mun ex mies

mikäneuvoksi

paneskeli mua kun sikaa takaapäin ja vaihteli aina elintään pillusta munaan ja toisinpäin.
onko miehet niin kokeilunhalusia etteivät osaa kuin golfissa päättää mikä reikä tällä kertaa on kyseessä
vai mistä oikein on kyse?

ton takia joudun syömään antibiootteja 24/ 7 tulehdusvaaran vuoksi 12kk vuosittain,

tulee kalliiksi vuositasolla ja tehokin varmasti laskee ajan myötä.

21

2962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäsikoja

      Vittu näitä emakoihin sekaantujia kuohia kaikki ja eläinten pito kielto

    • Kokeilunhaluinen11

      PIllusta munaan ja toisinpäin. Saisko tähän tarkennusta miten tuo käytännössä tapahtuu

    • luojatietääkö

      varmaan kirjoitusvirhe tai transu.

      • ccfgt

        Kaappihomo runkkari vauhdissa


    • mitä sitten vaikka olenkin? fantasioin IHAN oikeasti siitä että ihana mies tulis takaapäin ja työntyis kakkoseen, sulla on omat fantasiasi

      • Buuaahaa

        Saatana näitä ruskean reijän ritareita ja nyt paskalle tulee kunnon rykäleet pönttöön


      • zicawiiruz

        Kaikille se ei jääkään pelkäksi fantaSiaksi, vaan eräskin tunnettu tyyppi käy panettamassa itseään isolla sikakarjulla! NöNöf!!


      • Missäs syöjätär asustelee?
        Oliskos haluja toteuttaa fantasia?


      • Hauska toi sika vertaus. Mun eksä halus et mä vingun kuin porsas kun se pani takaapäin.


      • NaapuriKuulolla

        Porsas, oliko muita toiveita?


      • upotettuaporsasta

        että menis mahdollisimman syvälle mela


    • mikäpä ettei ja vaasassa asun

      • cccgggv

        Mikäs siinä hiiva viivalle löylykauha perseeseen


      • Multacsais kunnon panon.


    • no laita saatana löylykauha perseeseen vittu kun oot sit jo jauhanut sen verta

      • Harmi että olet niin kaukana pk-seudusta. :(


    • luikkari

      Se SIKA sai sakot ihmiseen sekaantumisesta Oulussa. eipä maha poliisikaa enee mitää tässä laki ja kiky mylläkässä. ku ei löötynnä sialle nimmee ni pit antoo kirjallinen huomautus sikalan omistajalle. seuraavan kerra rapsaatavat sakot sikalan omistajalle jos tavataa tuo SIKA uuvestaa immeistä panemassa.

      Tuloo poojat hyvee kinkkua tuas myyntii ens Jouluks, NAM

    • orgasmienluojapilluun

      Teillä taisi olla ryhmäsexiä. 3:n kimppa, jos exsäsi munaa välillä tahtoi. Varsin estottomalta kuulostaa. Minä teen naisille orkkuja, mutta vierastan peppu juttuja, mutta muut tehköön mitä haluaa. Minä panen vain pillua.

    • jätettysika

      täällä on kiimasta sian persettä tarjolla, imee suuhun loput ja nielee spermat. saa panna paljaaltaan ja kuiviltaan runtata sisään

      • aaahhäähh

        Näitten nössö homojen jutuille ei voi kun nauraa nolaavat itsensä noilla viemäripelle touhuilla ja nyt paskalle


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe