Mitä tekisit hänelle?

kesälläsitten

Jos saisit yhden päivän hänen kanssaan?

112

2699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Illan_jatkoa

      En halua hänen kanssaaan mitään... Hän haluaa perheen! Kesällä aion elää nauttien elämääni, vaikka tietenkin töitäkin...

    • ajatuksissa_useasti

      Hyväilisin huolella sitä miehekkään jäntevää vartaloa, nuuhkisin ja suukottaisin ihoa, sivelisin, puristelisin ja näykkisin hellästi. Pitkä, sopusuhtainen vaalea mies hän on. Niin seksikäs että. Tietenkin kuiskuttelisin rakastavia sanoja, kertoisin kuinka olen kaivannut vain häntä. Vain häntä odottanut vierelleni.

      No, haaveita vain. Totuus on toista, ei tule meitä edes yhdeksi päiväksi.

    • päivänohjelmana

      en tekis mitään, mutta toivon että tekisimme yhdessä asioita.
      jos näkeminen kestäisi päivän vain niin toki yrittäison mahduttaa siihen mahdollisimman paljon aaioita.
      juttelua, halailua, katseita, kädestä pitämistä, jotain tekemistä esim luonnossa, toivottavasti jotain tuntwita, ehkä kyyneleitä, ehkä hymyä, naueuakin, toivoa, ihastumista, pitämistä ja välittämistä ja lopuksi jonkinlaista rakastelun kaltaista toimintaa.

    • yksinkertasesti

      Vetäisin sitä turpiin. Loppupäivä olis aikaa tehä vaikka mitä kivaa, ilman sitä.

    • läheisyydellähöystettynä

      melkosen seksuaalinen päivä

    • Oppisivarmaansiitä

      Kävelisin satoja kertoja hänen ohitseen sanomalla hänelle moi että hän näkisi vain hetkellisesti silmäni ja poistuvan selkäni.

      • Se_olisikin_näky

        Ehhhehheh! Ja mitä pitäs oppii siittä?


      • Oppisivarmaansiitä

        Hän kyllä tajuais sen...lopulta.


      • Se_olisikin_näky

        Ei välttämättä, kerro nyt jookosta, kiva kiltti? ☺


      • olluikävävälilläpaljonki

        aika ovela, piti vähän miettiä enneku tajusin


      • Tajuan

        Niin, toi sopis mulle aika hyvin..
        Hän ei ikinä jäisi minun vierelleni.. Lähtisi pois, jatkossakin.
        Kiusannut vain..


      • Se_olisikin_näky

        Eli haluaisit kiusata vaan. Oke. ☺


      • Se_olisikin_näky

        Eli haluaisit kiusata vaan. Oke. ☺ Mä en kyllä ikinä oo kiusannut ketään. On ollut vaan tunteet niin voimakkaat että on joutunut mennä livohkaan ennen kuin tekee itsestään ihan urpon.


      • Kylläoppisin

        Osui ja uppos! :D


    • Antaisin kieleni tanssia hänen poskillaan.

    • mukavaihminenon

      Nauttisin hänen hyvästä ja mukavasta seurastaan....

    • kaikkikesken

      En haaveile sellaisesta ollenkaan, koska menee kauan ennen kuin mitään tapahtuu. Nyt ajattelen eläväni aina yksin.

    • uppilas

      Jotkut on vaan niin Urpoja et ne ei opi ja kannattaako niitä edes opettaa?
      Öit ä

    • 24tuntia

      Tekisin hänelle selväksi tunteeni.

    • Oletpuolisoni

      Huomenna saan taas päivän hänen kanssaan niinkuin tänäänkin. Ja tehdään niitä juttuja mistä molemmat pitää ja nauttii.

      • eiesittämistä

        Älä unta nää.


      • Rakkauskantaaaina
        eiesittämistä kirjoitti:

        Älä unta nää.

        Totta on tuo. Kesälläkin vapaat menemään ja tekemään kahden mitä vaan sekä kera ystävien.


    • Olisiaikakivaakyllä

      Haluisin käydä vaikka syömässä ja muutamalla oluella. Myöhemmin hänen luokse katsomaan vaikka leffaa.... ja.... ;)Noh, haavettahan tää vaan on, ei tule tapahtumaan :D

      • neverknows

        Kuulostaa mukavalta. Kuule, ei voi elämässä ikinä tietää, kaikki on periaatteessa mahdollista... ;)


      • Olisiaikakivaakyllä

        Kiitos noista sanoista. :)


    • rikhard444

      Pitäisin edesmenneen isän kädestä kiinni ja itkisin ikävääni hänelle.

    • hemmottelisinkin

      Permanentin, ja lakkaisin kimaltelevat kynnet.Ehkä myös,jonkin upean tatuoinnin.

    • vinoneliö

      Mitä tekisin? Jotenkin hassu kysymys. Ikään kuin hän olisi jonkinlainen vanki, jolle voisin tehdä mitä vaan. Eiköhän ne parhaat hetket vietetä ihan yhteisymmärryksessä.

    • välilläeväskorilla

      Soutelisin,hän perätuhdolla, aurinkovarjon alla.Pitäisin auringon hänen selkänsä
      takana,ettei hänen siro nenänsä alkaisi punoittamaan.

    • MinäAinakin

      Nauttisin vaan seurasta. Katselisin mahdollisimman paljon silmiin, on niin ihanat silmät. Jos tuntuisi siltä voisi jotain intiimiäkin olla, mutta olisin onnellinen ihan kaverimeiningistäkin.

      • timantti.on

        Tämä oli edukseen erottuva kun ei ollut liioitteleva ja limainen vaan kivan arkinen


    • värisekoitus

      Puhuttaisiin, tehtäisiin kaikkea arkista yhdessä, hupsuteltaisiin ja oltaisiin lähekkäin. Yksi päivä ei vaan riitä, haluaisin koko elämän.

    • Miehelletää

      Haluaisin olla vain hänen lähellään,viimeinkin..Jutella,suudella häntä,varmaan tuijottaisin niitä ihania silmiä joihin katseeni usein meinaa jumiutua.Tällä hetkellä tuntuu aika kaukaiselta tuo mutta pakko yhtyä tuohon että kaikkihan on mahdollista:)

    • Korpimetsientyttö

      Ehdottaisin miehelle, että mahtaisinko saada hänet päivän eräretkelle mukaan :) Pakkaisin tarvittavat kimpsut, kampsut ja eväät ja sitten vain luonnon helmaan. Siellä sais jutella ja tutustua toiseen rauhassa kun vaeltaa eteen päin tai istuu tulilla. Kesällä soutuveneellä jonnekin saareen tai talvella jäälle pilkkiretkelle tjsp.

      Näyttäisin itsestäni sen hupsun hauskan puolen ja sen, että osaan olla rauhoittuva ja syvällinenkin jutustelukaveri. Ei hän päältä päin näe mitään muuta kuin sen virallisen ulkokuoren. Ihmeteltäisiin pulleaa käpytikkaa, vedestä nousevia raitapaitoja ja hän saisi nyppiä päähäni tarttuneet havunneulaset/naavat pois ja pyyhkiä nuotiopaikan noet naamastani, ai elämää, naurettaisiin yhdessä..ehkä sivussa salaa yllättäisin ja halaisin miekkosta kun hän sitä vähiten odottaisi...:)

      • Mikäetteiretkelle

        Huohhh. Tuosta haaveillen. Hyvää aamua : ).


      • korpimunkki

        Eläköön korpitytöt! Teitä saisi olla enemmänkin :)


    • Ehkäjoskusvielä_

      Imisin kuiviin ;)

      • sugsmångagånger

        Minut on monesti imetty kuiviin. Siitä tulee ihan höhlä olo. Semmoistako haluat hänelle :)


      • Ehkäjoskusvielä_

        Mies haluaa sitä :)


    • Eiaikaahukattavaksi

      Ottaisin kädestä kiinni ja taluttaisin sänkyyn koko päiväksi. Eipä muuta. Terveisiä reippaalta naiselta vastustamattomalle miehelle.

      • HaluasinSinua

        Ihanan M naisen samoin, makkarissa vois olla kuuman kosteaa.
        Seuraavana päoivänä paikat olisi varmaan hellänä kaikesta siitä rakatelusta ;)


      • Sillanyli

        Repesin:) vai taluttaisin


    • KokonainenpäiväJee

      Keittäisin aamukahvin, päiväkahvin ja iltakahvin. Joisimme kahvit hiljaisuuden vallitessa. Silmiin voisi katsoa, mutta muuallekin voisi silmänsä pistää. Sitten hyvästelisin hänet ja hän lähtisi autollaan kotiin :)

      • jalatedellä

        Söpö ajatus,jotenkin rohkaiseva.


    • pitäisinhellemmin

      Jotain,joka saisi hänet nauramaan veet silmissään!!

    • menepois

      Mulkoilisin altakulmien, kysyisin suoraan asiat, riitelisin, tappelisin, haukkuisin pystyyn, nalkuttaisin oikein kunnolla. Niin että ei enää varmasti toista kertaa haluaisi kanssani olla.

    • Niinmetehdään

      Rakastelisin ja kohta uudestaan.

    • Tekisimme

      Keskusteltaisiin myöhään.. Ajantaju katoaa.. Rakasteltaisiin ensin katseilla, sanoilla niin että toisen iholle on luonnollisen tuntuista painautua..
      Haluan olla yhtä hänen kanssaan..

      • aikamoistamenoateillä

        aaargh ;D


    • riittääjotämä

      Tahtoisin selvittää rehellisesti asiat. Tulisin ihan lähelle ja katsoisin tiiviisti silmiin. Sen katseen alla ei voisi paeta yhtään mihinkään, joko rakastaisit minua tai sitten et, mutta haluaisin lukea sen suoraan silmistäsi.

      • pas.kaa

        Monenko millimetrin päähän tulisit. Olis muuten tiukka tuijotus. Näkisit silmistäni ainakin vitu*uksen, vihan ja pettymyksen.


      • riittääjotämä
        pas.kaa kirjoitti:

        Monenko millimetrin päähän tulisit. Olis muuten tiukka tuijotus. Näkisit silmistäni ainakin vitu*uksen, vihan ja pettymyksen.

        Silloin mä antaisin hänelle pusun, koska silmät kertoisivat silti rakkaudesta. Ainoastaan välinpitämättömyys olisi asia, jolle en voisi tehdä mitään...


      • kaavoja

        Silmät kyllä saattaisivat kertoa että on tai olisi parempi jo älytä lähteä eriteille ja luovuttaa. Laskukaava. Vastauksesta ei välttämättä tule enää rakkaus, koska määrät ovat päässeet niin suuriksi ja muutosta ei vaan tule, tulee vaan sydämeen haavoja ja sydäntä viskotaan miten sattuu. vitu*us viha pettymys= jotakin . Yhdessä toisessa laskukaavassa kakkosen ja ykkösen numeropaikat ovat vaihdelleet liikaa, jotka pitää huomioida vielä siinä toisessa laskukaavassa. Ja sitäpaitsi tekijä x on edelleen tuntematon.


      • Ijhyyfhk

        Kaava tuottaa vaikeuksia? Mullekin on käynyt niin. Joskus ei osaa tai ymmärrä.


      • riittääjotämä

        No tuskinpa tuota tilannetta edes tulee, mitätön mahdollisuus ylipäätään. Enkä mä mieti silloin kaavoja, enkä mitään muutakaan. Miettikää te muut ihan rauhassa :).


      • Grtyfhukb

        En minäkään miettisi, varsinkin jos en tietäisi onko totta vai hupia vaan?


      • riittääjotämä
        Grtyfhukb kirjoitti:

        En minäkään miettisi, varsinkin jos en tietäisi onko totta vai hupia vaan?

        Miksi sä mietit asiat mun puolesta... mua ei huvita nyt miettiä mitäään merkityksiä millään, mua ottaa päähän koko juttu. Oli virhe kommentoida yhtään mitään. Oli virhe koskaan ylipäätään ajautua hänen tielleen ja tavata. Ei nähdä koskaan, ei katsota koskaan silmiin. En osaa näköjään ajatella mitään oikein.


      • Fdeggth
        riittääjotämä kirjoitti:

        Miksi sä mietit asiat mun puolesta... mua ei huvita nyt miettiä mitäään merkityksiä millään, mua ottaa päähän koko juttu. Oli virhe kommentoida yhtään mitään. Oli virhe koskaan ylipäätään ajautua hänen tielleen ja tavata. Ei nähdä koskaan, ei katsota koskaan silmiin. En osaa näköjään ajatella mitään oikein.

        En miettinytään. Se oli kysymys. Mutta olkoot sitten.


    • TykkäisitköSä

      Laittaisin käsiraudoilla kiinni sängynpäätyyn ja antaisin vähän, vaikka piiskaa.

      • Huhumitähulluja

        En! Potkisin munille ja lättyyn. Kun päästäisit irti vetäisisin turpaan ja juoksisin ulos pika vauhtia.


      • ei.eddd
        Huhumitähulluja kirjoitti:

        En! Potkisin munille ja lättyyn. Kun päästäisit irti vetäisisin turpaan ja juoksisin ulos pika vauhtia.

        Suukon saisit :*)
        Suloinen ku oot.


      • Huhmitähulluja
        ei.eddd kirjoitti:

        Suukon saisit :*)
        Suloinen ku oot.

        Tuntemattomia suukottelet, voi elämä näitä! Herra varjele mua! Missä sunkin järki on, ryhdistäydy!


      • Muaeialisteta

        Jos tota yrittäsit niin sä olisit ite niissä raudoissa ja perse punasena, hehheh!


    • miksoonnäinvammanen

      aah munki tekis mieli sitoa ja piiskata 😃 mut en tekis kun varmaan vaan pitäisin kyyneleitä ja herkistelisin

      • Suloinenkosto

        Mullakin sama...Sitoisin sut määrätietoisin liikkein käsistä ja jaloista sänkyyn. En piiskaisi, vaan jääpala suussa herkistäisin sun ihanan vartalon.
        Lopulta jääpala vaihtaisi viileään pastilliin, tekisin taikoja siellä missä olet koko ajan toivonut mun suun olevan.
        Kiusaisin äärimmilleen kunnes riuhtoisit kahleita ja sun kroppa tärisisi. Jättäisin sut siihen tilaan.
        Kai se olisi kosto siitä avuttomuudesta, jota mä jäin tuntemaan kun kaikki loppui.


      • uighnuij

        heitteillejätöstä tulis kyllä iso tsakot ja varmaan muutakin


      • gyuhjuij

        ennen olis tullut kuritushuonetta tollasesta kahdeksan vuotta tai vankeutta 6 kuukautta.
        eli joko vedellä, leivällä kopissa elämistä 6kk tai sitten KAHDEKSAN vuotta erilaist akurittamista ;D
        no ehkä tosiaan selviän muutaman päivän rangaistuksessa niin kosto on kyl tajuttoman suloinen :)


      • woeiuhfniock

        vois rakentaa sellasen vanhan ajan kuritushuoneen ja ottaa sen käyttöön pahan päivän varalta, kun nykyajan oikeuslaitos kaatuu omaan byrokratiaansa niin olis oamn käden oikeus


      • aavikolle
        uighnuij kirjoitti:

        heitteillejätöstä tulis kyllä iso tsakot ja varmaan muutakin

        Ei jättäisi varmaan vesipulloakaan mennessään pois


      • Totuuttakostoonkin
        Suloinenkosto kirjoitti:

        Mullakin sama...Sitoisin sut määrätietoisin liikkein käsistä ja jaloista sänkyyn. En piiskaisi, vaan jääpala suussa herkistäisin sun ihanan vartalon.
        Lopulta jääpala vaihtaisi viileään pastilliin, tekisin taikoja siellä missä olet koko ajan toivonut mun suun olevan.
        Kiusaisin äärimmilleen kunnes riuhtoisit kahleita ja sun kroppa tärisisi. Jättäisin sut siihen tilaan.
        Kai se olisi kosto siitä avuttomuudesta, jota mä jäin tuntemaan kun kaikki loppui.

        Hah hah hah haa..tämä oli kuukauden paras vitsi! Ettäpystyisit jättämään hommat kesken hah hah haa. En oo kuunaan kuullu mitään yhtä huvittavaa hah hah haa, kun toinen anelee avuttomana vieressä hah hah ha.
        Ethän sää nyt oikeasti itsekkään usko tuohon..


      • Suloinenkosto
        Suloinenkosto kirjoitti:

        Mullakin sama...Sitoisin sut määrätietoisin liikkein käsistä ja jaloista sänkyyn. En piiskaisi, vaan jääpala suussa herkistäisin sun ihanan vartalon.
        Lopulta jääpala vaihtaisi viileään pastilliin, tekisin taikoja siellä missä olet koko ajan toivonut mun suun olevan.
        Kiusaisin äärimmilleen kunnes riuhtoisit kahleita ja sun kroppa tärisisi. Jättäisin sut siihen tilaan.
        Kai se olisi kosto siitä avuttomuudesta, jota mä jäin tuntemaan kun kaikki loppui.

        En kai nyt helvetti oikeesti noin tekis! :D Kunhan nyt pieksän suutani.
        Fantasiaa, ootteko kuullu sellaisesta?


      • 9urgfhi

        en muuten oo maistanut....


      • Ehdininnostua
        Suloinenkosto kirjoitti:

        En kai nyt helvetti oikeesti noin tekis! :D Kunhan nyt pieksän suutani.
        Fantasiaa, ootteko kuullu sellaisesta?

        ai etkö, no voi harmi sitten :(


      • ikäväviiltää
        Suloinenkosto kirjoitti:

        Mullakin sama...Sitoisin sut määrätietoisin liikkein käsistä ja jaloista sänkyyn. En piiskaisi, vaan jääpala suussa herkistäisin sun ihanan vartalon.
        Lopulta jääpala vaihtaisi viileään pastilliin, tekisin taikoja siellä missä olet koko ajan toivonut mun suun olevan.
        Kiusaisin äärimmilleen kunnes riuhtoisit kahleita ja sun kroppa tärisisi. Jättäisin sut siihen tilaan.
        Kai se olisi kosto siitä avuttomuudesta, jota mä jäin tuntemaan kun kaikki loppui.

        ...viileä pastilli...muistan sen tunteen...


      • Sinävainmieles
        Suloinenkosto kirjoitti:

        Mullakin sama...Sitoisin sut määrätietoisin liikkein käsistä ja jaloista sänkyyn. En piiskaisi, vaan jääpala suussa herkistäisin sun ihanan vartalon.
        Lopulta jääpala vaihtaisi viileään pastilliin, tekisin taikoja siellä missä olet koko ajan toivonut mun suun olevan.
        Kiusaisin äärimmilleen kunnes riuhtoisit kahleita ja sun kroppa tärisisi. Jättäisin sut siihen tilaan.
        Kai se olisi kosto siitä avuttomuudesta, jota mä jäin tuntemaan kun kaikki loppui.

        Mä haluisin kyllä sitä ennen suihkuun sun kans ja suudella ahnaasti,kaulaasi,huuliasi ja sen jälkeen jääpalalla leikkimään.....


      • Sinävainmieles
        Suloinenkosto kirjoitti:

        Mullakin sama...Sitoisin sut määrätietoisin liikkein käsistä ja jaloista sänkyyn. En piiskaisi, vaan jääpala suussa herkistäisin sun ihanan vartalon.
        Lopulta jääpala vaihtaisi viileään pastilliin, tekisin taikoja siellä missä olet koko ajan toivonut mun suun olevan.
        Kiusaisin äärimmilleen kunnes riuhtoisit kahleita ja sun kroppa tärisisi. Jättäisin sut siihen tilaan.
        Kai se olisi kosto siitä avuttomuudesta, jota mä jäin tuntemaan kun kaikki loppui.

        Ja tietty toivoisin,että suutelisit mun niskaa ja ottaisin mut takaapäin...rajusti!


      • Sinävainmieles
        Suloinenkosto kirjoitti:

        Mullakin sama...Sitoisin sut määrätietoisin liikkein käsistä ja jaloista sänkyyn. En piiskaisi, vaan jääpala suussa herkistäisin sun ihanan vartalon.
        Lopulta jääpala vaihtaisi viileään pastilliin, tekisin taikoja siellä missä olet koko ajan toivonut mun suun olevan.
        Kiusaisin äärimmilleen kunnes riuhtoisit kahleita ja sun kroppa tärisisi. Jättäisin sut siihen tilaan.
        Kai se olisi kosto siitä avuttomuudesta, jota mä jäin tuntemaan kun kaikki loppui.

        Sit haluisin et ottaisit hiuksista kiinni ja nykäisisit niistä kevyesti (ei kovin pitkät hiukset,mutta kiinni hyvin saa) kun työnnyt takaapäin sisääni....


    • ssivusta

      Tarjoisin sätkät ja kahvit koko päivän

      • jeespliiss

        awws;3


    • Saisinhänet

      Tajuamaan oman narsistisuuden ja yrittäisin parantaa. Minulla olisi mahdollisuuksia, sillä olen todella periksiantamaton ja oma häiriöni korostaa mahdollisuuksiani.

      • Kysynvaaan

        Mikä häiriö sulla on?


      • Saisinhänet
        Kysynvaaan kirjoitti:

        Mikä häiriö sulla on?

        Opettelen vielä sen hoitoa. Epävakaus löytyy.


      • Pidävarasi

        Mitenköhän epävakaus auttaa toisen ihmisen narsistisuuden parantamisessa? 😬


      • Saisinhänet
        Pidävarasi kirjoitti:

        Mitenköhän epävakaus auttaa toisen ihmisen narsistisuuden parantamisessa? 😬

        Ymmärrän tämän kautta muitakin ongelmia. Se mitä olen käynyt läpi varmasti auttaa näkemään toisen sisimpään paremmin.


      • Pidävarasi

        Narsistista ihmistä vain on erittäin vaikeaa parantaa.. Jos siis ei itse sitä tajua..?


      • Saisinhänet
        Pidävarasi kirjoitti:

        Narsistista ihmistä vain on erittäin vaikeaa parantaa.. Jos siis ei itse sitä tajua..?

        Ei sitä tiedä ennen kuin kokeilee.


      • Pidävarasi

        No..ole varovainen kun kokeilet :)


      • Saisinhänet
        Pidävarasi kirjoitti:

        No..ole varovainen kun kokeilet :)

        Tuskin pääsen sinne asti, koska en ole enää "uhri" materiaalia. Mutta näen hänet silti suoraan ja se on ehkä parempi lähestymistapa.


    • Unelmaahänon

      Jos saisin sen Janin kanssa olla niin en varmaan päästäisi sitä pois enää :) <3
      Antautuisin hänelle täysin ja voisin tehdä sille jotain mistä se tykkää ;)
      Haaveissa on hyvä elää :)

    • NäinHaluaisinTehdä

      Haluaisin hemmotella häntä. Tekisin hänelle hyvää ruokaa, juomaa ja mitä hän toivoisikaan, pitäisin hyvänä, sanoisin kauniita asioita. Haluaisin, että hän ei koskaan unohtaisi sitä päivää ja että hän voisi palata niihin muistoihin ja tunnelmiin ja saada lohtua aina jos elämässä olisi ikävä tilanne.

    • Joltakin_jotain

      Haluaisin jutella, tutustua häneen ihmisenä, kuulla hömen tarinansa. En haluaisi puhua työstä jne. Ylipäätään työn osaa elämässä pitäisi vähentää, jotts elämä tuntuisi elämältä. Minä en ole kutsumusammatissani, rahan takia teen työtäni.

    • syvällisiä

      Haluaisin keskustella ensin ihan kaikki asiat auki niinkuin ne ovat. Ja sitten juteltaisiin tosi syvällisiä juttuja.

      • onhanen

        nää on nii loukkaavia nää jutut


    • fygfrytf

      Kävelisin ohi enkä moikkaisi. :)

      • qwersrer

        Samat sanat :D


    • Pnaisenvastaus_

      Kutsuisin erään vanhemman herrasmiehen luokseni ja tekisin hänelle jotain hyvää ruokaa. Sitten kun olisimme syöneet, hän saisi tehdä minulle mitä haluaisi.

      • kuntoilevamies

        Lainaisin sun polkupyörää.


    • lysteilemään

      Veisin mielisairaalaan jossa hänelle tehtäisiin psykoanaalilysti ja hän jäisi sinne loppuiäkseen.

    • Olisipaihanaa

      Hoitelisin ja voitelisin

    • Haensutkotiinjotänään

      Itkisitkö onnesta
      Jos panisin sua kunnolla...

      Todennäköisesti itkisi sen perusteella mitä eilen kuulin. Voisi yrittää jutellakin välillä, mutta tuskin kauheesti maltettaisiin. Ehditään myöhemminkin.

    • Juttelisin.

      Olin viimeksi tällä sivustolla 12.2.2017, ja viestini on edelleen sama:

      Lämpimät ja ystävälliset terveiset Texasille, joka työskentelee Ruoholahden toimistossa.

      Vihreäsilmäisen Texasin kanssa päivä kuluisi helposti pelkästään jutellessa.
      Näin on ollut aina ennenkin.

      Tulin tänne, vain kertomaan terveiset "sulle" Texas!

    • niinkusä

      Mököttäisin koko päivän :(

    • AikaanMatkaaja

      Kuuntelisin häntä.

    • tuntematta

      Ehdotaisin varmasti toista päivää ja kolmanen päivän jälkeen neljättä jne ;)

      Mitä ne sitten sisältäisi, tieääkö sitä etukäteen. En voisi tutustua ym. <33

      • tuntematta

        Siis totta kai tahtoisin tutustua, mikäli se minusta kiinni olisi. Toi viimeinen lause meni antaa väärän kuvan. >slle


      • tuntematta
        tuntematta kirjoitti:

        Siis totta kai tahtoisin tutustua, mikäli se minusta kiinni olisi. Toi viimeinen lause meni antaa väärän kuvan. >slle

        Eihän tässä osaaa enää kirjoittakkaan :D


      • jkygfufrty

        Kenelle menee tuntematta?


    • turkkitipahtanut

      Luulin jo saavani sen yhden päivän... mutten saanutkaan :( ei pitäs nuolasta ennen kuin karhu on kaadettu.

    • Actafool

      Tekisin hänen olonsa prinsessaksi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe