Suhde tai etäsuhde haussa

S24 kautta olen hakenut aikuista suhdetta.
Mutta kovin huonosti on tullut vastauksia.
Mitä, ja millaista ystävää naiset etsii ?

Profiilissani etsin tervejärkistä normaalia naista aikuiseen suhteeseen,
tai etäsuhteeseen. Olen 57v mies.

11

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyytyväinenPoikamies

      Noin yleensä naiset etsii kuuta taivaalta. Sitten ne on hämmästyneitä kun sellaista ei olekkaan.
      Ja alkaa olla noi yli 50v. naiset jo hieman ylikunnossa, henkisesti ja fyysisesti.
      Katso nuorempaa.

    • kaikkea_kokeiltu

      Viiskymppisenä naisena etsin miestä, jolla ei ole alko-ongelmaa, exäongelmaa, lapset aikuisia (ei käy isän lompakolla), ymmärtäväistä, ei omaa napaa katsovaa, hoitaa työnsä (jos sellainen on), hoitaa itseään ja terveyttään, laaja maailmankatsomus, ei mollaa toisia ihmisiä, jos tulot ovat pienet tai on velkaa (kertoo siitä rehellisesti) ja ennen kaikkea aikaa yhdessäoloon ja asuu alle 50 km päässä, jotta voidaan tavata :)

      Sitten mä heräsin ja tajusin, ettei sellaista miestä olekaan :(

      • Voisialkaaetsimään

        Noin viisikymppisenä lapset ei ole aivan aikuisia, joten riman alle jään. Nainenkin voisi olla tuollainen. Tosin minulle on sama naisen lasten lompakolla käynnistä. Kunhan toisella on joskus yhteiselle matkalla mahdollisuuksia lähteä silloin tällöin.


      • kaikkea_kokeiltu

        Hei Voisialkaaetsimään!

        Olen yrittänyt seurustella 50 miesten kanssa, joilla lapset (varsinkin tyttölapset) osaavat kiitettävästi vedättää isiään. Isän jatkuva saatavanaolo (vaikka lapset olisivat äidillä, siis teinit) milloin minkäkin syyn vuoksi, ei oikein ole kivaa, esim. kun ollaan yhteistä iltaa viettämässä tai viikonoppua ja mies lähtee kotiin tyttärien paniikkisoiton vuoksi.

        Olen itse pienituloinen nainen ja elämässä kokenut sekä ylä- että alamäkiä ja siksi toivon rehellisyyttä määrätyissä asioissa. Aina ei elämä mene kuin Strömsössä.

        Minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Olen kerran ollut treffeillä 55-vuotiaan miehen kanssa, jolla oli 10 v lapsi. Minun ajatuksiini liian pieni lapsi. Mies oli mennyt suhteeseen nuoren naisen kanssa, jolla biologinen kello tikitti ja tekivät lapsen. Sitten tulikin ero. En itse usko olevani luonteva enään näin pienen lapsen kanssa, vaikka lapsista kovin tykkäänkin.


      • kaikkea_kokeiltu kirjoitti:

        Hei Voisialkaaetsimään!

        Olen yrittänyt seurustella 50 miesten kanssa, joilla lapset (varsinkin tyttölapset) osaavat kiitettävästi vedättää isiään. Isän jatkuva saatavanaolo (vaikka lapset olisivat äidillä, siis teinit) milloin minkäkin syyn vuoksi, ei oikein ole kivaa, esim. kun ollaan yhteistä iltaa viettämässä tai viikonoppua ja mies lähtee kotiin tyttärien paniikkisoiton vuoksi.

        Olen itse pienituloinen nainen ja elämässä kokenut sekä ylä- että alamäkiä ja siksi toivon rehellisyyttä määrätyissä asioissa. Aina ei elämä mene kuin Strömsössä.

        Minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Olen kerran ollut treffeillä 55-vuotiaan miehen kanssa, jolla oli 10 v lapsi. Minun ajatuksiini liian pieni lapsi. Mies oli mennyt suhteeseen nuoren naisen kanssa, jolla biologinen kello tikitti ja tekivät lapsen. Sitten tulikin ero. En itse usko olevani luonteva enään näin pienen lapsen kanssa, vaikka lapsista kovin tykkäänkin.

        niin, että se muu suku tärkeämpi kuin se mies ?


      • kaikkea_kokeiltu

        Valitettavasti parisuhteessa myös muu suku tulee ihmisen mukana. Oletko koskaan yrittänyt parisuhdetta? Tai edes tapaillut ketään? Varsinkin lapset ovat vahvasti ihmisen elämässä.


      • Varmaan olisi hyväksi myös elää omaa elämää, eikä keskittyä vain muiden elämään ?


    • Mimosankukkanen

      No minä olen 54 vuotias nainen. Henkisesti ja fyysisesti vielä oikein hyvässä kunnossa. Haaveilen myös ihan tavallisesta miehestä jolla on avoin ja myönteinen elämänasenne. Juuri nyt en ole millään palstalla, koska minusta tuntuu, että siellä on vain pelkkää seksiseuraa etsiviä lapsellisia miehiä ja todella nuoria miehiä jotka sopisivat ennemminkin pojikseni. Olen pettynyt tyhmyyttäni rakkaudessa ja on vaikea saada luottamus takaisin. Pohdinkin että vieläkö uskallan otta riskin ja rakastua, vai ollakko suosista loppuelämä yksin. Molemmisissa vaihtoehdoissa on puolensa. Kaipaan kyllä rakkautta ja hellää syliä, mutta sellaista tuntuu olevan vaikea löytää. Komeista miehistä olen saanut todellakin tarpeekseni.

      • PatjanOsa

        Että menit sitten antamaan jollekin ns. häntäheikille, ja nyt kaduttaa kun jäit pano jonossa loppupäähän, ? vai ?


      • Mimosankukkanen

        Annoin aviomiehelleni kyllä joo, ja olin tän häntäheikin kanssa 23 vuotta. Kyllä kaduttaa, mutta yhteiset lapset ei kaduta. Heistä olen kiitollinen häntäheikille.


    • Lumikellot67

      Olen juuri 50v täyttänyt nainen. Itseltäni päättyi vähän aikaa sitten seurustelusuhde saman ikäisen miehen kanssa, joka jäi leskeksi 3 vuotta sitten. Yksi 16v poika kotona hänellä.Pari vuotta seurusteltiin. Omasta mielestä vietimme melko tasaista elämää,yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnonkohteitaym, ei riitoja, mutta ette voi uskoa, millainen on se paine, kun edesmennyt puoliso nostetaan jalustalle lähes pyhimyksen asemaan. Ja edesmenneen puolison äiti (siis miesystäväni anoppi) keskittää kaiken energiansa siihen, että tyttären muisto ei pääse yhtään hellittämään ja kipeiden muistojen hiukan haihtua...kaikki asiat, joulu- ja pääsiäisvalmistelut suursiivouksineen, leipomuksineen tuli tämä anoppi tekemään samalla tyylillä kuten "on aiemminkin tehty". Kysyin lopulta miesystävältäni,mikä on minun asema ? Vastaus 2 vuoden ja 3 kuukauden seurustelun jälkeen oli " sun kanssa kiva jutella ja nukkua yksi yö yhdessä viikossa ", hän ei muuta kaipaa. Selväksi tuli, että olen ollut hänelle pelkkä laastari...matkalla johonkin muuhun. Miten olinkaan näin tyhmä ja sinisilmäinen, että päästin näin käymään? Minulta loppui usko miehiin tän eron johdosta, aiemmin on mennyt usko jo eronneisiin, nyt meni myös leskiin. Jotenkin ymmärrän nyt paremmin niitä katkeria naisia, jotka päättävät elää lopulta elää yksin, ja panostavat omanapaisesti ja itsekkäästi vain itseensä ja omaan hyvin vointiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe