Mistä löytää..

Yksinkö_aina

..ihana poikamainen nainen?

Tykkäisin naisesta, joka on suht raitis, bileehileet kun ei nappaa, myös savuton, tuhkista ei ole kiva suukotella.
Olisi kiva kun löytyisi ihana nainen, joka opettaisi mut laskettelemaan ensi kaudella, voitaisi tehdä sitä sitte yhdessä. Arki ja yhdessä tekeminen on kivaa. Liikkuminen yhdessä ja tietty myös erikseen.

Mistä tällaisia naisia löytyy?
Jonkun lajin parista? Jos kyllä, niin toivoisin, että harrastajat olisi jo aikuisia, koska itse olen jo yli nelikymppinen.

Mieluusti olisin kentän reunalla tsemppaamassa peleissä ja treeneissä ja niiden jälkeen hieroisin trenaamisesta kipeitä paikkoja.
Voi missä mun ihana poikamainen ja urheilullinen muru?
Haaveissako vain?

21

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdunraameihin

      Mistä päin olet?

      • Uudeltamaalta. Entäpä sinä?


      • seaiempi

        Läheltä liippaa!
        Millä sinuun saa yhteyden? Käydään jossain.


      • Laita vaikka postia @suomi24.fi =D.


    • Meinasin ilmottautua mutten enää harrasta mitään kenttälajeja. Olis ollut kyllä kiva tutustuu

      • Ei tarvitse harrastaakaan. Lähinnä se harrastus tuli mieleen just siitä, että senkö parista löytyisi joku kiva ihana nainen. Mua kun ei noi baarit innosta. Mielummin istun kentän reunalla peliä vaikka katsomassa, kuin baarissa humalaisia. Aika monessa lajissa vaan taitaa olla melko nuoria ne harrastajat ja mä olen kai ikäloppu jo heidän mielestä =). Mutta sellanen -7-8v. / 5v. omaa ikäluokkaani likellä olevat olisivat sopivaa ikäluokkaa =D,


    • nemimarkki

      Oon myös yli 40-v. ja poikamainen, mutta en ikävä kyllä harrasta liikuntaa kuin ihan perusjuttuja ... Moottoriurheilu olisi mahtavaa, mutta "just nyt" ei ole sponsoreita ;)

      • Samaa voisin vastata kuin tuonne toisellekkin. katsoppas se =).
        Moottoriurheilua, vauhtimimmi siis siellä =D.


      • nimmari_on_nimmariton
        Yksinkö_aina kirjoitti:

        Samaa voisin vastata kuin tuonne toisellekkin. katsoppas se =).
        Moottoriurheilua, vauhtimimmi siis siellä =D.

        Laitoin juuri sulle mailia :)


      • nimmari_on_nimmariton kirjoitti:

        Laitoin juuri sulle mailia :)

        Ja mä vastasin =).


    • Aaaw just minun unelmieni nainen kuvailtu (tosin vähä nuorempaa hakusessa) Toivotaa että löydetään mitä etsimme <3

      • Todellakin, sitä toivotaan´<3.


    • GamerGirl4ever

      Mä olin poikamainen ala-koulussa & yhä edelleen yks mun kavereista oli ihastunut muhun & millä oli tunteita sitä kohtaa mutta en kuitenkaan halunnut olla sen kaa muuta ku vaan bestikset. Olen siis 14 v. :D

    • Kauniskaipauss

      Täältä

    • JokeOnWho

      Ei kannattais liikaa niin sanotusti jahdata/etsiä. Riittää kun alat vähän liikkumaan harrastusten parissa just kuten salibandy, jalkapallo, pesäpallo jopa jääkiekko. Toki näissä pelailee aika nuorehkoo porukkaa usein mut katsotaan. Onhan näitä hei vaikka muille jakaa, ideoita joiden parista saatat tavatakin mielenkiintoisia uusia tuttavuuksia. Voithan myös tehdä nettiin erilaisille deitti saiteille profiilin, oot ainakin esillä itse näin jotta nämä kyseiset ihanat poikamaiset naiset voi löytää sut, who knows

      • En mä liikaa etsi. Se vaan on varmaa, että kotoa ei kukaan tule hakemaan =D.
        Täytyy lähteä liikkumaan ja katselemaan pelejä ja ihmettelemään. Kiitti vinkeistä! =)


    • yxkax12

      Täällä! Tosin en laskettele...

      • Ei haittaa! Kuten jo tuonne ylemmäs kirjoitinkin =).


    • Laituri123

      Minkä ikäistä etsitkään... Kylläpä osuu tekstisi kivasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe