Vaimoa vieraiden käyttöön

Vierasta-vaimolle

Vien usein vaimoni vieraiden miesten käyttöön. Joskus vien vaimoni lenkkipolun varrelle ja jätän jalat levällään mättäälle. Sitten käyn kaupassa ja haen vaimoni kyytiin. Vaimoni kertoo kuinka moni lenkkeilijä astui häntä. Joskus menemme hotelliin ja yöllä vaimoni kiertää koputtelemassa alasti oville. Aamupalalla hän kertoo kuinka moni mies häntä yöllä nai. Joskus menemme istumaan iltaa ja saunomaan jonkun työkaverini luokse. Istun hetken työkaverini kanssa löylyissä ja yllättäen lähden pois saunasta ja vaimoni tulee lauteille. Heidän saunoessaan ajelen kotiin ja aamulla vaimoni kertoo kuinka monta kertaa työkaverini pani häntä. Joskus tilaan kymmenestä pitseriasta pitsaa, jätän oven auki ja lähden ajelulle. Aamulla kun palaan vaimoni kertoo kuinka moni pitsakuski hyväksyi maksuksi rakastelun vaimoni kanssa. Uskoisin etten ole ainoa joka tekee näin. Kertokaa miten jaatte vaimojanne, jos vaikka saisin uusia ideoita.

68

12747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfrtjir

      tosi oksettavaa vaikka läppä onkin

    • Taitaa olla vaan sun fantasias.

      • Ei savua ilman tulta.


      • Mentaalijuttuja
        jormalaiset kirjoitti:

        Ei savua ilman tulta.

        Juu, ja jää palaa hitsin himmeellä liekillä.


    • Kunnon.mies.hesasta

      Tämmöstä sen avioseksin kuuluu ollakkin. Pitääkin viedä vaimo vaikka jonnekkin parkkipaikalle naitavaksi kesällä

      • Anonyymi

        Nuori lehdenjakaja nussi vaimoa joka aamu,tuli sille tiineeksi.Nussitan vaimoa eri tilanteissa,nautin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori lehdenjakaja nussi vaimoa joka aamu,tuli sille tiineeksi.Nussitan vaimoa eri tilanteissa,nautin.

        Odotin eteisessä kun aamulehti tuli,avasin oven pojalle kysyin haluatko pillua,halusi ja ulkovaatteissa vaimon päälle,ruiski sisään ja jatkoi kierrostaan.Kerran toin kapakasta tullessani 10 kaveria vaimoa nussimaan,kaikki nussi joku uusinnankin,vaimo oli kiltti pitkään sen jälkeen.Poikkesi kerran musta mieskin ja otti saalaa kumin pois.Näistä nautin ja kiihotuin,pillu maistui minullekin,nuolin puhtaaksi.


    • Kiihottunut

      Toi "pitsakuski" homma kiihottaa.
      Ole ensi kerralla itse kotona tinkaamassa pitsahinta/ vaimonpanoon.

      Köytöt vielä naisesi vaikka nojatuoliin persepystyyn ja pallo suuhun.
      Jos pitsakuski ei tästä syty. Otat hetkeksi pallon pois. Niin naises saa pyytää.

      Huh. En tie monenko pitsakuskin panot minä pystyisin katsomaan, ennenkuin itse olisin selässä.
      Voishan sitä pystyä toisen tuloa odotellessa nauttiin kermat päältä.

      • Meillä vaimo oli pitseriassa harjoittelussa. Kaikki paikkakunnan turkkilaiset pojat kävi höyläämässä sitä. Joillakin oli tyttöystävät mukana ihmettelemässä.


    • vitunairasta

      no hyi vittu

    • Asutaan kesämökkipaikkakunnalla. Olen paikallinen mökkitalonmies. Oma yritys on. Joskus kuskaan paikallisesta ravintoloista mökeille ruokaa ja juomaa. Humalaiset miesporukat kyselevät monesti myös naisseuraa. Kerroin tästä vaimolle. Hän innostui asiasta.
      Nykyisin, jos kysyvät niin tarjoan häntä paikallisena erikoisuutena.

      • Niinpä-niin-

        Kovin moni mies ei kehtaa tunnustaa, ettei riitä tyydyttämään naistaan.


      • Niinpä-niin- kirjoitti:

        Kovin moni mies ei kehtaa tunnustaa, ettei riitä tyydyttämään naistaan.

        Meidän kahdenkeskinen avioseksi on molempien mielestä tyydyttävää.
        Vaimon seikkailut mökeillä kimppakivana on jotenkin eri juttu.
        Näin ajattelen. Jos mökki juttua ei olisi alkanut olisi hän tyytyväinen minuun.


      • Siunttilan lomamökeillä harrastin kimppaa pariskunnan kanssa. Siis 2m ja 1n.


      • hannes1967 kirjoitti:

        Siunttilan lomamökeillä harrastin kimppaa pariskunnan kanssa. Siis 2m ja 1n.

        Toi on hyvä


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Meidän kahdenkeskinen avioseksi on molempien mielestä tyydyttävää.
        Vaimon seikkailut mökeillä kimppakivana on jotenkin eri juttu.
        Näin ajattelen. Jos mökki juttua ei olisi alkanut olisi hän tyytyväinen minuun.

        Mun vaimoa saa kuka vain haluaa.Ota yhteyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun vaimoa saa kuka vain haluaa.Ota yhteyttä.

        Laita tietoja, vuosimalli, korin malli, väri ja onko paljon ajettu.
        [email protected]


    • Moremedicine

      Kannattaa vaihtaa lääkkeet parempiin

      • Vaimo sano että jos mökkiläiset vaihtaa lääkkeet parempiin niin hänen perse ei kestä enää. Joku raja se on siinäkin.


      • Sari...tuun mökillenne,,asun Lappeenrannassa,joten ei pitkä matka...pidä piirakka lämpöisenä


      • Sari.....tt
        varamies05 kirjoitti:

        Sari...tuun mökillenne,,asun Lappeenrannassa,joten ei pitkä matka...pidä piirakka lämpöisenä

        Nyt kyllästyttää nuo 2 ukkelia ..... kun ei " seiso niin
        työntelevät olutpulloa ja kuvailelvat ...kun jää "auki.


    • Sari.....t

      Heippa-- olen sari ..ikää on
      56v ulkonäköni on lähinnä kuin pirjo nuotion
      erosin äsken ukostani...ottaisitteko miehet tai miesseurueet
      minut käyttöönne ...asun Kouvolan alueella.

      • Onko ollut menekkiä?


      • Sari.....t
        jormalaiset kirjoitti:

        Onko ollut menekkiä?

        Olen ollut naapurimökillä kahden yli 60 v miesten "käytössä .ottavat
        valokuvia ja täyttävät aivan tarpeeksi.


      • Sari.....t kirjoitti:

        Olen ollut naapurimökillä kahden yli 60 v miesten "käytössä .ottavat
        valokuvia ja täyttävät aivan tarpeeksi.

        Kiva kuulla. Onko sinulla millainen ikäero miehiin nähden? Valokuvat ovat varmasti nautinnollisia. Ovatko ne vain yksityiskäyttöön?


      • Sari.....t

        Olen 56v ..valokuvia on paljonkin .annan miehille ns. paljaalla.
        hyvä tuntoherkkyys. kerran toisella miehellä ei "seisonut `"tarpeeksi.
        niin työnsi olutpullon sisään ja sitten valokuvasivat.


      • kankiainakovana
        Sari.....t kirjoitti:

        Olen 56v ..valokuvia on paljonkin .annan miehille ns. paljaalla.
        hyvä tuntoherkkyys. kerran toisella miehellä ei "seisonut `"tarpeeksi.
        niin työnsi olutpullon sisään ja sitten valokuvasivat.

        kiinnostaisiko nuorempi miesseura?...


      • Sari.....t kirjoitti:

        Olen 56v ..valokuvia on paljonkin .annan miehille ns. paljaalla.
        hyvä tuntoherkkyys. kerran toisella miehellä ei "seisonut `"tarpeeksi.
        niin työnsi olutpullon sisään ja sitten valokuvasivat.

        Olisi kiva nähdä kuvat. Onko se mahdollista? Onko kyseessä viikonloppu keikat? Tunteeko exäsi miehet?


      • Sari.....t

        No kuvat on vähän hankala juttu.
        olin juuri kaksipäivää ukkeleiden parissa
        annoin ottaa parikymmentä pyllistys lähikuvaa.


      • Sari.....t

        Sari T voisin tulla valokuvamalliksenne ....se yksi kohta on
        karvainen antaisin paljaaltaan ...T Sari plus viiskymppinen


      • Sari.....t kirjoitti:

        Olen 56v ..valokuvia on paljonkin .annan miehille ns. paljaalla.
        hyvä tuntoherkkyys. kerran toisella miehellä ei "seisonut `"tarpeeksi.
        niin työnsi olutpullon sisään ja sitten valokuvasivat.

        Sari laita viestiä.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Kiva kuulla. Onko sinulla millainen ikäero miehiin nähden? Valokuvat ovat varmasti nautinnollisia. Ovatko ne vain yksityiskäyttöön?

        Vaimo kaikkien käyttöön turun seutu,kuviakin ,saa yyht.tiedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo kaikkien käyttöön turun seutu,kuviakin ,saa yyht.tiedot.

        Laita tietoja
        [email protected]
        ...


    • Vaimolleihanaa

      Minne kannattaisi jättää vaimo pantavaksi? On kunnon munahaukka ja antaa paljaalla. Haluaa vähintään 5 miestä kerrallaan.

    • Himolenkki

      Missäpäin vaimosi lenkkeilee ?

    • Vaimometsään

      Kesäisin vien vaimoni uimarannan lähellä olevaan metsään alasti ja käyn juttelemassa rannalla oleville miehille. Kerron heille että kuulin avunhuutoja metsästä mutta en uskalla itse mennä katsomaan. Miehet nauravat minulle ja lähtevät tarkastamaan tilannetta. Jonkun ajan kuluttua he palaavat tyytyväisen näköisinä ja palaamme vaimoni kanssa kotiin. Kotona nuolen vaimoni reiät puhtaaksi. Tulisipa jo kesä ja uimakelit.

      • löyyylypiiiää

        ooon todellllla kivvvvvvaaaa kun lööööööölykaaaha täyyyttttää
        tän cchhjun elämän....muutapa ei sen kusipäiseen päähän mahtuisikaan.


    • Hyväntekiä

      Lauantaina vien vaimon romanikerjäläisten leiriin. Saa eksoottista erotiikkaa ja minä nautin nuollessani vaimoni puhtaaksi panojen jälkeen

      • Meillä vaimo tuottaa kaupungille mamuille kotouttamispalveluja. Yleensä 4-5 miestä. Torstai ilta kaupungilla katsomassa paikallista meininkiä. Sitten viikonlopuksi mökille missä vaimo on niiden käytössä.


    • Vantaanukkomies

      Huomenna ajattelin viedä vaimon jonnekin seksihullujen tapaamispaikalle. Mistä sellainen löytyy pääkaupunkiseudulta?

    • Mihinvienvaimon

      Vieläkö vaimon voi jättää reva paljaana pururadan varteen vai saako vain flunssan siellä ollessa?

      • Hyvintarkenee

        Eiköhän siellä nussiessa tarkene. Itse jätän vaimon useinkin talvisin hiihtoladulle pillu paljaana päivystämään eikä ole kertaakaan saanut nuhaa


      • Ei vittu et repesin, jotkut lääkityksen alaiset yrittää saada omia fantasioita tänne, ja vielä sekopäisemmät alkaa uskomaan, sitten kolmas porukka heittää läskiks, mutta hauskoja lukea.


      • 0709 kirjoitti:

        Ei vittu et repesin, jotkut lääkityksen alaiset yrittää saada omia fantasioita tänne, ja vielä sekopäisemmät alkaa uskomaan, sitten kolmas porukka heittää läskiks, mutta hauskoja lukea.

        Ei tää mikään VR:n asiakas neuvontakaan ole...


    • Akkakaatikselle

      Voisi viedä akan kaatikselle juoppojen nussitavaksi

      • Roskakuskina

        Voisin vetäistä varvit kun tuon kuormaa ämmässuolle


      • HimokasKaatiksellaKävijä

        Joko on akka kuskattu kaatikselle?


      • Turhaakäynyt
        HimokasKaatiksellaKävijä kirjoitti:

        Joko on akka kuskattu kaatikselle?

        Tuskin on talvella naisia kaatiksella


      • Anonyymi

        Joko nyt on ja missä päin kaatista? Siinä heti portillako?


    • Anonyymi

      Onko kenenkään vaimoa naitavaksi mettässä keravalla lähialueet? Iso munanen rahtari haluis astua😉

      • Anonyymi

        Olemme hyvinkäällä ja parin vaihtajia. Milloin haluaisit nyt vaimo juuri töissä. Olen itse aisuri ja hulluna kun vaimo astutaan kunnolla.


      • Kyllä se vaan on niin upeaa, kun oma vaimo saa vierasta kyrpää. Mukava katsoa kun omaa vaimoa nussitaan kunnolla


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Kyllä se vaan on niin upeaa, kun oma vaimo saa vierasta kyrpää. Mukava katsoa kun omaa vaimoa nussitaan kunnolla

        Olen samaa mieltä kanssasi, sanoin kuvamatonta vieras mies kiimassa ja vaimo odottaa kuumana että kyrpä liukuu sisään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi, sanoin kuvamatonta vieras mies kiimassa ja vaimo odottaa kuumana että kyrpä liukuu sisään.

        Eipä lisättävää. Tulisin mielelläni teidän seuraksenne. Vastaavasti vaimolleni myös kimppaa.


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Eipä lisättävää. Tulisin mielelläni teidän seuraksenne. Vastaavasti vaimolleni myös kimppaa.

        Meille sopii hyvin, vaimoni kyseleekin milloin pääsis leikkii vieraan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meille sopii hyvin, vaimoni kyseleekin milloin pääsis leikkii vieraan kanssa.

        Miten saan teihin yhteyttä? Missäpäin asutte? Me pks.


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Miten saan teihin yhteyttä? Missäpäin asutte? Me pks.

        Asumme Espoossa. Tulisitko ensin tyydyttää vaimoani, itse haluan kuunnella ja katsella teidän touhuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asumme Espoossa. Tulisitko ensin tyydyttää vaimoani, itse haluan kuunnella ja katsella teidän touhuja.

        Mielelläni.
        Asun lähellä. On mukavaa olla joko katselijana tai antaa katseltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme hyvinkäällä ja parin vaihtajia. Milloin haluaisit nyt vaimo juuri töissä. Olen itse aisuri ja hulluna kun vaimo astutaan kunnolla.

        miten saa yhteyttä


    • Anonyymi

      tekisispä omakin mies näin minun kanssani. olisi kiihottavaa kun perisi vielä maksun käytöstäni. on ollut pitkään haaveenani.

      • Anonyymi

        Meillä yksi remontti mies uusi piha aidan, päivän päätteeksi saunoi ja rakasteli koko yön vaimoni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä yksi remontti mies uusi piha aidan, päivän päätteeksi saunoi ja rakasteli koko yön vaimoni kanssa.

        Myin vaimon astutukseen 1200 euroa.saa nussia vapaasti kun tulee tiineeksi,itse en nussi ssihen asti kun neuvolas todetaan tiineeksi. vaimolta ei kysytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myin vaimon astutukseen 1200 euroa.saa nussia vapaasti kun tulee tiineeksi,itse en nussi ssihen asti kun neuvolas todetaan tiineeksi. vaimolta ei kysytä.

        Vieläkö on tarjous voimassa? Kiinnostaisi astua naistasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö on tarjous voimassa? Kiinnostaisi astua naistasi

        on jo paksuna mut käytettävissä.


    • Muistan ikäni kun vuosia sitten salarakkaani jätti heinäkuun lämpimänä iltana minut maahanmuuttajien "hoivaan".
      Mustat miehet panivat minua aamuun saakka vastaanottokeskuksen takana olevassa metsikössä.
      Salarakkaani yritti välillä kuulemma saada minut heiltä mukaansa mutta he eivät niin vain luopuneetkan minusta.
      Kaiken ikäistä poikaa ja miestä käyttivät tilaisuutensa saada valkoista naista mielin määrin totaalisesti hyväkseen.
      Aamulla salarakkaani joutui kantamaan minut metsästä autoonsa koska jalkani eivät kantaneet ja olin vain vapiseva loppuun naitu raunio täysin tolkuitta.
      Ikimuistoinen nolottava kesäkokemus minulle!

      • Tuosta tapauksesta lukisin mielelläni lisää.


      • Anonyymi

        Moikka tuulitäti, ,,olis kiva jutella lisää..


    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe