Huhtahyvän Jonna on hyvää!

Erinomainen kasvistuote. Hakkaa härkikset ja nyhtökaurat ! Olin positiivisesti yllättynyt. Herkullista.
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

Jonnan ainesosat:
Vesi, kasviproteiini 21 % (soija, vehnägluteeni), auringonkukkaöljy, tärkkelys (peruna, maissi, vehnä), kananmunanvalkuainen* (3,5%), aromit, modifioitu maissitärkkelys, punajuurijauhe, hydrolysoitu kasvisproteiini (soija), suola, yrtit ja mausteet, kivennäisaine (rauta), B12-vitamiini.
*ulkokanalasta

Kyllä mielestäni liha on terveellisempää. Itse en voi vehnägluteenia syödä sairastumatta eli saan pahoja niveloireita.

Tuo "aromit ja modifioitu maissitärkkelyskin" kuulostaa ihmiselle sopimattomalta kemikaaleilta, joten jätän Jonnat hyllyyn.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Jonna vaan maistuu todella hyvälle. Rakenne on hyvä. Ammattilaiset on tämän tuotteen luoneet.
Härkikset ja nyhdöt ei pääse tälle tasolle. Professorit on olleet tätä kehittämässä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jonna myy. Nyhtöä oli myymättä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vertaa-ja-maista kirjoitti:
Jonna vaan maistuu todella hyvälle. Rakenne on hyvä. Ammattilaiset on tämän tuotteen luoneet.
Härkikset ja nyhdöt ei pääse tälle tasolle. Professorit on olleet tätä kehittämässä.
Ei, kun syön mieluummin luonnollisesti lihaa kuin Jonnaa, härkistä, tofua tai nyhtökauraa. Jätän nämä shaissit hyllyyn.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Härkis on vähän jauhoa. Jonna on erilaista ja tuntuu mukavalta maistuvalta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mutta sisältää liikaa lisäaineita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nyhdössä on kiinalaista isolaattia. Härkis rakentuu puuselluloosan varaan.
Ilmianna
Jaa
Onko nyhtökaura gluteeniton, tuo Jonna ei ainakaan ole?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Huhtahyvän Jonna on hyvää!

Erinomainen kasvistuote. Hakkaa härkikset ja nyhtökaurat ! Olin positiivisesti yllättynyt. Herkullista.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta