18 v tyttöä panettaa

18girllllll

Pillu märkänä. Kertokaa tai kyselkää jotain ;)

35

3494

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seisoojo

      Viäkö oot märkänä? ;)

      • Anonyymi

        Kömmentoìllmml


    • Kiimainenain

      Sinun ois aika löytää yhtä kiimaisen ,poika kaverin,,näin saisit vaikk joka päivä tyydytyksen.

      • Uuuhhhjjj2

        Löylykauhamies työntää sanasepon löylykauhan omaan perseeseen ja painuu vittuun paskakasoineen!!!


    • Täällä kyrpä kovan, haluaisin kuulla lisää.

    • Wej

      Kulli kovana aattelen märkää pilluasi taidat olla posliini?

      • Tietenkin.olen.nainen

        En ole, kiimalimat valuu reissulle karvoja pitkin. Haluaisitko tulla nuolemaan karvaista rämemajavaani? Uuuh, olen niin kiimassa.....


    • karisto

      Uuuhhhh

      • uuuääööö

        Äähh lopuksi työnnä löylykauha perseeseen ja nyt paskalle


      • uuuääööö2

        Ääh näköjään lopuksi löylykauhamies työntää löylykauhansa omaan anaaliinsa ja menee paskalle ja suksii vittuun! minkä ehtii.


    • pappa1000

      minkälainen ilima on siellä, viheltelen tässä:)))

    • Haluutko mun snäpin

    • Tirehtööriespoo

      Tule nopeasti...hoidan kyllä,,,ei tarvitse sormeilla

      • 32156

        Minäkin voin hoidella :D


    • Tirehtööriespoo

      Tule nopeasti... Isoa ja hartaasti

    • ei_paneta_oikeasti

      tää on huijausta. Jos olis totta, olis ollu puhelinnumero mukana.

      Ai, ettei numeroa muka voi antaa tuntemattomille ?

      Noh, R -kioskilta saa prepaid -liittymiä, ovat 100% anonyymejä (ainakin, mikäli liittymää ei käytetä rikollisiin tarkoituksiin).

      Ja ainakin Huawei:lta löytyy puhelimia, joihin saa 2 sim -korttia JA MicroSD -muistikortin kaikki 3 samaan aikaan.

      Tosin, esim Elisa Shopit, ja dna kauppa eivät HALUA myydä näitä malleja!
      Väittävät kysyttäessä, ettei sellaisia ole markkinoilla. Älä kuitenkaan usko Elisan ja dna:n myyjien valheisiin: kahden SIM -kortin android -älypuhelimmia ON saatavana ja ihan Suomestakin löytyy:

      Huawei:lla on oma myymälä Helsingin Kaivokadulla, Helsingin päärautatieasemaa vastapäätä, sieltä niitä saa (siis tuplasim -puhelimia), parhaissa malleissa myös käyttäjän itse vaihdettavissa oleva akku. Jos nyt ostaisin uuden puhelimen, valintani olisi nimenomaan Huawein 2 sim MicroSD:n huoliva puhelin, johon asiakas voi itse vaihtaa akun, ilman erikoistyökaluja.

      Toinen vaihtoehto olis kantaa 2 eri puhelinta mukana, mutta sitä naiset eivät ilmeisesti halua tehdä, ehkä ne kolistelis käsilaukussa toisensa rikki.

      Fiksu tyttö muuten ei laita sitä puhelinta käsilaukkuun, vaan taskuun.

      Kunhan varkaudet vielä hieman ylestyvät, tyhmemmillekin selviää, miksi: epärehellisen on helpompi varastaa puhelin (ja lompakko / rahaa / maksukortti) laukusta kuin taskusta.

      • Kukkahattu.täti

        Ai mitenniin ei haluta myydä kahden simin puhelimia? Ei mulla ainakaan ollut mitään vaikeuksia ostaa Elisan myymälästä kahden simin luuria. Kaksi puhelinta, olipa ne miehellä tai naisella, on aina hälyttävää, ellei toinen ole selkeästi työpuhelin. Kaksi puhelinta on merkki siitä, että tyyppi harrastaa salasuhteita, kyllä kannattaa hommata puhelin jolla voi huomaamattomasti hoitaa pervoilun.


      • blaaahhhhhhh

        Ostin Verkkokaupasta jätkäsaaren myymälästä Huawei Y5II puhelimen kullanvärisenä viime toukokuussa siis vuosi sitten, hintaan 69,90 euroa. Ei todellakaan ole järkevää mennä puhelimia operaattoreilta ostelemaan.
        Y5II puhelin tukee kahta sim korttia ja samanaikaisesti sd-hc muistikorttia, ja akun voi itse vaihtaa takakannen avaamalla.
        Ei muuta kuin sellainen ostamaan.
        Ja kukkahattutäti voi korjata hieman noita asenteitaan. Vuorineuvos Martin Saarikangas (Ent. Wärtsilän telakan johtaja) sanoi aikoinaan, että hänellä oli koko ajan viisi matkapuhelinta mukanaan. Jos on tarvetta useammalle puhelimelle, ei se ole sama kuin että olisi "pervo".
        Itsellä myös neljä eri numeroa mutta yhdistettynä kolmeen puhelinkoneeseen.
        Firma soitot ulos, Firman keskusnumero (ei muuta kuin vastaillaan tuleviin puheluihin), Koti GSM, sekä verotuksellisista syistä erikseen yksityispuhelin omia soittoja varten, kun firman puhelimella voi soittaa vain firman asioissa.


    • Nuorinussija

      Minulla on kyrpä tosi kovana ja haluaisin nussia kiimaista pilluasi.
      Olen 17 v.
      Nuolisin ekana sitten kyrpä pilluun ja kiihkeää naimista.

    • Vvvkkpkv

      Ootko ottanu koskaan pyllyreikään?

      • cxfffgt

        Sinä voit työntää löylykauhan perseeseen kaappihomo runkkari ja nyt paskalle


      • cxfffgt2

        Löylykauhamies menee paskalle jonka jälkeen hän menee kaappiin homostelemaan löylykauhansa kanssa jolloin hän työntää löylykauhansa omaan perseeseensä ja suksii vittuun paskaläjineen!!!


    • Oletpas sinä tuhma tyttö. Mielestäni tarvitsist ensin hieman piiskaa paljaalle pyllylle. Mitä siihen sanot?

      • xxxfftt

        Mielestäni voit työntää löylykauhan perseeseen vanha kurppa


      • xxxfftt2

        Löylykauhamiehen mielestä hän itse on vanha kurpa jolloin löylykauhamies työntää omaan perseeseensä löylykauhan ja suksii vittuun! minkä ehtii.


      • Kukkahattu.täti

        Ei suksi vittuun, ei tykkää vitusta löylykauha. Tykkää, kun joku kairaa hänen persereikää omalla kauhallaan.


    • missä päin asut ja panettaako vielä? ;)

    • Buksy

      Pukeudutko nahka-asuun ja resisaappaisiin?

    • NimeäHeidät

      Ketkä ovat mielestäsi kolme parasta suomalaista näyttelijää?

    • Anonyymi

      Kaikki hyvin

    • Anonyymi

      Jos oot viivapillu, et saa kullia. Ne on noloja ja ihan paskoja. Ei seksiä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Kyrpä on kovaana

    • Anonyymi

      Kerro kerro

    • Anonyymi

      Voin kertoa että unohda ja ala opiskelemaan.
      Ikäsieni joukossa oli samanlaisia ja nyt kun ollaan nelikymppisiä niin he häpeävät jopa minua hiekkalaatikkokaveria ja yleensä kaikkia.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe