Nainen voimaantuu erossa!

Naispower

...koska mies on tekemisillään ja tekemättä jättämisillään aiheuttanut sen, että nainen ei ole enää onnellinen.

50

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omatupaomalupa

      Olen huomannut sen eroni jälkeen, monia vuosia ollut onnellinen kun olen elänyt pelkästään lapseni kanssa.

      • Naispower

        Niin minäkin. Itse erosin täydellisestä suhteesta, kun tuntui että "se" puuttui.


      • Mikäs se on naisella ollessa, loisena yhteiskunnan nahassa.


      • 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

        Mikäs se on naisella ollessa, loisena yhteiskunnan nahassa.

        Älä jaksa! Kyllä niitä ns. loisia on ihan kummassakin sukupuolessa, eikä kaikki Suomessa asuvat loiset ole edes suomalaisia.
        Jos taas alat sen vanhan jankutuksen yh.äideistä ja sosiaaliturvan käytöstä, niin kerropa miten sinä järjestäisit sitten nämä asiat.

        Ihan vihjeeksi vain... jos näitäkään syntyperältään suomalaisia lapsia ei ollenkaan olisi kasvamassa aikuisiksi suomalaisiksi: niin mistä maasta sinä ne uussuomalaiset tänne aikuisina rahjaisit?

        Ja sivuhuomautuksena vaikka väkiluku Suomessa on nyt noussut, se ei johdu
        yh. äideistä ja heidän suomalaisista lapsistaan!

        Eli maksamme kyllä niitä avustuksia enemmän varmasti uussuomalaisille, kuin yh.huoltajille... joskus kannattaisi pitää suu supussa ja järki käytössä!

        Miksikäs ne äijät täällä taas kutsuivatkaan näitä uussuomalaisia hyysääviä hyväosaisia naisia, jotka kannattavat rajojemme auki pitoa?
        Olikos se sana Suvakki? Jotenkin mieleeni nyt tulee se sun löyhästä puheestasi!
        Mä kun loisinkin muualla... olen se pappani elätti!


      • 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

        Mikäs se on naisella ollessa, loisena yhteiskunnan nahassa.

        Haloo! Nukutko sinä, vai veikö kissa kielesi? Kai nyt jotain pystyt vastaamaan naiselle, kun ihan sujuvasti taas tuohon vanhaan hokemaasikin pääsit...?

        Ja olen kyllä samaa mieltä, ett lasten olisi parempi kasvaa molempien vanhempiensa kanssa... tasapainoisessa perheyhteisössä!
        Kaikki perheet eivät suinkaan ole niitä parhaita kasvuympäristöjä siltikään, vaikka niissä olisi molemmat vanhemmat... joskus jopa siitä syystä!

        Jos vanhemmat eivät jostain syystä tule keskenään mitenkään toimeen, useimmiten silloin on parempi erota... kuin sotia!
        Lapset siitä vain kärsisivät henkisesti enemmän... ja aika erikoisen perheen mallin ainakin omaksuisivat ehkä itselleen. Ett sellaisen henkisen perinnön antaminen ei oikein ole hyvä asia loppupeleissä.

        Olen myös nähnyt pariskuntia jotka ovat asuneet yhdessä... lasten takia!
        Asiat on käsitelty asioina ja muksut hoidettu yhdessä... kertoen omista menoistaan toisilleen ja siitä kumpi on vastuussa muksuista milloinkin.
        Siis "tavallaan erottu"... mutt käytännön syistä asuttu yhdessä, ja kummallakin omat ystävänsä ja perheen ulkopuoliset rientonsa.
        Jotkut kun osaa sen eronkin tehdä sivistyneesti... ilman jatkuvia äänekkäitä riitoja.


      • 19.11 kirjoitti:

        Haloo! Nukutko sinä, vai veikö kissa kielesi? Kai nyt jotain pystyt vastaamaan naiselle, kun ihan sujuvasti taas tuohon vanhaan hokemaasikin pääsit...?

        Ja olen kyllä samaa mieltä, ett lasten olisi parempi kasvaa molempien vanhempiensa kanssa... tasapainoisessa perheyhteisössä!
        Kaikki perheet eivät suinkaan ole niitä parhaita kasvuympäristöjä siltikään, vaikka niissä olisi molemmat vanhemmat... joskus jopa siitä syystä!

        Jos vanhemmat eivät jostain syystä tule keskenään mitenkään toimeen, useimmiten silloin on parempi erota... kuin sotia!
        Lapset siitä vain kärsisivät henkisesti enemmän... ja aika erikoisen perheen mallin ainakin omaksuisivat ehkä itselleen. Ett sellaisen henkisen perinnön antaminen ei oikein ole hyvä asia loppupeleissä.

        Olen myös nähnyt pariskuntia jotka ovat asuneet yhdessä... lasten takia!
        Asiat on käsitelty asioina ja muksut hoidettu yhdessä... kertoen omista menoistaan toisilleen ja siitä kumpi on vastuussa muksuista milloinkin.
        Siis "tavallaan erottu"... mutt käytännön syistä asuttu yhdessä, ja kummallakin omat ystävänsä ja perheen ulkopuoliset rientonsa.
        Jotkut kun osaa sen eronkin tehdä sivistyneesti... ilman jatkuvia äänekkäitä riitoja.

        No anteeks! Kuntopyörä ei polje itseään, eikä pinaatti-mango-smoothie soseudu oma-aloitteisesti, varsinkaan ilman aineksia. Jotkut meistä syövät välillä muutakin kuin pörröisiä metsän eläimiä. :-I

        Olen sitä mieltä, että nykyinen systeemi keskittyy liiaksi äidin etuun, jonka oletetaan ilmeisesti automaattisesti olevan myös lapsen etu. Nainen voi käden käänteessä hankkia eron ja heittäytyä yhteiskunnan elätiksi. Tämä jättää käytännössä aina jälkensä lapsiin. Naisilla on tällä saralla sanalla sanoen aivan posketon määrä etuoikeuksia, joita monet heistä käyttävät häpeämättä väärin.

        Naisten mahdollisuuksia rikkoa omat perheensä ensimmäisen oikun tullen tulisi rajoittaa, mutta en ole vielä ihan varma, miten.


      • 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

        No anteeks! Kuntopyörä ei polje itseään, eikä pinaatti-mango-smoothie soseudu oma-aloitteisesti, varsinkaan ilman aineksia. Jotkut meistä syövät välillä muutakin kuin pörröisiä metsän eläimiä. :-I

        Olen sitä mieltä, että nykyinen systeemi keskittyy liiaksi äidin etuun, jonka oletetaan ilmeisesti automaattisesti olevan myös lapsen etu. Nainen voi käden käänteessä hankkia eron ja heittäytyä yhteiskunnan elätiksi. Tämä jättää käytännössä aina jälkensä lapsiin. Naisilla on tällä saralla sanalla sanoen aivan posketon määrä etuoikeuksia, joita monet heistä käyttävät häpeämättä väärin.

        Naisten mahdollisuuksia rikkoa omat perheensä ensimmäisen oikun tullen tulisi rajoittaa, mutta en ole vielä ihan varma, miten.

        Pinaatti-mango-smoothie...yäks!..Kaikkea sitä sinäkin juot!
        Purkillinen ananaspaloja omassa liemessään(sen liemen voit kaataa pois), iso banaani ja 4dl kookosmaitoa...sauvasekoittimella soseeksi!
        Veitsellä reikä pestyn sitruunan kylkeen ja reilu puristus- muutama tippa sitruunan mehua juoman joukkoon riittää, eikä sitruunakaan kuivu heti!
        Siinä sulle smoothie... jonka jo juo mielellään kuntoilun jälkeen!

        "Nainen voi käden käänteessä hankkia eron ja heittäytyä yhteiskunnan elätiksi. "

        Joka asiassa on olemassa se heikko puolikin, ja jotkut yksilöt käyttää niitä puolia aina hyväkseenkin.
        Mutta ei tässä tapauksessa kovin helpolla pääse, jäämällä lapsen/lapsien kanssa kotia.
        Jos ett ole ollut huoltajana koskaan 24/7 ... 30-31/kk... 12kk/vuosi, voit tietenkin kuvitella ett makoilee kotona sohvalla päivisin ja sylkee kattoon, ja iltaisin sitten väistelee! Ihan noin helppoa se ei kuitenkaan todella ole.

        Mulla ei ole muksuja, mutt sisarusteni ipanoita olen hoitanut, ja käy muuten ihan työstä! On muuten raskaampaa mitä esim. liikuntarajoitteisen vanhuksen hoito!
        Kummastakin mulla on kokemusta, tyystin erilaista työtä... ett vaikea oikeastaan vertailla silleen, mutt väitän ett lapsi vie voimia enemmän.

        Joudut liikkumaan enemmän ja käyttämään mielikuvitustas, opettamaan ja luomaan käytännön rajoja... mikä on sallittua mikä taas missään nimessä ei ole sallittua!
        Ja pitämään niistä rajoista myös kiinni!
        Vanhuksen voit jättää hetkeksi yksinkin, ihan itsekseen... muksua et voi jättää, se olis heitteille jättö. Vasta alakoulu ikäisen voi jättää hetkeksi ehkä tunniksi ilman valvontaa ja luottaa siihen ettei mitään oottamatonta tapahdu. (toivoaksesi)
        Sinä olet vastuussa lapsesta koko ajan... jopa yöllä nukkuessasi.

        Alitajuntasi valvoo silloin... jokaista ei normaalia äännähdystä, kolahdusta!
        Ja kun lapsi sairastuu, vaikkapa vesirokkoon... silloin tiedät MITÄ ON VASTUU ja monella eri tavalla!

        Se nainen saattaa kasvattaa kotonaan ehkä vaikka Suomen tulevaa presidenttiä... mistä sitä tässä vaiheessa tietää mitä siitä lapsesta vielä kehittyy...
        Joka tapauksessa (joka toisessakin) lasten kasvatus on arvokasta työtä, eikä niitä lusmuja ns. "välistä vetäjiä" yh-äideissä montaa mukana ole!
        Joka ainoassa ammattikunnassa on lusmuja, jokaisessa yhteiskuntaluokassa, ja jokaisesta kansakunnasta aina löytyy näitä lusmuavia yksilöitä.
        Joten ei leimata kaikkia, joidenkin yksilöiden takia!
        Leimaatkos sä työttömätkin samoin?

        Tuskin, sillä työttömyys on rakenne kysymys... ihan kapitalismin luomaa sellaista.
        Sille asialle harva työtön pystyy tekemään oikeastaan mitään... koska taas lait säätelee tätä yhteiskuntaa... mitä saat tehdä; ilman lupaa... ja niitä asioita on enää ihmeen vähän. Kaikkeen pitää olla lupa ja koulutus... vakuutukset ja sertifikaatti!
        Vai mitä mieltä olet?


      • 19.11 kirjoitti:

        Pinaatti-mango-smoothie...yäks!..Kaikkea sitä sinäkin juot!
        Purkillinen ananaspaloja omassa liemessään(sen liemen voit kaataa pois), iso banaani ja 4dl kookosmaitoa...sauvasekoittimella soseeksi!
        Veitsellä reikä pestyn sitruunan kylkeen ja reilu puristus- muutama tippa sitruunan mehua juoman joukkoon riittää, eikä sitruunakaan kuivu heti!
        Siinä sulle smoothie... jonka jo juo mielellään kuntoilun jälkeen!

        "Nainen voi käden käänteessä hankkia eron ja heittäytyä yhteiskunnan elätiksi. "

        Joka asiassa on olemassa se heikko puolikin, ja jotkut yksilöt käyttää niitä puolia aina hyväkseenkin.
        Mutta ei tässä tapauksessa kovin helpolla pääse, jäämällä lapsen/lapsien kanssa kotia.
        Jos ett ole ollut huoltajana koskaan 24/7 ... 30-31/kk... 12kk/vuosi, voit tietenkin kuvitella ett makoilee kotona sohvalla päivisin ja sylkee kattoon, ja iltaisin sitten väistelee! Ihan noin helppoa se ei kuitenkaan todella ole.

        Mulla ei ole muksuja, mutt sisarusteni ipanoita olen hoitanut, ja käy muuten ihan työstä! On muuten raskaampaa mitä esim. liikuntarajoitteisen vanhuksen hoito!
        Kummastakin mulla on kokemusta, tyystin erilaista työtä... ett vaikea oikeastaan vertailla silleen, mutt väitän ett lapsi vie voimia enemmän.

        Joudut liikkumaan enemmän ja käyttämään mielikuvitustas, opettamaan ja luomaan käytännön rajoja... mikä on sallittua mikä taas missään nimessä ei ole sallittua!
        Ja pitämään niistä rajoista myös kiinni!
        Vanhuksen voit jättää hetkeksi yksinkin, ihan itsekseen... muksua et voi jättää, se olis heitteille jättö. Vasta alakoulu ikäisen voi jättää hetkeksi ehkä tunniksi ilman valvontaa ja luottaa siihen ettei mitään oottamatonta tapahdu. (toivoaksesi)
        Sinä olet vastuussa lapsesta koko ajan... jopa yöllä nukkuessasi.

        Alitajuntasi valvoo silloin... jokaista ei normaalia äännähdystä, kolahdusta!
        Ja kun lapsi sairastuu, vaikkapa vesirokkoon... silloin tiedät MITÄ ON VASTUU ja monella eri tavalla!

        Se nainen saattaa kasvattaa kotonaan ehkä vaikka Suomen tulevaa presidenttiä... mistä sitä tässä vaiheessa tietää mitä siitä lapsesta vielä kehittyy...
        Joka tapauksessa (joka toisessakin) lasten kasvatus on arvokasta työtä, eikä niitä lusmuja ns. "välistä vetäjiä" yh-äideissä montaa mukana ole!
        Joka ainoassa ammattikunnassa on lusmuja, jokaisessa yhteiskuntaluokassa, ja jokaisesta kansakunnasta aina löytyy näitä lusmuavia yksilöitä.
        Joten ei leimata kaikkia, joidenkin yksilöiden takia!
        Leimaatkos sä työttömätkin samoin?

        Tuskin, sillä työttömyys on rakenne kysymys... ihan kapitalismin luomaa sellaista.
        Sille asialle harva työtön pystyy tekemään oikeastaan mitään... koska taas lait säätelee tätä yhteiskuntaa... mitä saat tehdä; ilman lupaa... ja niitä asioita on enää ihmeen vähän. Kaikkeen pitää olla lupa ja koulutus... vakuutukset ja sertifikaatti!
        Vai mitä mieltä olet?

        Tuo sinun smoothiesi on lähinnä pelkkää sokerimössöä, ja juuri sellaisestahan naiset aina tykkäävät. :-/ Pinaatti tai lehtikaali tuo lisää kuitua ja muita ravinteita.

        YH-äiti kasvattaa todennäköisemmin tulevaa kouluampujaa kuin Suomen tasavallan presidenttiä. Kaikki äidit eivät ole yhtä tunnollisia. Monet uraorientoituneet avioparitkin jättävät pienetkin lapsensa television ja pelien kasvatettavaksi.

        Työttömissä on myös paljon lusmuja. Monesti heillä on omistusasunto tai kallis vuokrakämppä keskeisellä paikalla, eivätkä he suostu muuttamaan työn perässä mihinkään. He myös kokevat olevansa tietynlaisten työtehtävien yläpuolella.

        Musta vähän tuntuu, että suhun on tarttunut sisarustesi lapsia kaitsiessa pieni lapsikuume. :-I


      • 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

        Tuo sinun smoothiesi on lähinnä pelkkää sokerimössöä, ja juuri sellaisestahan naiset aina tykkäävät. :-/ Pinaatti tai lehtikaali tuo lisää kuitua ja muita ravinteita.

        YH-äiti kasvattaa todennäköisemmin tulevaa kouluampujaa kuin Suomen tasavallan presidenttiä. Kaikki äidit eivät ole yhtä tunnollisia. Monet uraorientoituneet avioparitkin jättävät pienetkin lapsensa television ja pelien kasvatettavaksi.

        Työttömissä on myös paljon lusmuja. Monesti heillä on omistusasunto tai kallis vuokrakämppä keskeisellä paikalla, eivätkä he suostu muuttamaan työn perässä mihinkään. He myös kokevat olevansa tietynlaisten työtehtävien yläpuolella.

        Musta vähän tuntuu, että suhun on tarttunut sisarustesi lapsia kaitsiessa pieni lapsikuume. :-I

        Mitäs vikaa siinä kuumeessa on? Kaikkeen löytyy lääke ja mulle se lääke on juuri korvaushoito! Elikä mä lainaan noita ipanoita, jolleivat älyä itse tuoda niitä mulle hoitoon ja lähteä itse jonnekin rimputtelemaan keskenään.
        Kyllä hekin tarvitsevat kahdenkeskistä "laatu aikaa"!

        En nyt enää jaksa tähän aikaan ruveta kinaan/vaihtamaan mielipiteitä noista jo avatuista asioista. Meillä taitaa olla paljon mielipide eroja, joten...

        Lehtikaali on hyvää, jee... ja mistäs sinä sitä teet tähän aikaan vuodesta?
        Hapankaalia voisit sitt myös suosia. Mulla menee se keitossa mukana (osana), mutt sellaisenaan kyllä tökkii, lähinnä sen epämiellyttävä haju saa etoavan olon aikaseks.
        Hyvää yötä!


      • 19.11

        PINAATTI, syön sitä usein kalan kanssa, joko kastikkeessa tai uunikalassa se on usein kalan päällä maustehuntuna ja sen päällä vielä kermaviili/smetana tai venäläinenjukurtti... tai kalapiirakassa rahkavoitaikina.
        Menee se pinaatti keittonakin, keitetyn muna survoksen kanssa... eteenkin silloin jos kurkku on kipeä ja on vaikeuksia niellä. Mutt en mä sitä smoothiena joisi...

        Ja tällaisen esittelyn löysin pinaatin terveys vaikutuksista...

        Pinaatti saattaa olla vihreää ja lehtimäistä, mutta se on myös ehdottoman miehinen ruoka. Tämä erittäin paljon omega 3 -rasvahappoja sisältävä kasvi on tunnettu hauisten kasvattaja. Pinaatti auttaa myös vähentämään sydänsairauksien, aivohalvauksen ja osteoporoosin riskiä. Lisäksi se lisää verenvirtausta penikseen.
        Pinaatti on täynnä luteiinia, mikä auttaa taistelussa ikääntymistä vastaan. Käytä tuoretta pinaattia noin desilitra päivässä tai valmistettua pinaattia noin puoli desiä.

        VAIHTOEHTOISESTI: Kaali, kiinankaali tai roomansalaatti (romaine-, cossalaatti)
        TERVEYSVAIKUTUS: Lisää seksuaalista suorituskykyä, lihasvoimaa, sydämen terveyttä, luiden lujuutta ja näköä.
        ;) että.silleen, no nyt ymmärrän!

        Ja mitä mä sanoin niistä lusmuista... niitä on joka yhteiskunnassa ja joka yhteiskuntaluokassa... ja tulee aina olemaan. Ihmisluonne nyt vaan on sellainen!
        On ahkeria ja tunnollisia yksilöitä ja toisaalla laiskoja välistä vetäjiä eli lusmuja!
        Mä lusmuilen vielä pari päivää ainakin...huomenna labraan ja ylihuomenna lääkärille kuulemaan terveydentilastani...olenko laboratorio kokeiden mukaan työkykyinen.
        Usko tai älä,mutt aion maksaa sairausajan palkan itselleni tältä sairausloma ajalta!
        Taidan mennä syömään kanaviilokkia, riisiä ja parsakaalia!

        Päivänjatkoja sulle... pärjäilehän!


      • 19.11 kirjoitti:

        PINAATTI, syön sitä usein kalan kanssa, joko kastikkeessa tai uunikalassa se on usein kalan päällä maustehuntuna ja sen päällä vielä kermaviili/smetana tai venäläinenjukurtti... tai kalapiirakassa rahkavoitaikina.
        Menee se pinaatti keittonakin, keitetyn muna survoksen kanssa... eteenkin silloin jos kurkku on kipeä ja on vaikeuksia niellä. Mutt en mä sitä smoothiena joisi...

        Ja tällaisen esittelyn löysin pinaatin terveys vaikutuksista...

        Pinaatti saattaa olla vihreää ja lehtimäistä, mutta se on myös ehdottoman miehinen ruoka. Tämä erittäin paljon omega 3 -rasvahappoja sisältävä kasvi on tunnettu hauisten kasvattaja. Pinaatti auttaa myös vähentämään sydänsairauksien, aivohalvauksen ja osteoporoosin riskiä. Lisäksi se lisää verenvirtausta penikseen.
        Pinaatti on täynnä luteiinia, mikä auttaa taistelussa ikääntymistä vastaan. Käytä tuoretta pinaattia noin desilitra päivässä tai valmistettua pinaattia noin puoli desiä.

        VAIHTOEHTOISESTI: Kaali, kiinankaali tai roomansalaatti (romaine-, cossalaatti)
        TERVEYSVAIKUTUS: Lisää seksuaalista suorituskykyä, lihasvoimaa, sydämen terveyttä, luiden lujuutta ja näköä.
        ;) että.silleen, no nyt ymmärrän!

        Ja mitä mä sanoin niistä lusmuista... niitä on joka yhteiskunnassa ja joka yhteiskuntaluokassa... ja tulee aina olemaan. Ihmisluonne nyt vaan on sellainen!
        On ahkeria ja tunnollisia yksilöitä ja toisaalla laiskoja välistä vetäjiä eli lusmuja!
        Mä lusmuilen vielä pari päivää ainakin...huomenna labraan ja ylihuomenna lääkärille kuulemaan terveydentilastani...olenko laboratorio kokeiden mukaan työkykyinen.
        Usko tai älä,mutt aion maksaa sairausajan palkan itselleni tältä sairausloma ajalta!
        Taidan mennä syömään kanaviilokkia, riisiä ja parsakaalia!

        Päivänjatkoja sulle... pärjäilehän!

        Juuri tuollaisia penis- ja munasurvosjuttuja naisten hakuhistoriasta aina löytyy.

        Kannattaa varoa, kohta ne sisarten mukulat keksivät alkaa kysellä, että miksei sinulla ole lapsia. Sitten ne antavatkin jo sinulle vinkkejä miehen etsimiseen.

        Suomessa moni vakiintuneeseen elämään tottunut on joutunut viime vuosina työttömäksi. He eivät oikein vielä halua uskoa, että uusi työpaikka ei tipahda heidän syliinsä taivaasta, vaan sen vuoksi voi joutua esimerkiksi muuttamaan. Heillä oli valmis elämä, josta on nyt kovin kipeää luopua.

        Meillä kaikki tulevat aina kipeänä töihin. :-/


      • 8117
        HC-ätmel kirjoitti:

        No anteeks! Kuntopyörä ei polje itseään, eikä pinaatti-mango-smoothie soseudu oma-aloitteisesti, varsinkaan ilman aineksia. Jotkut meistä syövät välillä muutakin kuin pörröisiä metsän eläimiä. :-I

        Olen sitä mieltä, että nykyinen systeemi keskittyy liiaksi äidin etuun, jonka oletetaan ilmeisesti automaattisesti olevan myös lapsen etu. Nainen voi käden käänteessä hankkia eron ja heittäytyä yhteiskunnan elätiksi. Tämä jättää käytännössä aina jälkensä lapsiin. Naisilla on tällä saralla sanalla sanoen aivan posketon määrä etuoikeuksia, joita monet heistä käyttävät häpeämättä väärin.

        Naisten mahdollisuuksia rikkoa omat perheensä ensimmäisen oikun tullen tulisi rajoittaa, mutta en ole vielä ihan varma, miten.

        Mutta miesten oikeutta hajottaa oma perheensä ensimmäisestä oikusta, ei sinunkaan mielestäsi toki pidä rajoittaa millään tavalla.


      • 8117 kirjoitti:

        Mutta miesten oikeutta hajottaa oma perheensä ensimmäisestä oikusta, ei sinunkaan mielestäsi toki pidä rajoittaa millään tavalla.

        Suurin osa avioeroista tapahtuu naisen aloitteesta.


      • SiksiKoskapa
        HC-ätmel kirjoitti:

        Suurin osa avioeroista tapahtuu naisen aloitteesta.

        Miehet harrastavat avioliiton ulkopuolisia suhteita.
        Enää naisten ei tarvitse olla kynnysmattoja, ainoastaan se on muuttunut.
        Sinun pitäisi se (kohtuullisen) fiksuna ihmisenä ymmärtää, eikä vängätä vänkäämisen vuoksi kuin uhmaikäinen.


      • 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

        Suurin osa avioeroista tapahtuu naisen aloitteesta.

        Onhan se järkevämpää lähteä riitaisasta tai muuten epäsopivasta suhteesta, kuin ottaa vaikka ns. pataansa fyysisesti tai psyykkisesti...enää lisää.
        Äläkä kuvittele ettei se sattuisi henkisesti vähintään lopettaa suhdetta, oli syy melkein mikä tahansa. Onhan se henkinen tappio ainakin, epäonnistuminen...

        Olet taatusti lukenut sen verran mun itkuvirsiäni, ett tiedät mitä mä tarkoitan,
        joten jätetään tällä kertaa koko p*sk* juttujen kertaus/jankutus!

        "Meillä kaikki tulevat aina kipeänä töihin."
        -Noin minäkin tänään tein... istuin iltapäivästä asti toimistossa, vastaten puhelimeen sekä tehden apteekkilistaa... hyväksyen valmiin työvuorolistan jne.
        Hoitotyöhön en osallistunut mitenkään, enkä edes näyttäytynyt hoivallakaan.

        Illan jatkoja...


      • SiksiKoskapa kirjoitti:

        Miehet harrastavat avioliiton ulkopuolisia suhteita.
        Enää naisten ei tarvitse olla kynnysmattoja, ainoastaan se on muuttunut.
        Sinun pitäisi se (kohtuullisen) fiksuna ihmisenä ymmärtää, eikä vängätä vänkäämisen vuoksi kuin uhmaikäinen.

        Ei asia ole niin yksinkertainen, että naisen ottaman avioeron takana olisi aina miehen uskottomuus.


      • 19.11 kirjoitti:

        Onhan se järkevämpää lähteä riitaisasta tai muuten epäsopivasta suhteesta, kuin ottaa vaikka ns. pataansa fyysisesti tai psyykkisesti...enää lisää.
        Äläkä kuvittele ettei se sattuisi henkisesti vähintään lopettaa suhdetta, oli syy melkein mikä tahansa. Onhan se henkinen tappio ainakin, epäonnistuminen...

        Olet taatusti lukenut sen verran mun itkuvirsiäni, ett tiedät mitä mä tarkoitan,
        joten jätetään tällä kertaa koko p*sk* juttujen kertaus/jankutus!

        "Meillä kaikki tulevat aina kipeänä töihin."
        -Noin minäkin tänään tein... istuin iltapäivästä asti toimistossa, vastaten puhelimeen sekä tehden apteekkilistaa... hyväksyen valmiin työvuorolistan jne.
        Hoitotyöhön en osallistunut mitenkään, enkä edes näyttäytynyt hoivallakaan.

        Illan jatkoja...

        Kyllä se on paljon järkevämpää sopia asiat kuin aikuiset kuin erota sen takia, ettei osaa keskustella toisen kanssa asioista.


      • 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

        Kyllä se on paljon järkevämpää sopia asiat kuin aikuiset kuin erota sen takia, ettei osaa keskustella toisen kanssa asioista.

        Kyllä asia on juuri niin yksinkertainen, että naisen ottaman avoeron takana oli aina miehen uskottomuus. Siis minun olisi tullut keskustella ja sopia miten monta kertaa äijä voi vieraissa hyppiä, vai?

        -Oli alusta asti tiedossa ett ainoastaan monogaminen parisuhde oli mahdollinen!
        -Montako kertaa sun luottamuksesi voi rikkoa?
        -Minun vain kerran... The End!
        -Onko sulla 100% luottamus vielä jäljellä silloinkin; kun se on juuri rikottu?
        -Ihan eri asia jos sä hyväksyt sen ett parisi saa käydä vieraissa, jos haluttaa...
        Sä olet sitten aika avarakatseinen ja suvaitsevainen... mutt minä en ole!


      • 19.11 kirjoitti:

        Kyllä asia on juuri niin yksinkertainen, että naisen ottaman avoeron takana oli aina miehen uskottomuus. Siis minun olisi tullut keskustella ja sopia miten monta kertaa äijä voi vieraissa hyppiä, vai?

        -Oli alusta asti tiedossa ett ainoastaan monogaminen parisuhde oli mahdollinen!
        -Montako kertaa sun luottamuksesi voi rikkoa?
        -Minun vain kerran... The End!
        -Onko sulla 100% luottamus vielä jäljellä silloinkin; kun se on juuri rikottu?
        -Ihan eri asia jos sä hyväksyt sen ett parisi saa käydä vieraissa, jos haluttaa...
        Sä olet sitten aika avarakatseinen ja suvaitsevainen... mutt minä en ole!

        Olit varmaan nalkuttanut liikaa ja kokanut pahan makuista ruokaa, kun mies joutui etsimään hellyyttä ja huolenpitoa muualta. :-/


      • 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

        Olit varmaan nalkuttanut liikaa ja kokanut pahan makuista ruokaa, kun mies joutui etsimään hellyyttä ja huolenpitoa muualta. :-/

        Ilman muuta, tule tänne vaan syyparka...
        minähän olen nainen ja siis luonnolliseti syyllinen.
        Taidan poistua sun reviiriltäsi nalkuttamaan muualle.
        Sun mielipiteesi tuli jo kovin selvästi esille. En jaksa tuulimyllyjen kanssa humista.
        Etsin vain Rosinanteni ja karautan muille laitumille!

        Heippa!


      • 19.11 kirjoitti:

        Ilman muuta, tule tänne vaan syyparka...
        minähän olen nainen ja siis luonnolliseti syyllinen.
        Taidan poistua sun reviiriltäsi nalkuttamaan muualle.
        Sun mielipiteesi tuli jo kovin selvästi esille. En jaksa tuulimyllyjen kanssa humista.
        Etsin vain Rosinanteni ja karautan muille laitumille!

        Heippa!

        Turkulaisia pitää aina välillä vähän kiusata. >:-)


      • 8117
        HC-ätmel kirjoitti:

        Olit varmaan nalkuttanut liikaa ja kokanut pahan makuista ruokaa, kun mies joutui etsimään hellyyttä ja huolenpitoa muualta. :-/

        Tarkoitat, että mies saa rikkoa perheen noin olemattomista syistä.


      • 8117 kirjoitti:

        Tarkoitat, että mies saa rikkoa perheen noin olemattomista syistä.

        En tietenkään, tuohan oli ihan selvä läppä. Naisilla ei vain taida olla huumorintajua. :-I


      • 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

        En tietenkään, tuohan oli ihan selvä läppä. Naisilla ei vain taida olla huumorintajua. :-I

        Ai, huumorintajuttomuudesta olikin kysymys pettämisessä! Siis tilanteessa jossa sä jäisit kiinni housut nilkoissa: sinä pokkana syyttäisit avopariasi ilmeisestikin huumorintajuttomuudesta!
        Ja vielä naisen kyvyttömyydestä neuvotella jatkosta, kun sulle on jo näytetty petollisuudestasi ovea! Aika omahyväistä ja omaperäistä, mutt ei jatkoon!

        Siinä sinä olisit oikeassa ett virhe on ollut naisen, hänen arviointikykynsä on alun alkaenkin ollut väärä; sillä sinä ett olisi parisuhteeseen sovelias... ainakaan hänelle tai minulle!

        Pikkasen nälkäisenä ja ärtyneenä olen lähdössä labraan... verikokeisiin.
        Ainoastaan ½-lasillista vettä sain juoda tänä aamuna, hampaiden pesun jälkeen.
        Aamiaisen ja lääkkeen saan ottaa vasta labran jälkeen!

        Huomenta vaan sullekin!


      • 19.11 kirjoitti:

        Ai, huumorintajuttomuudesta olikin kysymys pettämisessä! Siis tilanteessa jossa sä jäisit kiinni housut nilkoissa: sinä pokkana syyttäisit avopariasi ilmeisestikin huumorintajuttomuudesta!
        Ja vielä naisen kyvyttömyydestä neuvotella jatkosta, kun sulle on jo näytetty petollisuudestasi ovea! Aika omahyväistä ja omaperäistä, mutt ei jatkoon!

        Siinä sinä olisit oikeassa ett virhe on ollut naisen, hänen arviointikykynsä on alun alkaenkin ollut väärä; sillä sinä ett olisi parisuhteeseen sovelias... ainakaan hänelle tai minulle!

        Pikkasen nälkäisenä ja ärtyneenä olen lähdössä labraan... verikokeisiin.
        Ainoastaan ½-lasillista vettä sain juoda tänä aamuna, hampaiden pesun jälkeen.
        Aamiaisen ja lääkkeen saan ottaa vasta labran jälkeen!

        Huomenta vaan sullekin!

        Juuri tuolla tavalla tulistuneet naiset aina ymmärtävät kaiken tahallaan väärin. :-/


      • 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

        Juuri tuolla tavalla tulistuneet naiset aina ymmärtävät kaiken tahallaan väärin. :-/

        Tässä syödessäni aamupalaa, naureskelen sun järkevyyttäsi sopia aikuismaisesti asiasta kuin asiasta! Niinhän sä tässä taannoin yritit sitä sovintoa hieroa.
        Taas löydetty yksi tasapainoton, tuuliviirin lailla mielipidettään vaihtava äijä, fine!

        Sun kanssasi ei varmaan arki kävisi tylsäksi... ja mihin kaikkeen mun suorituskykyni sun kanssasi oikein riittäisikään? Kun mun veressäni soutava adrenaliini olisi lähes aina huipussaan... toisaaltaan siinä sitä polttaisi kynttiläänsä molemmista päistä.
        Eli ei olisi järkevää mun fyysisen tai psyykkisen terveyteni kannalta alkuunkaan.

        Mutt ehkä joku tossukka ja hissukka muija joskus sullekin löytyy...
        Sellaisen säyseän naisen sä voisit toiveisiis liittää!

        Tsemppiä sulle etsintääs!


      • 19.11 kirjoitti:

        Tässä syödessäni aamupalaa, naureskelen sun järkevyyttäsi sopia aikuismaisesti asiasta kuin asiasta! Niinhän sä tässä taannoin yritit sitä sovintoa hieroa.
        Taas löydetty yksi tasapainoton, tuuliviirin lailla mielipidettään vaihtava äijä, fine!

        Sun kanssasi ei varmaan arki kävisi tylsäksi... ja mihin kaikkeen mun suorituskykyni sun kanssasi oikein riittäisikään? Kun mun veressäni soutava adrenaliini olisi lähes aina huipussaan... toisaaltaan siinä sitä polttaisi kynttiläänsä molemmista päistä.
        Eli ei olisi järkevää mun fyysisen tai psyykkisen terveyteni kannalta alkuunkaan.

        Mutt ehkä joku tossukka ja hissukka muija joskus sullekin löytyy...
        Sellaisen säyseän naisen sä voisit toiveisiis liittää!

        Tsemppiä sulle etsintääs!

        Aina vaan tulee pakit. Juuri sellaisen tasaisen ja seesteiseen miehen naiset aina haluavat. :-/


    • HuipultaHelppoHuudella

      Niin helppoahan se on naisilla erota, kun saavat voimaa siitä kun mies jää kärsimään. Nainen on parisuhdemaailmassa ravintoketjun huipulla. Niinhän tuossa yhdessäkin avauksessa on hyvin kerrottu kuinka nainen pitää miestä liekassa, antaa toisinaan siimaa ja katkaisee siiman, kun siltä tuntuu.
      Mies joutuu tekemään sen saatanallisen savotan saadakseen naisen ja naiselle riittää vain sotamaalaus ja baariin tai pari herutus kuvaa ja nettideiteille. Saanti on varmaa. Nainen on kuin ahma, joka itse menee hankikantoisia ja napsii helposti hangen läpi uppoavia hirvieläimiä, jotka juoksevat vain itsensä väsyksiin.
      Kuvitelkaapa asenne toisinpäin, jos mies olisikin se ahma jolla on vara valita ja syödä niin paljon kuin haluaa eli saada niitä naisia. Vieläkö lähtisitte parisuhteista, vaan lähtemisen ilosta?

      • 8117

        Jos se kerran miehille noin traagista on, niin miksi he eivät tee mitään pitääkseen sen parisuhteensa?
        Miksi he kohtelevat vaimojaan niin huonosti, että nämä haluavat lähteä?

        Suhteessaan rakkautta ja arvostusta saava nainen ei lähde lätkimään, ellei satu olemaan luonnevikainen.


      • 69plus69
        8117 kirjoitti:

        Jos se kerran miehille noin traagista on, niin miksi he eivät tee mitään pitääkseen sen parisuhteensa?
        Miksi he kohtelevat vaimojaan niin huonosti, että nämä haluavat lähteä?

        Suhteessaan rakkautta ja arvostusta saava nainen ei lähde lätkimään, ellei satu olemaan luonnevikainen.

        Jos se kerran naisille noin traagista on, niin miksi he eivät tee mitään pitääkseen sen parisuhteensa?
        Miksi he kohtelevat miehiään niin huonosti, että nämä haluavat lähteä?

        Suhteessaan rakkautta ja arvostusta saava mies ei lähde lätkimään, ellei satu olemaan luonnevikainen.


      • 8117
        69plus69 kirjoitti:

        Jos se kerran naisille noin traagista on, niin miksi he eivät tee mitään pitääkseen sen parisuhteensa?
        Miksi he kohtelevat miehiään niin huonosti, että nämä haluavat lähteä?

        Suhteessaan rakkautta ja arvostusta saava mies ei lähde lätkimään, ellei satu olemaan luonnevikainen.

        No mutta!
        Täällähän jatkuvasti väitetään, että naiset lähtevät suhteista, eivätkä miehet. Kuis se nyt yht'äkkiä noin päin kääntyi?


    • Näinhänseon

      Paskapuhetta.....

    • beethooven

      Erotaan ystävinä ja lähden sitten saman tien Thaimaahan käymään joksikin aikaa.

      • yksinhyväolla

        Ihminen saa tehdä omassa elämässään mitä haluaa. Yhtään tyrkkyä en halua nähdä.


    • Jätetään eroissa lapset miehille, eikä naiset saa euroakaan miehen rahoja mukaansa. Naiset maksamaan elatusmaksuja ja mies lapsineen jää asumaan naisen asuntoon. Nainen voi muuttaa johonkin yksiöön. Lisäksi kielletään naisilta omien lapsiensa tapaaminen. Sen jälkeen kirjoitetaan lehtiin juttuja joissa mies kertoo rohkeasta ja itsenäisestä teostaan ja siitä miten nainen oli sika ja nyt elämä on paljon parempaa kun aivan kamala ja elämää pilaava nainen on poistunut miehen ja lasten elämästä.

      Miespower!

      • Marjaliisa----

        Mulla exä on narsisti ja ansaitsee kohtalonsa yksin yksiössä ilmam lapsia! Minä ja mun ystävät saatiin tarpeeksi siitä 10 vuoden henkisestä alistamisesta!


      • Marjaliisa---- kirjoitti:

        Mulla exä on narsisti ja ansaitsee kohtalonsa yksin yksiössä ilmam lapsia! Minä ja mun ystävät saatiin tarpeeksi siitä 10 vuoden henkisestä alistamisesta!

        Älä puhu paskaa. Itse olet narsisti. Valehtelit varmasti feministiselle sosiaalitantalle kyynel silmässä miten lasten isä on tosi paha ja vielä narsistikin!

        Pilaat lapsiesi elämän.


      • diaknoosionerijuttu
        Marjaliisa---- kirjoitti:

        Mulla exä on narsisti ja ansaitsee kohtalonsa yksin yksiössä ilmam lapsia! Minä ja mun ystävät saatiin tarpeeksi siitä 10 vuoden henkisestä alistamisesta!

        Kaikki vittumaiset ihmiset ei ole narsisteja. Jostainsyystä erot ovat aina niitä joissa toinen leimataan narsistiksi. Siihen tarvitaan ihan toinen diaknoosi kuin se että "minä en pidä siitä ihmisestä"
        Jos sinunkin tapauksessa kuultaisiin sen toisenkin mielipiteet niin voisi olla hyvinkin niin että sinussa niitä narskun piirteitä olisi. "mutta kun en minä vaan se toinen"


      • 6782

        Tuossa super-atmin tarinassa on vain se mutta, että todella harvat miehet suostuvat sitomaan itseään lastensa yksinhuoltajiksi. Silloin he joutuvat jättämään kavereitten kanssa rellestämisen ja ryyppäämisen sekä pillumetsällä juoksemisen. Ehei, ei onnistu kovinkaan monelta mieheltä.


      • 6782 kirjoitti:

        Tuossa super-atmin tarinassa on vain se mutta, että todella harvat miehet suostuvat sitomaan itseään lastensa yksinhuoltajiksi. Silloin he joutuvat jättämään kavereitten kanssa rellestämisen ja ryyppäämisen sekä pillumetsällä juoksemisen. Ehei, ei onnistu kovinkaan monelta mieheltä.

        Ja vaikka mies haluaisi olla yksinhuoltaja, niin feministiset sosiaalitantat ja muut viranomaiset ovat aina lapsen äidin puolella. Yleensä nainen saa yksinhuoltajuuden ja käy kavereiden kanssa ryyppäämässä samalla kun lapsi itkee yksin kotona nälkäisenä.


      • 1714
        super-atm kirjoitti:

        Ja vaikka mies haluaisi olla yksinhuoltaja, niin feministiset sosiaalitantat ja muut viranomaiset ovat aina lapsen äidin puolella. Yleensä nainen saa yksinhuoltajuuden ja käy kavereiden kanssa ryyppäämässä samalla kun lapsi itkee yksin kotona nälkäisenä.

        Vai "yleensä"?
        Tuollaisia lapsuuden kokemuksiako sinulla on, kun oletat sen olevan ihan yleistä?


      • 1714 kirjoitti:

        Vai "yleensä"?
        Tuollaisia lapsuuden kokemuksiako sinulla on, kun oletat sen olevan ihan yleistä?

        Pitäisikö sanoa lähes aina?


      • Asiasta.tietävä.taho
        1714 kirjoitti:

        Vai "yleensä"?
        Tuollaisia lapsuuden kokemuksiako sinulla on, kun oletat sen olevan ihan yleistä?

        Super-atmi oli alkoholistien huostaanotettu kakru.


      • Asiasta.tietävä.taho kirjoitti:

        Super-atmi oli alkoholistien huostaanotettu kakru.

        En ole, mutta sinä olet narkomaanien hyväksikäyttämä huora.


      • Asiasta.tietävä.taho
        super-atm kirjoitti:

        En ole, mutta sinä olet narkomaanien hyväksikäyttämä huora.

        Hyvä, että tiedät olevasi narkomaanien hyväksikäyttämä huora.


    • Ettevaanosaaa

      Teki niin tai näin, jotkut ovat tyytyväisempiä yksinään. Eli kykenemättömiä parisuhteeseen. Ei se ole miesten vika

      • omatuntokolkuttaa

        Näin se asia juuri on, osa haluaa välttämättä parisuhteen ja osa ei missään tapauksessa. Eikö nyt voitais hyväksyä kukin sellaisena kuin on ja lakata tyrkyttämästä ketään ihmiselle joka viihtyy parhaiten yksin. Ehkä taka-ajatuksena tässä on se, että kyseessä olevan taloudelliset tappiot pakottavat tyrkyttämään.


    • Lutkageeni

      "Miehet harrastavat avioliiton ulkopuolisia suhteita."

      Naiset harrastavat niitä tänäpäivänä ihan yhtä paljon, joten sillä on turha eroja selitellä.
      Naisille riittää eron syyksi että on tylsää.

    • helgamies_

      Minä voimaannuin kun tajusin erota super-atmista. Anukseni ei onneksi vuoda enää verta.

    • Ei välttämättä ole miehenkään syy yksinään, tekemisillä tai tekemättä jättämisillä. Voi se olla ettei suhde vaan enää toimi jomman kumman tai molempien mielestä tavalla, jolla sen soisi toimivan että yhdessä oleminen tuntuu tarpeelliselle. Kipuna ja palo yhteisiin asioihin on sammunut, visiot tulevaisuudesta muuttunut ja puoliso osoittautunut ihmiseksi, jonka kanssa on enemmän vastamäkiä, kuin ritirinnan juohevaa kulkua. Syitä on monia...

      Ihmiset yksinkertaisesti kyllästyykin kaavamaiseen elämään tai elämään toisen varjossa. Tai odotuksiin tai lupauksiin, jotka jää lunastamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe