Ari Koivunen 25.2 Lahdessa

keikkaapukkaa

Onko kuka menossa? Keikka Iljan kanssa ja varmaan mahti meininki kun MM- kisat meneillään ja paljon porukkaa liikenteessä.

44

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huurteinenhhh

      Minä olisin ollut tulossa, mutta aika hiljaiselta vaikuttaa kun ei kukaan muu ollut tuolla Arin fanit -osastollakaan tulossa. Tai sitten sinne on menossa vain nuorisoa.

      • jihhuuuu

        Minä ilmoittauduin jo Arin fanit ketjussa, kohta lähdössä :) Keikka on siis Wanha Mestari ravintolassa ja alkaa yhdeltätoista. Biisitoiveita en vielä esittänyt mutta ehkä paikan päällä sitten.
        Ihmiset älkää arkailko lähteä vaikka yksin, se voi olla jopa hauskempaa kun tapaa helpommin uusia ihmisiä. Rokkiyleisö ei ole sen kummempaa kuin muukaan ja klubeilla on myös paljon porukkaa jotka ovat paikalla muuten vaan, ei siis mitään rokkikansaa.


      • arionbest

        Tulisin taatusti jos asuisin lähempänä =) Mut nyt joutuu tyytymään videoihin tällä kertaa, ei huonoja nekään.


      • kaijakka66
        jihhuuuu kirjoitti:

        Minä ilmoittauduin jo Arin fanit ketjussa, kohta lähdössä :) Keikka on siis Wanha Mestari ravintolassa ja alkaa yhdeltätoista. Biisitoiveita en vielä esittänyt mutta ehkä paikan päällä sitten.
        Ihmiset älkää arkailko lähteä vaikka yksin, se voi olla jopa hauskempaa kun tapaa helpommin uusia ihmisiä. Rokkiyleisö ei ole sen kummempaa kuin muukaan ja klubeilla on myös paljon porukkaa jotka ovat paikalla muuten vaan, ei siis mitään rokkikansaa.

        Onko tupa täynnä iloisia kisavieraita mitalibisseillä ja hyvästä musasta nauttimassa? :)


    • Tuulik36

      Jää kyllä meikäläisellä nyt haaveeksi kun en saanut ketään kaveria houkuteltua mukaan. Ehkä sitten videoita jos joku laittaa niin näkee tunnelmia. Ja voisi olla kiva jos videoija näyttäisi vilaukselta yleisöäkin, en ole mikään kokenut pubikeikalla kävijä ja olisi kiva nähdä voisiko tulevaisuudessa uskaltautua mukaan vaikka ihan yksinkin.

      • huurteinenhhh

        Tuulikki olen samoilla linjoilla! Kynnys mennä on korkea, helpompaa olisi jollain likkaporukalla mennä mutta mun likkakaverit tykkää enempi iskelmistä. Tulispa Ari joskus tänne Järvelään, niin menisin heti.


      • Tuulik36
        huurteinenhhh kirjoitti:

        Tuulikki olen samoilla linjoilla! Kynnys mennä on korkea, helpompaa olisi jollain likkaporukalla mennä mutta mun likkakaverit tykkää enempi iskelmistä. Tulispa Ari joskus tänne Järvelään, niin menisin heti.

        Joo on vähän sääli että monet tuttavat katsoo kieroon jos ehdottaa menoa vähän rokimmalle keikalle, kaikki kun ei tykkää vaan Neljänsuorasta ja muista vastaavista. Toivotaan että on nyt ihmisiä liikkeellä ja Ari jaksaa musikaalihommien lisäksi tehdä pienempää keikkaa, on se varmasti niin paljon intiimimpi ja tunnelmallisempi.


      • huurteinenhhh

        Musikaalimatka olisi kyllä ihana, mutta ehkä näistä pubikeikoista olisi helpompi aloittaa. Voi että on kiva kun täältä löytyy samanhenkistä porukkaa! Laulaahan se poika kuin enkeli.


      • Tuulik36

        Niinpä ja kuulostaa kyllä hyvältä tuo mahdollisuus toivoa biisejä, varmasti luonnistuu vaikka mitkä ihanat kappaleet. Ehkä mekin vielä keikalla nähdään tulevaisuudessa! :)


    • työtönvelkainen

      Onko tietoa mitä sisäänpääsy kustantaa?

      • ainaontietoa

      • halpareissu

        facebookista luin että ei maksa mitään! jos pääset apostolinkyydillä paikalle niin tulee kyllä halvaksi, paitsi keikkajuomat tietysti. on kyllä harvinaista herkkua jos on omalla paikkakunnalla keikka niin ei tarvi miettiä matkoja ja yöpymisiä mihinkään


      • uusisuoli

        Vastasin linkin kera, linkki siis facebookin tapahtumasivulle jossa lukee että ei maksa mitään, ei edes narikkamaksua, mutta suolen kirjoittamaton uusi sääntö, ainakin Arin palstalla, näkyy olevan että ei saa laittaa linkkiä keikkapaikalle.


      • uusisuoli
        uusisuoli kirjoitti:

        Vastasin linkin kera, linkki siis facebookin tapahtumasivulle jossa lukee että ei maksa mitään, ei edes narikkamaksua, mutta suolen kirjoittamaton uusi sääntö, ainakin Arin palstalla, näkyy olevan että ei saa laittaa linkkiä keikkapaikalle.

        Viestini siis poistettiin.


      • mikämmättää
        uusisuoli kirjoitti:

        Vastasin linkin kera, linkki siis facebookin tapahtumasivulle jossa lukee että ei maksa mitään, ei edes narikkamaksua, mutta suolen kirjoittamaton uusi sääntö, ainakin Arin palstalla, näkyy olevan että ei saa laittaa linkkiä keikkapaikalle.

        Se on poistettu. Linkki tapahtumaan joka ei edes maksa mitään, ei ole kummoinen mainos, etenkin kun aiheesta on chatattu koko päivä, ihmeellistä. Tässä on llinkki jopa lipunmyyntiin, kuten monissa muissakin viesteissä, eikä ole ollut mikään ongelma http://keskustelu.suomi24.fi/t/14558530/5-1-2017-amoral---final-show-tavastialla


      • bouncingaround
        halpareissu kirjoitti:

        facebookista luin että ei maksa mitään! jos pääset apostolinkyydillä paikalle niin tulee kyllä halvaksi, paitsi keikkajuomat tietysti. on kyllä harvinaista herkkua jos on omalla paikkakunnalla keikka niin ei tarvi miettiä matkoja ja yöpymisiä mihinkään

        Siinä tapauksessa vedän kyl takin niskaan ja suuntaan Wanhaan mestariin :) Houkuttaa toi jukeboxhomma, täytyy miettii jotain paranoidia parempaa ideaa :) Toivottavasti artistit ei joudu ilmatteeks soittamaan, kun lipputuloja ei oo.


      • valojapäälle
        mikämmättää kirjoitti:

        Se on poistettu. Linkki tapahtumaan joka ei edes maksa mitään, ei ole kummoinen mainos, etenkin kun aiheesta on chatattu koko päivä, ihmeellistä. Tässä on llinkki jopa lipunmyyntiin, kuten monissa muissakin viesteissä, eikä ole ollut mikään ongelma http://keskustelu.suomi24.fi/t/14558530/5-1-2017-amoral---final-show-tavastialla

        Mä en tajua tota linkkisääntöä, ihan älytöntä.


      • eilomalla
        bouncingaround kirjoitti:

        Siinä tapauksessa vedän kyl takin niskaan ja suuntaan Wanhaan mestariin :) Houkuttaa toi jukeboxhomma, täytyy miettii jotain paranoidia parempaa ideaa :) Toivottavasti artistit ei joudu ilmatteeks soittamaan, kun lipputuloja ei oo.

        No eivät tietenkään esiinny ilmaiseksi, kaikki jotka ovat ravintolassa töissä, saavat palkkaa tai palkkion, myös soittajat :)


      • hyvämeininkioujeah
        bouncingaround kirjoitti:

        Siinä tapauksessa vedän kyl takin niskaan ja suuntaan Wanhaan mestariin :) Houkuttaa toi jukeboxhomma, täytyy miettii jotain paranoidia parempaa ideaa :) Toivottavasti artistit ei joudu ilmatteeks soittamaan, kun lipputuloja ei oo.

        Ei kukaan artisti esiinny ilmaiseksi. Palkkaahan niille maksetaan, kun esiintyminen on niiden työ. Sisäänpääsymaksua ei tarvita, sillä ravintolahan tekee "hilloa" asiakkailla, jotka ostavat juomia. Ari Koivusen tilaaminen keikalle, on hyvä veto. Moni tulee mielellään Aria kuuntelemaan, ja ostaa siinä sivussa juomia. Ja ne jotka eivät ole tulleet Aria kuuntelemaan, vaan ihan muuten vain iltaa viettämään viihtyvät, kun on hyvä esiintyjä ja hyvä meininki. Ja ostavat juomia.


    • löytyi

      Wanhan Mestarin settilistaa
      Ain't No Love in the Heart of the City
      Angels
      To Be With You
      Got My Mojo Working
      Space Oddity
      Temple of the King
      Whiskey in the Jar
      Love Hurts
      Kultainen nuoruus
      Rocket Man (I Think It's Going to Be a Long, Long Time)
      Catch the Rainbow
      (Get Your Kicks On) Route 66
      Runaway
      Piano Man
      Wish You Were Here
      Soldier of Fortune

      • Siäni_

        Kiitos! Aika monipuolinen lista, mut toki Ari taipuu mihin vaan :)


      • hyvälista
        Siäni_ kirjoitti:

        Kiitos! Aika monipuolinen lista, mut toki Ari taipuu mihin vaan :)

        niin ja Ilja laulaa osan biiseistä kuten ehkä tuo kultainen nuoruus. olis ollut hienoa olla kuulolla jos keikka olis vaan ollut lähempänä.


      • tängjuu

        Olis kiva kuulla joskus vähän tuoreempia biisejä mutta hieno keikka kyllä ja tiivis tunnelma! Enkä voi valittaa kun en kerennyt itse toivomaan mitään. Iljalla muuten tosi siisti fleda.


      • KakolassaOnHyvätRuuat

        Tiedättehän, että Cheekin pierukin tienaa enemmän kuin teidän sankarinne.


    • Qsamoj

      Ihania kuvia keikasta Arin facessa! Tunnelma välittyi ja ens kerralla ehkä itekin pääsen mukaan. Kiitos!

      • sääntökirja

        Täällä oli eilen ihmisten asiallisia kommentteja keikasta mutta nekin on taas poistettu sääntöjen vastaisena. On täällä kummat säännöt kun keikoista ei saa puhua mutta annetaan trollien spämmätä.


      • ihmetouhua
        sääntökirja kirjoitti:

        Täällä oli eilen ihmisten asiallisia kommentteja keikasta mutta nekin on taas poistettu sääntöjen vastaisena. On täällä kummat säännöt kun keikoista ei saa puhua mutta annetaan trollien spämmätä.

        No onpa kumma, koko palsta on tosiaan täynnä trollin loukkaavia ja herjaavia aloituksia ja spammeja.
        Täällä oli lista biiseistä mitä keikalla esitettiin, eikä siinä ollut edes linkkiä, ja mun kommentti siihen, ja muitakin, kaikki poistettu. Onpas ihme touhua. Tänne voi lähettää palautetta http://www.suomi24.fi/palaute


      • uteliasolen

        Mitä kappaleita keikalla esitettiin? Onko tulossa videota? :)


      • kielletytkommentit
        uteliasolen kirjoitti:

        Mitä kappaleita keikalla esitettiin? Onko tulossa videota? :)

        Tsipaleet on jo kerran kerrottu ja ylläpidon toimesta kommentti poistettu. Videot luulisi löytyvän Youtubesta jos niitä on, kukaan ei ainakaan ole täällä maininnut mistään videoista.


      • ihmettätosiaan
        ihmetouhua kirjoitti:

        No onpa kumma, koko palsta on tosiaan täynnä trollin loukkaavia ja herjaavia aloituksia ja spammeja.
        Täällä oli lista biiseistä mitä keikalla esitettiin, eikä siinä ollut edes linkkiä, ja mun kommentti siihen, ja muitakin, kaikki poistettu. Onpas ihme touhua. Tänne voi lähettää palautetta http://www.suomi24.fi/palaute

        Olen lähettänyt palautteen, ja toivon vastausta siihen mikä keikkasetissä, eli kyseisen keikan katsojien toteutuneet toiveet, on ollut sääntöjen vastaista.


      • moveon_
        ihmettätosiaan kirjoitti:

        Olen lähettänyt palautteen, ja toivon vastausta siihen mikä keikkasetissä, eli kyseisen keikan katsojien toteutuneet toiveet, on ollut sääntöjen vastaista.

        Eikö tämä nyt ole sitä turhaa palstantäytettä ihmetellä moista asiaa. Palstavahdinkin yläpuolella on kuitenkin jotain - s24-ylläpito.


      • vastaustaodottaen
        moveon_ kirjoitti:

        Eikö tämä nyt ole sitä turhaa palstantäytettä ihmetellä moista asiaa. Palstavahdinkin yläpuolella on kuitenkin jotain - s24-ylläpito.

        Ei todellakaan ole. Miksi keskustella ja kirjoittaa pitkiäkin viestejä jos on pelkona että ne poistetaan ilman syytä. S24:n säännöissä ei ole yhtään kohtaa joka selittäisi asian. Tämä ei myöskään ollut ensimmäinen kerta viime aikoina.


      • asiaaaaa
        vastaustaodottaen kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Miksi keskustella ja kirjoittaa pitkiäkin viestejä jos on pelkona että ne poistetaan ilman syytä. S24:n säännöissä ei ole yhtään kohtaa joka selittäisi asian. Tämä ei myöskään ollut ensimmäinen kerta viime aikoina.

        Asiaa, toivottavasti vastaavat ja myös kertovat mikä viestissä oli vikana vain oliko mitään?


      • Unocartas
        ihmettätosiaan kirjoitti:

        Olen lähettänyt palautteen, ja toivon vastausta siihen mikä keikkasetissä, eli kyseisen keikan katsojien toteutuneet toiveet, on ollut sääntöjen vastaista.

        Minkäslaisen vastauksen sait tähän ylläpidolta? Selvensivätkö mistä oli kyse?


      • Tukaani
        Unocartas kirjoitti:

        Minkäslaisen vastauksen sait tähän ylläpidolta? Selvensivätkö mistä oli kyse?

        Taitaa olla niin ettei ylläpito ota kovin vakavasti kyselyä joka tulee samasta ip:stä, josta kirjoitetaan juuri sitä haukkumista josta muita syytellään :)


    • biisejä

      Mitä biisejä keikalla tosiaan soitettiin, onko kenellä muistikuvaa ja onko tässä joku väärin? Piano Man, Soldier of Fortune, Whiskey in the Jar, Catch the Rainbow, There Was A Time ja Kultainen Nuoruus :) jos en väärin muista, Iljan esittämänä kai? Kappaleita oli kyllä ainakin puolta enemmän.

      • dfghjklöälö

        Mikä biisi on There was a time?


      • keikkasettiä

    • hyväbiisi

      Gunnareiden biisi. Onko Ari esittänyt tuota aiemmin?

      • mitkäuudet

        En ole barma oliko toi mukana? Voisiko joku joka tietää pistää vähän listaa, sillä siellä oli kyllä muutama ei- ennen esitetty, ainakaan minä en ole kuullut.


    • Jotenunohtakaatrollimode

      Huomasitteko että tänne on nyt palautettu poistetut viestit?

      • näinsitäpitää

        Hienoa, kiitoksia palautetta lähettäneille sekä myös niille jotka on jaksaneet kommentoida asiasta täällä. Modea tuskin on kiittäminen :)


    • Arihullutäällä

      Ari on niin täydellinen. kunpa saisin lapsia hänen kanssaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe