Devoit on todella oikeassa

DevoitinYstävä

Raamatun sana on ABSOLUUTTINEN TOTUUS, ja Devoit sitä urhoollisesti puolustaa, teuvon sabotointi yrityksiltä.

Että hän alati pysyis Jumalan edessä: osoita hänelle laupiutta ja totuutta, jotka häntä varjelisivat.

33

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläjämptionniin

      Kyllä jämpti on niin!

    • Jeesusarmahtaa

      Ravitse aamulla meitä armollasi, suo meille iloa ja riemua kaikkina päivinämme.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Katso, sinun palvelias on löytänyt armon sinun edessäs, sinä olet tehnyt sinun laupeutes suureksi, jonkas minulle osotit, pelastaakses minun sieluani: en taida minä pelastaa minuani vuorella, ettei minulle jotakuta pahaa tapahtuisi, ja kuolisin.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: kiitetty olkoon Herra, minun herrani Abrahamin Jumala, joka ei ottanut pois laupiuttansa ja totuuttansa minun herraltani: minua on Herra johdattanut tällä tiellä, minun herrani veljen huoneesen.

    • Jeesusarmahtaa

      Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen mahdotoin kaikkeen siihen armoon, ja kaikkeen siihen totuuteen, jonka sinä teit palvelialles. Sillä koska minä tämän Jordanin ylitse menin, ei minulla muuta ollut kuin minun sauvani; mutta nyt minulla on kaksi joukkoa.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Moses rukoili hartaasti Herran Jumalansa edessä, ja sanoi: Herra, miksi sinun vihas julmistuu sinun kansan päälle, jonkas Egyptin maalta johdatit ulos, suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja aseta armoistuin lain arkin päälle, joka on kaikkeinpyhimmässä.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te käännytte Herran tykö, niin veljenne ja lapsenne saavat armon niiden edessä, jotka heitä vankina pitävät, että he tulevat tähän maahan jälleen; sillä Herra teidän Jumalanne on armollinen ja laupias, ja ei käännä kasvojansa pois teistä, jos te käännytte hänen tykönsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,

    • Jeesusarmahtaa

      Joka viisas on, se ottakoon näistä vaarin ja ajatelkoon Herran armotekoja.

    • Jeesusarmahtaa

      Eivät meidän isämme Egyptissä painaneet mieleensä sinun ihmeitäsi, eivät muistaneet sinun monia armotekojasi, vaan niskoittelivat meren rannalla, Kaislameren rannalla.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

      • JukkaMoikio

        Minä panen toivoni Teuvon valheellisiin lupauksiin


      • Eipä.uskoisi
        JukkaMoikio kirjoitti:

        Minä panen toivoni Teuvon valheellisiin lupauksiin

        Onko D:lläkin sentään sen verran häpyä (pelkoa), ettei uskalla aivan kirjaimellisesti varastaa toisen nimimerkkiä.


      • Niinoletkin
        Eipä.uskoisi kirjoitti:

        Onko D:lläkin sentään sen verran häpyä (pelkoa), ettei uskalla aivan kirjaimellisesti varastaa toisen nimimerkkiä.

        Sinäpä oletkin siinä asiantuntija.


      • JukkaMoikio
        Eipä.uskoisi kirjoitti:

        Onko D:lläkin sentään sen verran häpyä (pelkoa), ettei uskalla aivan kirjaimellisesti varastaa toisen nimimerkkiä.

        Mikä tämä juttu D,stä oikein on? Minä luotan kaikesta sydämestäni SutkiSavitaipaleeseen.


    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Devoitin.Ystävä

      Kirjoitin tämän aloituksen kokeillakseni, saanko tämän palstan vatkaajan nostattamaan sen aina etusivulle. Näkyy toimivan:)

    • Hoitomies

      On syytä onnitella!

      • ei-lahkolain

        Nytkö olet keksinyt onnittelut viekkaudeksi Teuvo?


      • Johtomies
        ei-lahkolain kirjoitti:

        Nytkö olet keksinyt onnittelut viekkaudeksi Teuvo?

        Minäkin onnittelen!


    • Toteavainen

      Todella oikeassa on:

      Oulun piispan pakomatka tuskin totta
      Devoit
      7.2.2012 21:30
      Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.
      .
      Teuvo mykistyi piispan edessä.
      RuukinVeli
      1.11.2015 18:11
      Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.
      Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.
      Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.
      Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."
      .
      NäinOnNäreet
      3.12.2015 10:08
      Tämä aloitukseni sai Teuvon pakenemaan palstalta, helmat paukkuivat hänellä kuin silloin kun piispaa pakeni.

      Devoit
      2006 alkaen

      "Minun sydämestäni ei löydy muuta kuin syntiä ja saastaa. Mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

      "Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota
      väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit.
      Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin,
      Seisot nyt elämäsi raunioilla!"

      "Paskat Teuvo!"

      "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

      "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

      "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

      "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

      "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

      "Haista pitkä paska valehtelija."

      "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

      "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

      "piiitkä paska
      Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

      "Teuvon tekstit ovat syvällisiä! 
      Sillä ne ovat syvältä perseestä."

      "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

      "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

      "Olet kyrpäJooseppi."

      "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

      On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

      "Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
      Onnitelkoot ken haluaa ."

      "Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
      Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!"

      "Teuvo Siitin: Kiitätkö sinä isääsi siitä että hän siitti sinut äpärälapseksi?"

      "Teuvo kehotti Penuelaa tyydyttämään itsensä pölyimurilla."

      "Penuela kirjoitti että sinulla on syöpä. Hän on hyvä opetuslapsi kun juoruaa kuten sinäkin.Eikö olisi korkea aika tehdä jo parannus?"

      "Kun kehut seurailevasi asioita niin mietipä mitä tarkoittaa prostata syöpä kohdallasi, kohta kongi kumahtaa ja jatkat vain herjaamisiasi. Olet kuin se katumaton ristinryöväri."

      "Likaista peliä Teuvo! Olet erittäin epäluotettava.

      Likaista peliä Teuvo! Ollet osoittautunut erittäin vilpilliseksi.

      Likaista peliä Teuvo! Valehtelet jatkuvasti.

      Likaista peliä Teuvo! Pelaat likaista peliä. Olet epäluotettava." 
       
      Savitaipaleen sutki
      Savitaipaleen santraappi

      Onko Teuvo laittanut kuvan takapuolestaan?"

    • AamenKiitosDevoit

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe