Ullajajanne

hfhfhhfhhfhhfh

Lähtivät viihteelle,ja hälsingin kahdestasadasta juottolasta osuivat varastomies Talen työpaikalle.

24

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IpeLaitela

      Jos sull lysti on,
      niin kätes yhteen lyö
      Jos sull lysti on,
      niin tiedät sen,
      ja varmaan myöskin näytät sen.
      Jos sull lysti on,
      niin kätes yhteen lyö.

      Jos sull lysti on,
      niin kätes yhteen lyö
      Jos sull lysti on,
      niin tiedät sen,
      ja varmaan myöskin näytät sen.
      Jos sull lysti on,
      niin sano: Tottakai!

      Jos sull lysti on,
      niin kätes yhteen lyö
      Jos sull lysti on,
      niin tiedät sen,
      ja varmaan myöskin näytät sen.
      Jos sull lysti on,
      niin pöytään naputa

      Jos sull lysti on,
      niin kätes yhteen lyö
      Jos sull lysti on,
      niin tiedät sen,
      ja varmaan myöskin näytät sen.
      Jos sull lysti on,
      niin jalkaa tömistä

      Jos sull lysti on,
      niin kätes yhteen lyö
      Jos sull lysti on,
      niin tiedät sen,
      ja varmaan myöskin näytät sen.
      Jos sull lysti on,
      niin nouse seisomaan.

    • JanneHaukkala

      Ei me sinne sattumalta osuttu. Meitsi näki Facebookissa Tallukan kuvan, ja lähdettiin Ullan kanssa tsekkaan, onks se oikeesti Tale, joka siinä netin kuvassa oli.

      • tytteliEirasta

        Kerro facebook osoite niin katsotaan miten lucky riisuu,Janne olet kateellinen


      • JanneHaukkala

        Moikka! Mitä tytteli?

        Tuu Taalasmaille, niin mä näytän sen videon. Se on Ullan koneen muistissa. Pihlajakatu 23 B on osoite. Tiedät varmaan paikan.


    • JanneHaukkala

      Jos saa kehua, niin on muuten tosi hyvä safkanlaittaja toi Ulla. Voisin palkata sen apukokis mun tulevaan street food -baariin sitte, kun joskus saan sen avattua ja perustettua.

      Mutta sitä ennen pitäis saada jotain duunii, kun Camilla anto mulle fudut Amandasta. Tietääks joku jotain hyvää mestaa?

      • Eva_Tamminen

        Muuten mitenkä menee Alissan iskuyrityksessä, sähän otin homman Akilta.Vai oletko muistanu ?


      • KotikokkiHansvili

        Menee kysyy joltain Helsingin gurmee ravintoloilta,


      • JanneHaukkala

        Mitä niitä on? Mä sain fudut stadin parhaasta kurmeeravintolasta enkä haluais pudottaa tasoani menemällä johonkin hikiseen einesruokabaariin joita stadi on väärällään.

        Meitsin on tarkoitus valloittaa stadin kadut katukeittiöbisnekselläni, mutta siihen tarvii rahaa, jota varten duunia nyt kyselen. Yks Tale sijoitti mun bisnekseen, mutta niillä fyrkilla ei vielä saada toimintaa pystyyn. Lisää tarttis saada.

        Ja, Eva. Mä isken kenet tahansa muijan, mutta en tee sitä rahasta.


      • TalejaSanni

        Eiköhän sulle hesburger paikka löydy vaikka Rovaniemeltä siellä näyttäis olevan 1 vapaa paikka,hae sinne Iidakin on siellä strippaamassa.


      • JanneHaukkala

        Tä! Rovaniemellä? Iida?

        Hei, kiitti vinkistä. Meitsi lähtee sinne seuraavalla junalla. Vai haluiskohan Sergei lähtee kuskiks, kun sillähän on tytär ja muija siellä?


      • TaleSrippari
        JanneHaukkala kirjoitti:

        Tä! Rovaniemellä? Iida?

        Hei, kiitti vinkistä. Meitsi lähtee sinne seuraavalla junalla. Vai haluiskohan Sergei lähtee kuskiks, kun sillähän on tytär ja muija siellä?

        Sitten kun saat ekan tilin niin voit maksaa velkas mulle.


      • Tuunaaja_Komulainen
        TaleSrippari kirjoitti:

        Sitten kun saat ekan tilin niin voit maksaa velkas mulle.

        Ja niistä veloista sä voitkin maksaa mulle ne karvanopat mitkä varastit mun Mazdasta kun se oli Karin korjaamolla "korjattavana".


      • Talestrippari
        Tuunaaja_Komulainen kirjoitti:

        Ja niistä veloista sä voitkin maksaa mulle ne karvanopat mitkä varastit mun Mazdasta kun se oli Karin korjaamolla "korjattavana".

        Vitut maksan Komulainen, ja painu helvettiin täältä palstalta.Et kuulu ydinjengiin


      • Tuunaaja_Komulainen
        Talestrippari kirjoitti:

        Vitut maksan Komulainen, ja painu helvettiin täältä palstalta.Et kuulu ydinjengiin

        Saat vapaasti valita maksatko sä rahalla vai sun tsirbula jalkovälillään. Voisin hoidella sen Mazdassa.


      • Sanni_Taalasmaa
        Tuunaaja_Komulainen kirjoitti:

        Saat vapaasti valita maksatko sä rahalla vai sun tsirbula jalkovälillään. Voisin hoidella sen Mazdassa.

        Mä maksan mielelläni ne nopat ja vähän ekstraakin.


      • Tuunaja_koululainen
        Talestrippari kirjoitti:

        Vitut maksan Komulainen, ja painu helvettiin täältä palstalta.Et kuulu ydinjengiin

        KuuleppasTale sun strippauksesta puhutaan kaupungilla,et on ihan säälittävää kun siellä jotkut "puumat" käy katsomassa tollasta luuviulua illasta toiseen.Ja nyt taisit jäädä muijallesi kiinni.........heh hehe


    • KalleLaitela

      Täytyy tunnustaa, et se Talen peppu ei oo huonoimmasta päästä. Ihan kiva olis nuolla kakkareikää.

      • Ismo_Laitela

        Näin o!


      • AaroEeroIiro

        Ehdottomasti!


      • KanneJataja
        Ismo_Laitela kirjoitti:

        Näin o!

        Ismo nuolee kans. Talen reikää? Yöööks.


      • sairastaOn

        Mä en oo ikinä ymmärtänyt niitä peräreiän nuolemisia ym. kakkaleikkejä.


    • sutisutisuti

      Veteleekö Janne illan päätteeksi Ullaa sutiin?

    • IidaMustonen

      Janne, jätä mut jo rauhaan!

      • HaukkalanJanne

        Iida sua ois tosi kiva päästä nussiin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe