalan huoneesta ja uskonnollinen uskovainen on helvetin tulessa.

      • Anonyymi

        Ja kiinnittäen katseensa Jeesukseen, joka siellä käveli, hän sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kiinnittäen katseensa Jeesukseen, joka siellä käveli, hän sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa!"

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        Oon minäkin sellaisia narkkarin näköisiä tyyppejä nähnyt, mutta ei ole tullut mieleenkään, että jeesus se siinä...


    • Antakoon vain henkensä jos haluaa, mutta ei tarvitse syyttää ketään kavaltajaksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

      • Anonyymi

        Armoa herra sinä köyhän kurittaja, miksi sinä vain köyhiä ja vaivaisia kiusaat?


      • Anonyymi

        Ei ne "pahat ihmiset" köyhiä ja vaivaisia kiusaa, vaan se sinun sadistinen "herrasi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne "pahat ihmiset" köyhiä ja vaivaisia kiusaa, vaan se sinun sadistinen "herrasi."

        Perkele on kaiken pahan takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkele on kaiken pahan takana.

        Se sinun herrasiko seuraa tapahtumia tumput suorana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkele on kaiken pahan takana.

        Eli jumalan takana.


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

      • Eikös oikea käännös ole "aikakaudesta aikakauteen"?


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

      • Anonyymi

        Jumalan armo on todella suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan armo on todella suuri.

        Emme voi sitä täällä käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan armo on todella suuri.

        Ai kikkulin nimi on nykyään armo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan armo on todella suuri.

        Jumalan armo on Jeesuksessa Kristuksessa, sillä Hän sai sen meille ristinkuolemallaan ja ylösnousemuksellaan.


    • KiitosJeesus

      Kiitos Jeesukselle!

      • J.Nasaretilainen

        Eipä kestä!


      • Anonyymi

        ”Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.”


    • Jeesusarmahtaa

      Herra on armollinen ja vanhurskas, ja meidän Jumalamme on laupias.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

      • mielHerra

        Vierasta pelätään, tuttuun turvataan.


      • Anonyymi
        mielHerra kirjoitti:

        Vierasta pelätään, tuttuun turvataan.

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


    • Jeesusarmahtaa

      Herralle kelpaavat ne, jotka häntä pelkäävät, ja jotka hänen laupiuteensa uskaltavat.

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Jumalan pelko on viisauden alku ja perusta.


    • Jeesusarmahtaa

      Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

      • Anonyymi

        ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä”


    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Abram uskoi Herraan, ja Herra luki sen hänelle vanhurskaudeksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.

    • Jeesusarmahtaa

      Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

      • AamenkiitosJeesus

        "kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!"


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

      • Anonyymi

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        "Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,"


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

      • Anonyymi

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."


    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

      • Anonyymi

        Varma ja toimiva lupaus!


    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    • Kun joskus tapaat tämän entisen ystäväni, voitko kysyä häneltä:

      "Etkö enää koskaan muistele lämmöllä ja rakkaudella sitä 14 vuoden aikaa, 1992 - 2006, jonka Teuvon rinnalla kuljit totuuden tiellä, silloinhan vielä Pyhä Henki varjeli sinua niin, ettet tuona aikana joutunut Saatanan heiteltäväksi."

      Ja mitä Kristukselta saamaani totuuteen kuuluu, sehän Saatanan opetuksen mukaisesti pelkkää valhetta, joten eikö sinunkin pitäisi olla onnellinen kohtalostani, joka on sama kuin entisellä ystävälläni ja sinullakin:

      "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

      Entisellä ystävälläni on vielä rasitteena pelkuruuden henki:

      "Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

      • Ettäsillätavalla

        Etkö tajua, että Tuomitsit juuri itsesi Helvettiin!?!?!?!


      • Murey

        Eihän tänne näytä kelpaavan faktat, vain kuvitelmat julkaistaan.


      • Anonyymi

        Jos sinä et turvaudu ristiinnaulittuun Jeesukseen, sinulla ei ole hyvää tulevaisuutta.
        Sinä solvaat ja olet lähettämässä Jeesukseen turvaavia ihmisiä helvettiin, vaikka juuri sen Jeesus kielsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä et turvaudu ristiinnaulittuun Jeesukseen, sinulla ei ole hyvää tulevaisuutta.
        Sinä solvaat ja olet lähettämässä Jeesukseen turvaavia ihmisiä helvettiin, vaikka juuri sen Jeesus kielsi.

        Aamen!


      • Anonyymi

        Etkö tosiaan ymmärrä, että JEESUKSEN RISTIN KUOLEMA OLI JUMALAN ENNALTA SUUNNITTELEMA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä et turvaudu ristiinnaulittuun Jeesukseen, sinulla ei ole hyvää tulevaisuutta.
        Sinä solvaat ja olet lähettämässä Jeesukseen turvaavia ihmisiä helvettiin, vaikka juuri sen Jeesus kielsi.

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Vaikuttaa epäjumalalta tuo jumalanne, kun sitä pitää niin kovasti kunnioittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Niinpä! Kim Jong-un se vaatii myös kunniaa itselleen.


      • Anonyymi
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Etkö tajua, että Tuomitsit juuri itsesi Helvettiin!?!?!?!

        ”jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.”


      • Anonyymi
        Murey kirjoitti:

        Eihän tänne näytä kelpaavan faktat, vain kuvitelmat julkaistaan.

        Miksi sinulle faktat ei kelpaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tosiaan ymmärrä, että JEESUKSEN RISTIN KUOLEMA OLI JUMALAN ENNALTA SUUNNITTELEMA?

        Juuri niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tosiaan ymmärrä, että JEESUKSEN RISTIN KUOLEMA OLI JUMALAN ENNALTA SUUNNITTELEMA?

        Niin oli. Ennen aikojen alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa epäjumalalta tuo jumalanne, kun sitä pitää niin kovasti kunnioittaa.

        Et näköjään ymmärrä ollenkaan…


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.

      • AamenkiitosJeesus

        silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.
        Aamen!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.
        Aamen!

        Jeesus kärsi puolestamme!


    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

      • Anonyymi

        On turvallista tietää, että Jeesus tuntee minut.


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.

      • AamenkiitosJeesus

        ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

        Tämä on sanoma kaikille ja kaikkina aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sanoma kaikille ja kaikkina aikoina.

        Kyseiseen sanomaan kannattaa suhtautua, niinkuin valemedian juttuihin.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -

      • Anonyymi

        Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan

        Niitähän riittää!


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

    • Jeesusarmahtaa

      Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

      • Anonyymi

        Jeesus, Jumalan Poika kulki ihmisen tien.


    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Riemuitkaa, te taivaat, iloitse, sinä maa, puhjetkaa riemuun, te vuoret, sillä Herra lohduttaa kansaansa ja armahtaa kurjiansa.

      • Anonyymi

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."

        Saatana voittaa, Jeesus luikkii pakoon!


    • Jeesusarmahtaa

      Joka köyhää armahtaa, hän lainaa Herralle, joka hänen hyvän työnsä hänelle jälleen maksava on.

      • Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."


      • Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."

        Ja he veisasivat hevosmiesten virttä, armollas ruunaa kaunista.


      • Anonyymi

        Mahtava lupaus tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava lupaus tämä.

        Lupaukset pettävät tiedäthän sen, väliäkös sillä, oothan uskovainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaukset pettävät tiedäthän sen, väliäkös sillä, oothan uskovainen.

        Jeesus ei petä.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja nähdessään heidän uskonsa hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut."

      • Aamenaamenaamen

        Aamen, kiitos Jeesus!


    • Jeesusarmahtaa

      Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

      • Anonyymi

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa."

        Se on just noin!


      • Anonyymi

        Turvaa siis Jeesukseen!


    • Jeesusarmahtaa

      Jeesus tuli tekemään tyhjäksi Perkeleen teot, mutta ihmiset silti valitsevat mieluummin Perkeleen!

    • Jeesukseenluottavainen

      Jeesuksen puolella kannattaa olla ja pysyä!

      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä! Mikä sen parempaa!


    • Jeesukseenluottava

      On valtavaa kuulua Jeesukselle!

      • AamenkiitosJeesus

        ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."


      • Anonyymi

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

        Tärkeä kehotus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeä kehotus!

        On se!


    • Jeesukseenluottava

      Jokaisen pitää tehdä valinta!

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.

      • Anonyymi

        "Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut."


    • AamenkiitosJeesus

      Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


    • AamenkiitosJeesus

      Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!

    • AamenkiitosJeesus

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        Mitä jumalaton pelkää, se häntä kohtaa; mutta mitä vanhurskaat halajavat, se annetaan.


      • Anonyymi

        Monet vähät välittävät, mihin joutuvat kuoltuansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet vähät välittävät, mihin joutuvat kuoltuansa.

        Surullista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet vähät välittävät, mihin joutuvat kuoltuansa.

        Ihmiset eivät välitä elämän tärkeimmästä asiasta!


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

      • Anonyymi

        "Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani."


      • Anonyymi

        Ihanaa on olla Jeesuksen oma!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja eipä he tahtoneet kuullakaan, ja ei he ajatelleet niitä ihmeitä, jotka sinä teit heidän kanssansa; vaan he tulivat uppiniskaisiksi ja asettivat päämiehen palataksensa takaperin orjuuteensa, vastahakoisuudessansa; mutta sinä Jumala olet anteeksiantaja, armollinen, laupias ja pitkämielinen, sangen suuri laupiudesta, ja et sinä heitä hyljännyt.

      • Anonyymi

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika tuli ja on meille mielen antanut, että me sen totisen tunnemme, ja olemme siinä totisessa, hänen Pojassansa Jesuksessa Kristuksessa: Tämä on totinen Jumala ja ijankaikkinen elämä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika tuli ja on meille mielen antanut, että me sen totisen tunnemme, ja olemme siinä totisessa, hänen Pojassansa Jesuksessa Kristuksessa: Tämä on totinen Jumala ja ijankaikkinen elämä."

        Siinäpä varsinainen "totisen pojan jenkka"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika tuli ja on meille mielen antanut, että me sen totisen tunnemme, ja olemme siinä totisessa, hänen Pojassansa Jesuksessa Kristuksessa: Tämä on totinen Jumala ja ijankaikkinen elämä."

        Kunnia Jumalalle!


    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

      • Anonyymi

        Valtava siunaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtava siunaus!

        Suurempaa siunausta ei olekaan! 😁


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveenAamen!

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.

      • Anonyymi

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

        Ihana totuus! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

        12-15cm parhaimmillaan.


    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.

    • ei-lahkolain

      Hyvä paimen kertoo totuuden ja herjaa kotona mukavasti pullan tuoksussa internetin välityksellä uskovia saatanoiksi.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • KALIKALIN

      Jesus tuskin tiesi mitään pohjoisten kansojen ukkosenjumalista, Perkele ei kuulu kristinskoon eikä Kali.

      • Anonyymi

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


    • PaavalinDevoitveli

      Mutta valehtelu kuuluu, sillä sen toi Paavali.

    • AamenKiitosDevoit

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • oipoi

      Eipä tuo ole tehnyt mitään ihmisten pelastamiseksi ainakaan kahteen tuhanteen vuoteen. Kokolailla turha lupaus siis. Täysin syyttömiä kärsijöitä katsellessa päätyy väkisinkin siihen että kaikkivaltias on pahimman luokan sadisti. Ja turha vierittää vastuuta muille.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

    • oipoi

      Entäpä jos tuo onnii hyvinnii toisinpäen. Se että uskoisit juuri oikeaan jumalaan on epätodennäköisempää kuin 7 oikein lotossa. Eli eipä tuo kannata jumalan veikkaaminen muuta kuin itsetyydytysmielessä.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

      • Jeesusarmahtaa

        "Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni ja ylistetty minun pelastukseni Jumala,"


      • Anonyymi
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        "Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni ja ylistetty minun pelastukseni Jumala,"

        Ja myös vastaa rukouksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja myös vastaa rukouksiin.

        No, rukoileppa että seJumalasi poistaisi tämän helvetin koronaviruksen lähipäivinä.
        Mikäli se onnistuu, niin olisi edes jotain näyttöä noille lapsekkaille jutuillesi.


    • AamenkiitosJeesus

      Jumalaton sanansaattaja suistuu turmioon, mutta uskollinen lähetti on kuin lääke.

    • AamenkiitosJeesus

      Siunaus on vanhurskaan pään päällä, mutta väkivaltaa kätkee jumalattomien suu.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.

    • oipoi

      Vuan suattaapi tuo hyvinnii olla niinnii tai vaekka toesinnii päen.
      Sitä on niin monennäköstä tuota jeesusta kun on jumaliihi. Ossoppa tuota veikata oikeeta kumminnii.

      • Voetokkiisa

        Vie tokkiisa! On vuan yksi Jeesus, jok pelastaa.


    • AamenkiitosJeesus

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

    • AamenkiitosJeesus

      Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.
      Aamen!

      • Olenkin.ihmetellyt

        No, nythän se selvisi minkä vuoksi uskikset on niin erinomaisia ihmisiä:)


      • Yxiuscovainen
        Olenkin.ihmetellyt kirjoitti:

        No, nythän se selvisi minkä vuoksi uskikset on niin erinomaisia ihmisiä:)

        Jos jotain hyvää "uskiksista" löytyy, niin se on Jeesuksen ansiota ja vaikutusta, ei uskovan omaa.


      • Anonyymi
        Olenkin.ihmetellyt kirjoitti:

        No, nythän se selvisi minkä vuoksi uskikset on niin erinomaisia ihmisiä:)

        Niin, mutta vasta Herran Jeesuksen päivänä. 😊


    • Hyväneaeka

      No voe tokkiisa! Hyväne aeka kuitennii!

    • Kaaskas

      Viddu minnekkää laitumelle ole menossa skruudaa vaan Tampereelle.
      Se teidän jeesus on kyllä jo paljon tuhoa tehnyt. Riittää puusepällä tuhanneksi vuodeksi korjaamista.

    • KiitosJeesukselle

      Kiitos Jeesukselle!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

    • Jeesukseenluottava

      Tuo on niin totta!

    • jooeijeesusta

      Tae suattaa se olla hyvinnii ihan toesennii päen. Tiiä häntä, sitä on niin monennäköstä tuota jeesustelijoo kun jumalloohi.
      Eipähän tua oo tohtinna pärsttääsä näyttee tuhanssiin vuositolokkuun. Ne on jutut piässy vähän vanahaks kun immeiset männöö ja keksii kaekenlaesta ihan ite, ihan niin kui kaakoputken, sen semmosen Hupplen. Eepä tuolla oo jumalloo, taevasta eekä helevettiikkää näkynynnä vaekka on tiirattu kymmenen miljartin valovuuven piähännii. Ei nää kun tähtijä ja tähtijä. Kaekkee se kehtassii värkätä kuuvessa päevässä kun ottin seihtemännen rokullii. Tiijäppä miten hyvä oes tullunna jos viihtnnä jatkoo työviikkoo etes kikyn verran.
      Ja kaik'valtijaallahiin hommat ne kussee ihan huolella. Taetaa oll se semmonen narsissi vae mikskä hyö semmosta nykyvään sannoo.

    • Et.päättänyt.sinäkään

      Siivottiinkos omakin aloitukses, "Et sinä päätä armosta Teuvo".

    • AamenkiitosJeesus

      Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

    • AamenkiitosJeesus

      4.1.2018 10:06
      Etkö voisi jollakin nimimerkillä herjata ja vihata itseäsi, jotta voisit ylpeillä taivastilisi kasvamisesta, kuten pois jahtaamasi entinen ystäväsi:

      "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
      Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

      Sen, minkä teet toisille, tee se myös itsellesi.

    • AamenkiitosJeesus

      Joka on vakaa vanhurskaudessa, saa elämän; mutta joka pahaa tavoittaa, saa kuoleman.

      • Päässä.laskien

        Sinä ilmeisesti olet "vakaa vanhurskaudessa". Kai sinunkin pitää silti välillä kuolla, mutenhan sinulle kertyisi kaksi elämää.


    • AamenkiitosJeesus

      Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
      Jesaja

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela.

    • Virsut

      Ei perkelettä ole, olkaa huoletta.

      • Näinsevaanonpi

        Perkele nimenomaan on ja tekee maailmassa valtavasti rumaa jälkeä! Raamatussa kerrotaan paljon Perkrleestä eli Saatanasta. Se on erittäin viisas, mutta hävinnyt sodan.


      • Mörri.möykky
        Näinsevaanonpi kirjoitti:

        Perkele nimenomaan on ja tekee maailmassa valtavasti rumaa jälkeä! Raamatussa kerrotaan paljon Perkrleestä eli Saatanasta. Se on erittäin viisas, mutta hävinnyt sodan.

        No, siinäpä satuhahmot tappelee keskenään:)


      • Herää.todellisuuteen
        Mörri.möykky kirjoitti:

        No, siinäpä satuhahmot tappelee keskenään:)

        Olet lukenut liikaa satuja. ;)


      • Sadut.satuina
        Herää.todellisuuteen kirjoitti:

        Olet lukenut liikaa satuja. ;)

        Koulussa oli pakko lukea raamatun satuja, mutta niistä saduista olen herännyt aikoja sitten 😛😛😛


      • Asioitaseuraillut
        Sadut.satuina kirjoitti:

        Koulussa oli pakko lukea raamatun satuja, mutta niistä saduista olen herännyt aikoja sitten 😛😛😛

        Sinä heräät Eräänä Pivnä vielä karuun todellisuuteen. Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Sinä heräät Eräänä Pivnä vielä karuun todellisuuteen. Valitettavasti.

        Kahteen sanaan mahtuu 4 kirjoitusvirhettä. Sinä heräät "Eräänä Pivnä"


    • AamenkiitosJeesus

      Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
      Aamen!

    • Ottiatuotakin

      Hmmmm. Tuotana-tuotana.

    • Pitäkää varanne: Perkelee kulkee ympäriinsä kuin Karjuva Jalopeura ja etsii kenet voisi niellä. Se on raivon vallassa sillä se tietää, että sen aika on lyhyt.

      Alistukaa Jehovan alaisuuteen niin Perkele teitä pakenee! Mutta vastustakaa Perkelettä kovin.

      Eräin paikoin on Jehovan todistajien toiminta jo kielletty mikä on selvä merkki siitä, että on antauduttu Perkeleen vietäviksi.

      Jehovan todistajat on Jehovan oma seurakunta, joka kieltää tekemästä pahaa, vannomasta valoja ja harjoittamasta haureutta ja jopa itsetyydytystä. Mutta heidänkin joukossaan toki on harhaoppisia tai Jiizebel naisia.

      Joka vastustaa Jehovan todistajia kuuluu lopulta pimeyteen, vaikka pääsisi kuinka korkeaan asemaan ennen sitä.

      • AamenkiitosJeesus

        Jeesus pelastaa, ei mikään ihmisryhmittymä!


      • Ihmisryhmä

        Suomen pelastus on maahan muuttavissa muslimeissa, ainakin jos päättäjiin on uskomista.


      • Näintuleekäymään
        Ihmisryhmä kirjoitti:

        Suomen pelastus on maahan muuttavissa muslimeissa, ainakin jos päättäjiin on uskomista.

        Muutaman kymmenen vuoden kuluttua kristityt joutuu pitämään huomattavasti matalampaa profiilia.


    • Totisestikin
    • Niinsemeneeoikein

      Sanan "varas" tilalle pitää laittaa Saatana.

    • AamenkiitosJeesus

      Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.

      • Kysyväinen

        Miten se sun Jeesukses suhtautui asiaan, kun et jostain syystä kiitellyt häntä yli vuorokauteen.


      • Kysyväinen
        Kysyväinen kirjoitti:

        Miten se sun Jeesukses suhtautui asiaan, kun et jostain syystä kiitellyt häntä yli vuorokauteen.

        Mites se sun perkeleesi suhtautuu sinuun, kun herjasi on noin vaisuja?


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

    • Eikiitosjeesus

      Sadistinen jumalasi vähät välittää edes viattomasta syöpäsairaasta lapsesta!
      Valetta kaikki tuo. Uskovaiseksi kutsutaan niitä jotka uskoo vaikka aihetta tai perustetta kertakaikkiaan ei ole.

    • YlistysJeesukselle

      Daavidin virsi. Minä veisaan armosta ja oikeudesta; sinun ylistystäsi, Herra, minä laulan.

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hänestä tuli minulle pelastus. Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä, hän on minun isäni Jumala, ja minä kunnioitan häntä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

      • Ihminenminäkin

        Sehän se tärkeintä tässä on, että pelastus Jeesuksessa on tarjolla.


    • AamenkiitosJeesus

      "Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin.

    • AamenkiitosJeesus

      "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra."

      • Anonyymi

        Mikäs se sinun jumalasi nimi nyt onkaan?Minullehan tuo ruoja ei ole käynyt esittäytymässä eikä ole edes ilennä naamaansa näyttää.


    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse."

      • Anonyymi

        Taivaassa pääset papin siipien suojaan vaseliini purkin kanssa.


    • AamenkiitosJeesus

      "Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;"

    • AamenkiitosJeesus

      "te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta rauhaan päästyään he jälleen tekivät sitä, mikä on pahaa sinun edessäsi. Silloin sinä jätit heidät heidän vihollistensa käsiin, niin että nämä vallitsivat heitä. Mutta kun he jälleen huusivat sinua, kuulit sinä taivaasta ja pelastit heidät laupeudessasi monta kertaa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Herran edessä; sillä hän tulee tuomitsemaan maata. Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti ja kansat oikeuden mukaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta heidän on tehtävä tili hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

      • Anonyymi

        Saunatonttu kiittää uskollisuudestasi.


    • Jeesusarmahtaa

      Silloin ihmiset sanovat: "Totisesti, vanhurskaalla on hedelmä; totisesti, on Jumala, joka tuomitsee maan päällä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?"

    • Anonyymi

      "Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin."

    • Anonyymi

      "Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin."

    • Anonyymi

      Suattaapa toa olla niinnii tae sitten hyvinnii toisinnii päin, tiiä häntä. Sitä kun ei uo nuihin vanhoihin opuksiin luottamista. Pistäs Jumpe tviittiä tulemaan jos on oikeeta assiita.

    • Anonyymi

      Turhaan ei todennut, ettei he tiedä, mitä tekevät. Ehkä Hänen Isänsä antaa anteeksi.

    • Anonyymi

      Miksi Jumala antoi Saatanan tappaa rakkaan Poikansa?

      Jeesuksen ennustuksen mukaisesti kaikki muut opetuslapset luopuivat hänestä, paitsi hänen rakkain opetuslapsi Johannes, joka sai kokea normaaliin kuoleman, ja siksi Pyhä Henki ehti näyttää hänelle koko ihmiskunnan rajun lopun. Se on kerrottu Ilmestyskirjassa. Johannes sai elää pitkän elämän, jollaista ei Jeesukselle maan päällä suotu.

      Koska Saatana on saanut valheillaan koko ihmiskunnan hallintaansa ja omakseen. Eikä Jeesuskaan saanut edes omaa kansaansa vapaaksi sen synnin orjuudesta, perisynnistä, oli Jumalan pakko tehdä sopimus Saatanan kanssa.

      Saatana saa pitää omanaan kaikki muut, mutta sen on pakko päästää vapaaksi kaikki ne ihmiset, jotka Jumala on omikseen valinnut, kun Jeesus tulee heitä sieltä omakseen ostamamaan, koska on ennakkoon jo lunastusmaksun maksanut.

      "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

      Perisynnin seurauksena myös valitut syntyvät maailmaan lihassaan halu Saatanan ihanille valheille. Niin oli minullakin halua aviorikokseen. Mutta koska minut oli jo äitini kohdussa valittu pelastukseen, oli minunkin koettava tuo ahtaan portin taistelu ja tuska.

      Vain siinä portissa on Jeesuksen veri puhdistaa. Ei Saatanan palvelijan raamattulausehokemissa.

      Ja silloinkin 31.1.1988 taivaassa laulettiin.

      "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista.
      Olet tehnyt heistä kuningassuvun, meidän Jumalamme pappeja; he tulevat hallitsemaan maan päällä. "

      Sitä aikaa ei kuitenkaan tullut, sen todisti Jeesus:

      Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan, ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.
      Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija.
      Kumpi on suurempi, se, joka on aterialla, vai se, joka palvelee häntä? Eikö se, joka on aterialla?

      Mutta minä olen teidän keskellänne niin kuin se, joka palvelee.
      "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissani, te olette pysyneet minun kanssani.
      Niinpä minä annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut.
      Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa.”

      Tämän sopimuksen maallinen versio oli totta tässäkin maassa. Sitä kutsutiin YYA-sopimukseksi.

      • Anonyymi

        Sä et Teuvo käsitä yhtään mitään siitä, mikä oli koko asiassa se ydin. Se on kerrottu sinulle niin usein, mutta silti jauhat tuota saatanajuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et Teuvo käsitä yhtään mitään siitä, mikä oli koko asiassa se ydin. Se on kerrottu sinulle niin usein, mutta silti jauhat tuota saatanajuttua.

        toinenkin sanonta: "tyhmyys tuhoaa, viisaus kokoo"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toinenkin sanonta: "tyhmyys tuhoaa, viisaus kokoo"

        kolmaskin sanonta:

        "käyttämättömät aivot, on paholaisen maaperä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toinenkin sanonta: "tyhmyys tuhoaa, viisaus kokoo"

        kolmaskin sanonta:

        "käyttämättömät aivot, on paholaisen maaperä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kolmaskin sanonta:

        "käyttämättömät aivot, on paholaisen maaperä"

        Neljäskin sanonta:
        Ihminen ilman aivoja on helppo saaliis, muka uskovaisille koijareille.


    • Anonyymi

      Perkele on paha.

    • Anonyymi

      Syöpykööt nämä sanat jokaisen Jeesuksen oman sydämiin!

    • Anonyymi

      Jeesuksen omana on hyvä.

      • Anonyymi

        Paitsi että pylly kipeytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että pylly kipeytyy.

        Kävele enemmän, istu vähemmän, jos takapuolesi kipeytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävele enemmän, istu vähemmän, jos takapuolesi kipeytyy.

        Riittää kun jeesus lisää vaseliinia.


    • On paljon mahdollista, että tässä puhuu hierofantti, jotka vihkivät oppilaansa salassa. Symboliksi kehittyi myöhemmin suljettu ovi.
      Maailmaan piti syntyä kolmasti ennen kuin ihmisestä tuli täydellinen.
      "Olkaa siis täydelliset". Sen jälkeen ihminen saavutti elämänkruunun.

    • Anonyymi

      Ja Jeesus sanoo myös, että paha paimen panee lampaita henkensä edestä.

    • Anonyymi

      Jeesus puhui tuossa lammas laumalle kedolla pienessä viini huppelissa.

    • Anonyymi

      Jos haluat saada Jumalan nauramaan, kerro hänelle suunnitelmistasi.

    • Anonyymi

      Vaan suattaapi tua hyvinni olla toisinnii päen.
      Tiiä häntä, sitä on niin monen näköstä tuota jumalloo, jos on perkelettähi.

    • Anonyymi

      Kireä lammas ja tummeli purkki.
      Mitä muuta uskovainen kaipaa.
      No tietysti papin syliä välillä.
      Pitäähän pappienkin päästää paineita.

    • Anonyymi

      Jotkut menee helvettiin ihan ehdoin tahdoin. Nauraen. Tosi surullista.

    • Anonyymi

      Se on uskovaisten kohtalo.
      Uskottomille ei ole m itään helvettejä odotettavissa.

    • Anonyymi

      Jeesus on ovi jossa on nahkainen kahva johon hihhulit tarttuvat.

    • Anonyymi

      Sehä O selevä ettei myö minkää vihtahännä mukkaa männä!

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe