Vitun nordea

rtwetwertre

Vituttaa toi nordea.

Käteisnostot maksullisia,
saldokyselyt automaatilla maksullisia <-- jos painaa noston yhteydessä näytä saldo

siihen päälle sitten kaikki muut kulut.

palvelumaksut helposti jo 11e/kk

13

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lolllero

      Käteisnostoja saa tehdä tietyn määrän ihan ilmaiseksikin, nosta kerralla enemmän äläkä käy joka päivä nostamassa kahtakymppiä :-)
      Saldon näkee ilmaiseksi verkko- ja mobiilipankista, paljon nopeampaa ja helpompaa kuin käydä aina pankkiautomaatilta tarkistamassa. Alaikäisille saldokysely automaatista on myös ilmaista koska heillä nyt harvoin omia verkkopankkitunnuksia on mutta täysi-ikäisillä pitäisi kyllä ne tunnukset olla ja jos ei ole niin omapa on ongelmansa

    • baeryhearty

      "Käteisnostot maksullisia,
      saldokyselyt automaatilla maksullisia <-- jos painaa noston yhteydessä näytä saldo"

      Ota kuitti noston yhteydessä. Siitä näkee saldon, eikä maksa mitään.

    • bönyksetön

      Hoida korkeampi asiakkuustaso vai eikö rahat riitä? Mene sinne s-pankkiin muiden köyhien kanssa nostelemaan böönyksiä

    • KrPennonen

      Pääasiassa erinomaisia kokemuksia Nordeasta.
      Olipa asiani mikä tahansa niin minulle on jäänyt tunne, että Nordean henkilöstö on toiminut parhaansa mukaan joka on myös riittänyt täysin.

      Tietenkin, jos haluaa herkistyä etsimään moitittavaa niin kyllä kai sitäkin löytyy.
      Kävin tänään tallelokerolla ja odotellassani vuoroa palvelupisteeseen, käveli ohitseni nuori Nordean heppu joka ilmeillään osoitti kuuluvansa Wahlrosin hengenheimolaisiin.
      Tulin salilta sinne sopivissa matkahynttyissä ja läheisyyden vuoksi käyn suihkussa vasta kotonani.
      Hepun katse kieli avoimesta inhosta mutta ei se minua haittaa.
      En millään keksi oikeaa moitittavaa.

    • töllistelijätpiippuun

      Miksei aloittaja persaukisena häirikkönä siirrä asioitaan johonkin lanttupankkiin ja asioi enimmäkseen käteisellä. Kyllä idiootinkin pitäisi ymmärtää, että palvelu maksaa ja jos on niin vähän rahaa, että pitää joka noston yhteydessä kurkistaa saldo (toivoa lottvoittoa, vaikkei edes lottoa), niin on vain hyvä, että mokomaa turhan töllistelijää rankaistaan pikku maksulla.

      • poppankkiin

        Kannattaa tosiaan vaihtaa pankkia. Paikallisosuuspankissa saa hyvää palvelua, eikä nostoista ja laskunmaksusta peritä maksuja.


    • eijärehiventä

      No sano muuta kans nii.

    • fruttidimareannabella

      taulukko-ohjelmaan saa ihan hyvän kirjanpidon ja käyttää korttia maksamisessa. Ykityisten ihmisten kesken maksut on kuitenkin aika vähässä.

      Mut taulukko-ohjelmaan kirjanpito ja sit tarkistaa sen pari kertaa viikosa, ni bueno!

    • huoksistuspoikitus

      Automatia joka omistaa automaatit on OP, Nordea ja Dankepankin omistukessa oleva yhtiö.

      Ainua jolla on vielä ns. vapaa käteien nosto-oikeus on OP. Ite olen OP omitja-asiaka ja jäsenyys maksaa nykyään 100€.... eli maksetaan 100e periaatteessa kerralla siitä, että saadaan vaikka nostaa rahaa automaatista rajattomasti.

      Toisaalta rahaa saa nostaa nykyään esim. k-kaupasta maksutta ostojen yhteysessä...

      • tyrres

        miksi pitää yli 4 kertaa/kk nostaa....mulle riittää 2/kk nostoa käteistä. Maksan kaiken käteisellä, enkä ikinä nosta 20e kerralla niinkuin monikin näyttää tekevän.


    • Tyytyväinen1234

      Vaihdoin pankkia 5-6 v sitten danske - s pankki ja on ollut parempi pankki kaikinpuolin. Voin esim nykyisin tallettaa käteistä mitä kertyy kaupoista mitä teen, suoraan kylän kaupan kassalla! Danskessa oli kalliit palvelumaksut vaikka olin pankin asiakas ja rahat siellä!

      En ottaisi nordeaa s pankin tilallemutta tämä minun kanta.

      Pankin vaihto helppoa. Vaikka olisi asuntolaina tai mitä tahansa.

      • jklkg

        Jokainen valitsee pankin omista lähtökohdistaan.

        Asuntovelallinen (-> avainasiakas) joka hoitaa raha-asiansa sähköisesti, voi olla tyytyväinen Nordean tarjoamiin palveluihin. Jos hän sattuu olemaan lisäksi myös piensijoittaja, joka ostaa osakkeita pienissä erissä ympäri maailmaa, Nordeassa hoituu tuokin puoli.

        S-pankki on varmasti hyvä vaihtoehto joillekin ihan pääasialliseksi pankiksi. Ja lisäksi se on erinomainen kakkospankki niille, joilla ykköspankkina on joku paremmin heille sopiva vaihtoehto.


    • Tyytyväinen_nykyisin

      Vieläkö viittitte elättää jotain pankkeja? Itse ollut jo liki 10 vuotta ilman mitään pankkia, ja kaikki hoituu, eikä ongelmaa ole, eikä pankkien rahastusta olemattomista palveluista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe