voisko joku mies

sghjsk

panna eka kuivana kakkoseen ja sen jälkeen oltas kuusysiä ?

8

461

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffghgg

      Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari

      • Hei nimimerkki ffghgg!

        Sinulla on varmasti paha olla, mutta älä projisoi tuskaasi tänne. Keskustele läheistesi kanssa tai hanki ammattiapua. Edustamasi toimintamalli voi hetkellisesti tuoda lievää helpotusta suurimpiin kärsimyksiisi, mutta ei se mikään ratkaisu ole. Uskalla vain rohkeasti kohdata itsesi ja ongelmasi. Samalla kun alat hankkia tarvitsemaasi apua, niin siinä ohella voisit myös käydä kurssin, jossa käsitellään kirjoittamisen alkeita. Sitten kun olisit parantunut, niin voisit tulla takaisin ja keskustella asiallisesti, antaen itsestäsi sellaisen mielikuvan kuin haluaisit. Nykyinen toimintasi saattaa yllesi vain seksuaalisesti turhautuneen ja lukossa olevan, typerän pelkurin maineen. Se tuskin on se, mitä haet. Vaikka toisaalta, mikäli se sinulle nautintoa tuo, niin siitä vaan. Meillä jokaisella on mielihalumme. Sinulle tuo persoonattoman, tunkkaiseksi käyneen ja kulahtaneen repliikin jankuttaminen tuottaa selvästi sisältöä elämääsi, ethän sinä sitä muuten harrastaisi.

        Älä suotta loukkaannu tekstistäni, ajattelen vain sinun parastasi. Sinulla voisi pitkään pohdiskeltuasi olla jotain erittäin viisasta sanottavaa. Epämääräinen suttu on tympeää luettavaa. Mikäli et aio tarttua ohjeisiini, niin ymmärrän kyllä. Kaikkia meitä pelottaa, mutta yritä edes.

        Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki ffghgg.

        PS: Voimia ja jaksamista, sinulla on selvästi suuri taistelu käynnissä. Älä ole huolissasi, kaikki järjestyy, kunhan vain uskallat kohdata itsesi.


      • etjuvaa
        Merlin_72 kirjoitti:

        Hei nimimerkki ffghgg!

        Sinulla on varmasti paha olla, mutta älä projisoi tuskaasi tänne. Keskustele läheistesi kanssa tai hanki ammattiapua. Edustamasi toimintamalli voi hetkellisesti tuoda lievää helpotusta suurimpiin kärsimyksiisi, mutta ei se mikään ratkaisu ole. Uskalla vain rohkeasti kohdata itsesi ja ongelmasi. Samalla kun alat hankkia tarvitsemaasi apua, niin siinä ohella voisit myös käydä kurssin, jossa käsitellään kirjoittamisen alkeita. Sitten kun olisit parantunut, niin voisit tulla takaisin ja keskustella asiallisesti, antaen itsestäsi sellaisen mielikuvan kuin haluaisit. Nykyinen toimintasi saattaa yllesi vain seksuaalisesti turhautuneen ja lukossa olevan, typerän pelkurin maineen. Se tuskin on se, mitä haet. Vaikka toisaalta, mikäli se sinulle nautintoa tuo, niin siitä vaan. Meillä jokaisella on mielihalumme. Sinulle tuo persoonattoman, tunkkaiseksi käyneen ja kulahtaneen repliikin jankuttaminen tuottaa selvästi sisältöä elämääsi, ethän sinä sitä muuten harrastaisi.

        Älä suotta loukkaannu tekstistäni, ajattelen vain sinun parastasi. Sinulla voisi pitkään pohdiskeltuasi olla jotain erittäin viisasta sanottavaa. Epämääräinen suttu on tympeää luettavaa. Mikäli et aio tarttua ohjeisiini, niin ymmärrän kyllä. Kaikkia meitä pelottaa, mutta yritä edes.

        Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki ffghgg.

        PS: Voimia ja jaksamista, sinulla on selvästi suuri taistelu käynnissä. Älä ole huolissasi, kaikki järjestyy, kunhan vain uskallat kohdata itsesi.

        Kaadappas suolahappoa kullinreikääsi joutessasi!!!


      • etjuvaa kirjoitti:

        Kaadappas suolahappoa kullinreikääsi joutessasi!!!

        Hei nimimerkki etjuvaa!

        Aivan ensimmäisenä haluan pahoitella, että jouduit odottamaan vastaustani liiallisen kauan. Olen oikeasti todella pahoillani, toivottavasti en aiheuttanut sietämätöntä tuskaa. Pääasia on kuitenkin se, että nyt pääset nauttimaan. Olkaa hyvä.

        Kiitos kauniista palautteestasi. Sinulla on kyky muotoilla tiiviiseen pakettiin tekstisi, josta välittyy selkeä ydinajatus. Olen täydellisen mykistynyt ja alistun edessäsi häpeän viittaan kietoutuneena, johon tekstisi minut syöksee. Kaiken kaikkiaan ihailtava suoritus. Käsittämätöntä, että joku kykenee noin hurjaan kirjalliseen tuotokseen. Siihen nimittäin vaaditaan viisautta, poikkeuksellista lahjakkuutta, luovuutta sekä ripaus erittäin itsetietoista komiikkaa. Olet asiallinen ja napakka, mutta silti kevyesti leikittelevä. Tekstisi on tuoretta ja mukaansatempaavaa. Olen ylpeä sinusta.

        Sinä olet selvästi erittäin tykästynyt teksteihini ja lukenut niistä kaikki moneen otteeseen todella analyyttisesti ja tarkasti läpi. Ainakin siitä päätellen, että sinä olet niinkin pitkälle päässyt, että määrittelet sukupuoleni. Olisi kyllä kiva tietää, että mistä vedit johtopäätöksesi. Olisit ihmeessä liittänyt kommenttiisi jostain julkaisustani jonkun tietyn kohdan, joka synnytti mielikuvan sukupuolestani. Olet varmasti kuluttanut kauan aikaa pohdintatyöhösi ja se on ihailtavaa uhrautumista.

        Sitten itse sinun julkaisusi sisältöön. Suuri kiitos tuosta aivan mahtavasta ideasta. Aion toteuttaa sen heti kun vain saan tilaisuuden, se tuottaa varmasti unohtumatonta nautintoa. Hieman tosin jännittää, mutta enköhän minä kunnialla suoriudu. Vaan on kyllä erittäin harmillista kun et antanut minkäänlaisia yhteystietojasi. Olisimme voineet suorittaa tämän lievästi kyseenalaiselta vaikuttavan rituaalin yhdessä. Sinä olisit voinut kokeneempana opastaa minua. Tuskin sinä muutoin olisit tuollaista toimintaa suositellut, ellet olisi sitä ensin itse toimivaksi todennut. No jaa, voihan se niinkin olla, että tuo on vain joku fantasiasi. Joka tapauksessa, ei mitään hätää. Se tulee kyllä toteutumaan.

        Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki etjuvaa!

        PS: Voimia ja jaksamista.


    • Muilu

      Merlin, työnnä Löylykauha anaaliisi. Paini hevon vittuun leikkimässä viisaampaa kuin olet. Saatanan homo runkkari. Kun olet niin intellektuelli niin keksi nyt jotain hyvää siitä hintistä joka antoi sian nussia itseään. Vai etkö pysty ? Saattaa nimittäin olla että pohjoisen poika toteutti sinun ja muiden homojen haaveen.
      Toivoisin että Suomeen saataisiin laki joka kieltää homo propagandan levittämisen, loppuisi tuollainen pervon lässytys. Älä huoli kyllä sinutkin voidaan eheyttää.

      • salaa.seksifoorumilla

        Hänen viestejään on hauska lukea.


      • noeioo
        salaa.seksifoorumilla kirjoitti:

        Hänen viestejään on hauska lukea.

        Vitut


    • Kaikenlaistasairasta

      Hei merlin! Me kysytään sulta jos tarvitsemme jotain selitystä jollekin asialle. Mutta! JOS emme kysy niin pidä se narsistiturpasi kiinni tai mene nopeasti hoitoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe