Aiotko seksituristiksi ätm ?

mwaltari

Kuinka on , aiotko tulevaisuudessa liittyä meidän vanhempien atm:en kerhoon jotka käyvät nautiskelemassa ulkomailla naisista vai joko olet menettänyt poikuutesi ulkomailla?
Suosittelen kyllä hoitamaan poikuuden pois mahdollisimman nuorena rahan voimalla jos muuten saaminen tuntuu ylivoimaiselta, niin minäkin tein.

Monet ahdasmieliset naiset tuomitsevat meidän toimet mutta itseppähän ovat siihen syypäitä kun hyljeksivät ujoja sekä epävarmoja miehiä joilla ei ole hyviä puheenlahjoja ja naisen naurattamistaitoja jolla määrätään kuka kelpaa sänkykamariin ja seurustelukumppaniksi.
Sinä nainen joka tämän luet, tuomitsetko seksituristi miehet ?

Seksiturismia voi ja täytyy myös ätmin harrastaa vastuuntuntoisesti ja palveluntarjoajaa kunnioittaen. Mennään puhtaana ja selvinpäin vain täysi-ikäisen naisen hoivaan joka harjoittaa ammattiaan vapaaehtoisesti ja hyvästä palvelusta voidaan maksaa tippiä. Näin kummallekkin osapuolelle jää hyvä mieli asiakastapaamisesta.

38

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

      Maksakaa joku mun matkani ja juomiseni ja syömiseni niin tulen reissuun mukaan nussimaan.

      • olipas.hölmö.toive

        Miksi joku sen tekisi? Mitä se maksaja tuosta mukamas hyötyisi?


      • kaisanoasaa
        olipas.hölmö.toive kirjoitti:

        Miksi joku sen tekisi? Mitä se maksaja tuosta mukamas hyötyisi?

        Maksaja ei tietysti hyötyisi mitään mutta minä hyötyisin kun pääsisin kerrankin panemaan ja vieläpä ihan ulkomailla.


    • poljen

      Itse ainakin menen banaanivaltioreissuilla aina hirveissä pieruissa polkemaan mitä tahansa liikkuvaa.

      Kotimaassa joutuu hillitsemään itseään, mutta kehitysmaissa mies voi päästää himonsa irti ja antaa sisällänsä asuvan eläimen nauttia kaikista hävyttömistä sikamaisuuksista.

      • Niin_se_on

        Valkoisen miehen taakka painaa palleissa ja sitä pitää keventää.


      • poljen
        Niin_se_on kirjoitti:

        Valkoisen miehen taakka painaa palleissa ja sitä pitää keventää.

        Tuo on totta. Mies tarvitsee vuoden aikana pari "golffausreissua", joiden sisällöstä ei kahvihuoneessa sen enempää puhuta.


      • Buhahaha

        Banaanivaltioreissulla suomiätmiluuseri ei pääse edes ilotyttökadulle asti ennen kuin yönmusta mies viidakkoveitsen kanssa tulee vaatimaan lompakkoa, ja siihen meni ne tyttörahat.


      • älykkö_reissussa
        Buhahaha kirjoitti:

        Banaanivaltioreissulla suomiätmiluuseri ei pääse edes ilotyttökadulle asti ennen kuin yönmusta mies viidakkoveitsen kanssa tulee vaatimaan lompakkoa, ja siihen meni ne tyttörahat.

        Kannattaa jättää se lompakko hotellihuoneen kassakaappiin.

        Ja ehkä ton viidakkoveitsenkin varalle vois keksiä jotain.

        Mutta enpä paljasta tässä mitä, sillä on ihan oikein, että älykkäät pärjäävät tässäkin asiassa tyhmiä paremmin.


    • nythuoraamaan

      Joko se kiltin ja kunnollisen piilopervon esitys tuli tiensä päähän?

    • mies34--

      En aio seksituristiksi. Suosin vain suomalaisia naisia. Ulkomaille matkustaminen maksaa paljon ja täältä kotimaasta saa kyllä parilla sadalla nättiä naista seksiin. Muuten kyllä aion kesällä matkailla ainakin virossa ja kanarialla.

    • kurppanainen88

      Minun puolestani saat elää miten lystäät ja panna ketä lystäät, mutta turha sitten odottaa niiltä normaaleilta naisilta että noiden reissujen jälkeen hyväksyisivät teitä sänkypartnereiksi tai ainakaan seurustelukumppaneiksi. Vähän sama kuin miehet sanovat, että "jännämiespanojen jälkeen naisten on turha odottaa että me kiltit miehet ruvettaisiin niille aisureiksi".

      Tähän varmaan sanot että "eivät ne tavalliset naiset meitä olisi hyväksyneet ilman noita reissujakaan". Saattaa koskea isoa osaa naisista, mutta luulenpa että noiden panoreissujesi myötä menetit mahkut siihen yhteen juuri sinua varten olleeseen naiseenkin.

      • Huorapukki2017

        Kuka nyt niin hölmö on, että kertoo julkisesti noista reissuistaan. Minä ainakin pidän huorissakäynneistäni visusti suuni kiinni ja olen olevinani niin kilttiä poikaa ja samaa mieltä kun naiset haukkuvat meitä huorapukkeja.


      • Kiltti-ja-kunnollinen

        Eihän naisetkaan myönnä että panevat jännämiehiä. Pitävät kulissia yllä kavereiden silmissä vaikka kotona nainen saa turpaan joka ilta. Miksi ätmit sitten kertoisi huoraus reissuistaan kenellekkään.


      • Suhde-CV
        Huorapukki2017 kirjoitti:

        Kuka nyt niin hölmö on, että kertoo julkisesti noista reissuistaan. Minä ainakin pidän huorissakäynneistäni visusti suuni kiinni ja olen olevinani niin kilttiä poikaa ja samaa mieltä kun naiset haukkuvat meitä huorapukkeja.

        Näin. Ja jos asia joskus puheeksi tulee, niin ensimmäinen seksikokemus (maksettu sekin) muuttuu tarpeen tullen opiskeluajan lyhytsuhteeksi, joka kesti vain hetken. Toinen kerta on se vuosituhannen vaihteen IT-alan työpaikan villeissä pikkujouluissa sattunut "vanhanaikainen", joita ei enää kaipaa. Ja niin edelleen. Faktahan on se, että aikuinen ATM ei tule kohtaamaan sellaista naista, jolla itsellään ei olisi historiaansa. Harvempi nainen miehen historian perään kyselee mutta jos joku kyselee, niin maksetuista kerroista saa jalostettusa ihan hyvän suhde-CV:n. Ennen pitkää siihen alkaa uskoa itsekin.


      • 78560
        Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

        Eihän naisetkaan myönnä että panevat jännämiehiä. Pitävät kulissia yllä kavereiden silmissä vaikka kotona nainen saa turpaan joka ilta. Miksi ätmit sitten kertoisi huoraus reissuistaan kenellekkään.

        Eli tasoissa ollaan, miehet ei kerro huorausreissuistaan eikä nainenkaan siten kerro panosuhteistaan. Tää toimii hyvin näin.


      • lohtuatarvitaan

        Kurppanainen ei ymmärrä mitä on jos mies ei saa naista koska kaikkien naisten on niin helppo saada seksiä.
        On ihmisen perusoikeus saada läheisyyttä ja kosketusta vastakkaiselta sukupuolelta ja on yhteiskunnallisesti hyvä että kosketusta voi ostaa itselleen sillä se vähentää miesten väkivaltaisuutta ja masentuneisuutta ja on myös monen kohdalla asia jonka puute ajaa alkoholismiin.
        Tiedättehän naiset sen tutkitun asian että parisuhteessa elävät säilyvät terveempänä pitempään joten myös asialla on kansanterveydelle positiivisia vaikutuksia kun on mahdollisuus edes tilapäisesti yksinäisten miesten saada hellyyttä ja lämpöä osakseen.

        Jos naiset joutuisivat kokemaan samat paineet yksinäisyydestä ja seksin puutteesta niin tietäisivät miltä ätmistä tuntuu kun ei kelpaa kenellekkään vaikka olisi miten kultainen ja uskollinen omalle kullalle, jota ei koskaan saa, koska ei pääse ikinä hyvyyttään näyttämään.


      • kunnian_mies

        Mikäs "kilttiä ja kunnollista" kurppamiestä estää menemästä kiimakullinsa viemänä käytettyjen, tuiki tuntemattomien panopuiden ja tautipesien päälle ähkimään? Ei ainakaan kiltteys eikä kunnollisuus...


    • seksituristi

      Joo aion lähteä pian Gambiaan, siellä on kuulemma ihania nuoria miehiä tarjolla naiselle.

      • super-atm_

        Minä olen varannyt jo matkan ensi kuulle.


    • EdesUnissa

      "Mennään puhtaana ja selvinpäin vain täysi-ikäisen naisen hoivaan joka harjoittaa ammattiaan vapaaehtoisesti..."
      Kaunista, mutta ammattia ei monestikaan harjoiteta vapaaehtoisesti. Se on liiketoimintaa jossa naiset ovat raaka-ainetta. Suomea en tunne, täällä tilanne voi olla parempi.

    • Kymmeniätyttöjä

      Kolme kertaa vuodessa käyn Thaimaassa naimassa.

      • jep_jepp

        Olet sitten vähään tyytyväinen kolme kertaa vuodessa.


    • ehkä-joo

      Ehkä tuo pitäisi käydä kokeilemassa. En ole koskaan saanut henkistä tai fyysistä yhteyttä suomalaisiin naisiin.
      Olisiko jotain nettisivustoa josta voi lukea kokemuksia ja neuvoja?

      • olentutustunut

        Sihteeriopisto.fi sivustolta voit käydä lukemassa keskusteluja aiheesta.
        Mikään ei ole parempaa vähempiosaisten auttamista taloudellisesti kuin sponsoroida naisia pientä vastapalvelusta vastaan. Molemmat hyötyvät.


      • mwaltari

        Jep, tuolla kannattaa käydä koeajo raportteja lukemassa.
        Kuinkas moni lukija on menettänyt poikuutensa Tallinnassa tai Thaimaassa tai vastaavassa ätmien paratiisissa ?
        Rohkeasti vaan kertomaan kun voi kertoa anonyymisti !

        Sinkku naiset voi kertoa kokemuksistaan missä ja miten ovat törmänneet prostituutioon ilmiönä ja mitä ajatuksia se sinussa herätti ?
        Kaikki ajatukset ja kokemusten jaot otetaan kiitosten kera luettaviksi.


      • mwaltari kirjoitti:

        Jep, tuolla kannattaa käydä koeajo raportteja lukemassa.
        Kuinkas moni lukija on menettänyt poikuutensa Tallinnassa tai Thaimaassa tai vastaavassa ätmien paratiisissa ?
        Rohkeasti vaan kertomaan kun voi kertoa anonyymisti !

        Sinkku naiset voi kertoa kokemuksistaan missä ja miten ovat törmänneet prostituutioon ilmiönä ja mitä ajatuksia se sinussa herätti ?
        Kaikki ajatukset ja kokemusten jaot otetaan kiitosten kera luettaviksi.

        "Sinkku naiset voi kertoa kokemuksistaan missä ja miten ovat törmänneet prostituutioon ilmiönä ja mitä ajatuksia se sinussa herätti ?"

        Ensimmäinen seksipartnerini vuonna nakki ja keppi oli miesprostituoitu. Alkoi nimittäin vaatia multa noin puolen vuoden tuntemisen jälkeen yhtäkkiä rahaa!

        Lisäksi olen kerran ottanut eroottisen hieronnan erään seksiseuranhakusivuston kautta. 50 euroa maksoi, ja tyyppi hieroi selän, niskojen, vatsan ja muun kropan lisäksi "majavankin" sisuksineen. Oli muuten ainoita kertoja, kun sain seksuaalista tyydytystä.


      • mwaltari
        läskipersekurppa88 kirjoitti:

        "Sinkku naiset voi kertoa kokemuksistaan missä ja miten ovat törmänneet prostituutioon ilmiönä ja mitä ajatuksia se sinussa herätti ?"

        Ensimmäinen seksipartnerini vuonna nakki ja keppi oli miesprostituoitu. Alkoi nimittäin vaatia multa noin puolen vuoden tuntemisen jälkeen yhtäkkiä rahaa!

        Lisäksi olen kerran ottanut eroottisen hieronnan erään seksiseuranhakusivuston kautta. 50 euroa maksoi, ja tyyppi hieroi selän, niskojen, vatsan ja muun kropan lisäksi "majavankin" sisuksineen. Oli muuten ainoita kertoja, kun sain seksuaalista tyydytystä.

        Suomessako otit tuon eroottisenhieronnan vai ulkomailla ?
        Kiitos muuten kun vastasit kysymykseeni avoimesti.
        Minkä ikäinen olit kun ostit palvelun viidellä kympillä ?
        Tässä nähdään kuinka me ätmit ollaan suvaitsevaisia, ei ryhdytä yhtään moralisoimaan sinua.


      • mwaltari kirjoitti:

        Suomessako otit tuon eroottisenhieronnan vai ulkomailla ?
        Kiitos muuten kun vastasit kysymykseeni avoimesti.
        Minkä ikäinen olit kun ostit palvelun viidellä kympillä ?
        Tässä nähdään kuinka me ätmit ollaan suvaitsevaisia, ei ryhdytä yhtään moralisoimaan sinua.

        Ihan Suomessa otin, ja hierojana suomalainen mies, muutaman vuoden minua nuorempi. Olin tuolloin 27.


      • mwaltari

        Kiinnostaa kuulla muittenkin naisten rehellisiä avautumisia aiheesta ?
        Suurkiitos nimimerkki "läskipersekurppa88" asiallisesta vastauksesta kysymyksiini.


      • minäkans
        läskipersekurppa88 kirjoitti:

        Ihan Suomessa otin, ja hierojana suomalainen mies, muutaman vuoden minua nuorempi. Olin tuolloin 27.

        mmm. mielenkiintoista, kerro tarkemmin ???


    • poikuustallellayhä

      Kesäkuun alussa lähden Tallinnaan ja kiinnostaisi menettää viimeinkin poikuus koska ikää on jo kohta 24v.
      Olen ujo ja hiljainen enkä saa siitä syystä naista.
      Kertoisitteko asiantuntijat kuinka minun kannattaisi toimia paikanpäällä että taakka putoaisi hartioiltani sillä en ole edes matkustellut Tallinnaan kuin pari kertaa ennen.
      Onko vaaroja kun ostan naista?
      Kadultako vai ilotalon näyteikkunasta nainen ostetaan?

    • mwaltari

      Aloittaja tässä kiittää asiallisesta kysymyksestä sinua hyvä lukijani. Toivottavasti opastukseni ennättää sinulle ennen kuin ehdit käydä reissullasi.

      On kaksi tapaa löytää Tallinnasta nainen poistamaan poikuutesi, kalliimpi tapa on että hyppäät lähimmän taksin penkille ja käsket ajaa sellaiseen osoitteeseen jossa homma hoituu, Tallinnan taksit ovat tässä asiassa todellisia asiantuntijoita.
      Se toinen tapa on että etsit netistä palveluntarjoajien sivuston ja sieltä teet itsellesi sopivista naisista listan puhelinnumeroineen ja soitat ja kysyt osoitteen hintatietojen kera (usein netti-ilmoituksessa on hintatiedot)
      Varmuuskumia ei tarvitse varata mukaan sillä se sisältyy palvelun hintaan ja en ole kohdannut minkäänlaisia vaaroja omilla lukemattomilla reissuillani, suurin vaara on Virossa liikenne.
      Katutyttöihin en ole törmännyt Virossa mutta ei ole pois suljettu etteikö joku lämpimän sään vallitessa päivystäisi lisäansiossa myös ulkosalla.

      Toivotan sinulle oikein hyvää matkaa ja tulehhan miehenä sieltä takaisin vapaana taakasta harteillasi.

    • viimeinkinsain

      jes, nyt lähti poikuus,jiihaa. tallinnassa kävin.70 euroo makso.
      kiitos vinkeistä

    • mwaltari

      Tuntuuko sinusta ettet uskalla käydä koettamassa rahan voimalla miltä tuntuu rakastelu ?
      Haluaisitko edetä pojasta mieheksi pienimmin askelin?
      Minulla on ratkaisu ujouteesi !

      Käykääpä ätmit Hedone hieronta-asemalla Tallinnan sauna kadulla vanhassakaupungissa, siellä ei tarjota seksiä joten ei tarvitse ujostella eikä pelätä sitä mutta ennen sitä ensimmäistä kertaa voit ottaa todella ammattitaitoisen hieronnan lukuisista erivaihtoehdoista.

      Itse olen todella paljon tykännyt käydä tuossa paikassa hakemassa vaihtelua Viron matkailuuni.
      Onko lukijoillani kokemusta asiasta ?

      • Buhahaha

        Millä tavalla tuo maksusta hierottavana oleminen on mikään askel lähemmäksi mieheksi etenemistä? Jos kerran haluaa eroon poikuudestaan rahan voimalla, tuo on ihan turha vaihe. Jos taas haluaa päästä poikuudestaan maksamatta, niin maksullinen hieronta ei ole minkäänlainen askel.

        Kyllä hierottavana olen ollut minäkin monesti, niin virossa kun kotimaassakin, ja kertaakaan se hieroja ei ole ollut sellainen nainen mikä olisi millään tavalla tuntunut seksuaaliselta, eikä aina ole ollut edes nainen. Varsinainen asia eli hieronta on sitten hoitunut joko hyvin tai vähemmän hyvin.


    • mwaltari

      Aloittaja selventää miksi ehdotin tälläistä polkua tietylle ätmi ryhmälle.
      Ensinnäkin monia ujostuttaa alastomuus naisen kanssa joten tällä tavalla voit harjaantua alastomuuteen.
      Toiseksi kun nainen tuottaa sinulle nautintoa voi aloite kykysi saada uuden vaihteen naisten suuntaan, sillä tiedän että moni ätmi luovuttaa unelman tavoittelun liian kauan päätään hakattua naisia ympäröimään ätmin kestävään lasiseinään.

    • SoliterniuM1977___

      En aio alentua maksullisiin. Mun kaipuuni ei ole tyhjä seksi, vaan parisuhde. Jos en saa niin elän yksin ja ilman seksiä. Yksinkertaista.

      • äläkiusaaitseäsi

        Sinä kun kuule pääset makuun niin et voi sen jälkeen vastustaa houkutuksia.
        On aivan turha kiusata itseään puutteessa elämisellä kun kerran voi ostaa itselleen helpotusta puutteeseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe