-CITROEN--

Citikkaxxx

PSA-konsernin pääjohtaja totesi puheessaan , että "Euroopassa on
ihmisiä , jotka eivät halua koskeakkaan ranskalaiseen autoon ".
Erittän suoraa puhetta ranskalaisia autoja valmistavan konsernin
pääjohtajalta , mutta ikävä kyllä se on totta .
Entisenä Citroenin omistajana kuulun juuri tuohon edellä
mainittuun ryhmään .

6

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tgjgöoyöi

      Opel kyllä tulee katoamaan kun käy samoin kun Gm yritti aikoinaan käskyttää Saabia ja aihio vectarakin oli jo aivan muuta kun Ruotsalaisten ylpeys merkistään laittoi uuteen uskoon.

    • rellupösösittukka

      citroenia on haukuttu niin kauan kun olen elänyt 52 vuotta. ihmeen paljon se myy .ja kaikki julkisuus on sille hyväksi, myös tuo lausunto

    • valitsinmukavimman

      Ajan järjestyksessä kymmenennellä citikallani, välissä on ollut pari saksalaista joihin ei ole kaipausta jäänyt.

    • Ostankoskavain

      Olen omistanut monia autoja, myös Citikoita. Viimeksi aloitin tunsin juuri Citikkaa koska Xsara oli kaikista autoistano vähävikaisin. Voi tietysti olla tuuria sekä ihan vaan sitä, että autot on muuttuneet paremmiksi ja siksi tuorein on usein luotettavin.

      Yhtä kaikki, yritinkovasti löytää.tarkoituksiini sopivan Citikan mutta päädyinkin Peugeotin. Lähes yhtä mukava.

    • C5TourerHdi163aut

      Samalla tavalla löytyy paljon ihmisiä, jotka eivät koske tikullakaan japanilaisiin tai saksalaisiin autoihin. Se heille suotakoon. Minulla on kolmas Citroen peräkkäin japanilaisten jälkeen. Yhtä huoletonta ajoa on ollut, mutta paljon miellyttävämpää.

    • cfghjkl

      Ranskalaiset häpeävät omia tuotteitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe