Onko teillä laiteasennus hallussa?

Tilasin netistä virinvahvistimen ja eihän siinä ollut,kuin kaavio,kuinka asennat sen koneen toimivuusaluelle?
No kajarit osasin sinne laittaa ja jopa kuuluivatkin,muttaa kanavahaku ei toiminut ja karaokelaitteet jäivät toimintakelvottomiksi,kun minun kovalevylleni ei ollut näitä tietoja tallennettu 1938 syntyneenä.
No ei se mitään,sain yhden kanavan toimimaan ja musiikkia tulvii tuutintäydeltä,joskin osaan kyllä hiljentääkkin sitä.
Ylitinkö aivojenikapasiteetin ja tulin höynäytetyksi? kyseelee ama

13

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissäVika

      "Auto ei liiku. Missä vika?"

      • Ajokortti on ja auto liikkuu,jos sellainen olis enää käytössä.
        Mutta kun toi sun mielipitees ei pätkääkään auta mua viritinvahvistemin liittämistä karaokelaitteissin,tv.hen ja muuhun niin kivat sulle ja aivan mahtavaa,että olit hyödyksi minulle.Iloa ja valoa elämääsi ama


      • MissäVika
        rituliini_38 kirjoitti:

        Ajokortti on ja auto liikkuu,jos sellainen olis enää käytössä.
        Mutta kun toi sun mielipitees ei pätkääkään auta mua viritinvahvistemin liittämistä karaokelaitteissin,tv.hen ja muuhun niin kivat sulle ja aivan mahtavaa,että olit hyödyksi minulle.Iloa ja valoa elämääsi ama

        Tuo sanomanihan tuntuu järjettömältä, mutta tarkemmin, kun pohdit, niin voisikohan siihen sisältyä sellainen hienovarainen vinkki...


      • MissäVika kirjoitti:

        Tuo sanomanihan tuntuu järjettömältä, mutta tarkemmin, kun pohdit, niin voisikohan siihen sisältyä sellainen hienovarainen vinkki...

        Jaa se vain,että auta miestä mäessä,äläkä mäen alla?
        Nyt on kysymys iäkkäästä mummelista,jolla piuhat aivan sekaisin??
        Ei toi näsäviisastelu minun koneitani saa kuuluvuusalueelle,mutta kivat sulle ja oli ihanaa saada mielipiteesi,kiitollisena ama


      • rituliini_38 kirjoitti:

        Jaa se vain,että auta miestä mäessä,äläkä mäen alla?
        Nyt on kysymys iäkkäästä mummelista,jolla piuhat aivan sekaisin??
        Ei toi näsäviisastelu minun koneitani saa kuuluvuusalueelle,mutta kivat sulle ja oli ihanaa saada mielipiteesi,kiitollisena ama

        Ja vielä lisäselvennystä,siis laitoin siihen kaukosäätölaitteeseen patterit.Todennäköisesti vielä oikeinpäin,koska kajarit,siis olin ne jo osannut yhdistää siihen kokonaisuuteen,siis tv,karaokelaite, skartilla
        Ja jopa ajattelin,että nyt alkaa toimimaan laitteet,kuin tyhjää vain.Jotkut johdot varmaankin meni sinne ,jonne niiden ei olisi kuulunut mennä??


    • Radiokuuntelijan.poika

      Kai siinä jonkinlaiset käyttöohjeet tuli mukana? Ainakin minun viritinvahvistimessani tuli sellaiset vuonna 1975, kun silloin ostin.
      Siellä käyttöohjeessa yleensä on ihan kuvatkin siitä, mikä piuha mihinkin tungetaan.
      Minun viritinvahvistimessani ei kylläkään ollut eikä ole vieläkään karaokea, TV:tä, skarttia, kaukosäädintä, enkä aio hankkiakaan. Asemanhakukin sellaista isoa nuppia pyörittämällä. Hyvin toimii vielä, maksoikin silloin teknikon reilun kuukauden bruttopalkan.

    • Olisitpa ostanut verkosta, niin olisi palautusoikeus. Myyjäliikkeenkin pitäisi auttaa jos olis "hollilla".

      Viritys tapahtuu nykylaitteiissa nappia painamalla ja kanavahaku loppuu aseman löydyttyä.

      Yksikseskö laulat karaokea kotona? Mukaan en kyllä rollaattorillani tule.

      Aurinkoisia päiviä!

    • Mainitsin verkko-ostoista. Jos kyse on tällaisesta. on laitteellesi lain suoma palautusoikeus, muistaakseni 14 päivän sisällä ostosta.

      Huomioon on otettava myös laitevika, jonka takuu korvaa.

    • JoSelkeni

      Nyt sait hyvän neuvon. Nappia painamalla.

    • ei.simppelijuttu

      Kirjakaappi ei oe laite, mutta sen kokoamiseen ei päreeni kestäneet. 2 h kasaan saamiseksi. Sitten pyysin naapurin apuun.
      Satelliitti-antennin asennus kuului pakettiin, mutta laitteen digiboksi sökähti heti takuuajan päätyttyä.
      Oi käytävä pieni kurssi virityksen saamiseksi taas kuntoon. Onneksi kulmilta löytyy noita taitajia.

      • Sain toimimaan.Skartjohto oli viallinen.Siis vika oli johdossa,onnksi ei päässäni??
        Ja mölyä mahtuu,ei kuulu naapuriin


      • hämäläi

        En ehtinyt neuvomaan. Olisin neuvonut googlettamaan sen merkki tyyppi ja malli / käyttöohje. sillain olen joitakin ohjeita saanut. Ohjeiden laatiminen monilla kielillä on niin iso homma, että laite on vanhentunut ja unohtunu sitten kun ohje on saatavissa.


      • Kiitos,minä tein niin,mutta minulle vain myytiin,en ehkä kerennyt mennä niille sivuille,mutta kiitos avustasi.Tyttärenikin antoi tän neuvon,joten homma hanskassa.
        Siis skartjohto jonka avulla yritin,oli viallinen.Minulla noita johtoja laatikollinen,joten vain aivotyskentely pelasti tilanteen,kiitollisena ama


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe