MITÄ JOS TRUMP ONKIN OIKEASSA?

haluantietäätotuuden

52

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisi olla välillä vasemmallakin.

      He he he he he he he he he he he he he he he he.

    • hyvä.Trump

      Trump on oikeassa. Sehän tässä ikävä onkin. Kun koko ajan toitotetaan muuta mutta ei totuutta.

      • Siksiniin

        Trump on todellakin oikeassa.
        Euroopan johtajien yltiö suvaitsevaisuus koituu vielä Kristinuskon ja Euroopan tuhoksi.


      • TolkkuPolkku

        Missä asiassa Trump on oikeassa? Trump tuottaa twiittejä monta päivässä.


      • Ti3mo

        Koska te suvakit oppisitte keskustelemaan kuten aikuiset? :/

        Älä vaan VÄITÄ jotain mitä sylki suuhusi tuo, vaan ennemmin TODISTA edes JOTENKIN että Trump on valehdellut, jos kerta olet sitä mieltä!? Ekös tollai juupas-eipäs väittely kuulu jonnekin esikoulun hiekkalaatikoille?


    • Ti3mo

      Miten niin JOS on pikeassa?!

      Trump äänestettiin pressaks JUURI noilla lupauksilla joita se nyt toteuttaa, joten miten helvetissä se vois olla VÄÄRÄSSÄ?!
      Enemmistö kansasta oli enemmän sen antamien lupausten puolella, kun Hillaryn, joten: Pulinat pois!
      Demokratiassa kun enemmistön sana on laki, vaikka se hävinneitä sit kuinka paljon vittuttaiskin!

      • höpönpöppöä

        Ei ollut enemmistö Trumpin puolella. Hillary sai kolme miljoonaa ääntä enemmän.


      • Ti3mo
        höpönpöppöä kirjoitti:

        Ei ollut enemmistö Trumpin puolella. Hillary sai kolme miljoonaa ääntä enemmän.

        USAn vaalitekniset tsydeemit ei taas kuulua siaan ollenkaan, koska säännöt on molemmille samat! Trump voitti, Hillary ei, joten Trumpin mukaan mennään!

        Ja ehkäpä Hillaryn äänestäjien joukossa on jopa 3 miljoonaa laitonta siirtolaista, joten: Tasapeli? :)


      • befuddled
        Ti3mo kirjoitti:

        USAn vaalitekniset tsydeemit ei taas kuulua siaan ollenkaan, koska säännöt on molemmille samat! Trump voitti, Hillary ei, joten Trumpin mukaan mennään!

        Ja ehkäpä Hillaryn äänestäjien joukossa on jopa 3 miljoonaa laitonta siirtolaista, joten: Tasapeli? :)

        Selita nyt minulle, tyhmalle Amerikan kansalaiselle, miten 3 miljoonaa laitonta siirtolaista paasee vaaliuurnille? Kylla sen verran pelkaavat karkoitusta etta pysyvat tiukasti pois tuollaisista paikoista missa pitaa paperit nayttaa.


      • Ti3mo

      • TolkkuPolkku

        Ei ole mitään todisteita. Trump vaan uskoo siihen. Se riittää monelle.


      • Ti3mo

        Entäs todisteet sit päinvastaselle?
        YRITTÄKÄÄ nyt edes muutakin kun vaan mielipidekirjotella! ;)

        Vai eikö äly riitä?


      • äänet-tulee-äänet-menee
        höpönpöppöä kirjoitti:

        Ei ollut enemmistö Trumpin puolella. Hillary sai kolme miljoonaa ääntä enemmän.

        Eipä Suomessakaan aikoinaan vihreitten Tarja Gronberg päässyt eduskuntaan 7000 äänellä Itä-Suomesta kun taas etelässä eduskuntaan pääsi jopa 2000 äänellä, saattoipa tuon allekkin.

        Joten yllä mainittu rääkki pitää vaan suunsa kiinni kun ei ymmärrä vaalimatematiikasta mitään.


      • äänestäjäntunnistus

        >> miten 3 miljoonaa laitonta siirtolaista paasee vaaliuurnille? Kylla sen verran pelkaavat karkoitusta etta pysyvat tiukasti pois tuollaisista paikoista missa pitaa paperit nayttaa. <<

        Pitäähän poliisillekin näyttää ajokorttia.
        Ajokortilla USA:ssa monilla äänestyspaikoilla pääsi äänestämään !
        Obamakin kuulemma kannusti yrittämään.


    • ööllkjjhj

      Hän tekee mitä lupaa.
      Mikäs valehtelija sellainen on?

      • TolkkuPolkku

        Valehtelija on henkilö joka kertoo totuudenvastaisia asioita. Jos Trump yrittää pitää vaalilupauksensa niin se on hyvä asia. Monen suomalaisen poliitikon pitäisi ottaa mallia. Se ei kuitenkaan tee hänestä rehellistä. Hän päivästä toiseen laukoo totuudenvastaisia asioita. Omituisinta on että monet hänen valheistaan on helposti todistettu valheiksi. Se on vaarallista.


      • JoillakinOnMoraali

        Pelottavinta on, että Iltalehti ja Ilta-Sanomat isoin otsikoin julistavat kaikkea kamalaa ja pelottavaa ja tosi asiassa juuri mikään näistä uhista ei toteudu, ainakaan siinä mittakaavassa, mitä on peloteltu.

        Norja-, Ruotsi- ja Venäjävihan lietsominen on vain todella säälittävää, mutta kai se on ihan ok, kun heikkoälyiset niihin provoihin menevät.


    • enuskoketään

      Voihan tilanne olla vieläkin huonompi kuin mitä Trump sanoo.

      • Synkkenee.koko.ajan

        Ja on.Markkinatalous on tullut tiensä päähän,globaalina se ei enää pelasta taloutta vaan ajautuu väkisin protektionismiin ja jos sekään ei auta,romahtaa koko laajuudeltaan kaikkialla,ja kaikkien raha menettää arvonsa. Ja tilalle ei voi tulla muuta kuin ruokaa työstä periaate. Jatkuva velkaantuminen ei voi kapitalismissa olla vaihtoehto jos sitä ei välillä voi nollata.


    • onkototuussyntiä

      Suomalaiset ovat jo unohtaneet sen , että joku poliitikko täyttäisi vaalilupauksensa , nyt ollaan aivan paniikissa kun Trumppi niin tekee , ja pelätään että sitä ryhdytään vaatimaan muiltakin.

    • trump_landia

      Media antaa sellaisen kuvan asioista kuin eliitti haluaa.Tämän takia
      eliitti onkin ihmeissään kun Trump laukoo totuuksia.Trump on varmaan
      huomannut että totuus löytyy muualta kuin mediasta.Media ajaa aina
      jonkun etua hyötyäkseen siitä itse.Yle on oikea mätäpaise.

      • MediakriittisyyttäPliis

        Juuri näin. Media antaa yleisölleen AINA sen puolen asiasta, joka ajaa heidän etuaan. Mitä väliä, jos nyt (tärkeä) osa kokonaisuutta ajatellen jää kertomatta.


    • demarienvihollno1

      ..mitä jos Trump onkin oikeesti hullu? seniilli vanha äijä? dementia iskenyt ja äijä horisee hulluja?
      Amerikka aina on ollut paikka jota arvostellaan ja otetaan vapaan maailman hedelmät kyllä käyttöön.

      Onhan hullua, että amerikan presidentti ryhtyy euroopalta vaatimaan asioita?
      Eurooppa on aina ollut aiheuttamassa kaikki kauheat asiat maailmassa, sodat, sosialismin, natsismin jne. nytkin vasuri fransmanni "huolestuneesti" puhui liittolaisten arvostelusta.
      Niin, se taisi olla De Gaulle joka irtisanoutui natosta ja Ranska oli pitkään siitä irti, vaikka 2 viikossa myivät maansa natseille.js vinkuivat apua.Indokiinassa usa maksoi dien pien phuin katastroofin. Mutta Ranska on aina:" tänään tätä ja huomenna päinvastoin"...

      • Ti3mo

        Miks suo ei huolestuta enemmän se, et Niinistö onkin oikeesti hullu ja/tai seniili vanha äijä? Sen seniiliydellä sulle (ja mulle, ja kaikille muillekin) on varmaan paljon enemmän merkitystä ku Trumpin!
        Mut sä winetät vaa jonku valtameren takasen maan pressan terveydentilasta!? Taidat olla ite vähän hullu? :D :/


      • Ti3mo kirjoitti:

        Miks suo ei huolestuta enemmän se, et Niinistö onkin oikeesti hullu ja/tai seniili vanha äijä? Sen seniiliydellä sulle (ja mulle, ja kaikille muillekin) on varmaan paljon enemmän merkitystä ku Trumpin!
        Mut sä winetät vaa jonku valtameren takasen maan pressan terveydentilasta!? Taidat olla ite vähän hullu? :D :/

        Meijjän pressalla on aina YLEssä tulkki joka kertoo mitä heppu on taas virkannut


      • Ti3mo

        Voi tulkki parkaa! :/

        Noh? Ehkä se on harjotellu opettelemalla Himasen tulevaisuusselonsepustuksen ulkoa? On muuten pennilleen siihen upotettujen verorahojen arvonen kirja! Ehkä tuhannen vuoden kuluttua ihmiskunta on kehittyny niin paljon et osaa tulkita siitä jo puolet?


    • Xyxy

      Ei media kestä kun joku sanoo totuuden. Semmoinen henkilö pitää heti vaientaa. Sama täällä sivulla. Meillä on tietyt aatteet ja niiden kritisointi on kiellettyä tai hankalaa.

      • YlivertainenToimittaja

        Minä olen xxx:n toimittaja ja kirjoitan aina niin kuin haluan... eikun niin kuin asia on.


    • Paskapäät

      Sipilän paskapäiden peli on pelattu, EU on umpikujassa ja maailman talous sakkaa Kiinan ja USA:n takia.

    • giantdouche

      Yritäpä todistaa, että oli väärässä.
      Alkaa selvitä ongelman ydin.

      • Ti3mo

        eikä toi ton vatsavalkea linkki ees skulaa!? :/


    • pikkusenrajaa

      Esim ei Trump ole koskaan sanonut että katsokaa eilen sattui ruotsissa terrori-isku?
      Hän sanoi vaan että katsokaa mitä Ruotsissa tapahtuu.
      Täällä suomessa ylellä ja muissa medioisa puhutaan itse valeita totuutena päivät päästään. On hyvä taito osata englantia ja katsoa muistakin kuin suomen medioista asiat

      • TolkkuPolkku

        Ei pidä sun kommentti paikkaansa. Trump sanoi että katsokaa mitä eilen tapahtui. Seuraavana päivänä hän korjasi että hän puhui yleisellä tasolla.


      • OlenNähnytMaailmaa

        Hahahahaa! Media nimenomaan rupesi itse laittamaan sanoja Trumpin suuhun, jotta tämä näyttäisi idiootilta. Ihan tyypillistä, saadaan haluttu ihminen ajojahdin kohteeksi, vaikka hän ei todellisuudessa sanonut mitään raflaavaa.


      • Ti3mo
        TolkkuPolkku kirjoitti:

        Ei pidä sun kommentti paikkaansa. Trump sanoi että katsokaa mitä eilen tapahtui. Seuraavana päivänä hän korjasi että hän puhui yleisellä tasolla.

        Entäs montas kertaa sä olet katsonu sen Foxin dokkarin johon Trump viittas? :) Saanko arvata? Et kertaakaan? Mutta olet kyllä täysin pätevä suu vaahdossa vouhottamaan asiantuntavista asiasta josta et tiedä sen hevon ööö tauvaallista, ihan vaan sen takia koska kuvittelet olevasi "parempi ihminen™", ja jollain vinksahtaneella tavalla ihan pelkästään sen johdosta aina oikeassa?!

        Joskus muinoin moisia kutsuttiin HULLUIKSI! :)


      • TolkkuPolkku

        Ti3mo. Olen kattonut dokumentin. Sä käsität väärin mun kommentin. Mä vaan korjasin miten noi Trumpin kommentit meni.

        https://twitter.com/realDonaldTrump/status/833435244451753984
        Tässä on tämä tweetti millä Trump korjasi oman kommentinsa minkä hän sanoi Floridan rallyssä. Jos sanoi väärin, niin korjasi myöhemmin. Se on ihan ok että korjasi. Kaikki meistä puhuu väärin joskus, jopa Trump. Hän tarkoitti yleisellä tasolla. Ihan turhaan lehdistö siitä repesi.


    • Rehellisyysperiköön

      Juuri noin. Trump on se, joka pitää sanansa. Suvakkimediat suoltavat itse valheita ja ajavat valkoisten maille kehitysmaalaista taakkaa rellestämään.

    • TolkkuPolkku

      Todella omituista koko keskustelu. Osalle porukkaa Trump puhuu pelkkää valhetta päivästä toiseen. Toiselle porukalle Trump on jumalasta seuraava, jonka jokainen kommentti on puhdasta totuutta.

    • valtiomahti

      Suomessa poliitikot eivät uskalla sanoa melipidettään monestakaan asiasta median ajojahdin pelossa.

    • MedianOmistaaJutkut

      Trump ON oikeassa - ehdottoman oikeassa.

    • MediaOnSaastaa

      TRump laukoo totuuksia, media laukoo valheita, media on kauhuissaan kun valehtelu ja aivopesu paljastetaan ison kihon toimesta.
      Mediakeisareilla ei ole vaatteita!
      Iltapaskan tyhjäntoimittelija tommi parkkonen jo hekumoi neutroniaseen käyttö Trumppia ja Putinia vastaan!

    • grrfrece

      Trump voi halutessaan vaikka ostaa nuo valelehdet itselleen

    • vääristyneen

      Mitä jos minä olen oikeassa. Trump on aseteollisuuden juoksupoika.
      Trumpin lisäys 54 miljardilla dollaria eli noin 51 miljardilla euroa. Saas nähdä paljonko Putin nokittaa?

      • hyvin_joutaa

        Neuvostoliitto sortui rahojen loppuessa kilpavarustelussa. Hyvä. Sortuisipa Putinkin.


    • etrxrexyrc

      Vok:ien henkilökunta rikkoo tietoisesti sisäministeriön toimenpideohjeita

      "Maahanmuuttajapuolen telttaleiriin osallistuu käännytystä vastustavien turvapaikanhakijoiden lisäksi myös vastaanottokeskusten henkilökuntaa sekä vastaanottotoiminnassa työskenteleviä vapaaehtoistyöntekijöitä", kertoo iltalehti (27.2.17).

      Sisäministeriön toimenpidesuunnitelma laittoman maassa oleskelun ehkäisyyn ja hallintaan (toimeenpantu 1.1.2017 alkaen), kohdassa Palautusten turvaaminen, mainitaan hyvin selvästi mm. "vastaanottokeskukset markkinoivat vapaaehtoisen paluun mahdollisuutta aktiivisesti". Onko joidenkin vastaanottokeskusten työntekijöiden mielestä vapaaehtoisen paluun mahdollisuuden aktiivista markkinointia sellainen, että osallistutaan aktiivisesti yhdessä laittomasti maassa oleskelevien sekä maasta poistumismääräyksen saaneiden ulkomaalaisten kanssa heidän palautuksia vastustavaan mielenosoitukseen? Kyseisten vastaanottokeskusten lukumäärä lienee arvatenkin useampia kymmeniä, sillä mielenosoitukseen on kyyditetty osallistujia eri puolilla Suomea sijaitsevista vastaanottokeskuksista.

      Vastuu mahdollisista virkavelvollisuuden rikkomisesta on tietenkin näiden vastaanottokeskusten johtajilla, missä tällaista toimintaa harjoitetaan. Sisäministeriön tulisikin tuomita tälläinen toimenpideohjeensa kanssa täysin päinvastainen toiminta, ja jakaa tuntuvia sanktioita sen rikkojille. Mitä todennäköisimmin, kun laittomien maassa oleskelijoiden mielenosoitusta pyörittävä moottori lakkaisi toimimasta, koko leiri lakkaisi samalla olemasta. Eiku päämäärätietoisesti ja tehokkaasti vaan eteenpäin itse asiassa, ja turhat kapulat pois rattaista. Aivan kuten sisäministeri Risikko samaisessa IL:n jutussa toteaakin:

      "Ministeri Risikko on vieraillut molemmissa leireissä. Hän sanoo kuunnelleensa tarkalla korvalla molempien ryhmien viestit

      - Olen kuunnellut ja kertonut molempiin leireihin, että Suomessa noudatetaan lakia ja toimitaan lain mukaisesti kaikissa tilanteissa. Lainvoimainen käännytyspäätös toimeenpannaan vastustuksesta huolimatta. Poliisilla on toimivalta tässä, Risikko selvittää. "

      • höyhenpuvussa

        Avustaminen laittoman maahantulon järjestelyssä on rikos. Rikolliset tuomiolle!


    • waler-

      Trump on monessa oikeassa,ja sitähän ei kestetä
      im not a robot

    • emmeolisi

      No minä uskon kuitenkin valtamediaan joka sanoo ettei Trumpista tule presidenttiä ja sillä sipuli. Laatu journalismia joka on aina laatua ja miksi emme uskoisi.

      • TolkkuPolkku

        Hyvä vastaus. Ei yhtään haukkumista tai trollaamista. Kiitos. Arvostan vaikka olen täysin eri mieltä. Itsekin ihmettelen että millä logiikalla viestejä poistetaan. Ei sun viestissä mitään vikaa ole. Omasta mielestäni en riko mitään sääntöjä, mutta viestejä vaan katoaa mullakin.

        No jos näin jatkuu niin eipä tänne viitti kirjoitella.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe