En jaksa enää

Paljonpelissä

Sen verran kauan tätä on jatkunut, että takuulla olet huomannut ihastumiseni, mutta et tee aloitetta. Fiilis menee, kun joudun miettimään mitä odotat ja ylipäätään mitä haluat. Mun on pakko siirtää ajatukset muualle, etten särje itseäni.

Rakkaudella sulle mies ;)

14

955

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WeAreTheRobots

      Mitä ihmettä sinä teet täällä tähän aikaan? Et kai herännyt jo viideltä?

    • haluatkopäästääirti

      Kävin kirjoittamassa kaivatulleni postia.
      Hän on mielessäni öin ja päivin.
      Jatkoin kyllä uniani.
      Hänen vuokseen heräilen(mieluusti ja joskus dödväsyneenä),,
      Minäkään en voi tehdä aloitetta.Käteni ovat sidotut.Vaikka haluaisin yhteyttä enemmän kuin mitään muuta maailmassa.Olen niin pahoillani.
      Ajatusten siirtäminen auttanee.Toivon.
      Rakkaudella hänelle<3

      • vieläkinsekasinsusta

        t jo se alote, sun vuoro


      • Apltakysyn

        Oletko ap varattu mies ja siksi et voi tehdä selkeää aloitetta??


    • circleN

      Ihastuminen on molemminpuolista meidän kohdalla.Kovin kauan tätä on jatkunut.Raastaa kovasti molempia meitä.Olet tärkeä ja rakas ihminen minulle.Sinä vain tulit ja jäit sydämeeni.
      Olet pysynyt minussa.
      Olen toivonut tapaamistasi.Se on jäänyt haaveeksi.Meillä ei ole enää yhteyttä,vain satunnaisesti enää täällä.
      Jos jään täältä kokonaan pois niin helpottaako se sinun oloasi?Haluaisin elämääsi rakkautta ja hyvää oloa.
      Tämä yhteys on pieni laastari maailmassamme...Tehdään mitä sinä toivot ja haluat.

    • vastaantule

      Sinulla on niin paljon pelissä, etten yksinkertaisesti voi tehdä mitään aloitetta.

      • Minkälainen

        mies vastaa noin? Jos mies tietää tuon luulisi etsivän naisen käsiinsä keinolla millä hyvänsä. Mutta tunteiden taso on aika alhainen, jos noin...


    • Sopiiko_kysyä

      Minne päin ?

    • circleN

      Intuitio on se hiljainen ääni sisälläsi,
      joka neuvoo sinua valitsemaan minkä sielusi tunnistaa oikeaksi***** <3

    • fuckit

      Miten ne ajatukset siirretään muualle? Lopulta on niin paljon paskaa ettei kestä itseään? Mulle kerroit että joku poika pilasi elämäsi huutamalla malmin torilla lutkaksi. Mahtoiko se olla vain selitys itselle, oikeutus holtittomaan käytökseen. Mä pilasin mun elämän ihan itse, kun sotkin kaikki suhteeni, koska en kyennyt kohtaamaan paskaa sisälläni. Ja se paskakasa kasvoi ja tein entistä pahempia juttuja, jotka aiheuttuvat häpeää. Miten sellaista paskakasaa jaksaa siirtää muualle, kun se on tuolla sisällä jossain piilotettuna?

    • yoursM

      Jos sinulle yhden tähden poimisin taivaalta
      antaisin kirkkaimman ja kauneimman
      mutta jos yhden ihmisen poimisin tähdille
      en antaisi kirkkainta ja kauneinta
      vaan sinut pitäisin itselläni
      ja antaisin jonkun toisen.

      -T.Parkkonen

      Hyvää yötä kaipaukseni*
      Nuku hyvin sinä siellä***

    • eräsavuton

      Kannatta ilmaista hänelle suoraan tunteet. Hän saattaa olla hieman ujo ilmaisemaan ne, eikä uskalla tehdä aloitetta. Kai hänestä huomaa jos hän ei ole kiinnostunut sinusta. Jos kertoisit hieman tarkemmin kuinka teet tämän niin voisin hieman paremmin auttaa.

    • Hyvääpyhäähänelle

      Ehkä on vain tarkoitettu että elämämme kohtasivat ja hipaisivat toisiaan.Että tietäisimme miltä kaipaus ja rakkaus tuntuvat...
      Jokapäiväinen leipämme..ikävä....

    • maailmassamiehiäon

      Olen kiitollinen että opetit mulle minkälainen olen ja miltä se tuntuu. Avasit monta tunnelukkoa,mutta luulen etten oppisi enää sinun kanssa enempää. Kuten sanoin, olen jo seuraavalla askeleella ja sulla on oma tiesi. Kulje sitä ilolla ja nauti mitä vastaan tulee. Minulla on toisenlainen polku, jota seuraan sydämeni perässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe