Tunne ja tanssi

TunneTanssi

Tanssi on ihanaa.
Vaan sopiiko kaikille, toiset etsii seuraa, tai jopa elämänkumppania.

Jos tanssiin ei heittäydy täysillä, jää siitä puuttuun kaikista olellisin.
Tunne, sulautuminen yhteen.
Ilman tätä voi yhteiset askeleet löytyä.
Tanssin parasta antia on silti tunne sen 7min. "Ei ole ketään muuta kuin vain me kaksi."
Tähän fiilikseen pääsee aika usein ja lähes kaikki ymmärtää ettei kyseessä ole kuin tanssi.
Aina on kumminkin henkilöitä jotka ihastuu, vaikka tietää hepun olevan varattu.
Näitä kohtaan on väärin heittäytyä täysillä ja antaa väärää kuvaa.
Vaan mitäpä teet?

En tie onko naisilla helpompaa?
Minä olen naimisissa oleva mies ja onhan se imartelevaa olla suosittu. Nostaa imagoa.
Vaan onhan se väärin ja julmaa.

Miten naiset suhtautuu ja miten te käyttäydytte teihin ihastuneisiin miehiin?
Miten jos itse ihastutte?


Heittäydyttekö helpommin varattujen kanssa tähän "tunteeseen."
Tiedätte että tunne kestää vain 7 min. ja ehkä uudestan kk. päästä.
Ainakin varattuna näihin fiiliksiin pääsee usein.
Tutut uskaltaa heittäytyä.


Täytyskö varatun tanssia vain yleisölle ei parille.
Mielummin kädenalitansseja, ettei tule väärin ymmärretyksi.

83

1719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VapaaTanssijaNainen

      Minä tanssin satasella parille, en kysele onko vapaa vai varattu. Tanssi vie mukanaan, mutta ei sitä täydellisyyttä kovinkaan usein koe. Ihastuksia tulee ja menee, monista on tullut erittäin hyviä tanssiystäviä myös näistä varatuista.

    • oletymmärtänytväärin

      Sinä olet ymmärtänyt ns kädenalitanssit väärin. Näinollen sinä olet jo tullut ja tulet jatkossakin väärinymmärretyksi, ellet ala ymmärtää ns kädenalitansseja. Heilahtaako ns käsilaukku kovinkin usein kohdallasi?

    • TunneTanssi

      Käsilaukku. Vaimollani ei ole käsilaukkua tansseissa mukana.

      Voisitko hiukan selventää.
      Sekotaako nämä kädenalitanssit täysin naisen päät? Jos mies vähänkin antaa ymmärtää. Alkavat keskenään huitoon käsilaukuilla?
      Uskomatonta. Ihme kun en ole joutunut ikinä näkeen tämmöistä.
      Ilmeisesti näin tanssivat miehet ovat todella cooleja.

      Ei ole todellakaan minun juttu, noi kädealitanssit.

      VapaaTanssijaNainen
      Monesta on tullut "kavereita" ja harvakseen kun tanssii on tunne usein mukana.
      Ehkä meidän varattujen miesten, tai ainakin minulla on tapana mainita jollain tapaa aviosääty. Etenkin jos eka kappale on jo flow. Tosin tämä usein pilaa tunnelman sillä kertaa. Muutaman viikon tai kuukauden päästä voidaan jatkaa siitä flow-sta.
      Hienoo kuulla että heittäydyt aina "satasella" parille.
      Etten ole ainoa joka näin tekee.

      • joviaaliratkaisuongelmaa

        Sinäkin voit pärjätä kädenalitanssissa yhtä hyvin kuin muut miehet: se johtuu siitä, että toisin kuin näytät ajattelevan, et ole heitä huonompi ihmisenä etkä tanssijana. Tanssityylisi voi olla erilainen, mutta sen pitäisi tyylin tiettyyn rajaan saakka olla pelkkää plussaa miehelle kuin miehelle.

        Kateudellesi ei siis ole varsinaista syytä, kun oikein ajattelet tätä asiaa.


    • oikeaote

      Menen tanssimaan ja tanssin. Onko äijä vapaa tai varattu, vähempää ei
      voisi kiinnostaa. Tanssi on harrastus, ei enempää. Yleensä kyllä miehet
      ovat kivoja ja juttelemme väliajalla mukavia. Kun olemme puolison
      kanssa yhdessä tanssipaikalla, tanssimme vain yhdessä.
      Jos on tuttuja sinkkunaisia paikalla, pyydän miestäni hakemaan myös heitä
      tanssimaan jonkin kappaleen, se kuuluu käytöstapoihin.
      Käymme myös joskus erikseen tanssimassa, sekin on hauskaa.
      Tanssitaito ja käytöstavat kulkevat käsikädessä.

    • Prvoagentti

      "Minä olen naimisissa oleva mies ja onhan se imartelevaa olla suosittu. Nostaa imagoa.
      Vaan onhan se väärin ja julmaa."
      Vaan sinä taapertaja kun et osaa edes tanssia, saatika että lavalla olisit käynyt. Känyät täällä paltalla huomiota noilla esimurkkujutuillasi, että muka naiset sinusta olisivat kiinnostuneita...
      Mahtaa oikea elämäsi olla ankeaa kun tuosta saat huvisi.
      Ja vielä julmaa muka, hahaa.

      • VapaaTanssijaNainen

        "Prvoagentti" sinä et voi tietää kenenkään tanssimisia ja taitoja, mutta minä voin tietää kirjoituksesi perusteella sen että et ole kovin fiksu ihminen😔.


      • TunneTanssi
        VapaaTanssijaNainen kirjoitti:

        "Prvoagentti" sinä et voi tietää kenenkään tanssimisia ja taitoja, mutta minä voin tietää kirjoituksesi perusteella sen että et ole kovin fiksu ihminen😔.

        Annetaan olla omassa arvossa "Profoagentin" kommentit.
        Hän on ollut täälä ennenkin äänessä.
        On joku kärtyisä vanhapiika.

        Eikä tästä saatu (yllättävää) asiallista ketjua aikaan.

        "Fiilistelijälavailija"
        Juurikin näin se on.
        Enemmän tanssineet etsii ihania tanssikokemuksia. Siihen ei kuulu seksi eikä saatot.
        Valitettavasti lavoilla on aina lemmemkipeitä miehiä (kuten tällä palstallakin) heidän vonkausta ei varmasti ole kiva kuunnella.

        Kolahtaahan ne kemiat aina välillä väkisin. Tanssitaan vuodessa satojen kanssa.
        Tässä kohtaan on syytä mainita aviosääty, jos on varattu.
        Jos vapaa. Voi tehdä mitä haluaa, jatkaa näin tai avata uusi kortti.

        Kuten jo aikasemmin mainitsin.
        Ei yhteisen tanssin tarvi siihen loppua. Päinvastoin, jos puoliso ei ole mustasukkainen. Voi yhteiset tanssit on usein illan parasta antia.


      • PiikataiEmäntä
        VapaaTanssijaNainen kirjoitti:

        "Prvoagentti" sinä et voi tietää kenenkään tanssimisia ja taitoja, mutta minä voin tietää kirjoituksesi perusteella sen että et ole kovin fiksu ihminen😔.

        Niinhän sitä voisi luulla että tietää kirjoitusten perusteella, kunnes huomaa ettei tiennytkään. Usein jää huomaamattakin. Tällaisella palstalla kun kuka tahansa voi kertoa itsestään mitä tahansa.
        Siviilisääty ei kerro ihmisestä yhtään mitään, sinulle ja tunnetanssille (samat) se sensijaan kuuluu olevan se ainoa asia josta jaksaa jauhaa ketju toisensa perään tanssiaiheisella palstalla. Tuosta tanssitaidot jo selvinneet.
        Harmittaahan se tietenkin kun joku jo alun kirjoituksista huomaa mistä kyse.
        Niin ja ne tunteet, joita sinulta naiset vonkaavat sinun omien sanojesi mukaan. Heität lokaa huviksesi täällä tanssijoiden ylle. Se sinun tarkoituksesi.
        Kumma tyyppi olet niinkuin itsekin se tiedät.


      • VapaaTanssijaNainen
        PiikataiEmäntä kirjoitti:

        Niinhän sitä voisi luulla että tietää kirjoitusten perusteella, kunnes huomaa ettei tiennytkään. Usein jää huomaamattakin. Tällaisella palstalla kun kuka tahansa voi kertoa itsestään mitä tahansa.
        Siviilisääty ei kerro ihmisestä yhtään mitään, sinulle ja tunnetanssille (samat) se sensijaan kuuluu olevan se ainoa asia josta jaksaa jauhaa ketju toisensa perään tanssiaiheisella palstalla. Tuosta tanssitaidot jo selvinneet.
        Harmittaahan se tietenkin kun joku jo alun kirjoituksista huomaa mistä kyse.
        Niin ja ne tunteet, joita sinulta naiset vonkaavat sinun omien sanojesi mukaan. Heität lokaa huviksesi täällä tanssijoiden ylle. Se sinun tarkoituksesi.
        Kumma tyyppi olet niinkuin itsekin se tiedät.

        "Siviilisääty ei kerro ihmisestä yhtään mitään, sinulle ja tunnetanssille (samat) se sensijaan kuuluu olevan se ainoa asia josta jaksaa jauhaa ketju toisensa perään tanssiaiheisella palstalla. Tuosta tanssitaidot jo selvinneet."
        Mitähän tuolla tarkoitit?
        Minulle ei tansseissa ole merkitystä siviilisäädyllä, mitä sillä on väliä jos tanssi on tanssien tarkoitus, en ole tansseissa ketään kuulustelemassa. Tuttuja / ystäviä on tullut ajanmyötä ihan luonnostaan mutta suurimmasta osata tansittajia en tiedä mitään eikä se kiinostakkaan.
        Jos tarkoitit tuolla (samat) että kyseessä olisi sama kommentoija niin väärässä olet. Vaan ei sekään mitään haittaa🤔.


      • agentti-
        TunneTanssi kirjoitti:

        Annetaan olla omassa arvossa "Profoagentin" kommentit.
        Hän on ollut täälä ennenkin äänessä.
        On joku kärtyisä vanhapiika.

        Eikä tästä saatu (yllättävää) asiallista ketjua aikaan.

        "Fiilistelijälavailija"
        Juurikin näin se on.
        Enemmän tanssineet etsii ihania tanssikokemuksia. Siihen ei kuulu seksi eikä saatot.
        Valitettavasti lavoilla on aina lemmemkipeitä miehiä (kuten tällä palstallakin) heidän vonkausta ei varmasti ole kiva kuunnella.

        Kolahtaahan ne kemiat aina välillä väkisin. Tanssitaan vuodessa satojen kanssa.
        Tässä kohtaan on syytä mainita aviosääty, jos on varattu.
        Jos vapaa. Voi tehdä mitä haluaa, jatkaa näin tai avata uusi kortti.

        Kuten jo aikasemmin mainitsin.
        Ei yhteisen tanssin tarvi siihen loppua. Päinvastoin, jos puoliso ei ole mustasukkainen. Voi yhteiset tanssit on usein illan parasta antia.

        "Kolahtaahan ne kemiat aina välillä väkisin. Tanssitaan vuodessa satojen kanssa.
        Tässä kohtaan on syytä mainita aviosääty, jos on varattu.
        Jos vapaa. Voi tehdä mitä haluaa, jatkaa näin tai avata uusi kortti."
        Olet ainakin henkisesti seksuaalisesti väkivaltainen. Kuvittelet omien korviesi välissä tapahtumia ja tunteet ovat vain omien korviesi välissä. Niitä sitten joruilet täällä palstalla.
        Oikeasti voipi olla niin, ettet ole ikinäsi jalallasi tanssilattialla ollut.
        Saat jotain sairasta tyydystä joruiluistasi.


      • TunneTanssi
        agentti- kirjoitti:

        "Kolahtaahan ne kemiat aina välillä väkisin. Tanssitaan vuodessa satojen kanssa.
        Tässä kohtaan on syytä mainita aviosääty, jos on varattu.
        Jos vapaa. Voi tehdä mitä haluaa, jatkaa näin tai avata uusi kortti."
        Olet ainakin henkisesti seksuaalisesti väkivaltainen. Kuvittelet omien korviesi välissä tapahtumia ja tunteet ovat vain omien korviesi välissä. Niitä sitten joruilet täällä palstalla.
        Oikeasti voipi olla niin, ettet ole ikinäsi jalallasi tanssilattialla ollut.
        Saat jotain sairasta tyydystä joruiluistasi.

        Puhu vain omasta puolestasi. Älä yleistä.
        Jos Sinulla ei ole tunteita eikä tarpeita, ei se tarkoita etteikö niitä vois olla muilla.
        Hyvin ihmiset on silti lisääntyneet. Meitä on n.7 miljardia.
        Vai meinaatko. Lavatanssi kuolee, koska lavatanssia harrastavilla ei ole seksiä. (minulla ainakin on seksiä ja lapsia. Käyn lavoilla siitä huolimatta, vaikka sinä sitä epäilet)


      • tuossajatuossa
        TunneTanssi kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi. Älä yleistä.
        Jos Sinulla ei ole tunteita eikä tarpeita, ei se tarkoita etteikö niitä vois olla muilla.
        Hyvin ihmiset on silti lisääntyneet. Meitä on n.7 miljardia.
        Vai meinaatko. Lavatanssi kuolee, koska lavatanssia harrastavilla ei ole seksiä. (minulla ainakin on seksiä ja lapsia. Käyn lavoilla siitä huolimatta, vaikka sinä sitä epäilet)

        Kuvitteletko sinä ruoja että sinun lässytyksesi perässä joku sinne lavoille tulisi. Kaikenlaiset kourijat, lääppijät, ehdottelijat ja päässään kuvittelijat ovat juuri niitä joiden takia lavoilla ei viihdytä.
        "Lavatanssi kuolee, koska lavatanssia harrastavilla ei ole seksiä. "
        Onpa kummaa kuikutusta. Mitä hemettiä tuokin muka tarkoittaa?
        Juuri sitä minä tällä haen, että mitä sinä tiedät kenenkään muun seksistä?
        Mitä tiedät kenenkään vapaan tai sinun vapaaksi kuvittelemasi ihmisen seksielämästä?
        Kun noita sinun kirjoituksia lukee niin tulee yhä vakuuttuneemmaksi...
        Tuskin missään muualla kuin tanssilavoilla valehdellaan niin paljoa ja usein kaikin tavoin kiinnostuksesta, vaikka tosiasiassa inho on lähempänä totuutta jos joutuu jonkun mieliksi kiinnostusta esittämään, minkäänlaista. Harvoin kenellekään suoraan näyttää tai sanoo ettei kuule nyt kiinosta yhtään jos silmät kiiltävänä joku katseellaan kiinnostusta kärttää. Valehteluksi menee.
        Sinä onneton kuulut niihin jotka ottavat moisen vakavasti.


      • tuossajatuossa
        TunneTanssi kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi. Älä yleistä.
        Jos Sinulla ei ole tunteita eikä tarpeita, ei se tarkoita etteikö niitä vois olla muilla.
        Hyvin ihmiset on silti lisääntyneet. Meitä on n.7 miljardia.
        Vai meinaatko. Lavatanssi kuolee, koska lavatanssia harrastavilla ei ole seksiä. (minulla ainakin on seksiä ja lapsia. Käyn lavoilla siitä huolimatta, vaikka sinä sitä epäilet)

        Nyt kun luin kommenttisi uudestaan huomaan että sinähän olet ihan megalomaanikko. Maailman lisääntyjäksi olet itsesi tituleerannut. Sinun joukkosi on maailman kaikki ihmiset. Kannat huolta lavatanssin tulevaisuudesta, mutta tanssi on sinulle sivuseikka. Sinähän olet hypännyt ihan jumalan paikalle ihmisten lisääntymisestä huolehtimaan.
        Kohta alan sinua sääliä, vaikket minua fiksuna pidäkään.


      • Vaintanssimassa
        tuossajatuossa kirjoitti:

        Kuvitteletko sinä ruoja että sinun lässytyksesi perässä joku sinne lavoille tulisi. Kaikenlaiset kourijat, lääppijät, ehdottelijat ja päässään kuvittelijat ovat juuri niitä joiden takia lavoilla ei viihdytä.
        "Lavatanssi kuolee, koska lavatanssia harrastavilla ei ole seksiä. "
        Onpa kummaa kuikutusta. Mitä hemettiä tuokin muka tarkoittaa?
        Juuri sitä minä tällä haen, että mitä sinä tiedät kenenkään muun seksistä?
        Mitä tiedät kenenkään vapaan tai sinun vapaaksi kuvittelemasi ihmisen seksielämästä?
        Kun noita sinun kirjoituksia lukee niin tulee yhä vakuuttuneemmaksi...
        Tuskin missään muualla kuin tanssilavoilla valehdellaan niin paljoa ja usein kaikin tavoin kiinnostuksesta, vaikka tosiasiassa inho on lähempänä totuutta jos joutuu jonkun mieliksi kiinnostusta esittämään, minkäänlaista. Harvoin kenellekään suoraan näyttää tai sanoo ettei kuule nyt kiinosta yhtään jos silmät kiiltävänä joku katseellaan kiinnostusta kärttää. Valehteluksi menee.
        Sinä onneton kuulut niihin jotka ottavat moisen vakavasti.

        "Kuvitteletko sinä ruoja että sinun lässytyksesi perässä joku sinne lavoille tulisi. Kaikenlaiset kourijat, lääppijät, ehdottelijat ja päässään kuvittelijat ovat juuri niitä joiden takia lavoilla ei viihdytä"
        - Jos tanssi on VAIN harrastus kaikille niin MIKSI MIKSI EI LAVOILLA VIELÄ OLE
        VUOROHAKUVALOJA ???
        - Tasa-arvon ja harrastuksenhinnan nimissä naisenkin täytyy saada tanssia
        ihan yhtä monta tuntia illassa kuin miestenkin.
        - Niinkauan kuin ei ole lavoilla tuota vuorohakua niin ukkomiehet saa kikkailla
        hakujaan harvasa ilta.
        - Miespula lavoilla ei pahene vuorohaulla, joten miksi jatkuu vanha käytäntö
        et naiset tulee harrastamaan tanssia ja tanssivat vaan se tunnin ja ukot istuu
        useamman tunnin tai sitten ne toiset tanssivat , kun valot antavat myöten.


      • ThatsIt

        Naiset tykkäävät tanssista liikuntamuotona. Miehet pelaavat mieluummin joukkuepelejä.


      • TunneTanssi
        tuossajatuossa kirjoitti:

        Nyt kun luin kommenttisi uudestaan huomaan että sinähän olet ihan megalomaanikko. Maailman lisääntyjäksi olet itsesi tituleerannut. Sinun joukkosi on maailman kaikki ihmiset. Kannat huolta lavatanssin tulevaisuudesta, mutta tanssi on sinulle sivuseikka. Sinähän olet hypännyt ihan jumalan paikalle ihmisten lisääntymisestä huolehtimaan.
        Kohta alan sinua sääliä, vaikket minua fiksuna pidäkään.

        Kannattaskohan lukea vielä kerran? Keskity ja mieti mitä kirjoitin.

        En ymmärtä miksi käyt minun kimppuun, jos lavoilla toiset naiset näyttää kiinostustaan.
        Ei kai se minun vika ole, eikä tanssilavojen?
        (tai on. Siksi avasin tämän keskustelun. Tanssiiko tunteella, vaiko vain astelee soittetulle tanssilajille ominaisesti?)


        Ymmärrän minun puolisoani, kun hän välillä huolestuu ja hakee minut kesken tanssin.
        Hän ei ole "mustasukkainen" silti hän puhaltaa välillä pelin poikki.


      • Jatuossa
        TunneTanssi kirjoitti:

        Kannattaskohan lukea vielä kerran? Keskity ja mieti mitä kirjoitin.

        En ymmärtä miksi käyt minun kimppuun, jos lavoilla toiset naiset näyttää kiinostustaan.
        Ei kai se minun vika ole, eikä tanssilavojen?
        (tai on. Siksi avasin tämän keskustelun. Tanssiiko tunteella, vaiko vain astelee soittetulle tanssilajille ominaisesti?)


        Ymmärrän minun puolisoani, kun hän välillä huolestuu ja hakee minut kesken tanssin.
        Hän ei ole "mustasukkainen" silti hän puhaltaa välillä pelin poikki.

        Lämmittelet ajatuksella.
        Niinkuin lämmin pissa housuissa lämmittää hetken pakkasella ennenkuin jäätyy...


    • fiilistelijälavailija

      Pääasiassa asiallisia tanssipareja sattunut kohdalle. Jonkun kanssa on helppo heittäytyä mukaan ja lähteä musiikin vietäväksi. Jonkun lähellä taas ei ole helppoa heittäytyä. Joku vie ihanasti, mutta ikäero on sen verran suuri ettei herätä muita tunteita kuin tanssin iloa. Sitä tulista kemiaa tanssi on saanut aikaiseksi vain muutamia kertoja eikä ne ole johtaneet mihinkään, kun toinen on ollut varattu ja minulle on selvää ettei varattuja isketä tms. Tanssi on harrastus, mukava sellainen. En minä harrastuksesta kumppania etsi. Etsin mukavia tanssikokemuksia ja haluan kehittyä tanssijana.

      • historiaosoittaa

        Pukinkhammin palatsin vuosisataiset perinteet omaavissa tanssiaisissahan sillä tanssiaishetkellä valtakunnan ykkösmiestanssijan kanssa naimisissa oleva valtakunnan ykkösnaistanssijahan on poikkeuksetta rakastunut korviaan myöten ykkös- tai kakkos- tallirenkiin. Eikä siinä kertaakaan ole kyselty, onko renki kenties jo varattu. Vastaavia tanssiaisia on järjestetty vuosisatojen ajan kautta koko Euroopan valtakuntien sekä Egyptin ja joka kerta tulos on ollut sama kyseisen valakunnan ykkösnaistanssijan kannalta katsoen. Näitten valtakuntien ykkösmiestanssijatkin ovat löytänet lukemattomia uusia rakkauksia kyseisissä tanssiaisissa.

        Tämä analyysi osoittaa kiistatta sen, että kaikkein taitavimpina pidetyillä tanssijoilla on kautta aikain ollut taipumuksena etsiä tansseista seuraa tositarkoituksilla etenkin silloin, kun he ovat jo varattuja. Ja kaikkein huonoimpina pidetyillä.


    • Sullemerkit

      Tuollaisia äijäraaskoja aina löytyy kun ei ikänään ole herättänyt kiinnostusta toisessa sukupuolessa. Sitten saadaan joku vastaava tapaus kiinni ja nimet alle. Tuosta sitten kun on sinne tapauksen housuihin päästy alkaa riekkuaminen että on joku yleisaviomies. Niinkuin vähän samaa että on yleisavain.
      Henkisesti jälkeenjääneitä lavoilla on pilvin pimein. Yleensä kiltin tapaisia, jotkut vähän röyhkeitäkin kun se mielikuvitus tuppaa tekemään niille tepposia.

    • KuviteltuaTietoa

      "Täytyskö varatun tanssia vain yleisölle ei parille.
      Mielummin kädenalitansseja, ettei tule väärin ymmärretyksi."

      Mitä ihmettä! Onko tehty luotettavia tutkimuksia siitä tanssivatko jotkut ja kuinka monet vain yleisölle parin unohtaen? Aika monet tästä kirjoittavat, kukaan ei ole asiaa perustellut. Taitaa olla vaan kirjoittajien oman pään kummallista ajatuksenjuoksua. Ei tanssitapa mitenkään vaikuta tanssitaanko parille vai yleisolle. Eiköhän kaikki tanssi parille enemmän tai vähemmän täysillä. Tunteen ja heittäytymisen voi aistia kädenalitansseista yhtä hyvin kuin sylikkäin tanssimisesta. Jos tanssissa on yhteensopimattomuutta voi se tunnekin kärsiä, mennäänpä millä tyylillä tahansa. Koskaan ei voi olla varma mitä toisen ajatuksissa liikkuu. Joskus tuntee kehon kielestä epäonnistuvansa viennissä ja tuottavansa pettynystä, mutta silti voi yllättäen tulla kiitokset hyvästä viennistä.

    • Vaintanssia

      Tanssi on, ja vain on tanssia. Kaihdan sellaisia miehiä, jotka sanoin ja elein alkavat kuvitella jotain muuta, silloin menee koko tanssimisesta tanssin ilo.
      Minulle tanssiminen merkitsee liikkumisen riemua ja ilo on suuri, jos kohdalle sattuu se parkettien partaveitsi. Ikä tai näkö ei merkitse mitään, vaan se tanssitaito.

      • Twelvepoints

        Juurikin näin. Tämä oli hyvä kommentti.


    • daadirlandaa

      Aika selkeästi tulee taas näissäkin kommenteissa esille, että tanssi on vain harrastus. Ja jos vähän olisi jotain muutakin mielessä, niin se pidetään ja pidetttäköön visusti vain hiljaa omissa ajatuksissa. Tuntuu, että kaikkein vapaimmin saavat peuhata varatut keskenään. Tuskinpa tanssipaikoille on jatkossakaan tulossa mitään miesryntäystä.

      • agentti-

        Yksi toinenkin asia minun silmääni pistää näissä kommenteissa.
        Miksi sanotaan VAIN harrastus?
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Amatööri
        "Sanana amatööri perustuu latinan verbiin amare, rakastaa. Tästä johdettu amator[2], kirjaimellisesti "rakastaja", viittaa siihen, että amatööri voi suhtautua intohimoisesti (ammattilaista intohimoisemmin) kiinnostuksensa kohteeseen, harrastukseen."


      • SanatVsTeot

        En minäkään ihan ymmärrä tai usko mitä sanotaan. Tanssipaikat ovat aikaisemmin olleet ilmeisen tyypillisiä paikkoja parisuhteiden syntymiselle. Ei ole uskottavaa tämän mahdollisuuden jääneen kokonaan pois. Liikunnan toteuttamiseen on lukuisia parempia ja varmempia lajeja kuin tanssi.

        SInänsä tanssipaikat eivät ole poikkeus, ei niitä suhteita kerrota (erityisesti naiset) etsittävän mistään muustakaan yleisestä kokoontumispaikasta. Kuitenkin, myös varsin useilla lavoilla tanssivilla naisilla on profiileja deittipalstoilla. Miehenä tuskin olisin ajautunut tanssiharrastukseen ilman kiinnostusta osasta naisia. Jo se, että onnistuu mieleisten naisten tanssittamisessa antaa paljon iloa, vaikka parisuhdetta ei syntyisikään.


      • agentti-
        SanatVsTeot kirjoitti:

        En minäkään ihan ymmärrä tai usko mitä sanotaan. Tanssipaikat ovat aikaisemmin olleet ilmeisen tyypillisiä paikkoja parisuhteiden syntymiselle. Ei ole uskottavaa tämän mahdollisuuden jääneen kokonaan pois. Liikunnan toteuttamiseen on lukuisia parempia ja varmempia lajeja kuin tanssi.

        SInänsä tanssipaikat eivät ole poikkeus, ei niitä suhteita kerrota (erityisesti naiset) etsittävän mistään muustakaan yleisestä kokoontumispaikasta. Kuitenkin, myös varsin useilla lavoilla tanssivilla naisilla on profiileja deittipalstoilla. Miehenä tuskin olisin ajautunut tanssiharrastukseen ilman kiinnostusta osasta naisia. Jo se, että onnistuu mieleisten naisten tanssittamisessa antaa paljon iloa, vaikka parisuhdetta ei syntyisikään.

        Syntyy tanssiyhteisöissä parisuhteita. Enkä suin surminkaan halua estää kenenkään pariutumista.
        Minun agendani tässä ketjussa on siinä että on sairasta kuvitella olemattomia toisista ihmisistä. Ja myöskin se on ajatuksissa, että tämä tanssiaiheinen ketju ei poikkea muista suomi24 keskusteluaiheista, vaan täälläkin on keskustelijoita, joiden antavat oman lisänsä suoli24 kirjoitteluun.
        Onhan tunnetanssi selvästi ahdistelija, sekä täällä palstalla että myös tanssipaikoilla, mikäli hän siellä käy.

        Jos tanssimassa käyvillä naisilla on profiileita deittipalstoilla, niin sehän puhuu vain omaa kieltään. Monet eivät halua ehkä suhteita työpaikalta tai harrastuksista, periaatteessakaan. Ravintolat ovat tanssipaikkoja parempia iskupaikkoja sekä deittipalstoilla on enemmän tarjontaa varsinkin naisille.


      • Myöstanssimassa

        "Jos tanssimassa käyvillä naisilla on profiileita deittipalstoilla, niin sehän puhuu vain omaa kieltään. Monet eivät halua ehkä suhteita työpaikalta tai harrastuksista, periaatteessakaan. Ravintolat ovat tanssipaikkoja parempia iskupaikkoja sekä deittipalstoilla on enemmän tarjontaa varsinkin naisille"
        - Miestä jos on vailla niin silloin lava tansseistakin kyll' löytyy,
        mutta se on sitten ukkomies ;) Mies kumminkin.
        Hän harrastaa vain tanssia ja minä myös tanssimassa.
        https://www.youtube.com/watch?v=-oX7GeRsmNM


      • VapaaTanssijaNainen
        agentti- kirjoitti:

        Syntyy tanssiyhteisöissä parisuhteita. Enkä suin surminkaan halua estää kenenkään pariutumista.
        Minun agendani tässä ketjussa on siinä että on sairasta kuvitella olemattomia toisista ihmisistä. Ja myöskin se on ajatuksissa, että tämä tanssiaiheinen ketju ei poikkea muista suomi24 keskusteluaiheista, vaan täälläkin on keskustelijoita, joiden antavat oman lisänsä suoli24 kirjoitteluun.
        Onhan tunnetanssi selvästi ahdistelija, sekä täällä palstalla että myös tanssipaikoilla, mikäli hän siellä käy.

        Jos tanssimassa käyvillä naisilla on profiileita deittipalstoilla, niin sehän puhuu vain omaa kieltään. Monet eivät halua ehkä suhteita työpaikalta tai harrastuksista, periaatteessakaan. Ravintolat ovat tanssipaikkoja parempia iskupaikkoja sekä deittipalstoilla on enemmän tarjontaa varsinkin naisille.

        Mitähän sinä oikein selität et taida ymmärtää luettua tekstiä ja täytyy myöntää että minä en ymmärrä sinun kirjoituksista muuta kuin sen että olet hyvin negatiivinen ihminen. Tunne ja Tanssi kirjoituksista ei kyllä missään tule sellaista kuvaa että hän ketään ahdistelisi. Kertoo vaimonsa kanssa käyvänsä tanssimassa ja tanssivat myös erikseen jne. Sinä "agentti-" vääristelet kun et ymmärrä mitä luet.


      • VapaaNainenTanssii
        VapaaTanssijaNainen kirjoitti:

        Mitähän sinä oikein selität et taida ymmärtää luettua tekstiä ja täytyy myöntää että minä en ymmärrä sinun kirjoituksista muuta kuin sen että olet hyvin negatiivinen ihminen. Tunne ja Tanssi kirjoituksista ei kyllä missään tule sellaista kuvaa että hän ketään ahdistelisi. Kertoo vaimonsa kanssa käyvänsä tanssimassa ja tanssivat myös erikseen jne. Sinä "agentti-" vääristelet kun et ymmärrä mitä luet.

        Sinä se olet joka et osaa lukea. Ihan pusikkoon menee ajatuksesi, sinne lavanviereiseen.


      • VapaaTanssijaNainen
        VapaaNainenTanssii kirjoitti:

        Sinä se olet joka et osaa lukea. Ihan pusikkoon menee ajatuksesi, sinne lavanviereiseen.

        Jätän teidät nyt pariksi viikoksi ja lähden hankkimaan D- vitamiinia 😎☉.


      • jääsinne
        VapaaTanssijaNainen kirjoitti:

        Jätän teidät nyt pariksi viikoksi ja lähden hankkimaan D- vitamiinia 😎☉.

        Sinulla hauska pakkomielle yrittää saada asiat näyttämään siltä kuin sinä jättäsit...
        Olethan kuullut sen kun paska huusi pytystä, JÄTIN SINUT!

        Älä pidä kiirettä takaisin.


      • VapaaTanssijaNainen
        jääsinne kirjoitti:

        Sinulla hauska pakkomielle yrittää saada asiat näyttämään siltä kuin sinä jättäsit...
        Olethan kuullut sen kun paska huusi pytystä, JÄTIN SINUT!

        Älä pidä kiirettä takaisin.

        Tulen kyllä takasin kun tiedän että oikean elämän ihanat tansittajat ja ystävät kaipaavat minua😍.


      • TunneTanssi
        VapaaTanssijaNainen kirjoitti:

        Tulen kyllä takasin kun tiedän että oikean elämän ihanat tansittajat ja ystävät kaipaavat minua😍.

        Täälä jo ikävöidään.


      • VapaaTanssijaNainen
        jääsinne kirjoitti:

        Sinulla hauska pakkomielle yrittää saada asiat näyttämään siltä kuin sinä jättäsit...
        Olethan kuullut sen kun paska huusi pytystä, JÄTIN SINUT!

        Älä pidä kiirettä takaisin.

        Moi. Tulin takaisin kun ei kukaan vetänyt wc:n pöntöstä alas. Ihanasti sai tanssia 7 iltaa. Sielläkin jäätiin kaipaamaan😙.


    • ArkajalkaMies

      Onko tämä agentti hahmo tyypillinen lavatanssija.
      Miettii lähtiskö kesällä tutustuun tansseihin.

      • DancingInTheDream

        Hän on aivan harmiton ja mukava tanssijanainen.
        TunneTanssi sensijaan on häiriintynyt nettipersoona joka ei ole koskaan jalallaan laittanut koreasti. VapaaTanssijaNainen on hänen alteregonsa, jonka turvin hän uskaltaa suoltaa suolensisäistä tuotetta tänne nettiin.


      • ArkajalkaM
        DancingInTheDream kirjoitti:

        Hän on aivan harmiton ja mukava tanssijanainen.
        TunneTanssi sensijaan on häiriintynyt nettipersoona joka ei ole koskaan jalallaan laittanut koreasti. VapaaTanssijaNainen on hänen alteregonsa, jonka turvin hän uskaltaa suoltaa suolensisäistä tuotetta tänne nettiin.

        No ei houkuta lähtee tanssiin, jos tanssivien naisten taso on totaluokkaa.
        Mitähän tämä miellyttävä VapaaTanssijaNainen harrastaa?

        Liian fiksu harrastaan tanssia.


      • DancingInTheDream
        ArkajalkaM kirjoitti:

        No ei houkuta lähtee tanssiin, jos tanssivien naisten taso on totaluokkaa.
        Mitähän tämä miellyttävä VapaaTanssijaNainen harrastaa?

        Liian fiksu harrastaan tanssia.

        Sovit loistavasti lavatansseihin.
        Väännänkö vielä rautalangasta mikä on alterego?


      • Diivaillenmennään
        ArkajalkaM kirjoitti:

        No ei houkuta lähtee tanssiin, jos tanssivien naisten taso on totaluokkaa.
        Mitähän tämä miellyttävä VapaaTanssijaNainen harrastaa?

        Liian fiksu harrastaan tanssia.

        Tule vaan, kun mielesi tekee kuiteskin ;).
        Harrastuksena on nypläys, mutapaini, uinti ja miesten vokottelu :)
        https://www.youtube.com/watch?v=13tGavIXHNw


    • Mies0412

      Hvältä kuulostaa. Saanko minäkn tulla?

    • Toisille

      Miehenä voin sanoa, että tansseista voi saada ikuisia ystäviä. Monikohan tuntee tanssitettavat niin hyvin, että heistä tietää lähes kaiken harrastukset, perhesuhteet, työn ja huumorirajat. Sitten kun taas kohtaa niin voi jatkaa hyvää jutustelua ja muistella edellisiä tarinoita. Meillä on kotona taas omat harrastukset ja ihanteet, unohtaen tanssituttumme hetkeksi. Ei kaikkien kanssa voi olla seksiä, mutta romanttista läheisyyttä saa olla.

      • WaitaMoment

        Mitä on huumorirajat?


      • Rajatontamenoa

      • fjkdslaö

    • VapaaTanssijaNainen

      Ihanaa kun täältä etelän auringostakin voi tänne kommentoida. Joo olen ihan vaaraton ja fiksu tanssijanainen joka on myynyt sielunsa tanssille. Huvittuneena näitä kirjoituksia aina luen ja ihmettelen ihmisten ilkeyttä. Vaikka kuinka positiivisesti joku kirjoittaa niin on näitä negatiivisia jotka vääntävät kaikki nurinniskoin. Itseni elämään kuuluu huumori ja nämä jutut ei sitä lannistaa, vahvistaa vaan😊. Nyt altaalle auringoa ottamaan 😎. Täälläkin saa tanssia 🤗

      • johannyt-

        E__V__V__K

        johan nyt


    • Kevytkenkäinen-kin

      Kyllä tanssiminen ihan mukavaa puuhaa on, miksei ihanaakin joskus. Mutta en ma siihen ikinä mitään tunteita ole tuhlannut. Vieraisiin, tuntemattomiin miehiin, käsittämättömän hullu ajatuskin. Jos jotain tunnelmallista on joskus ollut, se on johtunut musiikista, jonka voima on välillä voittamaton.

    • miksmiksmiks

      Vain tanssimassa käyvät naiset voisivat jotenkin osoittaa statuksensa, niin ei menisi ilta hukkaan teitä pyöritellessä, kun tuppaatte olemaan niin kauhean innokkaita pääsemään tanssimaan. Jää siinä hässäkässä varsinainen kohderyhmä aivan liian vähälle huomiolle.

      • todennäköisyydellä

        Jospa ne innokkaimmat "vaintanssijat" tälläävät itsensä todennäköisemmin siihen eturiviin keskilattialle ja muut kohderyhmät jäävät vähän sinne taaemmas? Mutta tämä ei ole mitään tieteellisesti todistettua tietoa, ihan mutua vain.


    • AinoaTunteikas

      Ei.
      Tanssijat ovat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta täysin "tunnottomia"
      (Mikä vetääkn kaikki tunteettomat lavaharrastuksen piiriin?)

      Lavoilla heilutaan hikipäässä. Näytellään iloista. Kaiken lisäksi, luullaan tällä huitomisella saavuttavansa hyvän kunnonkin.
      Ei ihme että tansseissa käyvä porukka käy aina vaan pienemmäksi.
      Nykyään ei tahdo enään löytää lavoilta tuntenmatonta kasvoa.

      • VapaaTanssijaNainen

        Voi kun ihmiset ymmärtäisi mistä juontaa juurensa "vain tanssimassa". Minulle se ainakin tarkoittaa sitä, että tansseista ei löydy sellaista miestä joka vesi jalat alta. Minulle ei ainakaan riitä " joku" mielumin olen ilman. Mitään ei siis ole suljettu pois, mutta pessimisti ei pety, siis vain tanssimassa😉


      • VapaaNainenTanssii
        VapaaTanssijaNainen kirjoitti:

        Voi kun ihmiset ymmärtäisi mistä juontaa juurensa "vain tanssimassa". Minulle se ainakin tarkoittaa sitä, että tansseista ei löydy sellaista miestä joka vesi jalat alta. Minulle ei ainakaan riitä " joku" mielumin olen ilman. Mitään ei siis ole suljettu pois, mutta pessimisti ei pety, siis vain tanssimassa😉

        Sinä se muistat pysyä aina asiassa, tavalla toisella... puolelta tai toiselta.


      • VapaaTanssijaNainen
        VapaaNainenTanssii kirjoitti:

        Sinä se muistat pysyä aina asiassa, tavalla toisella... puolelta tai toiselta.

        Tämä oli siis tuohon, että tanssijat olisivat "tunnottomia". Tunteita kyllä löytyy, mutta siihen tarvitaan sopiva vastapuoli. Eikös tästä aiheesta saa kommentoida🤔. Monet asiat täällä puidaan sataan kertaan ja tämä "vain tanssimassa" on yksi niistä. On täällä rumeminkin kirjoiteltu. Koeta kestää, minäkin kestän nämä ainaiset vitt..ut. Nyt taas lähden "vain tanssimaan" 😉.


      • fjdkls

        Siellä Keuruulla nyt voi olla mitä tahansa.
        UglabaBugla uh uh


      • VapaaTanssijaNainen
        fjdkls kirjoitti:

        Siellä Keuruulla nyt voi olla mitä tahansa.
        UglabaBugla uh uh

        Ihan nyt on pakko kysyä, että saatko useinkin tuon Keuruu kohtauksen🤔?


      • NäkymätönLavamies
        VapaaTanssijaNainen kirjoitti:

        Voi kun ihmiset ymmärtäisi mistä juontaa juurensa "vain tanssimassa". Minulle se ainakin tarkoittaa sitä, että tansseista ei löydy sellaista miestä joka vesi jalat alta. Minulle ei ainakaan riitä " joku" mielumin olen ilman. Mitään ei siis ole suljettu pois, mutta pessimisti ei pety, siis vain tanssimassa😉

        Vaikea tuota on täysin uskoa. En voi kuvitellakaan etteikö tansseissa silloin tällöin kohtaisi jalat alta vieviä naisia. Joskus yksikään nainen ei herätä kiinnostusta, silloin ovat tanssihalutkin vähissä. Hyvä tanssitaito ei välttämttä auta, ellei haettava nainen ole vähintään siedettävä fyysiseltä olemukselta (suhteessa hakijaan). Toki tanssia suuremman kohtaaminen on vain toiveajattelua (vertaa lottovoitto). "Joku" ei riitä, miehillekään. Minulle ei edes tanssiin. Tanssitettavista kaipaan edes jossain määrin sitä samaa fyysistä kiinnostusta kuin parisuhteen naiselta.

        Naiset! Kertokaa missä ne "oikeat" miehet liikkuvat!


      • Tanssioniloa
        NäkymätönLavamies kirjoitti:

        Vaikea tuota on täysin uskoa. En voi kuvitellakaan etteikö tansseissa silloin tällöin kohtaisi jalat alta vieviä naisia. Joskus yksikään nainen ei herätä kiinnostusta, silloin ovat tanssihalutkin vähissä. Hyvä tanssitaito ei välttämttä auta, ellei haettava nainen ole vähintään siedettävä fyysiseltä olemukselta (suhteessa hakijaan). Toki tanssia suuremman kohtaaminen on vain toiveajattelua (vertaa lottovoitto). "Joku" ei riitä, miehillekään. Minulle ei edes tanssiin. Tanssitettavista kaipaan edes jossain määrin sitä samaa fyysistä kiinnostusta kuin parisuhteen naiselta.

        Naiset! Kertokaa missä ne "oikeat" miehet liikkuvat!

        Kyllä miehet ja naiset tanssivat mieluiten sellaisten kanssa, jotka tuntuvat miellyttäviltä. Käyn tansseissa tanssi vuoksi. Olen ollut ihastunut joskus ja se on mennyt ohi. Nyt olen ihastunut yhteen mieheen ja toivon, että saan tanssia hänen kanssaan vielä monta kertaa. Tansseissa riittää hyvät viejät. Liian eroottiset tanssit eivät ole mieleen.


      • Diibadaibaa
        Tanssioniloa kirjoitti:

        Kyllä miehet ja naiset tanssivat mieluiten sellaisten kanssa, jotka tuntuvat miellyttäviltä. Käyn tansseissa tanssi vuoksi. Olen ollut ihastunut joskus ja se on mennyt ohi. Nyt olen ihastunut yhteen mieheen ja toivon, että saan tanssia hänen kanssaan vielä monta kertaa. Tansseissa riittää hyvät viejät. Liian eroottiset tanssit eivät ole mieleen.

        Ok, mielistelemätön luonnollinen ihminen tuomitaan näkyvästi keskimääräistä epäimiellyttävämmäksi.
        Mielestäni olisi hyvä hakea myös sitä joka ei juuri minusta silloin heti tuntunut kauhean kivalta.


      • Ruskeaakieltäkö

        "Mielistelemätön"? Mitä hemmettiä se tarkoittaa?


      • Diibadaibaa
        Ruskeaakieltäkö kirjoitti:

        "Mielistelemätön"? Mitä hemmettiä se tarkoittaa?

        Mielistelee = mielistelevä
        Ei mielistele = mielistelemätön


      • Tuidaduidaosaaksäuida

        Eiku mikä tekee mielistelemättömästä luonnollisen? Ujous, umpimielisyys vai kyvyttömyys katsoa suoraan ja hymyillä, olla positiivinen ja ulospäin suuntautunut ... Vai mikä?

        Se on metkaa että em. laiset tyypit pitävät positiivisempia lajikumppaneitaan mielistelijöinä. Osaatko arvella kummassa on enemmän vikaa-vikaa-vikaa ...


    • Älä_ole_idiootti

      Tanssi voi olla pelkkä harrastus, mutta tansseissa on ihastumisen yllätysmomentti aina läsnä... Varattu tai sinkku, kaikki he tuntevat vaaran merkit.

    • iWannaDanceWithSomebody

      Tanssiessa uppoudut musiikkiin, luet omaa kehoasi, menet sen mukana ja muiden kenen kanssa tanssit. Se on todella terapeuttista, meditatiivista, hyvää liikuntaa eikä tarvitse missään mielessä olla seksuaalista vaikka ilmaiset tunteita tanssin aikana. Henkilökohtaisesti ne tunnetilat välittyy enemmän siihen kokemukseen, eikä ihmiseen rakastumiseen. Tanssiminen on kuitenkin kaunis asia. Etsin itse ryhmää tai paria (mies/ nainen). Vapaata tanssia, eli olen avoin kaikelle: hip-hop, moderni, vaikka salsa tai break-dance. Harrastin monta vuotta tanssia ryhmässä, mutta minulla on nyt ollut taukoakin monta vuotta. Notkeutta, intoa, koreografia ideoita ja intoa riittää. Olen itse 27-nainen ja pari saisi olla n. 16-45

    • Vain tanssimassa naisten -ja miestenkin pitäisi tosiaan muistaa ottaa huomioon seuraa etsivät. Heillä on ihan yhtä suuri oikeus olla paikalla. Jos siis osaavat käyttäytyä.

      Oman tanssinautinnon metsästämisen varjolla ei saisi antaa olettaa olevansa vapaata riistaa. Liiallisella flirttailulla tai oman suhdestatuksen piilottelulla. Tässä olisi monella peiliinkatsomisen paikka.

      • LoveDance

        Ymmärsin enismmäisestä kappaleesta sisällön mutta en ymmärrä mitä tarkoitti että heidät tulisi ottaa huomioon. Millä tavoin heidät pitäisi ottaa huomioon?
        Toisesta kappaleesta en ymmärtänyt sisälöä enkä tarkoitusta.
        Jos Ritke haluaa niin Ritke voisi täsmentää.


      • Shayla

        "Ritke" lienee tosikko. Meinaakko oikeasti ettei suhteessa oleva saisi enää ikinä pitää minkäänlaista hauskaa? Itse ainakin flirttailen ihan luonnostaan eikä liitolla ole sen asian kanssa mitään tekemistä, se on osa vapaata persoonaani. Enkä sitä "suhdestatustakaan" ikinä mitenkään piilottele.


      • RitkeVorresteri

        Väärinkäsityksiä tapahtuu. Edelleen on olemassa ihmisiä joille tanssipaikat eivät ole niitä -vain tanssia- paikkoja. Hauskaa saa ja pitää olla mutta muistakaa olla rehellisiä.

        Kyllä sen näkee jos toinen kiinnostuu muutenkin kun tanssimielessä. Ainakin kokeneempien tanssijoiden tulisi huomata. Tällöin pitää tehdä selväksi että on varattu. Onhan siinä riski ettei kyseinen henkilö enää haluakkaan tanssia yhtä usein. Se pitää vain hyväksyä.


      • PimPon
        RitkeVorresteri kirjoitti:

        Väärinkäsityksiä tapahtuu. Edelleen on olemassa ihmisiä joille tanssipaikat eivät ole niitä -vain tanssia- paikkoja. Hauskaa saa ja pitää olla mutta muistakaa olla rehellisiä.

        Kyllä sen näkee jos toinen kiinnostuu muutenkin kun tanssimielessä. Ainakin kokeneempien tanssijoiden tulisi huomata. Tällöin pitää tehdä selväksi että on varattu. Onhan siinä riski ettei kyseinen henkilö enää haluakkaan tanssia yhtä usein. Se pitää vain hyväksyä.

        Kuulehan Ritke. Jos joku käsittää väärin minun kiinnostukseni, joka nyt saattaa olla mitä laatua tahansa ja alkaa sopottamaan olevansa varattu, niin hän on nolannut sekä itsensä että yrittänyt minun nolaamistani, jonka jälkeen pidän häntä pöpinä.


      • PinPom
        RitkeVorresteri kirjoitti:

        Väärinkäsityksiä tapahtuu. Edelleen on olemassa ihmisiä joille tanssipaikat eivät ole niitä -vain tanssia- paikkoja. Hauskaa saa ja pitää olla mutta muistakaa olla rehellisiä.

        Kyllä sen näkee jos toinen kiinnostuu muutenkin kun tanssimielessä. Ainakin kokeneempien tanssijoiden tulisi huomata. Tällöin pitää tehdä selväksi että on varattu. Onhan siinä riski ettei kyseinen henkilö enää haluakkaan tanssia yhtä usein. Se pitää vain hyväksyä.

        Ja oletko Ritke koskaan ajatellut, että kokeilisit pitää huolta vain omista asioistasi. Voisi tehdä sulle hyvää.


      • Nämä asiat voi ilmoittaa nololla tai vähemmän noloilla tavoilla jos siihen on tarvetta. Kaikista nolointa ja pöpiä on kuitenkin jatkaa toisen kiusaamista jos se toinen ei tajua tilannetta. Ja samalla valehdella itselleen sitä -vain tanssia- satua. Kaikille ei tietysti ole kauhalla annettu sitä tilannetajua ja tunneälyä.


      • Revisiitä

        Onneksi tuolla "Pimpomilla" on itsestään kertova nimimerkki. Miten rehellisyys ketään nolaisi, paitsi pöpejä.


      • VapaaTanssijaNainen
        RitkeVorresteri kirjoitti:

        Nämä asiat voi ilmoittaa nololla tai vähemmän noloilla tavoilla jos siihen on tarvetta. Kaikista nolointa ja pöpiä on kuitenkin jatkaa toisen kiusaamista jos se toinen ei tajua tilannetta. Ja samalla valehdella itselleen sitä -vain tanssia- satua. Kaikille ei tietysti ole kauhalla annettu sitä tilannetajua ja tunneälyä.

        Usein olen tanssinut saman miehen kanssa lähes koko illan, mutta koskaan en ole kysellyt sivilisäätyä, en katsonut onko sormusta. Joskushan se keskustelussa voi tulla ilmi, mutta tanssiin ei tuolla ole mitään merkitystä. Askeleet kun käyvät yhteen ja "tanssikemia" pelaa niin silloin nautitaan ja pidetään hauskaa eikä siihen vaikuta "RitkeVorresterien" mielipiteet.


      • daadirlandaa

        Joo ihan ymmärrettävää, mutta kyllä RV:llä on tuossa myös pointtinsa taustalla. Kyllä minäkin nautin tanssimisesta, mutta enpä vastustele yhtään, jos tuolta myös löytäisin tutustumishaluisen henkilön, jonka kanssa kolahtaa muutkin kuin kengänkärjet. Ja siinä mielessä en niin kauhean innokkaasti halua tanssittaa näitä varattuja tai jotka ovat muuten vain tanssimassa. Mutta en myöskään toivo, että ketään siellä korvamerkitään säätynsä mukaan, koska ei se tulisi toimimaan. Kyllähän aika usein muutaman tanssikerran jälkeen tuppaa hieman paljastumaan, millainen tilanne toisella on. Joten siksi ei toivottavasti myöskään kukaan pahastu, jos oma hakuintoni syystä tai tästä lopahtaa jatkossa. Tai myös toisinpäin, jos joku ei välitä enää tanssia kanssasi, kun on saanut selville itselle tärkeän syyn käydä tanssimassa.


      • PinPom

        Minä yritän voittaa sitä tunnetta itsessäni, että sitoutuneet olisivat muita tylsempiä tanssikavereita. Toisaalta kaksi vapaata ihmistä voivat ajatella että tanssivat jatkossakin enemmän yhdessä, kun sitoutunut liikkuu luultavasti enimmäkseen parinsa kanssa ja on harvoin liikkeellä yksin.


      • daadirlandaa

        Eihän siitä kai liene edes kysekään, että "vain tanssimassa" oleva olisi tanssiparina tylsempi tai huonompi, tuossa mielessä pikemminkin päinvastoin, koska voi keskittyä vain siihen tanssimiseen. Ei ole pelkoa mokaamisesta tai siitä millaisen vaikutelman antaa muutoin toiselle. Joten sitä pystyy tanssimaan vapautuneesti ja homma toimii hienosti. Mutta siinähän se onkin, jos pelkkä onnistunut tanssi, täydellisyyttä hipova vise, ei ole mikään kiksi kuin ehkä kerran tai pari tai jos sitäkään. Onneksi lavalla tulee itselle sen verran latteaa musiikkia, että useimmat kappaleet kestää seisoskella :)


      • FBI-tahtoisinsilittää
        Revisiitä kirjoitti:

        Onneksi tuolla "Pimpomilla" on itsestään kertova nimimerkki. Miten rehellisyys ketään nolaisi, paitsi pöpejä.

        Jokainen vastaa vain omista puheistaan tai tekemisistään niin kuin tämäkin pimpommi;)
        Tanssimaailma tarvitsee huumoria eikä totisia torvia jos meinataan, että
        lavoille saadaa porukkaa, jotka nauttivat musiikista eikä märehdi murheessa.
        Onneksi meillä on ihania soittajia, jotka osaavaat soittamisen ja laudun taidon. Kiva.
        https://www.youtube.com/watch?v=scCjI_4-gLE

        Kesä lavoille kohta kirmataan - Jess !


      • Melkiyhtähyväkuinma

        Oh, kuka hän oli?


    • Mälsää

      Kyllä tunteita tanssissa liikkuu...
      - Hien haju ärsyttää
      - ärsyttää... seisoskelevat- sekä hittat tanssijat ULKOKEHÄLLÄ
      - jos askeleet menee yhteen, uppoutuu tanssin hurmaan helpostikin :)
      - jne jne. en jaksa nyt jatkaa

      Kyllä ärsytti kun Aki Samuli ei Pavin avajaisissa laulannut tätä...
      https://www.youtube.com/watch?v=pN1pq2gxmWY
      Kyllä tunne oli maassa ;-)

    • JäykkäJokinen

      Ei sovi mulle. Olutputeli tai tuoppi sopii paremmin ja karaoke. Tanssi hyi helvetti, hävettää katsoakkin.

      • kaksikärpästäiskulla

        "Olutputeli tai tuoppi sopii paremmin ja karaoke"
        - Monella tanssilavalla on karaoke ja anniskeluluvat, joten tulehan kesätansseihin ;)
        Kesälavalta voi löytyä vaikka rakkaus -

        https://www.youtube.com/watch?v=cWRKXyQQ-RA


      • Rajoittunutrassukka

        Toivottavasti mieleltään "jäykkä Jokinen" ymmärtää ja käsittää että häpeänsä on pelkästään oma ongelmansa, joka kertoo ahtaista rajoista mielen puolella.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe