Kakkoset ihanoivat luuseroita

palstanlukija

Mietin vain näitä pettäjä tarinoita ja kun kakkoset hekkuttavat.
Tiedän yhdenkin henkilön,joka on ollut 10vuoden aikana 4 kumppanin kanssa ja taas hakupäällä.Lapsiakin on riittävästi.
Ja miten mustasukkaisia kakkoset ovat vielä tälläisestä henkilöistä.
Eli luuseri "pissii" kakkosta vielä enemmän silmiin,kuin ykköstä.

28

344

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkosenjonkatiedän

      Tainnut jo tottua tuohon kusetukseen ja tekee sen kokemuksella. Minäkin ihmettelen miksei ukkoni kakkonen ota yhteyttä kuten pyysin? Onkohan se kusettanut sitä?

    • 789456

      Joopa ja ykköset on niiden luusereiden kanssa naimissa:) Pettävä mies on aina paska.

    • eikäpissi

      Eikä pissi. Kakkoset sentään tietää, ettei äijä ole uskollinen. Vaimot ei. Jos olisi pakko valita, mieluummin olisin se kakkonen kuin naimisissa luuserin kanssa. Turha se on kakkosia ilkkua kun itse joutuu elämään elämäänsä paskan kanssa. Vai liekkö etuoikeus tai saavutettu etu, josta ei tingitä?

      • Kerrosillekin

        Kerro se sille vaimolleki niin tietää olevansa naimisissa luuseri kanssa ei tarvi kakkonen yksin tuota petturia vihata.


      • olisikonoin

        Sehän se kakkosia päähän ottaa, kun ovat ajautuneet syystä tai toisesta yleisen polkupyörän rooliin ja miehet ei enää ota vakavasti, ja vaimo on vaan uskollinen, eikä sorru tyhmäilyyn, vaikka touhut tietääkin.


      • näitäonnähty
        olisikonoin kirjoitti:

        Sehän se kakkosia päähän ottaa, kun ovat ajautuneet syystä tai toisesta yleisen polkupyörän rooliin ja miehet ei enää ota vakavasti, ja vaimo on vaan uskollinen, eikä sorru tyhmäilyyn, vaikka touhut tietääkin.

        Jos vaimo touhut tietää, miksi nostaa metelin kun uusi kakkonen paljastuu? Turhaa hukkaan energiaansa raivoon ja vihaan kun tietää mikä mies on miehiään.
        Nykyisin ihmisillä on paljon seksisuhteita ennen vakiintumista. Joten en susko, että kenenkään kakkosena olo vaikuttaa siihen, arvostaako miehet häntä. Vanhempien ihmisten luuloja vain tuollaiset.


    • jaasoo

      Entäs,kun kakkoset menee naimisiin petturin kanssa tai tekevät lapsia?
      Miten se sit meneekään?

      • tiedoksivainnäinon

        Kun menevät naimisiin petolliseksi tietävänsä miehen kanssa pääsevät niin sanotusti ykköstyneiksi kakkosiksi. Jos aikasemmin mollasivat petettyä tyhmäksi koska ei osaa erota petturista, niin nyt mollaavat ja syyttävät exän vonkaavan petturia takaisin. Niin on pienet piirin kakkosilla, ykköstyneillä kakkosilla, heille maaliman kauhein vihollinen on petetty jätetty ex, ja herra siinä sivussa paistattelee kunniansa loisteessa vongaten jo uutta kakkosta.


      • Exnyxexjanyx
        tiedoksivainnäinon kirjoitti:

        Kun menevät naimisiin petolliseksi tietävänsä miehen kanssa pääsevät niin sanotusti ykköstyneiksi kakkosiksi. Jos aikasemmin mollasivat petettyä tyhmäksi koska ei osaa erota petturista, niin nyt mollaavat ja syyttävät exän vonkaavan petturia takaisin. Niin on pienet piirin kakkosilla, ykköstyneillä kakkosilla, heille maaliman kauhein vihollinen on petetty jätetty ex, ja herra siinä sivussa paistattelee kunniansa loisteessa vongaten jo uutta kakkosta.

        Täällä yksi ex joka on petturin kanssa nyt suhteessa ja salassa! Ikävä myöntää en voi itselleni mitään!


      • mävoin
        Exnyxexjanyx kirjoitti:

        Täällä yksi ex joka on petturin kanssa nyt suhteessa ja salassa! Ikävä myöntää en voi itselleni mitään!

        Sitten sä kai ymmärrät, miksi joku vieras nainen on teidän parisuhteen aikana vehdannut eksäsi kanssa. Ei vaan voinut itselleen mitään!
        Leikki leikkinä.
        Hlökohtaisesti mua itseäni ainakin loukkasi eks-mieheni pettäminen niin paljon, ettei ole koskaan ikinä tullut mieleen hänen kanssaan seksiä harrastaa. Ei edes nykyisen puolison kiusaksi. Mä en siis voi ymmärtää, miksi joku alentuu tuollaiseen kuin sinä. Teille tuli ero, koska et voinut antaa pettämistä anteeksi. Nyt sä osoitat teollasi, ettet ole sen kummempi kuin sua pettänyt tai se vieras.
        Itsekunnioituksen puutteesta tälläkin palstalla kakkosia syytetään. Että sellaiset naiset vaan ajatuu kakkosiksi. Jos entinen puoliso sellaiseksi ajautuu niin sekö onkin sitten oikein ja hänellä on loistava itsetunto ja itse kunnioitus?


    • käytän.hyväksi

      On meidän miesten hyvä hallita ja koulia naisia, kun he ovat näköjään tässä Uskottomuusketjussa kirjoittaneiden kaltaisia.

      • näinmeni

        niinhän se sanoi minunkin ex, kehui käyttävänsä kakkostaan hyväksi. Minulle se ei käynyt ja jätin, saa ihan rauhassa käyttää naisia hyväkseen, mutta yksin. Itkihän se perääni melko pitkään, mutta petturinkin jo aika oppia, että niin makaa kuin petaa.


      • Ylpeäkakkonenolen

        Mun ex saa käyttää mua hyväksi niin paljon kun haluaa. On huumaavaa olla nyt tuo salainen kakkonen. Mitähän ihmiset sanoivat jos tietäisivät?


      • ykk.kakk-juoruakkoja
        Ylpeäkakkonenolen kirjoitti:

        Mun ex saa käyttää mua hyväksi niin paljon kun haluaa. On huumaavaa olla nyt tuo salainen kakkonen. Mitähän ihmiset sanoivat jos tietäisivät?

        ykköstynyt kakkonen ei taitaisi tyktä Meidän tapauksen ykköstynyt kakkonen on mustasukkainen jokaisesta yrityksetäni uuteen suhteeseenkin, aivankuin minä olisin viemässä hältä exääni takaisin. Jos tapailenkin täysin uutta ihmistä, saa tuo uusi ihminen heti puhelinsoiton exäni ykköstyneeltä kakkoselta, jopa tuntemansa siskokin saa tietoiskun minusta.


      • tuotaenusko
        ykk.kakk-juoruakkoja kirjoitti:

        ykköstynyt kakkonen ei taitaisi tyktä Meidän tapauksen ykköstynyt kakkonen on mustasukkainen jokaisesta yrityksetäni uuteen suhteeseenkin, aivankuin minä olisin viemässä hältä exääni takaisin. Jos tapailenkin täysin uutta ihmistä, saa tuo uusi ihminen heti puhelinsoiton exäni ykköstyneeltä kakkoselta, jopa tuntemansa siskokin saa tietoiskun minusta.

        Minkä hemmetin takia se uusi puoliso olisi mustasukkainen sulle mistään? Hän sai mitä halusi. Ettei vaan tekisi mielikuvitus tepposensa sulle?


      • nouthanks

        Ilmeisesti tää kakkonen on siitä petturista mustasukkainen,eikä petturi ja kakkonen siitä ykkösestä.
        Kun luulevat löytävän toisistaan aarteen! Kyllä se aarre haihtuu aikanaan.
        Ja kakkonen luulee olevan markkina arvoinen,mutta itseään alentava.
        Et miksi sit näitä triplatuplia on?


      • Oikeastikkoolet
        tuotaenusko kirjoitti:

        Minkä hemmetin takia se uusi puoliso olisi mustasukkainen sulle mistään? Hän sai mitä halusi. Ettei vaan tekisi mielikuvitus tepposensa sulle?

        Oletko oikeasti noin naiivi?


      • onneksiootfiksuin

        kyllähän noita tuntuu olevan tai sit se petturi on "tossun alla".
        Miksi sit kakkoset ovat erittäin mustasukkaisia ja vahtavat petturia?
        Sekös on sit sinusta fiksua?


      • mustiksia
        onneksiootfiksuin kirjoitti:

        kyllähän noita tuntuu olevan tai sit se petturi on "tossun alla".
        Miksi sit kakkoset ovat erittäin mustasukkaisia ja vahtavat petturia?
        Sekös on sit sinusta fiksua?

        Voihan joku ns. kakkonen ollakin mustasukkainen. Monesti se on kyllä niin että petturi on vapaasta kakkosesta mustasukkainen. Huvittavia ovat nuo petturit.


      • mustiss
        onneksiootfiksuin kirjoitti:

        kyllähän noita tuntuu olevan tai sit se petturi on "tossun alla".
        Miksi sit kakkoset ovat erittäin mustasukkaisia ja vahtavat petturia?
        Sekös on sit sinusta fiksua?

        Kyllähän se niinpäin on että petturi on vapaasta kakkosesta mustasukkainen. :D


    • sunnynight

      Yksinäinen perjantai-iltako on taas tulossa...vai mikä nyt meidän vakkari ykköstyneenkakkosen vihaajaa nyt riivaa....

      • ykköstynytkakkonenko

        Sittenhän meitä yksinäisen perjantai-illan viettäviä vakkari vihaajia on täällä useita, älä nyt vain yhtä syytä, olethan säkin täällä.


      • Niinsiinäuseinkäy
        ykköstynytkakkonenko kirjoitti:

        Sittenhän meitä yksinäisen perjantai-illan viettäviä vakkari vihaajia on täällä useita, älä nyt vain yhtä syytä, olethan säkin täällä.

        Joko on ykköstynyttä kakkosta petetty?


      • ykköstynytkakkonenko
        Niinsiinäuseinkäy kirjoitti:

        Joko on ykköstynyttä kakkosta petetty?

        Taitaa olla, ku täällä iltojaan viettää.


    • Buhahaha

      Ei sellainen mies ole luuseri mitä naiset haluaa.

    • Kukintyylillään

      Tämä on noloa........ Menin jo sekaisin...... Siis olenko nyt luuseri ykkönen, kakkonen, vai mitenpäin nyt puhutellaan? Tähän sekoitatte niin etten tiedä enään itsekkään mikä olen! Lopettakaa tämä karuselli! Aloitetaan alusta olin siis ykkönen.....,.Ja nyt olen.....

      • hiihdinjust38km

        Aurinkoinen sää sokaisee :) Ajatella jos onkin nollastunut ykkönen.


    • Revipä.siitä

      Pettäjää vielä suurempi luuseri on mies, joka ei saa naisia kiinnostumaan itsestään että pääsisi edes pettämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe