Ari Koivunen 2017 - 10 vuotta Idols voitosta

10vAria

6.4.2007 Ari Koivunen voitti Idolsin, kohta 10 vuotta sitten. Kuka muistaa vielä ja mitä muistoja teillä on siitä? Voitosta on vieläkin joku uutinen verkossa http://www.is.fi/idols/art-2000000339895.html
Itse muistan pelänneeni että Soundgardenin grunge biisi Black Hole Sun ei uppoa kansaan. Tiedä sitten miten siihen suhtauduttiin, mutta Still Loving You joka tapauksessa upposi niin hyvin että voitto tuli, 57 prossaa äänistä Arille ja Anna Abreulle 43%.

156

2296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mooz

      Ja kohta kymmenen vuotta tämän palstan perustamisesta. Ensimmäinen viesti on kirjoitettu 10.4.2007 http://keskustelu.suomi24.fi/t/4275978/hyva-ari Eikä tarvi paljon arvailla mistä siinäkin puhutaan. En kyllä muistanut tätä, en ollut vielä täällä mutta oli hauska lukea ensimmäisiä viestejä.

    • mediatheking

      Minulle on jäänyt mieleen Idols-tittelistä jankkaamiset.
      Tässä Idols-voiton jälkeisiä haastatteluja. Ihmettelen miten selkeät kuviot Arilla on ollut tuohon aikaan, kunnon hevibändi, ja miten rauhallisesti hän pyrkii oikomaan juontajan artisti-tivaamista https://www.youtube.com/watch?v=UiwHNn_VeGE tämän viitatessa Ilta-Sanomien haastatteluun 10.4, jossa Ari sanoo olevansa, ja olleensa jo ennen Idolsia muusikko (ei siis artisti) http://www.is.fi/viihde/art-2000001077037.html

    • Brask

      Kristiina Brask oli/on minusta tuon tuotantokauden paras kokelas.

      • missäonkristiina

        Oishan se ollu jatkumoo tähän pienellä Mikki Hiiren äänellä piipittävien naislaulajien pitkään jonoon! Mutta onneks tuomarit ja suuri yleisö tajusi valita oikea laulajan voittajaksi.


      • Turhahaukkua
        missäonkristiina kirjoitti:

        Oishan se ollu jatkumoo tähän pienellä Mikki Hiiren äänellä piipittävien naislaulajien pitkään jonoon! Mutta onneks tuomarit ja suuri yleisö tajusi valita oikea laulajan voittajaksi.

        Onneks Kristiina tajus opiskella itelleen oikean ammatin, jolla elää. Kristiina kuitenkin sai aikaan ainakin yhden paljon radiosoittoa saaneen hitin. Se ei ole ollut itsestäänselvyys kaikille Idols-voittajillekaan.


    • kymmenenvuotta

      Tämä kymmenen vuota sitten ladattu hauska video sisältää paljon muistoja ja ristiriitaisia tunteita. Lahjakas Mia Permanto ja hänen traaginen kohtalonsa sekä Antti Railio, jonka vuoro ei ollut vielä tuossa vaiheessa. https://www.youtube.com/watch?v=fP4tE9H6bQo

      • Pointbeing

        Ja mitähän sitten?


      • Linkskinks

        Saaks tänne nyt laittaa taas näitä linkkejä??


      • luesäännöt
        Linkskinks kirjoitti:

        Saaks tänne nyt laittaa taas näitä linkkejä??

        Onko ne jossain kielletty? S24 säännöissä ainakin lukee että että viestit ei saa olla pelkkiä linkkejä.


      • muistoja

        Itse en seurannut vuoden 2007 Idolsia ja Ari on tullut tutuksi vasta myöhemmin, mutta olen katsonut noita ohjelmia ja Mia on jäänyt mieleen karismaattisena ja hyvä-äänisenä tulkitsijana, taisi olla myös hyvin nuori vielä ;(


      • Perslilja55
        luesäännöt kirjoitti:

        Onko ne jossain kielletty? S24 säännöissä ainakin lukee että että viestit ei saa olla pelkkiä linkkejä.

        Niin, sähän sinne ylläpitoon viestiä laitoit kun linkkiviestisi poistettiin. En tiedä mitä vastasivat. Mulle on aivan sama vaikka linkkejä onkin, kunhan ihmettelin ylläpidon linjoja.


      • eritavallanähnyt
        muistoja kirjoitti:

        Itse en seurannut vuoden 2007 Idolsia ja Ari on tullut tutuksi vasta myöhemmin, mutta olen katsonut noita ohjelmia ja Mia on jäänyt mieleen karismaattisena ja hyvä-äänisenä tulkitsijana, taisi olla myös hyvin nuori vielä ;(

        Se Miia oli se kokoajan hysteerisesti itkevä likka, karismaa ja lauluääntä en kyllä huomannut.


      • luesäännöt
        Perslilja55 kirjoitti:

        Niin, sähän sinne ylläpitoon viestiä laitoit kun linkkiviestisi poistettiin. En tiedä mitä vastasivat. Mulle on aivan sama vaikka linkkejä onkin, kunhan ihmettelin ylläpidon linjoja.

        Taidat viestiä väärälle kommentoijalle.


      • ironnic
        muistoja kirjoitti:

        Itse en seurannut vuoden 2007 Idolsia ja Ari on tullut tutuksi vasta myöhemmin, mutta olen katsonut noita ohjelmia ja Mia on jäänyt mieleen karismaattisena ja hyvä-äänisenä tulkitsijana, taisi olla myös hyvin nuori vielä ;(

        Ihana Mia, minäkin pidin hänestä tosi paljon. Mia oli paras Arin ohella https://www.youtube.com/watch?v=10JChR2MWOQ


    • aikapaljonmuistoja
    • pparadise
      • hyvätvoittaa

        Arvostan Aria monestakin syystä lahjakkuuden lisäksi, mm. hänen luonteensa vahvuutta, hyvyyttä ja arvokkuutta, kun tuntee itsensä ja tietää arvonsa, ei tarvitse noteerata noita ilkeileviä trolleja, joita hänen kannoillaan on roikkunut jo 10 vuotta. Tuossa videolla Ari oli todella pahassa flunssassa ja oli juuri ollut pikkusiskonsa hautajaisissa.


      • hyväari
        hyvätvoittaa kirjoitti:

        Arvostan Aria monestakin syystä lahjakkuuden lisäksi, mm. hänen luonteensa vahvuutta, hyvyyttä ja arvokkuutta, kun tuntee itsensä ja tietää arvonsa, ei tarvitse noteerata noita ilkeileviä trolleja, joita hänen kannoillaan on roikkunut jo 10 vuotta. Tuossa videolla Ari oli todella pahassa flunssassa ja oli juuri ollut pikkusiskonsa hautajaisissa.

        En tunne Aria että voisin sanoa arvostavani hänen luonnettaan, mutta hienoa havaita että täällä kommentoi myös faneja jotka tuntevat hänet henkilökohtaisesti.


      • hyväari

        Tällä videolla biisi on 9:15 lähtien parempana mutta ei ihan kokonaan, samalla käydään läpi kyseisen teatteriviikonlopun taustoja. Ari on ottanut todella tuhtia yskänlääkettä, outous ja sanojen unohtelu vois johtua myös siitä. https://www.youtube.com/watch?v=VgP5LUBjlUY


      • mummumuistelee
        hyväari kirjoitti:

        Tällä videolla biisi on 9:15 lähtien parempana mutta ei ihan kokonaan, samalla käydään läpi kyseisen teatteriviikonlopun taustoja. Ari on ottanut todella tuhtia yskänlääkettä, outous ja sanojen unohtelu vois johtua myös siitä. https://www.youtube.com/watch?v=VgP5LUBjlUY

        Kuulostat siltä kuin olisit Arin mummu selailemassa vanhoja albumeja... tuossa Arilla oli yskä, tässä hän oli ottanut tuhtia yskänlääkettä... Ei ihan oikeesti jaksa kiinnostaa tällanen muistelu ketään muuta kuin sua itseäsi.


      • päsmääjätaasasialla
        mummumuistelee kirjoitti:

        Kuulostat siltä kuin olisit Arin mummu selailemassa vanhoja albumeja... tuossa Arilla oli yskä, tässä hän oli ottanut tuhtia yskänlääkettä... Ei ihan oikeesti jaksa kiinnostaa tällanen muistelu ketään muuta kuin sua itseäsi.

        Mistä sinä tiedät, puhu vain omasta puolestas! En ole nimimerkki "hyväari".Tänne saa linkittää Arin videoita.


      • Videoraati
        hyväari kirjoitti:

        Tällä videolla biisi on 9:15 lähtien parempana mutta ei ihan kokonaan, samalla käydään läpi kyseisen teatteriviikonlopun taustoja. Ari on ottanut todella tuhtia yskänlääkettä, outous ja sanojen unohtelu vois johtua myös siitä. https://www.youtube.com/watch?v=VgP5LUBjlUY

        On varmasti sympaattisia videoita ja tosifanille rakkaita, mutta eihän näistä mitään keskustelua synny, itekseen joutuu postaaja kommentoimaan. Monissa ketjuissa on kritisoitu ketjujen täyttämistä tyhjänpäiväisillä kommenteilla, niin aika samaan kategoriaan menee. En sano että tää omakaan kommentti ois niin hyödyllinen, mutta paljon mielekkäämpää on seurata aitoa mielipiteiden vaihtoa, keskustelupalstalla kun ollaan.


      • arinfanit
        hyväari kirjoitti:

        En tunne Aria että voisin sanoa arvostavani hänen luonnettaan, mutta hienoa havaita että täällä kommentoi myös faneja jotka tuntevat hänet henkilökohtaisesti.

        Ari taisi tutustua aktiivifaneihinsa alussa ihan henkilökohtaisesti, jos oikein muistan Arin omaa foorumia lukeneena. Siellä Ari ja muutkin bändin jäsenet keskustelivat faneille kuin vanhoille kavereille. Foorumi lopetettiin mielestäni pian sen jälkeen kun Ari liittyi Amoraliin.


      • mummulle
        päsmääjätaasasialla kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät, puhu vain omasta puolestas! En ole nimimerkki "hyväari".Tänne saa linkittää Arin videoita.

        Juu niin et varmasti ole "hyväari"...hah. En sanonut mitään videoiden linkittämisestä, senkus linkität. Sanoin että sun mummutyyppiset muistelmat epäolennaisista asioista kuten tuhdeista yskänlääkkeistä ja selittelyistä ei kiinnosta. Outous nyt voi johtua ihan muistakin asioista, ei sun sitä tarvitse alleviivata.


      • arkistojenaarteita

        Another Day In Paradisesta on ollut kokonainen hyvä video Youtubessa, muistan aivan selvästi, kuten monista muistakin 2007 Idols-esityksistä, mutta niitä poistettiin jossain vaiheessa rankalla kädellä, ikävä kyllä.


      • mottorulas
        arkistojenaarteita kirjoitti:

        Another Day In Paradisesta on ollut kokonainen hyvä video Youtubessa, muistan aivan selvästi, kuten monista muistakin 2007 Idols-esityksistä, mutta niitä poistettiin jossain vaiheessa rankalla kädellä, ikävä kyllä.

        Siinä oli myös hyvälaatuisena tää arvio-osuus josta on jäänyt mieleen Arin motto "älä koskaan juokse bussiin, sillä aina tulee seuraava :)" https://www.youtube.com/watch?v=Od94WQQjL9E


      • Logiikkaolematon
        mottorulas kirjoitti:

        Siinä oli myös hyvälaatuisena tää arvio-osuus josta on jäänyt mieleen Arin motto "älä koskaan juokse bussiin, sillä aina tulee seuraava :)" https://www.youtube.com/watch?v=Od94WQQjL9E

        Palstavahdin järjen juoksua on joskus mahdoton tajuta, kun joskus se haukkuu kaiken Idolsiin liittyvän ja nyt haluaakin muistella Idolsin aikaisia Ari-asioita ja -videoita.


      • trollipalstavahdille
        Logiikkaolematon kirjoitti:

        Palstavahdin järjen juoksua on joskus mahdoton tajuta, kun joskus se haukkuu kaiken Idolsiin liittyvän ja nyt haluaakin muistella Idolsin aikaisia Ari-asioita ja -videoita.

        Voisitko avata vähän omaa logiikkaasi, eli miksi hämmennät keskustelua spammaamalla muiden kommentteja? Olisko niin että sun provot ei herätä toivottua huomiota vai mistä kiikastaa?


      • mistäkuultua
        mottorulas kirjoitti:

        Siinä oli myös hyvälaatuisena tää arvio-osuus josta on jäänyt mieleen Arin motto "älä koskaan juokse bussiin, sillä aina tulee seuraava :)" https://www.youtube.com/watch?v=Od94WQQjL9E

        joo, on kuulemma kaks asiaa minkä perässä ei kannata juosta, bussit ja rakkaus, sillä aina tulee seuraava.


      • voiluojaotasinutpois
        mummulle kirjoitti:

        Juu niin et varmasti ole "hyväari"...hah. En sanonut mitään videoiden linkittämisestä, senkus linkität. Sanoin että sun mummutyyppiset muistelmat epäolennaisista asioista kuten tuhdeista yskänlääkkeistä ja selittelyistä ei kiinnosta. Outous nyt voi johtua ihan muistakin asioista, ei sun sitä tarvitse alleviivata.

        Minä en ole tuo nimimerkki "hyväari", joten ihan turhaan länkytät ja yrität laittaa sanoja toisten suuhun. Sinä olet varmaan vaihdevuosia poteva, riitaisa, kärttyinen muija, kun kaikki on täällä väärin sinun mielestäsi, kukaan ei osaa sanoa mitään, mitenkään päin. Ylimielinen suhtautuminen kaikkien muiden mielipiteisiin, kertoo paljon sinun persoonasta.


      • mummulle
        voiluojaotasinutpois kirjoitti:

        Minä en ole tuo nimimerkki "hyväari", joten ihan turhaan länkytät ja yrität laittaa sanoja toisten suuhun. Sinä olet varmaan vaihdevuosia poteva, riitaisa, kärttyinen muija, kun kaikki on täällä väärin sinun mielestäsi, kukaan ei osaa sanoa mitään, mitenkään päin. Ylimielinen suhtautuminen kaikkien muiden mielipiteisiin, kertoo paljon sinun persoonasta.

        Kuule turhaa arvelua taas, hipoo jo kunnianloukkausrajaa ;D Jos et oo hyväari ni miks tää sua liikuttaa?


      • osasiootvalinnut
        mummulle kirjoitti:

        Kuule turhaa arvelua taas, hipoo jo kunnianloukkausrajaa ;D Jos et oo hyväari ni miks tää sua liikuttaa?

        Sulla provon osan valinneena ei ole mitään kunniaa mitä loukata, ja ihan hyvä että ne joille tunget sanoja suuhun ilmoittaa siitä.


      • mummulle
        osasiootvalinnut kirjoitti:

        Sulla provon osan valinneena ei ole mitään kunniaa mitä loukata, ja ihan hyvä että ne joille tunget sanoja suuhun ilmoittaa siitä.

        Kiitos samoin


      • osasiootvalinnut
        mummulle kirjoitti:

        Kiitos samoin

        Voit kiittää nimimerkkiä "voiluojaotasinutpois"


      • aikuisetihmiset

        Voitasko pikkuhiljaa palata aiheeseen tai kohta voi palstan nimen vaihtaa Ari Koivusesta Provot, trollit, vahdit, mummut ja yyberit -muotoon.


      • themorethemerrier
        osasiootvalinnut kirjoitti:

        Sulla provon osan valinneena ei ole mitään kunniaa mitä loukata, ja ihan hyvä että ne joille tunget sanoja suuhun ilmoittaa siitä.

        Sivusta huomautus että kunnianloukkaus ei taida tuntea provojen suhteen poikkeuksia.
        Tällä palstalla pitäs olla joku IP-osotteeseen kytketty pakollinen nimimerkki niin oikeesti täällä tajuttas et kirjottajia (myös niitä "provoja" ja "trolleja") on enemmän ku 1 tai 2.


      • lopettaisitjo
        mummulle kirjoitti:

        Kuule turhaa arvelua taas, hipoo jo kunnianloukkausrajaa ;D Jos et oo hyväari ni miks tää sua liikuttaa?

        Itsepä taas aloitit ja se on joka kerta sama juttu, sinä aloitat sen riitelyn, itse aloitit mummottelemaan ja väittämään toisen kirjoituksia minun mielipiteiksi.


      • vaikeakommentoida
        lopettaisitjo kirjoitti:

        Itsepä taas aloitit ja se on joka kerta sama juttu, sinä aloitat sen riitelyn, itse aloitit mummottelemaan ja väittämään toisen kirjoituksia minun mielipiteiksi.

        Hei, oletko kommentoinut Lets Dance - ketjuun (aika lopussa) nimimerkillä "palstavahtipäsmärille " - Sorry että kysyn, mutta yritän vähän hahmottaa missä täällä mennään.


      • Puolestavoinvastata
        vaikeakommentoida kirjoitti:

        Hei, oletko kommentoinut Lets Dance - ketjuun (aika lopussa) nimimerkillä "palstavahtipäsmärille " - Sorry että kysyn, mutta yritän vähän hahmottaa missä täällä mennään.

        Voin vastata nimimerkin lopettaisitjo puolesta, että kyllä, sama henkilö on :D


    • munmuistoja

      Mulla tulee mieleen kummallisia asioita joista moni ei taida liittyä itse laulukilpailuun, kuten armeijasta vapautus, rattijuopumus, tarkkisluokka, laihuus ja ei miehekäs ulkonäkö, suorapuheisuus, Remu, Ilkka joku?, Meurmann, siskopuolen kuolema, lehdistön kuittailut, somekuittailut, Anna Abreun fanitaistelut. Pitäisi ehkä mennä katsomaan vanhoja videoita että tulisi myös itse laulut mieleen.
      Arin alkutaival oli täynnä ristiriitaista ja negatiivista mediajulkisuutta mikä saattoi vaikuttaa siihen että Ari halusi väljemmille vesille ja pois lööpeistä.

    • tosiaann

      Näin se aika kuluu, merkkipäivää tuskin juhlistetaan mitenkään kun ei ole keikkaakaan silloin?

    • kaikenlaistasitä

      Kävin kuuntleemassa Idols-videoita. joku huuma silloin oli päällä tai sitten nykyisin sitä vaan itsekin tietää laulamaisesta niin paljon enemmän, mutta monet mahtavaksi muistamani vedot kuulostivat nyt aika latteille. Se SA:n Full Moon ihan ekana ei ollut kovin hyvä, Hetki lyökään ei säväyttänyt mihinkään suuntaan.

      • kaikenlaistatosiaan

        Mä en oo tykännyt Arin Full Moon versiosta alun alkaenkaan, enkö Hetki Lyöstä edes kappaleena , mutta sitten on niitä helmiä joissa edelleen on oma taikansa, ei tosin samalla tapaa kuin ne ensi kertaa kuultuani. Ja onhan Arin äänenkäyttö parantunut noilta ajoilta huimasti, sekin vaikuttaa.


    • pianomiess
      • edellinen

      • muistetaantoki

        Minun "Ari-ura" lähti käyntiin juuri Piano Manista. Olin siihen asti seurannut Idolsia vain sivusilmällä (tai korvalla :D) . Huomatkaa myös jo tuolloin käytössä ollut lettikampaus, tosin erityylinen kuin musikaalissa. Muutaman keran olen kuullut Piano Manin duokeikoilla, jolloin "the microphone smells like a lonkero" D. Idols-finaalin biiseistä Still Loving You ratkaisi vissiin voiton Arin hyväksi, mutta itse tykkään myös Fullmoon - tulkinnasta. https://youtu.be/C17r5hOO0tQ


    • tällaistatänäiltana

      Yläpuolelta on poistettu viesti joka oli lähetetty 24.3.2017 klo 22:44 (aika näkyy tällä hetkellä minulle vielä viestiketjun päällä). Satuin lukemaan kommentin juuri kun se oli lähetetty, mutta nyt kun tulin uudestaan vastaamaan, niin se oli poistettu.
      Siinä joku kertoi miten oli alkanut seuraamaan Idolsia Pianomanin kuultuaan ja että Arilla näkyi jo tuolloin olleen nykyisin niin tuttu lettikampaus, tosin vähän erilaisena. Hän kertoi kuulleensa biisiä myös myöhemmin Arin duokeikoilla, sanoitus väliin muutettuna: "and the microphone smells like a lonkero" :)
      Kommentoija kertoi myös pitäneensä erityisesti Idolsissa Arin esittämästä Fullmoonista. Hän oli lisännyt tämän linkin (mikä ei ole s24:n vastasta) https://www.youtube.com/watch?v=9_629x03iSc
      Kirjoitin tämän koska kommentissa ei ollut mitään s24 sääntöjen vastaista, päinvastoin se oli varmasti mallikelpoisin kirjoitus koko ketjussa.

      • Minäseolin

        Viesti oli minun ija kummastelin itsekin syvästi sen poistamista. Täällä saa näemmä louskuttaa leukojaan ja haukkua muita vapaasti, mutta asialliset kommentit saa lähteä kävelemään. Kiitos sinulle huomiosta.


      • mistänäkeekukaonmode

        Täältä poistetaan jatkuvasti täysin asiallisia viestejä ja ne poistuvat paljon nopeammin kuin s24 ylläpito ehtisi niitä poistaa. Ainoa selitys on että yhdellä trolleista on moderaattori oikeudet, koska asiattomia haukkumis- ja palstalle kuulumattomia viestejä ei koskaan poisteta.


      • tällaistatänäiltana
        mistänäkeekukaonmode kirjoitti:

        Täältä poistetaan jatkuvasti täysin asiallisia viestejä ja ne poistuvat paljon nopeammin kuin s24 ylläpito ehtisi niitä poistaa. Ainoa selitys on että yhdellä trolleista on moderaattori oikeudet, koska asiattomia haukkumis- ja palstalle kuulumattomia viestejä ei koskaan poisteta.

        Olen epäilllyt samaa, tuo lähti niin nopeasti. Mahtaisikohan auttaa jos useampi ilmoittaisi vaikka tänne http://www.suomi24.fi/palaute - vai onko joku meili mihin voisi ilmoittaa.


      • paranoidmuch
        mistänäkeekukaonmode kirjoitti:

        Täältä poistetaan jatkuvasti täysin asiallisia viestejä ja ne poistuvat paljon nopeammin kuin s24 ylläpito ehtisi niitä poistaa. Ainoa selitys on että yhdellä trolleista on moderaattori oikeudet, koska asiattomia haukkumis- ja palstalle kuulumattomia viestejä ei koskaan poisteta.

        Nyt menee jo vähän vainoharhasuuden puolelle noi sun juttus. Eihän se ylläpito ilmeisesti edellisiinkään kysymyksiin vastannut, niin kannattaako nähdä vaivaa.


      • olisjoaika
        paranoidmuch kirjoitti:

        Nyt menee jo vähän vainoharhasuuden puolelle noi sun juttus. Eihän se ylläpito ilmeisesti edellisiinkään kysymyksiin vastannut, niin kannattaako nähdä vaivaa.

        Siinä maha missä painitaan, tässä ei tosiaan tarvi olla mikään sherlock huomatakseen sun ketkuilusi. Olen pistänyt myös palautetta, enkä ole se jolle vastasit. Toivottavasti joku ylläpidossa jossain vaiheessa herää ja ottaa trollimodelta oikeudet.


      • paranoidmuch
        olisjoaika kirjoitti:

        Siinä maha missä painitaan, tässä ei tosiaan tarvi olla mikään sherlock huomatakseen sun ketkuilusi. Olen pistänyt myös palautetta, enkä ole se jolle vastasit. Toivottavasti joku ylläpidossa jossain vaiheessa herää ja ottaa trollimodelta oikeudet.

        Helpompaa on kirjottaa uus viesti tänne kun lähetellä palautetta. Siis tarkotitko tolla ihme vihjailulla että mä oisin joku ylläpidon tyyppi??


      • valojapäälletaas
        olisjoaika kirjoitti:

        Siinä maha missä painitaan, tässä ei tosiaan tarvi olla mikään sherlock huomatakseen sun ketkuilusi. Olen pistänyt myös palautetta, enkä ole se jolle vastasit. Toivottavasti joku ylläpidossa jossain vaiheessa herää ja ottaa trollimodelta oikeudet.

        Siis ihan tosissanne uskotte että jollain trollilla on mode-oikeudet??? Vähän nyt hei jäitä hattuun vai onko suomi24:lla ollut jossain vaiheessa tyylinä jakaa modeoikeuksia joka suuntaan? Ja miks joku trolli ois sellaset halunnu, tuskin kukaa nyt ihan niin omistautunu sille trollaamiselle on :D


      • avaasilmäs
        valojapäälletaas kirjoitti:

        Siis ihan tosissanne uskotte että jollain trollilla on mode-oikeudet??? Vähän nyt hei jäitä hattuun vai onko suomi24:lla ollut jossain vaiheessa tyylinä jakaa modeoikeuksia joka suuntaan? Ja miks joku trolli ois sellaset halunnu, tuskin kukaa nyt ihan niin omistautunu sille trollaamiselle on :D

        Siinä ei olis mitään uutta, muillakin palstoilla näkyy valitetun samaa kautta S24 historian. Sehän on mitä houkuttelevin pesti trollaukseen taipuvaisille. Eikä sun tarvi täälläkään kuin vilkaista ympärilles nähdäksesi että trollaus on joillekin luonnevammaisille elinehto.


      • palautettakehiin
        paranoidmuch kirjoitti:

        Helpompaa on kirjottaa uus viesti tänne kun lähetellä palautetta. Siis tarkotitko tolla ihme vihjailulla että mä oisin joku ylläpidon tyyppi??

        Täällä on palauteboksi ja sitä on helppo käyttää :) http://www.suomi24.fi/palaute Voisitko selittää miksi asiallisten viestien poistamisesta ei saisi antaa palautetta?


      • sylttytehtaalle
        valojapäälletaas kirjoitti:

        Siis ihan tosissanne uskotte että jollain trollilla on mode-oikeudet??? Vähän nyt hei jäitä hattuun vai onko suomi24:lla ollut jossain vaiheessa tyylinä jakaa modeoikeuksia joka suuntaan? Ja miks joku trolli ois sellaset halunnu, tuskin kukaa nyt ihan niin omistautunu sille trollaamiselle on :D

        Lue tämä, niin ei tarvi ihmetellä tämänkään palstan outoutta http://yle.fi/uutiset/3-7466029


      • dontfeedthetrolls
        sylttytehtaalle kirjoitti:

        Lue tämä, niin ei tarvi ihmetellä tämänkään palstan outoutta http://yle.fi/uutiset/3-7466029

        Yleltä hyvä artikkeli, mutta tän palstan outous on kyllä siinä että trollit saa kaiken hakemansa huomion ja vähän päälle. Jos oikeesti ois joku trollimode niin sais nauraa partaansa aina kun täällä pistetään hirvee show pystyyn poistetuista kommenteista.


      • lisävalot
        sylttytehtaalle kirjoitti:

        Lue tämä, niin ei tarvi ihmetellä tämänkään palstan outoutta http://yle.fi/uutiset/3-7466029

        Tossa Ylen artikkelissa ei kyllä sentään viitattu siihen että s24:ssä ois trolli moderaattorina.


      • dontstayvictim
        dontfeedthetrolls kirjoitti:

        Yleltä hyvä artikkeli, mutta tän palstan outous on kyllä siinä että trollit saa kaiken hakemansa huomion ja vähän päälle. Jos oikeesti ois joku trollimode niin sais nauraa partaansa aina kun täällä pistetään hirvee show pystyyn poistetuista kommenteista.

        Tietenkin pitää ilmoittaa kaikki asialliset mitä on poistettu, ja mahdollisimman monen tulis ilmoittaa, se on ainoa tapa parantaa moderointia. Ja jos kyseessä on trollimode niin eihän sellaista saa potkittua ulos kuin ilmoittamalla ylläpidolle, tuskin se sen jälkeen enää nauraa partaansa.


      • noshitsherlock
        dontstayvictim kirjoitti:

        Tietenkin pitää ilmoittaa kaikki asialliset mitä on poistettu, ja mahdollisimman monen tulis ilmoittaa, se on ainoa tapa parantaa moderointia. Ja jos kyseessä on trollimode niin eihän sellaista saa potkittua ulos kuin ilmoittamalla ylläpidolle, tuskin se sen jälkeen enää nauraa partaansa.

        Pointtini oli kyllä se, että täällä ruokitaan trolleja oikein kaksin käsin, vaikka tossa ylen jutussakin muistutetaan että paras tapa päästä niistä eroon on olla huomioimatta.
        Henkilökohtaisesti en usko mihkään trollimodeihin, mutta jatkakaa ihmeessä salapoliisityötä ja palautteiden antoa, toivottavasti auttaa.


      • palauteonarvokasta
        noshitsherlock kirjoitti:

        Pointtini oli kyllä se, että täällä ruokitaan trolleja oikein kaksin käsin, vaikka tossa ylen jutussakin muistutetaan että paras tapa päästä niistä eroon on olla huomioimatta.
        Henkilökohtaisesti en usko mihkään trollimodeihin, mutta jatkakaa ihmeessä salapoliisityötä ja palautteiden antoa, toivottavasti auttaa.

        Turhaan poistetuista viesteistä ilmoittaminen sekä täällä että ylläpidolle ei ole trollin ruokkimista vaan sitä mitä juuri pitää tehdä. Jos trolli on mode niin tietty siitä pitää ilmoittaa ylläpidolle ja jos poistamiset on moden tai jonkun poistoautomaatin virheitä, niin sama juttu. Palaute on arvokasta kaikille, hyvä jos joku viitsii vaivautua.
        Vain itse syypää voi olla palautteen antamista vastaan.


      • hoidasyytääläoiretta
        palauteonarvokasta kirjoitti:

        Turhaan poistetuista viesteistä ilmoittaminen sekä täällä että ylläpidolle ei ole trollin ruokkimista vaan sitä mitä juuri pitää tehdä. Jos trolli on mode niin tietty siitä pitää ilmoittaa ylläpidolle ja jos poistamiset on moden tai jonkun poistoautomaatin virheitä, niin sama juttu. Palaute on arvokasta kaikille, hyvä jos joku viitsii vaivautua.
        Vain itse syypää voi olla palautteen antamista vastaan.

        En sanonut missään että pidän palautteen antamista trollin ruokkimisena. Ruokintaa sen sijaan esiintyy niin täällä muuten niin paljon, että kannattaisiko lähteä sieltä käsin putsaamaan trolleja ensin pois, oot nyt aivan liian fiksaantunu tohon palautteenantoon ja trollimode-ajatukseen.


      • tämäpoikkeuksena
        hoidasyytääläoiretta kirjoitti:

        En sanonut missään että pidän palautteen antamista trollin ruokkimisena. Ruokintaa sen sijaan esiintyy niin täällä muuten niin paljon, että kannattaisiko lähteä sieltä käsin putsaamaan trolleja ensin pois, oot nyt aivan liian fiksaantunu tohon palautteenantoon ja trollimode-ajatukseen.

        Palautteen antaminen silloin kun on näyttöä, esim screen shot, tai jos useampi antaa palautteen samasta asiasta, on ainoa miten epäpätevän moden toimintaan voi vaikuuttaa. Ja jos hän on vielä trolli niin voi saada hoidettua 2 kärpästä samalla vaivalla.
        Muuten tää palsta on niin trollin postausten kyllästämä että en viitsi edes vaivautua kommentoimaan juuri mihinkään ennenkuin homma järkevöityy.


      • onkojohätä
        hoidasyytääläoiretta kirjoitti:

        En sanonut missään että pidän palautteen antamista trollin ruokkimisena. Ruokintaa sen sijaan esiintyy niin täällä muuten niin paljon, että kannattaisiko lähteä sieltä käsin putsaamaan trolleja ensin pois, oot nyt aivan liian fiksaantunu tohon palautteenantoon ja trollimode-ajatukseen.

        Trolli ruokkii itse itseään, veikkaan että et ole voinut olla huomaamatta ;)


      • ymmärryshoi
        onkojohätä kirjoitti:

        Trolli ruokkii itse itseään, veikkaan että et ole voinut olla huomaamatta ;)

        Jos täällä joku trolli on niin varmaan nauttii kun meuhkaatte monen viestin verran sen hommista :D Ei vissii kukaa tajunnu sen Ylen jutun pääsanomaa? :)


      • mummoepäilyllevahvistus
        olisjoaika kirjoitti:

        Siinä maha missä painitaan, tässä ei tosiaan tarvi olla mikään sherlock huomatakseen sun ketkuilusi. Olen pistänyt myös palautetta, enkä ole se jolle vastasit. Toivottavasti joku ylläpidossa jossain vaiheessa herää ja ottaa trollimodelta oikeudet.

        Anteeks mut misssä päin Suomea käytetään vielä tätä antiikkista 90-luvun huippuhauskaa sanontaa? :D


    • ristiaallokossa

      Poistetusta Pianoman - kommentista tuli mieleen miten Arista sanottiin esityksen jälkeen että hänet tullaan muistamaan Pianoman - kappaleesta aina, ja että hän joutuu esittämään sitä vielä monasti. Niin ei kuitenkaan ihan ole käynyt. Arista ei ainakaan vielä ole tullut koko kansan kansallisaarretta, joka vetäisi Pianomania ja vastaavia ballaadeja turuilla, toreilla ja vain elämää -ohjelmissa :) Liekö hyvä vai huono asia?

    • mikäbiisi

      Olisikohan aika tuoda jo rockia tähänkin keskusteluun. Eiks Ari oo laulanut Idolsissa kautta aikojen eniten metallia ja rockia ja voittanut.
      Tää oli huikea, myös arvostelut on muistamisen arvoiset, arvatkaa mikä biisi? https://www.youtube.com/watch?v=aqiRsWEZEoQ

    • eipänäyvielä

      Tänne ei ole vielä palautettu poistettua kommenttia?

    • mähiihdän

      Mitä luulette onko syksyn tulevalla Idols-kaudella mukana vanhojen kausien menestyjiä (muita kuin Antti itse) vaikkapa mentorin roolissa tai esiintymässä? Jos uutta musaa on Arilla tekeillä, Idols olisi aika hyvä kanava päästä sen kanssa näkyviin isollekin yleisölle. Mentoroinnista en ole varma riittääkö Arin tsemppihenki ja onko tarpeeksi vahva ulosanti ja opetusote.

      • sesiitä

        Vastaus on absoluuttinen EI kaikki noista :) En usko että hän lähtisi mentoriksi. Muistan jonkun karaokehaastattelun jossa Ari vaikutti olevan pissed off jo siitä että oli suostunut tuomaroimaan. Eikä ole mitään vähäisintäkään vinkkiä uudesta musasta tai kokoonpanosta.


      • kulunutformaatti

        Mukana on ehkä Diandra ja Anna Abreu. En ole kovinkaan innostunut tästä Antin ja Erinin idolsista, kun ei ole vanhaa auktoriteettia mukana, enkä kaipaa Ariakaan sinne. Ei Arilla olisi aikaakaan vaikka olisi varmasti hyvä mentori, koska on hyvin asiantunteva ja analyyttinen musiikin saralla ja ulosantihan on todella hyvä, mutta tuskin olisi kiinnostunut ketään mentoroimaan.


      • eiolekutsukäynyt
        kulunutformaatti kirjoitti:

        Mukana on ehkä Diandra ja Anna Abreu. En ole kovinkaan innostunut tästä Antin ja Erinin idolsista, kun ei ole vanhaa auktoriteettia mukana, enkä kaipaa Ariakaan sinne. Ei Arilla olisi aikaakaan vaikka olisi varmasti hyvä mentori, koska on hyvin asiantunteva ja analyyttinen musiikin saralla ja ulosantihan on todella hyvä, mutta tuskin olisi kiinnostunut ketään mentoroimaan.

        Ei olisi aikaa? Hah, varmasti ois. Palatsihan kokoontuu vain silloin tällöin viikonloppuisin ja veikkaan että Idolsista maksettaisiin vähän paremmin. Taitaa pointti olla, ettei kukaan Aria sinne pyydä. Ari on kuitenkin suurelle yleisölle lähes yhtä unohdettu kuin esim. Ilkka Jääskeläinen. Ja Arin asenne ei vaan istu tällaiseenkaan, häntähän ojennettiin ylimielisestä asenteesta jo Idolsin alkutaipaleella, mutta eipä kiinnostanut silloinkaan asenteen korjaaminen. Joten eipä ihme ettei kiinnosta mikään muukaan.


      • oletsyrjäytynytpahasti
        eiolekutsukäynyt kirjoitti:

        Ei olisi aikaa? Hah, varmasti ois. Palatsihan kokoontuu vain silloin tällöin viikonloppuisin ja veikkaan että Idolsista maksettaisiin vähän paremmin. Taitaa pointti olla, ettei kukaan Aria sinne pyydä. Ari on kuitenkin suurelle yleisölle lähes yhtä unohdettu kuin esim. Ilkka Jääskeläinen. Ja Arin asenne ei vaan istu tällaiseenkaan, häntähän ojennettiin ylimielisestä asenteesta jo Idolsin alkutaipaleella, mutta eipä kiinnostanut silloinkaan asenteen korjaaminen. Joten eipä ihme ettei kiinnosta mikään muukaan.

        Ei näy sinuakaan kiinnostavan mikään muu kuin toisten haukkuminen ja se on sitten ainut lahjakkuus, mitä sinulta löytyy. Kysyn taas kymmenennen kerran, kun en ole saanut vielä vastausta, miksi roikut vuorokaudet läpeensä täällä Arin palstalla haukkumassa kaikkia. Mitä sinä tästä saat? Mitä Ari on sulle tehnyt, kun olet pyhittänyt elämäsi Arin ja fanien haukkumiseen. Mene töihin tai opiskelemaan, niin saat jotain sisältöä eläämääsi.


      • duunaritauolla
        oletsyrjäytynytpahasti kirjoitti:

        Ei näy sinuakaan kiinnostavan mikään muu kuin toisten haukkuminen ja se on sitten ainut lahjakkuus, mitä sinulta löytyy. Kysyn taas kymmenennen kerran, kun en ole saanut vielä vastausta, miksi roikut vuorokaudet läpeensä täällä Arin palstalla haukkumassa kaikkia. Mitä sinä tästä saat? Mitä Ari on sulle tehnyt, kun olet pyhittänyt elämäsi Arin ja fanien haukkumiseen. Mene töihin tai opiskelemaan, niin saat jotain sisältöä eläämääsi.

        Sinullakaan ei näytä olevan muuta kun aikaa arvostella toisten mielipiteitä osaamatta keskustella oikeastaan yhtään mistään kun kenenkään muun mielipide ei ole muuta kun trollausta.
        Ehdit myös tarkkailla mihin kellonaikaan kukakin postaa ja onko "trollauksessa" liian lyhyt vai uskottavan pitkä aikaväli.
        Sanot tähän taas että älä sinä tulkitse, opettele lukemaan, en ole sama ja kaikki muut kliseet. Ei siis maksa vaivaa vastata jollei noiden lisäks oo muuta.


      • looneytunes
        oletsyrjäytynytpahasti kirjoitti:

        Ei näy sinuakaan kiinnostavan mikään muu kuin toisten haukkuminen ja se on sitten ainut lahjakkuus, mitä sinulta löytyy. Kysyn taas kymmenennen kerran, kun en ole saanut vielä vastausta, miksi roikut vuorokaudet läpeensä täällä Arin palstalla haukkumassa kaikkia. Mitä sinä tästä saat? Mitä Ari on sulle tehnyt, kun olet pyhittänyt elämäsi Arin ja fanien haukkumiseen. Mene töihin tai opiskelemaan, niin saat jotain sisältöä eläämääsi.

        Joskus sanoit trollin tunnusmerkiksi tuon että kärttää vastausta samaan kysymykseen ja suuttuu kun ei sitä saa. Nyt teet samoin itse?!

        En tiedä kumpi on syrjäytyneempää: olla työssäkäyvä ja muun netin selaamisen ohella osallistua keskusteluun (Kyllä, keskusteluun. En koe juttujani haukkumiseksi.) vai olla pyhittänyt vanhuudenpäivänsä Arin seuraamiseen, "trollien" tunnistamiseen ja heidän diagnosoimiseen. Mitä SINÄ tästä saat?


      • raivotartrollille
        eiolekutsukäynyt kirjoitti:

        Ei olisi aikaa? Hah, varmasti ois. Palatsihan kokoontuu vain silloin tällöin viikonloppuisin ja veikkaan että Idolsista maksettaisiin vähän paremmin. Taitaa pointti olla, ettei kukaan Aria sinne pyydä. Ari on kuitenkin suurelle yleisölle lähes yhtä unohdettu kuin esim. Ilkka Jääskeläinen. Ja Arin asenne ei vaan istu tällaiseenkaan, häntähän ojennettiin ylimielisestä asenteesta jo Idolsin alkutaipaleella, mutta eipä kiinnostanut silloinkaan asenteen korjaaminen. Joten eipä ihme ettei kiinnosta mikään muukaan.

        Ari voitti jo idolsin ja idolsissa ei ole mentoreita. Arilla ei ollut ylimielistä asennetta 2007 eikä ole koskaan ollut, vaikka saisi ollakin kun on liiankin vaatimaton vaikka on huippulahjakas ja upea. Yrität syöttää liian paksuja valheita palstan satunnaisille kävijöille.


      • näinoli
        raivotartrollille kirjoitti:

        Ari voitti jo idolsin ja idolsissa ei ole mentoreita. Arilla ei ollut ylimielistä asennetta 2007 eikä ole koskaan ollut, vaikka saisi ollakin kun on liiankin vaatimaton vaikka on huippulahjakas ja upea. Yrität syöttää liian paksuja valheita palstan satunnaisille kävijöille.

        Nyt jos katsomosta saa huudella ohiksena ni tänne oli linkitetty video, jossa Asko Kallonen sano Arille, et sen välinpitämätön käytös näyttää ylimielisyydeltä. Muistaakseni siinä mis Arilla oli se paha yskä ja tuhdit yskänlääkkeet. Eli tää oli kyl ihan tosihomma


      • eiollutylimielinen
        näinoli kirjoitti:

        Nyt jos katsomosta saa huudella ohiksena ni tänne oli linkitetty video, jossa Asko Kallonen sano Arille, et sen välinpitämätön käytös näyttää ylimielisyydeltä. Muistaakseni siinä mis Arilla oli se paha yskä ja tuhdit yskänlääkkeet. Eli tää oli kyl ihan tosihomma

        Asko sanoi että voi näyttää ylimielisyydeltä, mutta Arihan ei ollut ylimielinen, vaan sairas, väsynyt ja juuri menettänyt siskonsa.


      • horzma
        eiollutylimielinen kirjoitti:

        Asko sanoi että voi näyttää ylimielisyydeltä, mutta Arihan ei ollut ylimielinen, vaan sairas, väsynyt ja juuri menettänyt siskonsa.

        Ja ottanut vahvaakin vahvempaa yskänlääkettä, don't forget that


      • itseasiasssa
        näinoli kirjoitti:

        Nyt jos katsomosta saa huudella ohiksena ni tänne oli linkitetty video, jossa Asko Kallonen sano Arille, et sen välinpitämätön käytös näyttää ylimielisyydeltä. Muistaakseni siinä mis Arilla oli se paha yskä ja tuhdit yskänlääkkeet. Eli tää oli kyl ihan tosihomma

        Sillä videolla Ari näytti nöyremmältä kuin näkkileipä. Syytökset johtui muistaakseni siitä että Ari oli nukkunut aamulla pommin ja tullut taksilla paikalle kun muut oli tulleet kimppakyydillä aiemmin. Mutta ko. videolla ei mainittu että Ari tosiaan oli kipeä ja oli ollut sisarensa hautajaisissa.


      • katovaikkawikistä
        raivotartrollille kirjoitti:

        Ari voitti jo idolsin ja idolsissa ei ole mentoreita. Arilla ei ollut ylimielistä asennetta 2007 eikä ole koskaan ollut, vaikka saisi ollakin kun on liiankin vaatimaton vaikka on huippulahjakas ja upea. Yrität syöttää liian paksuja valheita palstan satunnaisille kävijöille.

        Hei oletko sattunut koskaan seuraamaan Idols-formaattia muissa maissa? Mentoreita on kyllä ollut, joten formaatti ne varmasti sallii. Kyse ei ole mistään pitkistä projekteista vaan esim. yhdestä jaksosta, jonka aiheena voisi Arin tapauksessa olla vaikka rock/hevi/musiikkiteatteri. Ei siis ees aikaa vievä ja saa nimen ja naaman esille suurelle yleisölle. 10 vuodessa on moni unohtanu.


      • näinoli
        itseasiasssa kirjoitti:

        Sillä videolla Ari näytti nöyremmältä kuin näkkileipä. Syytökset johtui muistaakseni siitä että Ari oli nukkunut aamulla pommin ja tullut taksilla paikalle kun muut oli tulleet kimppakyydillä aiemmin. Mutta ko. videolla ei mainittu että Ari tosiaan oli kipeä ja oli ollut sisarensa hautajaisissa.

        Olet oikeassa, tätä videota tarkotin. Monen Idols-kauden jälkeen on voitu todeta että usein toiseks tai kolmanneks tulleet on menestyneet paremmin. Moni voittaja on jäänyt unholaan, kuten Koop Arponen, Ilkka Jääskeläinen ja Martti Saarinen. Kyllä pinnalla pysyäkseen kannattaa olla esillä eikä dissailla Idolsia ponnahduslautana. Vaikka Arilla varmaan oli ollut rankkaa tuolla mainitulla videolla, mielestäni Kallonen oli oikeessa ja puhu ihan asiaa. Kyl ajoissa herääminen on ihan toteutettavissa oleva asia.


      • Idols-konsertti
        katovaikkawikistä kirjoitti:

        Hei oletko sattunut koskaan seuraamaan Idols-formaattia muissa maissa? Mentoreita on kyllä ollut, joten formaatti ne varmasti sallii. Kyse ei ole mistään pitkistä projekteista vaan esim. yhdestä jaksosta, jonka aiheena voisi Arin tapauksessa olla vaikka rock/hevi/musiikkiteatteri. Ei siis ees aikaa vievä ja saa nimen ja naaman esille suurelle yleisölle. 10 vuodessa on moni unohtanu.

        Ok, muutenkin uusi idols voisi tuoda esiin ja hyödyntää enemmän vanhoja idolstähtiä sillä monet finalistit ovat olleet todella hyviä vaikka heitä ei juurikaan enää muisteta. Oli pettymys kun Idols tekee hyvää konsertissakin idols-tähdet saivat esittää vain avausnumeron https://www.youtube.com/watch?v=AeE4l5IaZRM ja varsinaiset esiintyjät oli niitä samoja levynjulkaisijoita kuin kaikissa muissakin ohjelmissa.


      • äläpilaapoikaparkaa
        raivotartrollille kirjoitti:

        Ari voitti jo idolsin ja idolsissa ei ole mentoreita. Arilla ei ollut ylimielistä asennetta 2007 eikä ole koskaan ollut, vaikka saisi ollakin kun on liiankin vaatimaton vaikka on huippulahjakas ja upea. Yrität syöttää liian paksuja valheita palstan satunnaisille kävijöille.

        Kaikesta päätellen sä Arin henk.koht. mentorina opetat hänelle tuota omaa ylimielistä asennettasi. Sen jälkeen voit olla varma että Ari saa pelailla kaiket päivät ja illat.


      • ainaeivaanjaksa
        näinoli kirjoitti:

        Olet oikeassa, tätä videota tarkotin. Monen Idols-kauden jälkeen on voitu todeta että usein toiseks tai kolmanneks tulleet on menestyneet paremmin. Moni voittaja on jäänyt unholaan, kuten Koop Arponen, Ilkka Jääskeläinen ja Martti Saarinen. Kyllä pinnalla pysyäkseen kannattaa olla esillä eikä dissailla Idolsia ponnahduslautana. Vaikka Arilla varmaan oli ollut rankkaa tuolla mainitulla videolla, mielestäni Kallonen oli oikeessa ja puhu ihan asiaa. Kyl ajoissa herääminen on ihan toteutettavissa oleva asia.

        Arihan on jatkuvasti todennut että idols oli hieno kokemus ja että tietää että ilman idolsia hän ei olisi edennyt urallaan esim. Amoraliin. Kallonen ei tiennyt Arin tilanteesta. Arin täytyy olla todella vahva että jaksoi tuossa tilanteessa viedä raskaan teatteriviikonlopun läpi ja selvitä siitä vielä voittajasuosikkina. Vastaavassa tilanteessa suurin osa olisi jättänyt kisan kesken. Pitkän ensimmäisen karsintapäivän jälkeen kokelaiden oli vielä opeteltava seuraavan päivän biisit ja pääsivät nukkumaan vasta aamuyöstä.


      • hovikuljettaja

        Satuin eilen katsomaan Perjantai-ohjelmaa, jossa takavuosien Idols-voittaja Hanna Pakarinen oli haastateltavana tupakoinnin lopettamisesta. Muistaako joku, onko Ari ollut vastaavissa asiaohjelmissa viime vuosina? Mielestäni tämän tyyppinen näkyvyys olisi tärkeää, jos haluaa pysyä ihmisten mielissä. Tosi-tv -ohjelmiin Ari ei varmasti halua, mutta onhan olemassa paljon muitakin. Millaisia ajatuksia teillä muilla on tästä?


      • levyäodottava
        hovikuljettaja kirjoitti:

        Satuin eilen katsomaan Perjantai-ohjelmaa, jossa takavuosien Idols-voittaja Hanna Pakarinen oli haastateltavana tupakoinnin lopettamisesta. Muistaako joku, onko Ari ollut vastaavissa asiaohjelmissa viime vuosina? Mielestäni tämän tyyppinen näkyvyys olisi tärkeää, jos haluaa pysyä ihmisten mielissä. Tosi-tv -ohjelmiin Ari ei varmasti halua, mutta onhan olemassa paljon muitakin. Millaisia ajatuksia teillä muilla on tästä?

        Mun mielestä riittää kun keskittyy musiikkiin.


      • tietenkinn
        hovikuljettaja kirjoitti:

        Satuin eilen katsomaan Perjantai-ohjelmaa, jossa takavuosien Idols-voittaja Hanna Pakarinen oli haastateltavana tupakoinnin lopettamisesta. Muistaako joku, onko Ari ollut vastaavissa asiaohjelmissa viime vuosina? Mielestäni tämän tyyppinen näkyvyys olisi tärkeää, jos haluaa pysyä ihmisten mielissä. Tosi-tv -ohjelmiin Ari ei varmasti halua, mutta onhan olemassa paljon muitakin. Millaisia ajatuksia teillä muilla on tästä?

        Mun mielestä olisi hyvä. Näkyvyys on artistin elinehto ja TV on edelleen vahvin media saada sitä.


      • hovikuljettaja
        hovikuljettaja kirjoitti:

        Satuin eilen katsomaan Perjantai-ohjelmaa, jossa takavuosien Idols-voittaja Hanna Pakarinen oli haastateltavana tupakoinnin lopettamisesta. Muistaako joku, onko Ari ollut vastaavissa asiaohjelmissa viime vuosina? Mielestäni tämän tyyppinen näkyvyys olisi tärkeää, jos haluaa pysyä ihmisten mielissä. Tosi-tv -ohjelmiin Ari ei varmasti halua, mutta onhan olemassa paljon muitakin. Millaisia ajatuksia teillä muilla on tästä?

        Kiva että täällä oli oikeaa keskustelua :) Nyt ootetaan vaan palstavahtia haukkumaan Hanna P honottajaksi, jonka tasolle Ari ei alennu :)


      • naamaaesille
        tietenkinn kirjoitti:

        Mun mielestä olisi hyvä. Näkyvyys on artistin elinehto ja TV on edelleen vahvin media saada sitä.

        Samaa mieltä tästä. Kaikki Arin fanitkaan ei vaan taida ymmärtää sitä että levydiilit, radiosoitot ja biisien striimaus ei tipu taivaasta, vaan siihen vaaditaan isomman yleisön kiinnostus ja nimen persoonan tuominen esille positiivisissa yhteyksissä. Musabisneksessä ei riitä pelkkä tekninen taito/lahja. Jos Arilla on vielä pyrkimyksiä artistiuralle, lähipiirissä pitäis olla ammattilaisia potkimassa asioita ja Aria eteenpäin.


      • nerjansilli
        naamaaesille kirjoitti:

        Samaa mieltä tästä. Kaikki Arin fanitkaan ei vaan taida ymmärtää sitä että levydiilit, radiosoitot ja biisien striimaus ei tipu taivaasta, vaan siihen vaaditaan isomman yleisön kiinnostus ja nimen persoonan tuominen esille positiivisissa yhteyksissä. Musabisneksessä ei riitä pelkkä tekninen taito/lahja. Jos Arilla on vielä pyrkimyksiä artistiuralle, lähipiirissä pitäis olla ammattilaisia potkimassa asioita ja Aria eteenpäin.

        Juuri näin. AK-teamissa taitaa olla vain tämä henkilö, joka ylistää kaikkea mitä Ari ikinä tekeekin. Puuttuu kriittisyys, jonka kautta voisi kehittyä uralla.


      • akrecords
        nerjansilli kirjoitti:

        Juuri näin. AK-teamissa taitaa olla vain tämä henkilö, joka ylistää kaikkea mitä Ari ikinä tekeekin. Puuttuu kriittisyys, jonka kautta voisi kehittyä uralla.

        Mikä tän AK-Teamin funktio oikeen on? Fb-sivuja ainakin näyttää pyörittävän ja sinne linkattujen videoiden määrästä voisi päätellä että hovikuvaaja Anire100 on osa tiimiä, mutta onko kyseessä yhden naisen fanitiimi vai jotain isompaa? Mitään manageria Arilla tuskin tässä vaiheessa on, mutta olis hyvä olla tarvittaessa joku neuvomassa uralla eteenpäin, rakentavan kriittisesti juuri.


      • ainoaoikeatie
        naamaaesille kirjoitti:

        Samaa mieltä tästä. Kaikki Arin fanitkaan ei vaan taida ymmärtää sitä että levydiilit, radiosoitot ja biisien striimaus ei tipu taivaasta, vaan siihen vaaditaan isomman yleisön kiinnostus ja nimen persoonan tuominen esille positiivisissa yhteyksissä. Musabisneksessä ei riitä pelkkä tekninen taito/lahja. Jos Arilla on vielä pyrkimyksiä artistiuralle, lähipiirissä pitäis olla ammattilaisia potkimassa asioita ja Aria eteenpäin.

        Harmi että Ari menetti viisaan mentorinsa, jota on kiittäminen siitä että Ari laulaa. Hänen sloganinsahan oli "catch the rainbow", minkä Ari sitten tatuoi käsivarteensa. Tietenkään en voi tietää Arin tulevaisuuden visioita, mutta toivon että hän muistaisi kurkottaa eteenpäin myös musiikin saralla ja tehdä myös työtä sen eteen.


      • manageritarpeen
        akrecords kirjoitti:

        Mikä tän AK-Teamin funktio oikeen on? Fb-sivuja ainakin näyttää pyörittävän ja sinne linkattujen videoiden määrästä voisi päätellä että hovikuvaaja Anire100 on osa tiimiä, mutta onko kyseessä yhden naisen fanitiimi vai jotain isompaa? Mitään manageria Arilla tuskin tässä vaiheessa on, mutta olis hyvä olla tarvittaessa joku neuvomassa uralla eteenpäin, rakentavan kriittisesti juuri.

        Kyseessä on varmasti fanit tai fani jotka pyörittää niitä. Ei managerit pyöritä kenenkään fanisivuja. Manageri, ja erityisen hyvä sellainen, olisi kyllä varmasti tarpeen.


      • managerointi

        En usko että AK-team on mikään manageritiimi. Eiköhän Arin sukulainen tai ystävä vaan päivitä facebookia ja twitteriä. Ylistäviä faneja on sitten tuhansittain. Osaava manageri olisi tarpeen, jonkinlaisen saisi ehkä levy-yhtiön kautta.


      • palstarakille
        hovikuljettaja kirjoitti:

        Kiva että täällä oli oikeaa keskustelua :) Nyt ootetaan vaan palstavahtia haukkumaan Hanna P honottajaksi, jonka tasolle Ari ei alennu :)

        Tähän asti oli oikeaa keskustelua, mutta ethän sinä palstarakki anna kenenkään kauan keskustella, kun alat taas räksyttää ja haukkua.


      • hovikuljettaja
        palstarakille kirjoitti:

        Tähän asti oli oikeaa keskustelua, mutta ethän sinä palstarakki anna kenenkään kauan keskustella, kun alat taas räksyttää ja haukkua.

        Hymiöistä ehkä ymmärtänet että kommenttini oli vähän niin kuin vitsi?


      • eimanageritiimi
        managerointi kirjoitti:

        En usko että AK-team on mikään manageritiimi. Eiköhän Arin sukulainen tai ystävä vaan päivitä facebookia ja twitteriä. Ylistäviä faneja on sitten tuhansittain. Osaava manageri olisi tarpeen, jonkinlaisen saisi ehkä levy-yhtiön kautta.

        AK-Team on muutama fani, se on tullut ilmi fanitapaamisissa, he eivät olleet sukulaisia tai ystäviä. Olin yhdessä tapaamisessa teatterin jälkeen.


      • Tiimintoimintaa
        akrecords kirjoitti:

        Mikä tän AK-Teamin funktio oikeen on? Fb-sivuja ainakin näyttää pyörittävän ja sinne linkattujen videoiden määrästä voisi päätellä että hovikuvaaja Anire100 on osa tiimiä, mutta onko kyseessä yhden naisen fanitiimi vai jotain isompaa? Mitään manageria Arilla tuskin tässä vaiheessa on, mutta olis hyvä olla tarvittaessa joku neuvomassa uralla eteenpäin, rakentavan kriittisesti juuri.

        Sehän on just toi Anire100 joka täälläkin pitää ihmisiä (ml. trolleja) ruodussa


      • tuulestatemmattua
        Tiimintoimintaa kirjoitti:

        Sehän on just toi Anire100 joka täälläkin pitää ihmisiä (ml. trolleja) ruodussa

        Aika raju väite, Arilla kun on kaiken sortin faneja pilvin pimein. Miksi ihmeessä juuri se jonka nimi on Arin videoissa ja kuvissa roikkuisi täällä?


      • Fanforever
        tuulestatemmattua kirjoitti:

        Aika raju väite, Arilla kun on kaiken sortin faneja pilvin pimein. Miksi ihmeessä juuri se jonka nimi on Arin videoissa ja kuvissa roikkuisi täällä?

        Arilla todellakin on miljoonia faneja ympäri maailmaa, joten yhtä hyvin täällä voi pitää vahtia joku japanilainen pitkäaikaisfani.


      • kiitosvideoista
        Tiimintoimintaa kirjoitti:

        Sehän on just toi Anire100 joka täälläkin pitää ihmisiä (ml. trolleja) ruodussa

        En usko että Anire kirjoittelee täällä vaikka olisi hyvä jos olisi modena ja poistaisi asiattomat haukkumisviestit ja trollaukset. Anire on enemmän kuin fani, jos ei ole sukua niin ainakin hyvä ystävä. Ari tuskin luovuttaisi virallisia sivujaan pelkän fanin käsiin.


      • fangirls
        tuulestatemmattua kirjoitti:

        Aika raju väite, Arilla kun on kaiken sortin faneja pilvin pimein. Miksi ihmeessä juuri se jonka nimi on Arin videoissa ja kuvissa roikkuisi täällä?

        Varmasti täällä ainakin joku AK-Teamilainen huseeraa, innokkaat fanit kun yleensä mielellään puolustaa idoliaan ihan kaikessa ja kaikkialla. Ihmettelisin todella paljon jollei täällä tehtäisi samaa. Kyseinen kuvaaja kiertää ilmeisesti kaikki mahdolliset keikat, joten aika omistautunut on ainakin fanittamiselle, mutta ehkä ei ole ainoa.


      • japsimode
        Fanforever kirjoitti:

        Arilla todellakin on miljoonia faneja ympäri maailmaa, joten yhtä hyvin täällä voi pitää vahtia joku japanilainen pitkäaikaisfani.

        Voi olla hyvinkin näin. Monet japanilaiset opiskelevat suomea, koska rakastavat muumeja, revontulia ja Ari Koivusta.


      • fanitiimi
        kiitosvideoista kirjoitti:

        En usko että Anire kirjoittelee täällä vaikka olisi hyvä jos olisi modena ja poistaisi asiattomat haukkumisviestit ja trollaukset. Anire on enemmän kuin fani, jos ei ole sukua niin ainakin hyvä ystävä. Ari tuskin luovuttaisi virallisia sivujaan pelkän fanin käsiin.

        AK-team on muutama fani, tiedän kyllä koska olen ollut fanitapaamisessa, jonka he olivat järjestäneet ja jossa he olivat paikalla. Eivät olleet ystäviä, se kyllä kävi hyvin ilmi. En viiitsi kuvailla tarkemmin miten.


      • hahahhhh
        kiitosvideoista kirjoitti:

        En usko että Anire kirjoittelee täällä vaikka olisi hyvä jos olisi modena ja poistaisi asiattomat haukkumisviestit ja trollaukset. Anire on enemmän kuin fani, jos ei ole sukua niin ainakin hyvä ystävä. Ari tuskin luovuttaisi virallisia sivujaan pelkän fanin käsiin.

        Ei tällaisella sivulla voi kukaan fani olla modena, sehän postaisi kaiken kritiikin ja tää olisi pian kuin Arin facebook-sivu jossa varmasti et näe yhtään kritiikin poikastakaan, etkä kyllä keskusteluakaan.


      • sekoitusyritykselle
        Fanforever kirjoitti:

        Arilla todellakin on miljoonia faneja ympäri maailmaa, joten yhtä hyvin täällä voi pitää vahtia joku japanilainen pitkäaikaisfani.

        No ei nyt sentään, mutta kyllä ainakin Arin Facebookissa muutama kymmen suomalaistakin kaikesta tykkäävää löytyy. Ainakin yksi näkyy prassailevan täällä tietämyksellään tulevista ohjelmista.


      • hmmmhmmmmm
        fanitiimi kirjoitti:

        AK-team on muutama fani, tiedän kyllä koska olen ollut fanitapaamisessa, jonka he olivat järjestäneet ja jossa he olivat paikalla. Eivät olleet ystäviä, se kyllä kävi hyvin ilmi. En viiitsi kuvailla tarkemmin miten.

        Siis tarkotatko että fanitiimi ei ollut keskenään ystäviä? Vai että fanit ei olleet Arin ystäviä? Aika kummallista jos muutaman fanin tiimissä on jotain skismoja.


      • mistäsalamyhkäisyys
        fanitiimi kirjoitti:

        AK-team on muutama fani, tiedän kyllä koska olen ollut fanitapaamisessa, jonka he olivat järjestäneet ja jossa he olivat paikalla. Eivät olleet ystäviä, se kyllä kävi hyvin ilmi. En viiitsi kuvailla tarkemmin miten.

        Yleensä fanitoiminta on aika avointa ajatuksella the more the merrier, mutta mulle on jäänyt tästä Arin fanitoiminnasta aika etäinen kuva. Tälläkin palstalla on jotkut kyselleet onko jotain fanitoimintaa, mikä on AK-team ja pääseekö siihen mukaan, mutta ainakaan silloin asiaan ei tullut selvennystä. Jos tapaamisissa on muutama fani niin kai niihin enemmänkin mahtuis?


      • fanisivut
        hmmmhmmmmm kirjoitti:

        Siis tarkotatko että fanitiimi ei ollut keskenään ystäviä? Vai että fanit ei olleet Arin ystäviä? Aika kummallista jos muutaman fanin tiimissä on jotain skismoja.

        Vastasin viestiin jossa sanottin että tuskin Ari luovuttaisi sivujen ylläpitoa faneille. Arin fanisivuja todella ylläpitää AK-team, jotka on lähtökohtaisesti Arin faneja ei ystäviä, vaikka voihan faneistakin ajan myötä tulla frendejä. Mutta sivut ovat olleet kuulemma alusta saakka fanien ylläpitämät.


      • eiklubia
        mistäsalamyhkäisyys kirjoitti:

        Yleensä fanitoiminta on aika avointa ajatuksella the more the merrier, mutta mulle on jäänyt tästä Arin fanitoiminnasta aika etäinen kuva. Tälläkin palstalla on jotkut kyselleet onko jotain fanitoimintaa, mikä on AK-team ja pääseekö siihen mukaan, mutta ainakaan silloin asiaan ei tullut selvennystä. Jos tapaamisissa on muutama fani niin kai niihin enemmänkin mahtuis?

        Siitä mihin itse osallistuin ilmoitettiin muistaakseni Arin fanisivuilla ja sinne saattoi ilmoittautua etukäteen kuka tahansa. Tapaaminen oli teatteriesityksen yhteydessä ja jollain tapaa aika virallinen eikä siellä voinut liittyä mihinkään klubiin, sellaista ei kait ole.


      • eitiimiläinen
        mistäsalamyhkäisyys kirjoitti:

        Yleensä fanitoiminta on aika avointa ajatuksella the more the merrier, mutta mulle on jäänyt tästä Arin fanitoiminnasta aika etäinen kuva. Tälläkin palstalla on jotkut kyselleet onko jotain fanitoimintaa, mikä on AK-team ja pääseekö siihen mukaan, mutta ainakaan silloin asiaan ei tullut selvennystä. Jos tapaamisissa on muutama fani niin kai niihin enemmänkin mahtuis?

        AK-team on vaan pari henkilöä jotka ylläpitää facebookia ja twitteriä. En muista että Arilla olisi koskaan ollut mitään street teamia, mutta Amoralilla oli tiimi johon pääsi mukaan kaikki jotka halusivat auttaa bändiä markkinoinnissa. Arin facebook sivulla on muutaman kerran mainostettu näitä Arin fanitapaamisia Palatsiteatterin näytösten yheteydessä, jolloin musikaalilipun on voinut ostaa tarjoushintaan. Arin soolouran aikaan fanit tutustui Arin omalla keskustelupalstalla ja fanit tapasivat keikkojen yhteydessä ja monet ovat edelleen ystäviä. En usko että Arin faneilla on muuta virallista fanitoimintaa koska Ari ei edes tee nyt musiikkia.


      • fanitaikalakaveri
        fanisivut kirjoitti:

        Vastasin viestiin jossa sanottin että tuskin Ari luovuttaisi sivujen ylläpitoa faneille. Arin fanisivuja todella ylläpitää AK-team, jotka on lähtökohtaisesti Arin faneja ei ystäviä, vaikka voihan faneistakin ajan myötä tulla frendejä. Mutta sivut ovat olleet kuulemma alusta saakka fanien ylläpitämät.

        Varmaan Arille se on aika sama kuka esim. tiedottaa tulevista musikaaleista ym. hänen sivuillaan. En usko että hänellä itsellään on kovin paljon mielenkiintoa näihin sivuihin.


      • arinninsta
        fanitaikalakaveri kirjoitti:

        Varmaan Arille se on aika sama kuka esim. tiedottaa tulevista musikaaleista ym. hänen sivuillaan. En usko että hänellä itsellään on kovin paljon mielenkiintoa näihin sivuihin.

        Niin varmaan, siltä se vähän vaikuttaa, vaikka onhan Arilla oma Instagram, jota hän pitää itse ja jossa hän vastailee faneille.


      • vekseleitä
        arinninsta kirjoitti:

        Niin varmaan, siltä se vähän vaikuttaa, vaikka onhan Arilla oma Instagram, jota hän pitää itse ja jossa hän vastailee faneille.

        Nykypäivänä instattomuusois varmaan esiintyvälle taiteilijalle jo vähintäänkin outoa, joten ihan hyvä että Arilla on edes yksi kanava joka ei oo AK-Teamin hyppysissä


    • HereIGoAgainn
      • Arinyksibravuuri

        Tää oli idolsin suurta juhlaa, hieno esitys ja hieno tunnelma. Erityisesti ihailin aina noita kirkumiskohtia. 2007 kun idols tuli torstai-iltaisin kaupat valitti että kaikki asiakkaat hävisi aina silloin. Tuo yleisön innostus ja rakkaus on siellä edelleen jos Ari vaan haluaa esiintyä ja tehdä uraa artistina.


      • tsemppiäarille
        Arinyksibravuuri kirjoitti:

        Tää oli idolsin suurta juhlaa, hieno esitys ja hieno tunnelma. Erityisesti ihailin aina noita kirkumiskohtia. 2007 kun idols tuli torstai-iltaisin kaupat valitti että kaikki asiakkaat hävisi aina silloin. Tuo yleisön innostus ja rakkaus on siellä edelleen jos Ari vaan haluaa esiintyä ja tehdä uraa artistina.

        Samoin muistan ihalleeni noita kirkumisia. Lisäksi Arin olemus oli viimeisen päälle laitettu ja itsetunto selvästi kohdillaan, kun katsoo hänen ilmeitään :)
        Ilman muuta hän vois jatkaa tuosta, ei epäilystäkään. Mutta ensin pitäis saada biisejä, sillä pelkillä covereilla ei kyllä pärjää.


      • valkokäärme

        Onkohan tuossa äänenlaadussa vika vai kuulostaako tuo alku epävireiseltä paikka paikoin? Vai onko tässä just sitä flunssaa...


      • ehhkäpä
        valkokäärme kirjoitti:

        Onkohan tuossa äänenlaadussa vika vai kuulostaako tuo alku epävireiseltä paikka paikoin? Vai onko tässä just sitä flunssaa...

        Kuulostaa vähän tukkoiselta, ei niinkään epävireiseltä, jos mitään musiikista ymmärrän, tais olla tuolloinkin kipeä?


      • kipeenä
        ehhkäpä kirjoitti:

        Kuulostaa vähän tukkoiselta, ei niinkään epävireiseltä, jos mitään musiikista ymmärrän, tais olla tuolloinkin kipeä?

        Tuossakin oli jo vähän flunssassa, seuraavassa jaksossa ei harjoituksissa pysynyt jaloillaan ja oli kipeänä idolsin loppuun asti. You break my heart ja muut biisit olis kuulostaneet vieläkin paremmilta jos Ari olisi ollut terve. Ja onhan noissa 10 vuotta vanhoissa videoissa äänenlaadussakin vikaa.


      • aikakultaamuistot

        Ei äänenlaadussa ole mitään vikaa. Ei 2007 ollut enää mitään VHS- tai vastaavia formaatteja, jotka "kuluisivat" ajan myötä äänen- ja kuvanlaatua heikentäen. Digitaalisena ne ammuttiin silloinkin.


    • listalle
      • 10vuotta

        Hyvä löytö, en tiennytkään että Piano Man on ollut listalla, mutta Idols - kokoelmalevy ilmestyi maaliskuussa ja oli myynyt platinaa toukokuussa.


    • finaalinkynnyksellä
      • airiamore

        kun ei nää idolssit niin hirveästi täällä tunnu kiinnostavan niin mietittäiskös nykypäivää ja esim kv-puolelta arille sopivia esiintymis- tai esiinpääsemismahdollisuuksia. onko niitä? kaveri kuitenkin selkeästi on kv-tasoa


      • rocknnroll

        Ei ihme että flunssa alkoi jo kuulua suorituksissa, mutta finaalissa Ari kait oli jo aika terve. 10-vuotispäivä on siis ensi torstaina, kun 2007 finaali oli perjantaina.
        En tiiä mikä osio tämä oli mutta kuitenkin paljon ennen finaalia. Tais olla Arin yks bravuureista ja ennen Idolsia https://www.youtube.com/watch?v=aWiMFptxId0 Olen nähnyt joskus jossain myös videon missä Ari veti tän noin 12 vuotiaan oloisena mikkihiiriäänellä :)


      • kommentoitohon
        airiamore kirjoitti:

        kun ei nää idolssit niin hirveästi täällä tunnu kiinnostavan niin mietittäiskös nykypäivää ja esim kv-puolelta arille sopivia esiintymis- tai esiinpääsemismahdollisuuksia. onko niitä? kaveri kuitenkin selkeästi on kv-tasoa

        Sitä varten on oma ketju :) http://keskustelu.suomi24.fi/t/14662071/mitas-nyt-sitten-ari-koivunen


      • huntinghighandlow
        rocknnroll kirjoitti:

        Ei ihme että flunssa alkoi jo kuulua suorituksissa, mutta finaalissa Ari kait oli jo aika terve. 10-vuotispäivä on siis ensi torstaina, kun 2007 finaali oli perjantaina.
        En tiiä mikä osio tämä oli mutta kuitenkin paljon ennen finaalia. Tais olla Arin yks bravuureista ja ennen Idolsia https://www.youtube.com/watch?v=aWiMFptxId0 Olen nähnyt joskus jossain myös videon missä Ari veti tän noin 12 vuotiaan oloisena mikkihiiriäänellä :)

        Tämä oli se jakso kun Ari oli sairaimmillaan eikä edellisenä päivänä pystynyt harjoittelemaan kun ei pysynyt pystyssä. Samassa lähetyksessä piti esittää vielä toinenkin biisi Hunting High and Low.


      • rocknnroll
        huntinghighandlow kirjoitti:

        Tämä oli se jakso kun Ari oli sairaimmillaan eikä edellisenä päivänä pystynyt harjoittelemaan kun ei pysynyt pystyssä. Samassa lähetyksessä piti esittää vielä toinenkin biisi Hunting High and Low.

        Tarkoitatko tuota Rocknrollia?


      • rocknnnroll
        huntinghighandlow kirjoitti:

        Tämä oli se jakso kun Ari oli sairaimmillaan eikä edellisenä päivänä pystynyt harjoittelemaan kun ei pysynyt pystyssä. Samassa lähetyksessä piti esittää vielä toinenkin biisi Hunting High and Low.

        Hunting High and Low ei ole ollut koskaan mun suosikki, mutta ei ihme jos Ari on ollut silloin sellaisessa kondiksessa. Olen nähnyt kyseisen esityksen vain Youtubessa.


      • trollimodelle
        airiamore kirjoitti:

        kun ei nää idolssit niin hirveästi täällä tunnu kiinnostavan niin mietittäiskös nykypäivää ja esim kv-puolelta arille sopivia esiintymis- tai esiinpääsemismahdollisuuksia. onko niitä? kaveri kuitenkin selkeästi on kv-tasoa

        Kuka estää miettimästä nykypäivää? Tämä ketju kuitenkin on aloitettu Idols-muistoille, joten mikä on ongelma?


      • airiamore
        trollimodelle kirjoitti:

        Kuka estää miettimästä nykypäivää? Tämä ketju kuitenkin on aloitettu Idols-muistoille, joten mikä on ongelma?

        miks sä oot noin vihanen?


    • trollimodelle

      ja taas joku poistelee täysin asiallisia viestejä eli linkin idolsin Rock and Roll biisiin ja linkin jo olemassa olevaan viestiketjuun Mitäs nyt sitten, Ari koivunen.
      Palauta asialliset viestit ja poista trollien haukkumisviestit.

      • minäkinnäin

        Huomasin myös saman. Joku siis vastasi "finaalinkynnyksellä " nimimerkille ja ihmetteli miten Ari pystyi kilpailemaan 2 kuukautta sairaana mutta onneksi Ari kuitenkin oli viimein finaalissa terve.

        Yhtenä Arin bravuurivedoista hän mainitsi Rockn´Rollin https://www.youtube.com/watch?v=aWiMFptxId0 ja hän muisteli että Ari olisi vetänyt sen myös karaoke-kisoissa jo ennen Idolsissa. Minäkin muistan että Ari olisi voittanut pronssia 2005 Karaoken MM-kisoissa juuri Rockn´Rollilla.

        Tuohon viestiin "huntinghighandlow" on vastannut yllä:
        "Tämä oli se jakso kun Ari oli sairaimmillaan eikä edellisenä päivänä pystynyt harjoittelemaan kun ei pysynyt pystyssä. Samassa lähetyksessä piti esittää vielä toinenkin biisi Hunting High and Low."

        Laitan muuten viestin s24:n ylläpidolle näistä aiheettomista poistoista ja keskusteljoiden kiusaamisista. Tästä lähtee kuvakaappaus mukaan. Moderaattori ei selvästikään tykkää jostain syystä että Arin Idols-voittoa 10 vuotta sitten muistellaan, vaikka koko palsta on aikoinaan perustettu juuri Idols- voiton kunniaksi.


      • huomasinmyös

        Huomasin myös saman. Joku siis vastasi "finaalinkynnyksellä " nimimerkille ja ihmetteli miten Ari pystyi kilpailemaan 2 kuukautta sairaana mutta että onneksi Ari kuitenkin oli viimein finaalissa terve.
        Yhtenä Arin bravuurivedoista hän mainitsi Rockn´Rollin https://www.youtube.com/watch?v=aWiMFptxId0 ja hän muisteli myös että Ari olisi vetänyt sen myös karaoke-kisoissa jo ennen Idolsissa. Minäkin muistan että Ari olisi voittanut hopeaa 2004 Karaoken MM-kisoissa Rockn´Rollilla.

        Tuohon viestiin "huntinghighandlow" on vastannut yllä:
        "Tämä oli se jakso kun Ari oli sairaimmillaan eikä edellisenä päivänä pystynyt harjoittelemaan kun ei pysynyt pystyssä. Samassa lähetyksessä piti esittää vielä toinenkin biisi Hunting High and Low."

        Laitan muuten viestin s24:n ylläpidolle näistä aiheettomista poistoista ja keskustelijoiden kiusaamisista. Tästä lähtee kuvakaappaus mukaan. Moderaattori ei selvästikään tykkää jostain syystä että Arin Idols-voittoa 10 vuotta sitten muistellaan, vaikka koko palsta on aikoinaan perustettu juuri Idols- voiton kunniaksi.


      • eiihanhopeaa

        Ari voitti MM pronssia 2005 karaoken MM-kisoissa :)


      • modeontrolli

        Niin näkyy, poisti myös viestin joissa vastattiin sun viestiisi, kaksi kertaa :) Tuosta kannattaa ilmoittaa ylläpidolle sillä eihän tässä ole enää mitään järkeä.


      • alkaaärrällä
        eiihanhopeaa kirjoitti:

        Ari voitti MM pronssia 2005 karaoken MM-kisoissa :)

        Juu, niin taisi voittaa, samalla biisillä jonka esitti myös Idolsissa, arvatkaapa mistä biisistä on kyse :) ?


      • roketirol
        alkaaärrällä kirjoitti:

        Juu, niin taisi voittaa, samalla biisillä jonka esitti myös Idolsissa, arvatkaapa mistä biisistä on kyse :) ?

        Lauloiko Ari Karaoken MM kisoissa Rock´n Rollin? Oli miten oli mutta tarkoitat varmasti sitä. Rock on kyllä Arille ihan luontaista, tästä sen huomaa, näyttää myös nauttivan esityksestä https://www.youtube.com/watch?v=aWiMFptxId0


    • einepelit

      Muistin että Ari harrasti jo tuolloin biljardia ja pokeria, ja siihen löytyi myös todistus http://www.iltalehti.fi/idols/200704035944105_id.shtml - Kun Arilta kysyttiin kuinka voitontahtoinen hän on, niin vastaus oli "Erittäin, kun puhutaan urheilusta, pokerista tai biljardista. Tässä kisassa voitto on tapahtunut kaikkien osalta jo niin paljon aiemmin kuin finaalissa. Nyt haen vain hyvää suoritusta."
      Kilpailuhenkeä siis on ollut mutta se kohdistui jo 10 v sitten enemmän peleihin kuin musaan. Tosin Ari myös ilmoitti monta kertaa että musiikki on sen elämä, joten pelit ja musa paini vähän eri sarjassa. Näin on varmasti myös nykyään, en siis usko että Ari lopettaisi laulamista ikinä.

    • muutamavuoskulunut

      Kait tänne uskaltaa vielä kommentoida? :) Huomennahan on 10 vuotta Koivusen voitosta. Finaalin aattona kymmenen vuotta sitten oli pidetty ennakkoäänestys, jonka Ari oli voittanut 61% vastaan 39% http://www.is.fi/idols/art-2000000341097.html

      Myös finaalibiisit oli jo julkaistu, joista yksi oli Arctican "Full Moon", toinen Soundgardenin vaikea "Black Hole Sun" ja kolmantena ilmeisesti voiton ratkaissut "Still Loving You", Scorpions coveri.

      Tässä omana muistelonani Black Hole Sun, suht ok veto, mutta tosiaan pelottavan vaikea kappale Arin äänelle https://www.youtube.com/watch?v=TVfiBkPjY4Y

      • finaalissa

        Black Hole Sunin alkuperäisestä versiosta en ole koskaan pitänyt mutta Ari teki siitäkin biisistä kuunneltavan. Finaali oli pitkänä perjantaina 6.4. mtv:llä ja seuraavana aamuna jopa ylen tv uutisissa kerrottiin, että Ari oli voittanut idolsin. Muina vuosina en ole nähnyt vastaavaa, mutta Ari ja Anna olivat suuria tähtiä, joista iltapäivälehdet kirjoittivat päivittäin aukeaman kokoisia juttuja.


      • BHS
        finaalissa kirjoitti:

        Black Hole Sunin alkuperäisestä versiosta en ole koskaan pitänyt mutta Ari teki siitäkin biisistä kuunneltavan. Finaali oli pitkänä perjantaina 6.4. mtv:llä ja seuraavana aamuna jopa ylen tv uutisissa kerrottiin, että Ari oli voittanut idolsin. Muina vuosina en ole nähnyt vastaavaa, mutta Ari ja Anna olivat suuria tähtiä, joista iltapäivälehdet kirjoittivat päivittäin aukeaman kokoisia juttuja.

        Black Hole Sun on mun mielestä epäkappale ja siitä ei taida saada hyvää mitenkään. En tykännyt Arinkaan esittämänä, mutta nostan hänelle hattua siitä että pystyi vetää sen kuitenkin nuotilleen ja kuultavasti, etenkin kun taustatkaan ei oikein toimineet.


      • Onnittelut
        finaalissa kirjoitti:

        Black Hole Sunin alkuperäisestä versiosta en ole koskaan pitänyt mutta Ari teki siitäkin biisistä kuunneltavan. Finaali oli pitkänä perjantaina 6.4. mtv:llä ja seuraavana aamuna jopa ylen tv uutisissa kerrottiin, että Ari oli voittanut idolsin. Muina vuosina en ole nähnyt vastaavaa, mutta Ari ja Anna olivat suuria tähtiä, joista iltapäivälehdet kirjoittivat päivittäin aukeaman kokoisia juttuja.

        Kuulun varmasti niihin harvoihin täällä, jotka ei seuranneet Idolsia 2007. Mutta koska siitä tosiaan on niin paljon materiaalia tallella, videoita ja lehtijuttuja ja loputonta keskustelua ja aivan omanlaistaan fanitusta somessa, tuntuu melkein kuin olisin ollut mukana alusta saakka. Tsemppiä Arille edelleen ja toivon että hän olisi ennemmin tai myöhemmin taas mukana bänditoiminnassa!


    • StillLovingYou

      Onnea Ari ja menestystä edelleen! 10 vuotta voitosta ja still going on musiikkibisneksessä. Toivottavasti kaikki nämä muutokset olisivat sulle myös uusi alku ja tie eteenpäin! https://www.youtube.com/watch?v=vl90loktylE

      • jeeeeariariariariuuuuuu

        Kyllä Ari on sitten vaan niin etevä, lahjakas, parempi kuin kukaan muu koskaan on musiikkibisneksessä ollut, komea, upea, mahtava, yksinkertaisesti ylivertainen! Koskaan ei voi tulla häntä parempaa millään elämänalueella, muistakaahan se.


      • 10vkiertue
        jeeeeariariariariuuuuuu kirjoitti:

        Kyllä Ari on sitten vaan niin etevä, lahjakas, parempi kuin kukaan muu koskaan on musiikkibisneksessä ollut, komea, upea, mahtava, yksinkertaisesti ylivertainen! Koskaan ei voi tulla häntä parempaa millään elämänalueella, muistakaahan se.

        Tämä on kyllä osuvasti sanottu tosifanilta. 6.4.2007 oli hieno päivä. Onnittelut Arille 10 vuotisesta urasta! Arin pitäisi pitää 10v juhlakeikka jossa esittäisi vain omien 6 levyn biisejä.


      • turhakiistää
        10vkiertue kirjoitti:

        Tämä on kyllä osuvasti sanottu tosifanilta. 6.4.2007 oli hieno päivä. Onnittelut Arille 10 vuotisesta urasta! Arin pitäisi pitää 10v juhlakeikka jossa esittäisi vain omien 6 levyn biisejä.

        Kyllä näitä sanoja kuulee paljon mieluummin kuin työttömien tyhjäntoimittajien räksytystä! Kannattaisi hankkia töitä ettei olisi aikaa kaiket päivät haukkua muita. Arin harvinainen lahjakkuus on kiistaton tosiasia ja sen vuoksi hän onkin päässyt urallaan pitkälle monipuolisiin projekteihin, koska hän on vapaa valitsemaan.


    • onneamyösjatkoon

      ONNEA ARI, hieno taival takana, 6 albumia ja kaikki todella hyviä!

    • OnneaAri
      • noted

        Jossain väitettiin, olisikohan ollut jonkun Arin Youtube - videon kommenteissa, että Dickinson olisi tarkoittanut jotain muuta, mutta miksei tuo olisi voinut yhtä biisiä Arille omistaakin. Arin voitto noteerattiin kansainvälisesti ja videoilla oli sen ajan mittapuun mukaan järjettömästi katsojia. Sittemmin MTV poisti kaikki videot ja niitä on ladattu myöhemmin pikkuhiljaa YT:een takaisin.


    • kiitosmyösmenneestä

      Onnittelut Ari! Olet myös kehittynyt valtavasti näiden kymmenen vuoden aikana. Toivon että pääsisit taas kunnolla keikkailemaan ja toivon myös että musiikki toisi sinulle menestystä ja iloa!

      • mitenonmahdollista

        Ari oli jo idolsin aikaan poikkeuksellisen taitava ja upeaääninen laulaja ja silti hän vuosi vuodelta kuulostaa aina vaan vieläkin paremmalta. 10 vuoden aktiivisen kuuntelun jälkeenkin edelleen live-esiintymisissä ihmettelee miten jollain(siis Arilla) voi olla niin puhdas, laaja-alainen ja kantava ääni. Tuolla äänellä ja tulkinnalla pitäisi tehdä levyjä ja musikaalien lisäksi myös omia konsertteja.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe