nicon 900 omistaja

Haluaisin kuulla kokemuksia kyseisestä kamerasta. Mistä löytyy suomenkielinen käyttöopas?
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Eikö opas tullut mukana? Opettele lukemaan Lontoota, suomennokset on googlen tekemiä, eikä niitä kukaan ymmärrä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Sori, mutta ei voida kertoa kokemuksista, eikä laittaa linkkiä Nikonin sivuille, josta löytyy suomen kieliset ohjeet, koska viesti poistetaan sääntöjen vastaisena?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Löytäähän näitä itse hakemalla. Jos ei sitä helppoa taitoa vielä osaa, niin kipin kapin opettelemaan, sillä se on nykyajan kansalaistaitoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Löytyy osoitteesta:
downloadcenternikonimglib.com/fi/products/221/COOLPIX_P900.html
Ilmianna
Jaa
Minä annoin linkin ja viestini on poistettu muka sääntöjen vastaisena. Käsittämätöntä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Mitähän sääntöä se muka rikkoisi; itse en osaa edes arvata?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Säännöissä sanotaan että Suomi24-palveluissa ei saa julkaista viestiä jossa on pelkkä linkki.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
554 kirjoitti:
Säännöissä sanotaan että Suomi24-palveluissa ei saa julkaista viestiä jossa on pelkkä linkki.
Sellaisia viestejä suomi24 ei edes anna lähettää, eli kirjoitusvaiheessa tulee ilmoitus: viestin tulee sisältää muutakin kuin linkkejä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ropotissa korjattavaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

nicon 900 omistaja

Haluaisin kuulla kokemuksia kyseisestä kamerasta. Mistä löytyy suomenkielinen käyttöopas?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta