Täydellinen mies - miksi en saa naista?

unelmamiesltkpelaaja

Joo elikkä olen tosiaankin 21 vuotias mies Helsingistä. Olen erittäin hyvännäköinen mies ja kuulen siitä usein ja minulla on hyvät lihakset. Harrastan lätkää ja olen siinä erittäin hyvä ikäisekseni ja usein naiset nauravat seurassani ja heitän kaikesta vitsiä ja minulla on todella hyvä huumorintaju ja auto.

Mutta miksi en saa tyttöystävää? Naiset sanovat vain että meillä ei ole yhteisiä arvoja tms paskaa. Olen todella hyvä lätkässä ja tiedän siitä kaiken ja tiedän että olen kuuma. Mutta ehkä he ovat vain kateellisia. Pitäiskö mun muuttaa paikkakuntaa vai missä vika? Ehkä nää pk seudun naiset on vaan niin nirsoja pikkutyttöjä eik tajuu oikeiden miesten päälle mitään.

15

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nais_ajatusmaailma

      Kaksi vaihtoehtoa joko ne luulee että sulla on useenpi nainen tai sitte sut on merkattu kaikkien omaksi eikä kukaa saa lähestyy sua. Se joka lähestyy sua joutuu muiden vihan kohteeks.

    • Jjjbhu

      Lätkä ja lätkä, kuvitteletko että vakavissaan olevaa naista kiinnosta sun lätkät tai lihakset tai auto, hei kasva ensin aikuiseksi.

      Minä vaatimaton mitäänsanomattoman näköinen nuhjake löysin naisen, tai kävi toisinpäin hän minut kaappasi, lämpö toista kohtaan löytyy aivan muualta kuin kiekkokaukalosta tai lihaksista.

    • Jotainvaihtoehtoja

      Annatko naisten ymmärtää että teistä voisi tulla jotain vakavampaa? Mikäli et niin voi johtua ihan siitä. Monet naiset huonoja tekemään aloitteita. Sun tapauksessa sitten ehkä ajattelevat että olet vain seksin perässä.

      Millaset arvot sulla on? Jos ne ovat jotenkin valtaväestöstä huomattavasti poikkeavat niin sitten voi niistäkin johtua.

      Vaikka naiset itsevarmuudesta tykkääkin niin mikäli vaikutat yliampuvan itsevarmalta naisten seurassa niin se voi karkoittaakin.

      Onko sulla elämä muuten kondiksessa? Esim jos asut vielä kotona tai et ole opiskellut peruskoulun jälkeen mitään niin se vaikuttaa.

      Sua hieman nuoremman naisen näkemys tässä

      • Nhyujh

        Miksi kotona asuminen on turnoff nuorelle naiselle?


      • Ed--

        Jos päältä parikymppisenä vielä asuu kotona niin jotenkin se on vähän erikoista. Kiva että mies asuu yksin, on ns itsenäistynyt :)


      • Korkk-

        Entä jos on opiskelemassa, kotona on edullinen asua.


      • Ed--

        No joo, hiukan tapauskohtastahan toi on. Tiedän vaan tapauksia jotka asustelee kotona että voi olla äidin passattavana tai ei olla mitään opiskeltu tms.


    • oleystävällinen

      Olet vielä nuori ja kannattaa ehdottomasti opiskella hyvä ammatti sekä kehittää sosiaalisia- ja etenkin tunne-elämäntaitoja.
      Tunneyhteys toiseen ihmiseen on se tärkein juttu parisuhteessa.
      Opettele sanomaan kauniita asioita naisille, kyllä sen siitä pitäisi lähteä.

      • Aloittajan kannattaisi myös opetella pääsemään ylimielisyydestä eroon.


      • Tytsi-

        "Opettele sanomaan kauniita asioita naiselle"
        Mutta ole oma itsesi, älä teeskentele tai esitä jotain muuta mitä et ole.
        Rehellisyydellä avoimmuudella pääsee jo pitkälle.
        Jätä ne lätkä ja muut joutavanpäiväisyydet taka-alalle.


    • TotuusSattuu

      "Joo elikkä olen tosiaankin 21 vuotias mies Helsingistä. Olen erittäin hyvännäköinen mies ja kuulen siitä usein ja minulla on hyvät lihakset. Harrastan lätkää ja olen siinä erittäin hyvä ikäisekseni "
      '
      Jos olet "ikäiseksesi" erittäin hyvä lätkässä niin pelaat sitä joko huippuseurassa SM-tasolla tai sitten KHL:ssä tai NHL:ssä. Olet jo aikuinen joten sinua arvioidaan kuten aikuista.
      Muussa tapauksessa käsityksesi itsestäsi on vääristynyt ja se on se syy miksi naiset eivät sinusta syty. Kukaan ei jaksa itseään täynnä olevia ihmisiä jotka luulevat olevansa jotain erityistä.

    • bella____n

      Kuopiossa loisii eräs 70v vanha vapaa suvakkivajakkimummo. Mene vanhimmat-huoneeseen ja kysele nimimerkkiä bella__n eli arkikielessä bella.
      Hän on enemmän kuin halukas lähtemään sinulle naiseksi. Saat hänestä hyvän
      pito_mummon.

    • itseäsitäynnä

      Mikäli tämä ei ole provo niin:

      naiset kato huomaa että sä oot niin täynnä itseäs että hädin tuskin m ahdut nahkoihisi

    • voisitmiettiä

      Sullehan on jo sanottu, miksi et kelpaa, mut sä vaan et usko/tajua sitä. Vinkki: se löytyy sun kirjoituksesta lauseesta, jossa mainitaan "arvot".

      Toisin sanoen oot liian tyhjäpää naisille, vaikka päältä kuin kuuma.

    • lätkämummo

      Minulle tuli ihan sama mieleen että sun kannattaa muuttaa kuopioon,siitä mummosta saisit ihan vakinaisen varmaan,hän on nuorten poikien perään,tosin hänellä nyt taitaa olla pari pakolaispoikaa mutta ehkä hän kaipais vaaleampaakin väriä elämäänsä,vanhimmat huoneessa käynti kannattaa,yksitoikkoisuus elämästäsi katoaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe