Käytetäänkö mua hyväksi?

sheerlok

Onko naisen tekemä flirtti esitystä mihen isomman lompakon takia?

6

180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensäikäväkyllä

      Kannattaa ensin vähän tarkkailla ja tutustua paremmin! kannattaa tosiaan olla varuillaan,naiset ovat hyvin petollisia. Varsinki tälläset narsisti huor*t! Löytyy kokemusta! Jos vähääkään jotain epämääräistä ilmaantuu kannattaa lähteä vittuun ja äkkiä!

    • Yhdenuhriolin

      Jos venkuilee ja esittää niin rakastunutta ja sulla massia niin kannattaa ympärilleen vilkuilla. Varsinkin jos on yh ja velkaa tehnyt ympäriinsä. Silloin hakee elättäjää. Minäkin yhteen törmäsin. Huomasin kyllä kuinka remontin tarpeessa oli paikat. Rahaa se tarvitsi selkeästi. Eronnut ja velkaa tehnyt selkeästi kaikkeen ei näymmä rahaa silläkään riittänyt. En ala toisten rääpäleitä elättään. Omat hoidan ja sillä siisti. Ole varovainen naiset ovat petollisia.

    • sheerlok

      Nyt pistän tän poikki alkaa jo todella haiskahtaa siltä että paremman elintason perässä ollaan. Hymyillään ja jutellaan ja sitten tulee se pyyntö... minä tyhmänä suostun kerta toisensa jälkeen ja jälkeenpäin ei kuulu mitään.
      Tekeekö toinen noin tahallaan vai ajattelemattomuuttaan?
      Vieläkin elää pieni toive josko toinen alkaisi ajatella minuakin, mutta taitaa olla turhaa. Ei meistä kumpikaan muutu. Toinen pitää huomiosta ja osaa olla viehettävä, minä tykkään miellyttää ja olen liian sinisilmänen.

    • Flirtti ei vie lompakosta rahaa, se tuntuu ja näyttää yleensä hyvältä. Siitä kannattaa ja saa nauttia! Siinä vaiheessa kun huomaa siirtävänsä rahaa uudelle/tuntemattomalle (ei vaimo/aviomies/oma lapsi) niin peilin eteen kysymään miksi? Rakkaus ei maksa maailmassa mitään, hattarat tivolissa ja vuoristorata kylläkin :) Meri on kalaa täynnä kaiken ikäisille ja näköisille jos vain haluaa ottaa itse selvää asioista, hullua maksaa kun nyt joskus kerran tällä hetkellä tuntuu ihanalta. Sitte on rahat menneet ja se meri pienenee ehkä helvetisti siihen lähi s-markettiin kun ois voinu vielä vuokrata honey biitsiltä eläkeaikojen ilokämpän 300e kuussa ja nauttia aurinkosta 6kk vuodessa.

    • jonkunex50n

      Miksi miehet yleensä korostaa tulojaan, titteliään ja omaisuuttaan kun tapaavat naisen? Normaali nainen aidoilla tunteilla ei välitä hevonhäntää miehen rahoista. Kunhan itsensä elättää. Joskus tuntuu että mitä pulleempi rahapussi, sitä kehnommat ihmissuhdetaidot. Itselleni ainakin toimisi varmana karkotteena jos mies levittelisi lompsaa tai luettelisi omaisuuttaan. Pitäisi omana tietonaan, evvk.

      • Twelvepoints

        Täydellinen kommentti. Aloittajan olisi hyvä miettiä korvainsa välistä tasoa ja olla huolehtimatta siitä mihin ei kuuna päivänä kykene.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe