Iso kypärä

Kylänsuurinkypärä

Mulla on iso pää enkä oo löytänyt mistään hyvää kypärää,jää aina jotenkin päälaelle liian ylös. Nupin koko on n.62-63 mutta 64-65 kypäräkin tuntuu snadilta. Vihjeitä mistä sais ostaa sopivan,valmistaako joku mittojen mukaan?

14

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HondaKurkonAkseli

      Minulla on sinulle vihje.
      Minullakin on iso pää, sanoisinko että jopa valtava pallopää.
      Lapsenikin sen johdosta on vesipäitä, kuten tuossa toisessa kirjoituksessani jo mainitsin.
      Lapsilla sen johdosta vesipää, koska Lapualta etiäppäin kotoisin olevalla rantaruottalaisella laaturotunaisellanikin on aika mojova pää.
      Me olemme ajelleet amerikan, afrikan ja euroopan mennentullen ja poikittain, sekä sixsakkiin harrikoilla ja isoilla japsipyörillä kilometrejä kertyneen monta sataa tuhatta kilometriä, tosin en muista montako sataa.
      Koska tervepäisyyteni tarkastetaan ilmailulääketieteellisesti puolivuosittain pyörivässä tuolissa ja painekammiossa, se aina aiheuttaa pääni kasvamisen.
      Tämän johdosta koska minulla on vuosikymmenien kokemus rikkaana ja sivistyneenä taistelulentäjätasoisena motoristina, sekä minun on tullut hankkia joka ajokaudelle isompi kypärä, on minulla meidän kerrostaloläävän autohallissa iso pino pieneksi jääneitä kypäriä.
      Koska minä en ole fattaporukkaa, voin luovuttaa sinulle tuon kypäräkasan ilmaiseksi.
      Tule Lauttasaaren ostoskeskukseen siihen räkälään jossa saa neloskaljaa, ensi perjantaina kello 14.00 koska silloin olen sielä aloittamassa itseni viihdyttämistä joka viikkoiseen tapaani, koska olen alkoholisti.
      Hoiperrellaan siitä sitten yhdessä autohalliin, niin luovutan pottani sinulle.
      Tule pakettiautolla, koska kasa on valtava.
      Toivottavasti sinunkin lempivärisi on marjapuuron väri ja fanitat Hankkijaa.

    • Ikimotoristi

      On teillä poijjaat paljon aikaa käyttää turhaan löpinään.

      Ulkona on tosi kaunis päivä tulossa. Kaffetta just juon ja sitten lähden sauvakävelylle. Perhe nukkuu vielä.
      Tänään mennään pojan kanssa talvitallilla käymään. Harley Sporster aiotaan käynnistää, koska poikaa polttelee käydä ajamassa lyhyt kierros. Varmaan minäkin jonkun sata metriä ajan.

      Hyvät on fiilikset! Samaa teille!

    • Kylänsuurinkypärä

      Kiitos Kurko.
      Hienoa, tulen.
      Arvostan erityisesti Sinun korkeatasoista motoristinäkemystäsi, että kaikki motoristit on saman arvoisia, etkä aseta ihmisiä eriarvoiseen asemaan.
      Minäkin olen HarleyHerrasmies kuten edellä kirjoittava herrasmies arvostaen poikansa poltetta.
      Kävin eilen kauppatorilla harrikallani ja tapasin sielä kauniin thaimaalaisen tytön, joka myös oli harrikallaan kaffilla.
      Johan oli rakenneltu peli jolla tyttö voittaisi mennen tullen näyttelyitä.
      Minä olen somali ja asun Itäkeskuksessa, joten pääsen sutjakkaasti sinne Larun ostarille perjantaina, koska minun päiväohjelmaani ei haittaa työnteko.
      Mistä tunnistan sinut tullessani sinne räkälään ???????

      • Jutustelija1

      • HondaKurkonAkseli

        Joo Jutustelija1 minun rakas ainoa tervepäinen täälä minun lisäkseni ja tervetuloa rikkaiden ja sivistyneiden motoristien joukkoon arvoisa HarleySomali.

        Hauis on tuntomerkkini kuten ystäväni Jutustelija tietää, mutta tarkennan:

        Istun vakiräkäläni perällä selkä seinää vasten, että ei tule pataan yllätyksenä.

        Minulla on päällä hiaton Harley t-paita että possun takajalkojen kokoiset hauikseni näkyy.

        Päässä minulla on oranssi Hankkijan lippalakki.

        Kaulassa minulla roikkuu soutuveneen ankkurikettingin kokoinen kullitettu kaulaketju.

        Tuolin karmilla minulla on pilottitakki ja pieni reppu muumikuvin.

        Heiluttelen goretex lenkkareitani istuessa tuolilla, koska töpöjalkani ei yllä lattiaan.

        Pöydällä minulla on lukuisa määrä luottokortteja, joista arvon aina millä maksan seuraavan keppanan.

        Tosin tunnistat minut pallopäästäni joka on vettä täynnä kuten vesipäämukuloillanikin.

        Muuten, mikä päiväohjelma sinulla on perjantaina ja mikä on sinun seksuaalinen suuntautumisesi ?
        Kysyn siksi että voisimme viihdyttää itseämme ja toisiamme, koska Lapualta etiäppäin kotoisin oleva laaturotunaiseni lähtee viikonlopuksi uskontokuntansa caravaanikokoukseen kiertopalkintotehtäviinsä.

        Ystävällisin terveisin: Akseli.


      • HondaKurkonAkseli

        Unohdin........

        Vasemman käden ranteessa minulla on ROLEX.


      • HondaKurkonAkseli
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Unohdin........

        Vasemman käden ranteessa minulla on ROLEX.

        Voi että kun nyt innostuin niin kovasti, että pallopääni ei toimi.

        Minulla on tukka ponnarilla.


    • Kylänsuurinkypärä

      Olen varmasti seksuaalisesti suuntautunut sinun mielihalujesi mukaisesti mm. imunielukakkoset onnaa ja varmasti vingut kuin kylpyleluankka, koska mulla kylän suurin.
      Nyt minulla välähti, olemmehan me jo tutustuneet perämiesten pikkujouluissa.
      Sinulla on ihanat töpöjalat ja miehekkäät hauikset.
      Nähdään rakas Kurko.

    • Kylänsuurinkypärä

      Vittu että on tyhmiä motoristeja, mihinkään ei voi vastata asiallisesti. Mä oon muuten ketjun aloittaja,en tuo homo joka joka jostain syystä pystyy kirjoittamaan samalla nimimerkillä. Kiitti vitusti kyrvät!!

      • KurkollaKylänSuurin

        Minä en ole kyrpä, vaan kurko.
        Minut on ilmailulääketieteellisesti testattu, että voin olla ravinnotta kaksi viikkoa ja ilman vettä kauemmin kuin kameli.
        Ilman alkoholia en voi olla kokonaista viikkoa.
        Päivääkään en voi olla provoilematta aivopieruineni palstalla.
        Olen luvannut lopettavani tyhjänpilluiluni palstalla, mutta tuon lupaukseni annoin heikkona hetkenäni kun lääkitykseni oli tasapainossa.


    • jutustelija1

      Antakaahan minulle huomiota! Minäminäminäminä ja ne minun vanhat vermeet! Mitä olette mieltä niistä? Seuraa haen alkuun ihan vaan jutustelu1-seuraa!

    • HondaKurkonAkseli

      Kylläpä nyt on terapiapotilailla taas kiihoketta netissä. Kehukaa lisää, nauran näille horinoillenne, kun lennän Bandeirantea FL350 (yli kymppi kilsoissa) johonkin päällikkönä tai perämiehenä, tai hiljaisena yövuorona vahdin Vantaalla tutkaruutua pitäen sadat ihmiset hengissä taivaalla.

      Lisää klooneja, kiitos.

      • NeitsytHinttiKääpiöKurko

        Ole hyvä, eikä kestä kiittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe