Ruokapaikka

Muualta

Kajaanilaiset.Mikä on paras ruokapaikka siellä?

29

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ranch-on-hyvä
    • Mässäilie

      i) Kaupungintalon ruokala on halvin, siisti ja monipuolinen
      ii) Hotel Kajanuksessa lounas vain 8e, hyvin siisti ja avara paikka, tosin vain keitto yksi lämmniruokavaihtoehto
      iii) Mummon kahvila prismassa oli ennen hyvä, vaan nyt en tiedä ennen kun avautuu
      iv) Ranchissa runsaat tarjonnat, mutta tosi ahdas se ruuanottopaikka
      ...eiköhän noista jo löydy

    • Vuokatti

      Amarillo

    • eiparemmastaväliä

      Annan-kotianti on paras.

    • 4lefaa

      Pizza huitsin nevada

    • hiuksiaruuassa

      Ainakin Ranssissa saa hiuksia ruokaan. Pysyypähän paskakalakkareet aikoinaan vitjassa!

      • Eiotavastuuta

        Ja viikon mahataudin!


    • tehkääitseruokanne

      minä ole käyny välikadun adan tai mikä seon.. aina on tullut sen verra ruokaa että meinaisi jättää syömättä ku sen verran reilut annokset

      karu on tosin paikka käydä mut sieltä saa kohtuu hinnalla

    • lääkkeetjarekisteri

      tuo mikä pariisi kajaani pariisi, sitä tulen välttämää ku ruttoa

      kun huomasin yhteyden, ni vältän paljon

      • kfkfkkd

        minkä yhteyden?


    • Lounaat

      Wanhakerho hyvä ja aina on ollut hyvä lounas ja tilausruoka,hinta/laadun mukaan,netistä voi myös hakea..

    • Mässäillen

      Wanhan Kerhon lounas on aivan liian kallis siihen nähden mitä rahalla saa.

      • seonahalvempaaaniii

        Samaa mieltä, pitopalveluista ei ole kokemuksia.


    • jepjepjepjepjee

      Manta ja maistuvat mikroruoat! :)

    • seonahalvempaaaniii

      EI Kajaanissa ole kunnon ruokaravintolaa, ketjujen paikkoja ja ruokaloita, Ranchit ja muut on ihan pizzeratasolla. Mutta ei se ole yrittäjien vika, kajaanilaiset heinäkengät
      eivät tiedä muuta kuin pizzan ja kebabin, eli sitä niille pitää myydä. Kaikki muu on kainuulaisten mielestä pröystäilyä eikä kannata. Ensimmäinen argumentti on aina että kotona syö halvemmalla. No tottakai syö, mutta eikö sitä viisi joskus käydä ihan huvikseenkin käydä syömässä?? Kainuussa ei tällaista tapaa ole, en tiedä sitten nuoremmista mutta vanha kaarti, siis ne tolvanat jotka ei ole käyneet ikinä missään,
      pitävät jo ketsuppia lihapiirakassa liian mausteisena. Niitä ei saa ikinä mihinkään edes kokeilemaan, syövät ennemmin vaikka kiviä koska se on halvempaa.

      • kfodo

        Huvikseen syömässä? Taidat olla läzki? Kuka helvetti huvikseen syö, vaan nälkään. Läskit ääliöt.


      • ArkiruuanYstäwä

        En minä ainakaan kaipaa mitään 'finedining' -paikkoja, joissa on pistetty kaksi parsaa ristikkäin lautaselle ja tiputettu jotain kastiketta päälle. Vain pösilö snobi syö sellaista.
        Läskisoossi kunniaan!


      • seonahalvempaaaniii
        ArkiruuanYstäwä kirjoitti:

        En minä ainakaan kaipaa mitään 'finedining' -paikkoja, joissa on pistetty kaksi parsaa ristikkäin lautaselle ja tiputettu jotain kastiketta päälle. Vain pösilö snobi syö sellaista.
        Läskisoossi kunniaan!

        Mistään gourmeesta ei ollut kysekään, ihan vaan hyvin ja laadukkaista aineksista tehty ruoka kävisi hyvin. Läskisoossi myös, sehän oikein herrojen herkkua, mutta eipä saa sitäkään mistään. Pizzaa löytyy joka korttelista.


      • seonahalvempaaaniii
        kfodo kirjoitti:

        Huvikseen syömässä? Taidat olla läzki? Kuka helvetti huvikseen syö, vaan nälkään. Läskit ääliöt.

        Juuri tätä minä tarkoitin, olet tyypillinen esimerkki. Ja juu, olen ihan normipainoinen, en läski enkä laiha. Jos vain nälkään syöt, vedä sahanpurua ja vettä päälle, sillä saa tosi halvalla kylläisen olon. Eihän se maistu miltään, mut jos nälkä on se ainoa tarve, ei sillä maulla armaan sinulle ole niinväliäkään?


      • 32532532
        seonahalvempaaaniii kirjoitti:

        Juuri tätä minä tarkoitin, olet tyypillinen esimerkki. Ja juu, olen ihan normipainoinen, en läski enkä laiha. Jos vain nälkään syöt, vedä sahanpurua ja vettä päälle, sillä saa tosi halvalla kylläisen olon. Eihän se maistu miltään, mut jos nälkä on se ainoa tarve, ei sillä maulla armaan sinulle ole niinväliäkään?

        luulet olevasi hieno...ja laiha. yritähän kasvaa aikuiseksi niin ei tarvitse vouhottaa turhia. mene kauppaan ja osta ainekset ja tee itse hienoa ruokaa. jos osaat.


      • seonhalavempaanii

        En minä mitään luule, minä tiedän, juuri sellaisia vastauksia on tullut kuin arvelinkin. En ole hienohelma ja ihan normipainoinen plösö. Sinä taas olet juuri sellainen peräkammarin takapajuinen
        umpiluupää niinkuin aiemmin kuvailin. Koeta totutella ketsuppiin
        ja muista varoa sellaisia ihmisiä jotka eivät ajattele samalla tavoin kuin sinä, ne on olevinaan hienoja kaikki!


    • Sapuskaaaa

      Minkälainen ruokapaikka se Citymarketin talossa oleva on. Siis entisen Pikantin tiloissa oleva joku etninen ravintola, vai onko se pelkkä lounaspaikka?
      Kokemuksia?

      • neeppali

        Nepalilaista ruokaa, hyvää sellaista, ei ole kallis.


      • Sapuskaaaa

        Kiitos asiallisesta arviosta.
        Tätyypä mennä kokeilemaan.
        Hinnat tosiaankaan eivät näy olevan este.
        Löysin listan netistä.


    • Tytytytytyytyväine

      Manta. Se miesku tekköö annokset nii namnamnamn!! Kiitos hälle!!
      Muut: panostakaa vielä enemmän :)

      • eiMantaEI

        Paskaa mikrossa lämmitettyä einestä mantalla! HYI


    • JosLounastaKeskustassa

      Ullan Unelmassa Keittolounas on tosi hyvä ja siihen kuuluu vielä pullakahvit. Ihana paikka. Hyvät musiikit, kiva henkilökunta, iloinen palvelu, näkymä Raatihuoneentorille. Käyn paljon.

      • Näläkäenen

        Saako sen keiton kanssa mitään muuta?


      • mulkeroinen

        Saapi leivät juomat ja kahvit, hyvä hintalaatusuhde


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe