Mikä vaivaa????

ongelmaaa

Mikä ihme noita suomi 24 treffit naisia vaivaa, olen varmaan 20 ilmoitukseen vastannut ja kertonut jotain itsestäni mutta kukaan ei sitten jaksa vastata että sais edes keskustelun aikaiseksi.

Profiilissani ei ole kuvaa ettei ainakaan sen takia voi heti jättää vastaamatta, pyydettäessä sen saa kyllä.

On vaan pikkusen hankalaa kun ne mistä olen kiinnostunut ei vastaa mitään vaikka lähes päivittäin näkyvät roikkuvan tuolla treffeillä...

50

2867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne joko ei tiedä itsekkään mitä ne haluaa tai sitten ne luulee että treffipalstoilta löytyy hulmuavahiuksinen ja jykeväleukainen Ridge Forrester joka vie heiltä jalat alta, valitettavasti tarjolla on vain ihan tavallisia suomalaisia miehiä. Eikä se treffeillepääsyprosentti ole kovinkaan päätähuimaava kun oman kokemukseni mukaan täytyy viidellekymmenelle naiselle laittaa viestiä jotta pääsee yhden kanssa treffeille ja silti on täysi arvoitus minkälaisen ihmisen siellä tapaa.

    • Et oo ainut joka saa saman kohtelun!.

      • Ihmettelen että mikä miehiä vaivaa!! Profiilissani lukee selvästi etten etsi seuraa miehistä, silti joka päivä tulee viestejä "kiimainen mies kovana, kiinnostaako?" tai "jos tulet toisiin aatoksiin niin täältä saat" jne.
        Tulee mieleen että onko luetun ymmärtäminen todella noin hankalaa?? Putkiaivoteoria senkun vahvistuu, tällainen ei anna miehistä kovin fiksua kuvaa.
        Tuleeko heteromiehille viestejä homomiehiltä että jos tulet toisiin aatoksiin niin odottelen täällä kovana? Siksihän tässä juuri rajataan ihannekumppani vastaamaan tiettyä sukupuolta, seksuaalista suuntautumista ja ulkoisia seikkoja että saisi suunnilleen mitä haluaa!
        Vai onko miehillä joku pakonomainen tarve saada käännytettyä naisista kiinnostunut nainen, onhan hän ikäänkuin heidän reviirillään, vaikka ei oikeasti edes ole....


      • jokukovana
        AnnieVonTeese kirjoitti:

        Ihmettelen että mikä miehiä vaivaa!! Profiilissani lukee selvästi etten etsi seuraa miehistä, silti joka päivä tulee viestejä "kiimainen mies kovana, kiinnostaako?" tai "jos tulet toisiin aatoksiin niin täältä saat" jne.
        Tulee mieleen että onko luetun ymmärtäminen todella noin hankalaa?? Putkiaivoteoria senkun vahvistuu, tällainen ei anna miehistä kovin fiksua kuvaa.
        Tuleeko heteromiehille viestejä homomiehiltä että jos tulet toisiin aatoksiin niin odottelen täällä kovana? Siksihän tässä juuri rajataan ihannekumppani vastaamaan tiettyä sukupuolta, seksuaalista suuntautumista ja ulkoisia seikkoja että saisi suunnilleen mitä haluaa!
        Vai onko miehillä joku pakonomainen tarve saada käännytettyä naisista kiinnostunut nainen, onhan hän ikäänkuin heidän reviirillään, vaikka ei oikeasti edes ole....

        "Tuleeko heteromiehille viestejä homomiehiltä että jos tulet toisiin aatoksiin niin odottelen täällä kovana?"
        Jokuhan saattaa pian tullakin toisiin aatoksiin koska naiset eivät koskaan vastaa. Hahaa :D


    • Toistepäin

      Ja kuinkahan monelle kuvattomalle naiselle olet viestiä sitten laittanut? Veikkaan ettet yhdellekkään.

      • Näinpäin.täällä

        Miksi pitäisi kuvattomiin ottaakaan yhteyttä? Jos ei ole pokkaa laittaa itsestään minkäänlaista kuvaa, niin olkoot keskenään. Kokemukseni perusteella kuvattoman profiilin takaa löytyy tyyppi, jonka ulkonäkö ei silmääni miellytä, ei sellaisiin viitsi aikaa hukata.


      • Eiitsekkäänmissiainesta

        Syy voi olla muukin. Kaikki ei halua jakaa yksityisyyttää, koko maailman kanssa. Monessa ilmoituksessa lukee, että kuvan saa pyydettäessä, esim sähköpostiin. Jos sen vertaa ei kiinnosta, että kirjoittaa edes muutaman kerran, ei ihminen itse kiinnosta, oli kuvalla tai ei. Haetaan vain näyttely esinettä.
        Mietin että ehkä kuvat pitäisi jättää kaikista pois ja tutustua ensin muuten. En kiellä ettei itse tule myös katottua kuvia, mutta ehkä olisi parempi ensin tutustua muuten, Sisin on kuitenkin se tärkein ja tiedän etten kestäisi mitään itsekeskeistä idiottia, upea tai ei.


      • Mallu1972
        Näinpäin.täällä kirjoitti:

        Miksi pitäisi kuvattomiin ottaakaan yhteyttä? Jos ei ole pokkaa laittaa itsestään minkäänlaista kuvaa, niin olkoot keskenään. Kokemukseni perusteella kuvattoman profiilin takaa löytyy tyyppi, jonka ulkonäkö ei silmääni miellytä, ei sellaisiin viitsi aikaa hukata.

        Mä en ainakaan viitti itestäni julkisesti kuvaa laittaa vaikka kauniiksikin on kehuttu...


      • SeeMiss
        Mallu1972 kirjoitti:

        Mä en ainakaan viitti itestäni julkisesti kuvaa laittaa vaikka kauniiksikin on kehuttu...

        Ihan samaa täällä.. Itse haluan valita treffikumppanini, luen profiilin ja jos siinä on pienikin kiinnostava juttu niin lähetän pari viestiä. Jos edelleen kiinnostaa niin pyydän kuvaa. Senkin jälkeen pitää vielä muutama viesti lähettää vaikkei kuva herättäisi mitään ajatuksia. Muutamilla treffeillä käynyt ja kivoja, fiksuja miehiä olleet kaikki. Vielä ei ole löytynyt kuitenkaan sitä herraa joka veisi ns. jalat alta. Kyllä hänkin vielä löytyy, siihen pitää uskoa.


      • Kusinouseepäähän
        Mallu1972 kirjoitti:

        Mä en ainakaan viitti itestäni julkisesti kuvaa laittaa vaikka kauniiksikin on kehuttu...

        Jos joku on joskus kauniiksi kehunut, se ei takaa mitään. Ehkä ollut kännissä tai halunnut vaan pillua.


      • Juupsis
        Eiitsekkäänmissiainesta kirjoitti:

        Syy voi olla muukin. Kaikki ei halua jakaa yksityisyyttää, koko maailman kanssa. Monessa ilmoituksessa lukee, että kuvan saa pyydettäessä, esim sähköpostiin. Jos sen vertaa ei kiinnosta, että kirjoittaa edes muutaman kerran, ei ihminen itse kiinnosta, oli kuvalla tai ei. Haetaan vain näyttely esinettä.
        Mietin että ehkä kuvat pitäisi jättää kaikista pois ja tutustua ensin muuten. En kiellä ettei itse tule myös katottua kuvia, mutta ehkä olisi parempi ensin tutustua muuten, Sisin on kuitenkin se tärkein ja tiedän etten kestäisi mitään itsekeskeistä idiottia, upea tai ei.

        Täysin tosi!!! Kannatan!!!


    • Nainwn332211

      Varmaan moni ei ole kovin tosissaan siellä? On tehty profiili, johon tulleisiin viesteihin vastailla jos viitsitään, hädin tuskin luetaankaan...

      Ai miksi? Koska ihmisillä on muutakin tekemistä. Nettitreffailuun saa menemään älyttömästi aikaa, jos siellä kirjoittelee esim. 10 miehen kanssa. Itse olen vastaillut pienellä viiveellä ja lopulta todennut, etten jaksa kiinnostua kenestäkään tarpeeksi pelkän kuvan ja tekstin perusteella edes tapaamiseen asti. Poistin profiilin.

      • Nainwn332211

        Vielä edelliseen lisäys, että vika ei ollut miehissä. Kun toisesta näkee vain kuvan ja vaihtaa muutaman lauseen, se ei vielä riitä kiinnostumiseen. Ainakaan minulla.


      • Ihansamajuttu

        Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Osa naisista saa todella paljon viestejä ja millään ei välttämättä ehdi/jaksa kirjoittaa kaikille. Aluksi vastasin kaikille, koska se on ystävällistä. Kukaan ei voi kuitenkaan elää pelkän treffipalstan ehdoilla, kun aika ei välttämättä riitä. Sitten, kun muutaman kerran pettyy, kun innostuneen oloiset miehet yhtäkkiä kääntävät kelkkansa ja ymmärtää, ettei nämä ole valmiit edes tapaamiseen, voi itselle myös tulla vaihe, ettei kukaan jaksa kiinnostaa. Ei tiedä mitä haluaa. Suurella osalla ei myöskään ole niitä kuvia ja itse ainakin kyllästyin kysymään kuvaa. Osa suuttui pyynnöstä ja sanoi, että eikö sisäinen kauneus ole tärkeämpää tms typerää.


      • Täällä.näin
        Ihansamajuttu kirjoitti:

        Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Osa naisista saa todella paljon viestejä ja millään ei välttämättä ehdi/jaksa kirjoittaa kaikille. Aluksi vastasin kaikille, koska se on ystävällistä. Kukaan ei voi kuitenkaan elää pelkän treffipalstan ehdoilla, kun aika ei välttämättä riitä. Sitten, kun muutaman kerran pettyy, kun innostuneen oloiset miehet yhtäkkiä kääntävät kelkkansa ja ymmärtää, ettei nämä ole valmiit edes tapaamiseen, voi itselle myös tulla vaihe, ettei kukaan jaksa kiinnostaa. Ei tiedä mitä haluaa. Suurella osalla ei myöskään ole niitä kuvia ja itse ainakin kyllästyin kysymään kuvaa. Osa suuttui pyynnöstä ja sanoi, että eikö sisäinen kauneus ole tärkeämpää tms typerää.

        Minäkin vastasin kaikille, kun pitää olla kohtelias. Saatoin illan viestitellä miehen kanssa ja sitten hän hävisi kuin tuhka tuuleen. Sitkeimmät viestittelijät olivat niitä, joiden ulkonäkö ei miellyttänyt silmääni, juuri näitä kuvattomia profiileja, jotka laittoivat kuvaa vasta pyydettäessä. Sisäinen kauneus on tärkeää, mutta ei ole haittaa ulkoisestakaan. Lopulta oli pakko viheltää peli poikki, koska joka päivä ilmestyi uusia miehiä viesteineen. En vastaillut enää viesteihin, luin kyllä kaikki, mutta jätin kaikki kuvattomat huomiotta. Kuvallisia profiileja selatessani löysin pari kiinnostavaa ja laitoin itse viestiä. Muutama vuosi ollaan nyt toisen kanssa parisuhteessa oltu.


    • Epäreilua

      Kyllä olen myös ihmetellyt naisten "tapaa" . Olen kirjoitellut jo profiilissani aika paljon ja enkä sant attomaksi ole viesteissä jäänyt. Enkä kirjoittele mitään hävyttömyyksiä. Ja jos minä lopetan kesken niin aina sen kerron. En vain jätä vastaamatta. Kuvaa ei tarvita kun ensimetreillä yritetään tutustua. Enkä kyllä ulkonäöltäni häpeä.
      Mutta turhautuu tällaiseen. Naiset kirjoittelee ettei treffeiltä löydä kunnon miehiä . Millainen on kunnon mies, naiset?? Ette sitä voi tietää kun ette halua tutustua edes sanoin. En hae elämänkumppania vaan "salarakasta" , vain yhtä, elämääni. Kuten monet naisetkin antavat ymmärtää. Vaan eivät sitten olekkaan!! Ja moralisoijille viesti, mitä te tiedätte minun elämästäni ja olosuhteista?? Silloin on helppo heittää ensimmäinen kivi kun joko kuvittelee olevansa itse täydellisyys tai sitten on niin onnellisessa liitossa ettei tarvitse mitään "salarakasta". Jälkimmäiset tuskin täällä edes kirjoittelevat....
      Ei jaksa ymmärtää....

      • Täällä.näin

        Eli etsit nettideiteiltä salarakasta? Olet aika hyökkäävä tuossa kommentissasi, olet ilmeisesti saanut negatiivista palautetta. En yhtään ihmettele, etteivät naiset kiinnosti, kun olet noin ärtsy ja kuka itseään kunnioittava parisuhdetta etsivä nainen alentuu panopuuksi jollekin omassa parisuhteessaan roikkuvalle.


      • Seksieiolerasite

        Panopuuksi? Eikö naiset pidäkkään seksistä? :D Onko pelkkä seksi vain ikävä rasite naisille?
        Pitääkö siihen seksin kylkeen saada aina ahnehtia jotakin muutakin?


    • Epäreilua

      Kyllä olen myös ihmetellyt naisten "tapaa" . Olen kirjoitellut jo profiilissani aika paljon ja enkä sant attomaksi ole viesteissä jäänyt. Enkä kirjoittele mitään hävyttömyyksiä. Ja jos minä lopetan kesken niin aina sen kerron. En vain jätä vastaamatta. Kuvaa ei tarvita kun ensimetreillä yritetään tutustua. Enkä kyllä ulkonäöltäni häpeä.
      Mutta turhautuu tällaiseen. Naiset kirjoittelee ettei treffeiltä löydä kunnon miehiä . Millainen on kunnon mies, naiset?? Ette sitä voi tietää kun ette halua tutustua edes sanoin. En hae elämänkumppania vaan "salarakasta" , vain yhtä, elämääni. Kuten monet naisetkin antavat ymmärtää. Vaan eivät sitten olekkaan!! Ja moralisoijille viesti, mitä te tiedätte minun elämästäni ja olosuhteista?? Silloin on helppo heittää ensimmäinen kivi kun joko kuvittelee olevansa itse täydellisyys tai sitten on niin onnellisessa liitossa ettei tarvitse mitään "salarakasta". Jälkimmäiset tuskin täällä edes kirjoittelevat....
      Ei jaksa ymmärtää....

    • zebra17

      Olen nainen joka ei ainaa pystyy vastata kaikille.
      Laitoin pari viikkoa sitten useita kuvia profiilin ja kirjoitin kaikki mahdolliset tiedot, ketä etsin ym ym.
      Sain viikonloppun aiakana melkein 700 viestia, josta suurin osa oli flirtteja koko Suomesta, toinen osa likaisia viestia 70kymppisisstä esim. Uudeltamaalta vaikka itse asun Länsi-Suomessa ja olen alle 50. 99% viestiä piti siis siivota pois.
      Kuvan pyytäminen miehistä on myös tehty, joskus piti kysyä sitä viikko ennen kun sitä sain, kun aina on ollut syy ettei sitä voi lähettää. Tai sitten s-postille tulee pippelikuvia joista en kysynyt. En sitä enää jaksaa pyyttää mikään kuvia eikä lypsää mikän tietöjä miehilta jolla on tyhja profiili.
      Ja miksi pitää laittaa aloitus viestinä kysymys "milläistä seuraa haet" kun se on selkeästi kirjoitettu profiilissani? Eikö mies usko mitä profiilissani lukee tai eikö hän sitä yhtään lukenut?
      En ole kuitenkin epätoivoinen sitä kaikkia, ainakin vieläkin ))
      Nyt profiilini on vain tyhja ja kuvaton, olen miettimässä mitä tehdä ))

      • Mikamm-

        S24 treffipalstalla ei ole kuin sairasta porukkaa, sinne ei kannata vakavissaan olevan profiilia tehdä.
        Nämä pervot kikkelikuviaan esittelevat sairaat miehet on pilanneet palstan.

        Tee profiili jollekin sivityneemmälle treffipalstalle.


    • Mikamm- : no mikä olisi sitten sivistyneempi treffipalsta?

      • Aoo

        ulkonäölläkin on merkitystä , kyllä te miehetkin haluatte nähdä minkä näköisen ihmisen kanssa jaatte tietoja. j Joten jos ei ole kuvaa niin en reagoi ellei nyt tunnu erikoisen kiinnostavalta mieheltä mutta toivon että pistää kuvan heti tulemaan. Puhelin numeroa on turha vongata sillä varjolla että laittaa kuvan sinne. On hölmöä paljastaa tuntemattomalle ihmiselle niin paljon tietoa mitä numron perusteella saa. Tämä kuva juttu on siis ainakin itselleni jo turvallisuus juttu


      • sj123

        Kyllä Suomi24-treffeilläkin voi seuraa löytää, se riippuu pitkälle siitä, millaisen profiilin teet. Sama juttu muissakin treffipalveluissa, http://bit.ly/deittiseuraa , profiili täytyy olla mielenkiintoinen niin viestejä alkaa tulla. Tinderkin on hyvä, mutta riippuu tietysti paikkakunnasta, onko siellä deittailijoita.


      • SeaMiss

        E-kontakti on myös hyvä ja selkeä,suomalainen palsta. Eliittikumppani on erittäin huono ja sekava deittailusivusto. Nimikin jo kauhea ja taitaa olla saksalainen.


    • Justjus

      Faktaa on et naisia on treffipalstalla tuplasti vähemmän kuin miehiä. Googleta, jos et usko. Miehet metsästää ja naiset valitsee. Näin se menee. Hyvä tuloisilla ytm miehillä on kysyntää paljon. Muilla vähemmän. Atm mies voisi suutautua homoksi, tai jäädä yksin. Kova maailma.

    • kova_kylmä_maailma

      Naiset saavat vastauksia niin paljon. Ei ystävälliset sanat auta. Todisteita ettei ystävällisiin sanoihin voi lutottaa on pilvin pimein jopa useiden kuukausien kirjoittelu ollutkin ollut vanhan äijän juoni et saa alaikäisen seksiorjaksi. Et alku viesteissä täytyisi kyetä esittämään jotain kongreettista annettavaa naiselle et se ajattelis näin, tässäpä mies mitä kannattais jututtaa enemmin. Yksi valokuva ei riitä eikä kaksi koska ne sivuaa vanhan äijän juonta. Homoseksuaaleissa vastaavia ongelmia ja useimmat etsivät vain reikää, häipyvät tai ovat jotenkin ärsyttäviä et jalat alle tai kusettaa muuten vain.

      • kova_kylmä_maailma

        Auvervaarat kuuluu myös ryhmään vanha juoni äijä. Kääntään naisen pään ja parikymmentä tonnia pankkisiirtoa lähtee maailmalle. Täytyisi pystyä ohittamaan kiinnostuksessa nuo vilpillä pelaavat sitten alkaa tulemaan jatko viestejä mitkä saattaa johtaa pitemmälle.


    • pelimiesmikke

      Ite olen deittejä kokeillessa käyttänyt taktiikkaa et selaan arvion, päivä tolkulla, eli puntaroi nopeasti onko "stondista" riittävästi tytölle livenä. Käytäntö johtaa yleensä myös vastauksiin. Toinen vaihtoehto on hullu panomies rooli, sekavan kovaa paneskelua, saa vastauksia uteliaisuutta sillä surkuhupaisuudellaan mut en ole kuullut voiko limanuljaska vaihtaa takin kunnon perheen isään.

    • Avoimena_esillä

      Harmillista, että kohdallesi on näin käynyt. Aikoinaan kun itse etsin miestä itselleni, niin todellakin näitä viestejä tuli pilvin pimein, vaikkei minulla ollut edes kuvaa, enkä sitä jakele. Itse vastasin kaikille, oli se sitten kielteinen tai myönteinen vastaus.

      Monet miehet jouduin stoppaamaan juuri heidän ärsyttävien piirteiden vuoksi. Ei ymmärretty millaista ihmistä hain, seksikyselyt, jankuttajat, ym. Nettideittailu on rasittavaa puuhaa, mutta sitä kautta olen löytänyt itselleni parit useamman vuoden suhteet.

      Itse olen sitä mieltä, että pitää mahdollisimman pian soittaa toiselle ja kuulostella ääntä (ei vakipuhelimella, näitä häiriköitä on aivan riittävästi) ja jos tuntuu ok, niin sitten livenä näkeminen. Mitkään meriselitykset eivät mene enään tähän naiseen läpi, miksi ei voi viikon sisällä nähdä.

      Itse tapaamiset ovatkin sitä mitä mielenkiintoisempia. Voi mennä ihan hyvin, mutta heti alussa voidaan todeta, ettei meistä mitään tule. Jopa yhden miehen kanssa naurettiin, kun oltiin ulkoisesti niin erilaisia, minä hyvin naisellinen (hänen mielestä liian) ja hän liian prätkämies (kiva mies, ei mun makuun tyyli) :):) Joskus toinen osapuoli voi olla aivan liian luontaantyötävä, erilainen kuin kirjoitttelussa antoi ymmärtää (just se kun valehdellaan, niin totuus tulee ilmi treffatessa), liian paljon luurankoja kaapissa (haukutaan exää tapaamissa), käyttää liikaa alkoa tai tullaan tapaamiseen kännissä, ollaan epäsiisti, jne. jne.

      Ei muuta kuin sinulle stemppiä.

    • kuinaino

      Naiset saattaa saada aika paljon viestejä miehiltä. Itseni tämä yllätti kun profiilin laitoin. Aika monet vastaukset on hyvin samanlaisia, eli miehet tietämättään ottavat samalla tavalla yhteyttä. Kun saa paljon viestejä ja samanlaisia, vastaa lähinnä niihin erilaisiin, kun ei yksinkertaisesti voi kaikkiin vastata.

    • kuvattomatkarvakuonot

      Kuvattomissa oli mun kokemuksen mukaan kaikenlaisia ongelmatapauksia, joten siksi lopetin niihin vastaamisen. Kuvaton saattoi myöhemmin tunnustaa olevansa naimisissa tai vaikkapa omasta mielestänsä julkisuuden henkilö, jonka siksi täytyy olla hy-vin va-ro-vai-nen.. Ja kun tyypin kuvan viimein sai, ei ollut mitenkään tuttu - ehkä omassa taloyhtiössään joku tunnisti tällaiset tyypit naamastaan. Tai sitten kuvattomalla on niiiiin tärkeä työ, että ei voi julkisesti hakea seuraa, ei. Mutta kumma kyllä, se, että mainettaan varjelevalla kaverilla saattoi on liuta lapsia kaikki eri naisista ei mitenkään ollut asia, josta ammattipiirissä olisi voinut menettää respectin (mulle kyllä tulee mieleen että tällainen kaveri on epästabiili häntäheikki, ja arvio ei tulisi kuvallisesta profiilista vaan elämänhistoriasta). Tai paras kuvattomuuden syy: mies on "salainen agentti" :D Yleisimmin kuvattoman profiilin takaa löytyi kuitenkin tyyppi, josta näkyi tosi selvästi, että vuodessa menee korkeintaan kaksi vihannesta, ja rasvaa sen sijaan mätetään ämpäreittäin. Kuva on jätetty pois, koska pahoinvointi näkyy heti päällepäin, ja harva terveellisistä elämäntavoista pitävä nainen haluaa parisuhteen myötä muuttua tällaisen tyypin kaltaiseksi. Ja turha neli-viiskymppistä miestä yrittää ruveta kasvattamaankaan terveellisille elämäntavoille. Ja mieshän pitää hyväksyä juuri sellaisena kuin hän on :) Tietenkin kuvattomissa on vielä se setti miehiä, jotka suuttuvat, kun nainen haluaa nähdä kuvan. Tällainen närkästynyt mies saattaakin sitten lähettää jonkun muun kuin oman kuvansa (näitä tapauksia kohtasin useamman). Eli, summatakseni: yhtään hyvää tyyppiä ei ole löytynyt kuvattoman profiilin takaa, siksi lopetin itse vastaamasta kuvattomiin.

      • eisaayleistää

        kyllä kuvattomien takana myös löytyy komeita, aitoja ja hyvä käytöksiä ihmisiä. Itsekin olen heitä tavannut, enkä yhdestäkään ole sillä tavalla pettynyt. Suurimman pettymyksen ne kuvalliset ovat tuoneet, sillä monesti se kuva ei vaan täsmää todellisuuteen.


    • rehtijarehellinen

      Itse olen huomannut et siellä ei tavallista perus miestä ole joka tositarkoituksella olisi matkassa.
      Kun haluaa tietää perusasiat miehestä miehet vaan ei halua kertoa sen sijaan haluavat seksistä jutella Lisäksi moni alkoholisoitunut.Minä haluan tutustua mieheen jos mies miellyttää ehdotan tapaamista mut seksi on tunteista kiinni ei seksi tule mieleen jos kumppani ei tarpeeksi miellytä tai tuntuu et ollaan ihan eri aaltopituudella. Lisäksi ihmettelen kun miehillä kauheat vaatimukset esim ulkonäöstä sit kun tavataan niin vaik olisi -50 v sieltä tulee lihava epäsiisti mies joka näyttää melkein 70v Itselläni ei ole kuvaa ja kun tavattu niin miehet sanoneet et olipa yllätys et noin kaunis ja mukava nainen.Tapaamisen jälkeen pari minuuttia niin tulee viesti Rakastan sinua SIIS OIKEESTI ei yhden tapaamisen n15min voi rakastua korkeintaan ihastua.Ja sitten he jo luulevat et nainen tuntisi samoin ja alkavat koko loppuelämää suunnittelemaan. Minä ainakin haluan tietää ja tapailla henkilöä et nään miten tullaan toimeen vasta sitten kun tunnen et haluan pitemmälle mennä seksi tulee kuvioihin. Toki niitä on jotka haluaa yhden illan juttuja ja pelkkää seksiseuraa eikä mitään vakavampaa mut se on heidän asiansa minä en sellaiseen ala sanon sen aina heti alkuun et kumppani voi häipyä jos niitä hakee.

    • HuonoOmatunto

      Itse vastaisin kaikille asiallisille yhteydenottajille, mutta viestikiintiöni on koko ajan täynnä. Suomi24:ssähän rajoitus, että voi viestitellä vain kolmen kanssa 24h:ssa. Jos olen aloittanut keskustelun kolmen kanssa, niin se tietenkin kestää monta päivää jollei viikkojakin ennen kuin saa selvitettyä, syntyykö heidän kanssaan suhdetta. Minusta ainakin naisena tuntuu vähän pahalta kun en voi vastata kaikille, mutta en kyllä plussastakaan ole valmis maksamaan. Luulenpa siis, että suurin osa naisista vastaisi, mutta ei rajoituksen vuoksi pysty. Kannattaa kokeilla lähettää sähköpostiviesti profiilinimen suomi24-sähköpostiosoitteeseen.

    • rictapcha

      Olen nainen ja minulle tulee kuvallisilta miehiltä sen verran paljon postia että kuvattomille en vastaa. Jos on niin suuri julkkis tai jos on naimisissa ettei voi laittaa kuvaa niin ei kannata minuun ottaa yhteyttä.
      Jos mies on sen näköinen, ettei kiinnosta, en vastaa, koska se on molempien ajan tuhlausta.
      Samoin jos mies on roikkunut palstalla yli vuoden, en vastaa, koska muut ovat jo hänet tsekanneet ja on tod näk vaikea persoona.

      • Totuuss

        Taidat olla itse ruma ja vaikea ettei kukaan sinua halua. Sen takia roikut deiteissä jatkuvasti


      • NarsistienPesä

        Ei tuo käytetty aika palstalla "roiskuskelusta" todista yhtään mitään, kyllähän totuus on se että siellä on paljon miehiä jotka ovat palstalla viettäneet pitkiäkin aikoja vain ja ainoastaan sen takia että naiset useimmissa tapauksissa eivät edes vaivaudu vastamaan saamiinsa viesteihin tai kommunikoimaan millään muullakaan tavalla. Ei se tutustuminen onnistu yksisuuntaisesti mitenkään, kyllä siinä tarvitaan vastaantuloa toiseltakin osapuolelta. " Ei ole aikaa kun tulee niin paljon viestejä, ei pysty kun ilmaisen profiilin viestirajat ovat täynnä...." Kyllähän näitä seliselejä riittää, sen vertaa eivät nämä saalistajat saa aikaiseksi että muutamalla sanalla kiittävät saamastaan huomiosta ja kirjeestä, tehkää perkele vaikka valmis teksti ja copypastetkaa se jossette muuhun kykene. Mikään ei ole tympeämpää kuin kirjoittaa ventovieraalle ihmiselle mukavia juttuja ja asioita itsestään ja tämä kehdataan ohittaa pelkällä olankohautuksella (josko täällä olisi vielä joku VÄHÄN parempi)
        Minun mielestäni ja kokemukseni mukaan S24 naiset ovat koppavia narsistisia prinsessoja jotka epärealistisin vaatimuksin odottavat sitä "onnen satuprinssiään" joka tuo kaiken eteen kultalautasella, itsehän ei tietenkään tarvitse mitenkään tähän prosessiin osallistua.


    • Se minuakin ihmetyttää. Ensin otetaan yhteyttä ja sanotaan että viestitellään ja tutustutaan. ja siihen se jää. En ole vielä yhdenkään kanssa päässyt edes puhumaan puhelimessa.
      Voi johtua myös siitä että normaalisti kirjoittelen raportteja. On toi tyyli ehkä vähän kuiva : ) Jos minuun ottaisi yhteyttä ja juttelisi livenä niin huomaisi todellisen äijän tämän diibadaaban takaa.
      Ehkä olen ollut liian rehellinen en yritä olla mikään muuta kuin mitä olen. No jatketaan yritystä.

    • isoaoistarjolla

      nykynaisilta puuttuvat alkeellisimmatkin käytöstavat. he myös luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan. myös eräänlainen tunnekylmyys näyttää heitä vaivaavan.

      • Ksksks

        Niin paremmuudesta puhuu henkilö, joka kulkee nimellä "isoaoistarjolla". Kaikki itseään kunnioittavat naiset pysyy nimenomaisesti sinunkaltaisista sovinisteista kaukana. Sinuntyyppisiltä nykymiehiltä ei löydy minkäänlaisia käytöstapoja.


    • nelkytrisatmuija

      Harmittaa teidän kunnon miesten puolesta.
      Mulle tulee tosi paljon viestejä. Olen jo rajannut ketkä saavat ottaa yhteyttä.
      Turhauttaa viestittelijät satojen km päästä, samoin parikymppiset puuman metsästäjät (niitä on paljon), parikymmentä vuotta vanhemmat ukot ja varatut.
      Haukutaan kusipääksi kun ei vastata kymmeneen flirttiin ja viestiin. Ihmetellään miksi mulla on niin paljon lähetettyjä ja saapuneita viestejä. Jos viesti on asiallinen, niin yleensä siihen jotain vastaan. Tykkään myös kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia.
      Yksi ryhmä joka ei saa multa vastakaikua on nämä jotka aloittaa että "panisin". Tai että tykkään sukkahousuleikeistä, tai tykkäätkö anaaliseksistä. Tai tykkäätkö puhua rivoja.
      Onhan se tietty vastapuolelle selkeää että saa vastauksen heti vaivaavaan asiaan, mutta ei minusta ole normi lähestymistapaa tuommoinen.
      Ja kyllä se profiilikin ratkaisee. Pitää vaivautua siihen jotain kirjoittamaan. Plussaa vielä jos on kiinnittänyt huomiota oikeinkirjoitukseen.

    • Ruususelta

      Noiden treffiehdokkaiden olemassaolo on kyseenalainen . Sivustolla roikkuu tyyppejä vusikymmenen takaa eikä voi olettaa heidän enää olevan aktiivisia . Pelleporukkaa löytyy myös uroiden osastolta joka on yksi syy leidien varovaisuuteen .

    • N29-V

      En koskaan ole pitänyt deittisivustoja paikkana jossa varteenotettavia kumppaneita etsisi. Chatit ja keskustelupalstat ovat parempia paikkoja kohdata jos netistä haluaa seuraa etsiä. Deitit on laiskojen ihmisten väline, siis heidän jotka eivät edes halua tutustua ihmiseen vaan haluavat napata vaan "sohvaan sopivan" kumppanin. Vähän kun kiva käpytellä prismaan ja kantaa sapuskat kotiin ni kiva on käpytellä deiteille ja vaan napsasta joku mukaan, vähän vinguttaa visaa ja ottaa premiumia että käy vieläkin helpommin. Ei tarvi ite tehä mitään.

      Kourallinen naisia ja armeijallinen epätoivoisia miehiä. Naisille sataa toinen toistakin koskettavampaa rakkaudentunnustusta ja niiden päät paisuu kun ne on niin hot, miehet katkeroituu kun eihän sitä upeinta mirkkua sieltä saanutkaan ja rahalla ei vieläkään saanut tehtyä vaikutusta vaikka isot pojat niin sanoi, että kun satatonnia makaa tilillä ni irmeleitä puskee ovista ja ikkunoista niitä rahoja kärkkymään.

      Kiitti ei, itse aikanaan etsin kumppania, en näpsäkkää elementtiä elämääni joka sointuu verhoihini.

      Itse en edes tunne ketään joka olis deittiprofiililla saanut suhdetta aikaiseksi. Kyllä sieltä jotain säätöjä saa, pesää, melaa, sekopäitä ja niitä jotka eivät asetu aloilleen.. siinäpä se.

      Kaupunkichatit on ihan varteenotettavia mestoja tai sitten joku palsta, paitsi tää sinkkupalsta, kun täällä vaan hylätyt ressukat riehuvat kun he ovat valinneet olla ikuisesti yksin kun ne joille ne ei kelpaa on niistä jotenkin viallisia. Hahaa.

    • kuvatärkeä

      En kuvattomiin viesteihin vastaa, siellähän voi olla kuka tahansa, esim. joku mun eksä joka jallittaa. Uskon että väärän kuvan laittamiseen on jonkinlainen kynnys, joten kuva mielestäni jollain lailla takaa sen kuka siellä on. Totta on, että kuvan voi aina pyytää, mutta jos ei ulkonäkö sitten YHTÄÄN miellytäkään, niin on epämukavaa lopettaa viestittely kuvan saamisen jälkeen, sen vuoksi vastaan vain kuvallisille joiden kanssa voisin oikeasti alkaa tutustumaan. Muutenkin, jos ei kantti riitä kuvansa laittamiseen, niin ihmisellä ei ole kovinkaan hyvä itsetunto, enkä sellaista ihmistä elämääni halua. Komea ei tarvitse olla, niitä odottaessa voi tulla aika pitkäksi, koska harva mies on komea, riittää kun on jotensakin silmälle mieluinen ja kauneushan on katsojan silmässä. Minusta kuvattomat voivat viestitellä keskenään, se on tasapuolista.

    • Protietäjä

      Dettipalstat on täynnä naisia, jotka vain pelleilevät ajankulukseen miesparkojen kustannuksella. Pahimmat tapaukset koukuttavat tyhjillä lupauksilla ja vihjailulla miehet jaarittelemaan viikkotolkulla kanssaan, ilman että homma johtaa yhtään mihinkään. Tyhjänpäiväinen jaarittelu on naisten juttu ja paneminen miesten juttu. Naiset ennemmin puhuvat, kuin panevat ja miehet taas mieluummin panisivat enemmän ja puhuisivat vähemmän.

      Yksi ilmiö naisten puolelta on myös se, että kaikki lähiömätisäkkiakatkin kuvittelevat sairaassa päässään ansaitsevansa jonkun huippumiehen itselleen. Koska naisen puoleta paukut eivät todellakaan riitä mihinkään tasokkaaseen mieheen (ainakaan pysyvään suhteeseen asti) niin lopputuloksena roikkuvat samoilla netin deittisivustoilla vuositolkulla häiriköimässä utopistisine odotuksineen ja siinä sivussa antavat pakkeja ihan hyville miehille, joiden ns. synti on olla vain tavallinen kunnon mies.

    • Vatiala

      Sitä tässä vaan mietin, että millaiset miehet vastaa 24treffeillä alla olevaan ilmoitukseen :-O ja mitä ilmoituksen laatija on ajatellut ilmoitusta tehdessään :-) Mahtaa postilaatikko kolista viesteistä :-)))



      a Lady with a broomstick ;) ätynvimma....
      En maksa tästä, en siis voi lähettää kuin 2 viestiä/vrk

      Olen tumma ja ikäisekseni timmi. 14-vuotiaan pojan äiti.

      Searching for U, sporty Guy....'bout same age as I am....around Pirkanmaa...

      Mulle on aivan turha lähetellä kuvattomia viestejä / flirttejä , vaikka olenkin jo vanha vitsi täällä.. En koskaan vastaa kuvattomaan yhteydenottoon.
      Blokkaan toistuvasti (3x ) kuvattomana yhteyttäottaneet.
      In english; save me from faceless messages / flirts, thankyou.

      Ja annat minun olla, jos ikäsi puolesta voisit olla isäni tai poikani, eiksjeh?
      Ja äijät hei....jos ekaan flirttiin ei ole vastattu, mitä v****n järkee on lähettää toinen tai kolmas tai neljäs?!?!?

      Violators will be blocked

      • Herttainen10

        Kyseisestä naisesta saa varmaankin oikein herttaisen ja lempeän kumppanin rinnalleen ;-)


    • kankitosikovana

      Päivittäin tosiaan näyttävät roikkuvan tuolla, mutta eivät kyllä koskaan vastaa. Mistä lie johtuu moinen? Ovatko kenties lesboja kaikki?
      Luulisi että naiset osaavat kirjoittaa, mutta sekin voi olla vain harhakuvitelmaa.
      Pitkiä vaatimuslistoja ainakin osaavat profiiliinsa kirjoittaa, mutta siihenpä se sitten jääkin HAHA

    • SeOnHeiJaMoro

      Profiili poistettu, palstalta ei ystävää /kumppania löydy. s24 on luonnevikaisten ja mieleltään sairaiden naisten kokoontumispaikka. Onneksi (toivottavasti ) se ei ole läpileikkaus suomen naisten tasosta vaan oikeitakin ja tuntevia ihmisiä vielä tuon foorumin ulkopuolelta löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1736
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1357
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1262
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1225
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1126
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1101
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      924
    Aihe