Paras fetissi

Festaaja

Jos törmäisit hyvään haltiaan ja sinun olisi pakko toivoa itsellesi yksi fetissi, joka sitten toteutuisi, niin minkä fetissin toivoisit itsellesi?

77

3979

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveita_vaan

      Saisin vapaasti ja seuraamuksitta raiskata jonkun tiukan teinin (tuntemattoman), ja tämä nauttisi itsekkin

    • Kuulustelija

      Nuori vakoojanainen ja minä kuulusteleva gestapon mies. Saisin vapaasti kaivaa tunnustuksia piiskan, sitomisen ja sähkön voimalla.

    • ekhä päivän naisena oleminen ihan koko keholta ..en ole transseksuaali. niille tää ois itsestään selvä haave

      • Anonyymi

        Tämä, vaan ei ainoastaan päivä, vaan sen aikaa että kerkeäisi kokea naisen näkökulmasta kaiken mitä on miehenä kokenut ja vähän päällekkin. Luulen että olisin pahin mälliämpäri pohjoisella pallonpuoliskolla.. :D


    • Toivomustämäkin

      On ehkä outoa, ettei mulla ole mitään erityistä fetissitoivetta. Mutta jos eteeni pylähtäisi tuollainen hyvä haltijatar, niin haluaisin vietellä hänet omalla taikasauvallani ja tehdä hänestä "hiukan tuhma" haltijatar.

    • Unelmoijako

      Haluaisin niinkin yksinkertaisen " fetisissin" toteutuvan kuin hoitaessani itseäni uimarannan parkkiksella tulisi seuraani kiimainen nainen leikkimään kanssani.

    • koulpoika

      haltija meikkaisi ja pukisi minut koulutytöksi ja sen jälkeen vaimo haluaisi koulutytöltä suuseksiä.

    • Tyttöystävä joka tykkäisi pissaleikeistä ja märistä vaatteista ;)

      • toi on jo hyvä alku.


    • Pikkaritkaverille45v

      Kaverini saisi haistella vaimoni käytettyjä pikkuhousuja.

      • Toi sama myös mulla, siinä olisi jotain niin siistiä.


      • kessuli19601

        Tosi kiihottavaa! Naapurin rouvan pikkareita oon saannu haistella!


    • vaipat36

      haluisin olla sissyvauva, ja sit joku mies pitelis mua hyvänä.

    • Nyppiminen

      Haluaisin sitoa naisen ja sitten nyppiä sen posliiniksi.

    • ei-mitään-fetissejä-

      Jokainen vastaaja taitaa luetella nykyisiä fetissejä, eikä sitä ihannetta minkä haluaisi. Minä en haluaisi minkäänlaista fetissiä enkä fantasiaa, vaan haluaisin ihan normaalin seksivietin lisääntymistä varten.

    • fetissini

      Itselleni toivoisin hyvä haltia fetissin.

    • Olisi-tosi-nastaa

      Vartijana tsekkiläisessä tiukassa vankilassa tai muissa päsmärin rooleissa kipua naisille -otoksissa.

    • Inkvisiittori

      Haluaisin olla inkvisiittori ja tutkia vain korkeintaan 35-vuotiaita naisia. Naiset tutkinnassa tietenkin alasti.

    • Olisi-melkoista

      Tämä ei ole fetissi, tämä on fantasia, mahdoton fantasia. Se ei voi koskaan toteutua, mutta olisi varmasti kokemisen arvoinen.

      Olisin nuosi nainen, jonka miehet ovat vanginneet. He ovat riisuneet minut alastomaksi ja sitten asettaneet istumaan nussimakoneelle. Yksi tappi perseessäni, yksi vitussa ja klitassa kiinni päristin. Lisäksi konetoimiset rintaimurit. Nojaan pystypalkkiin, joka on heti naimakoneen takana, käteni ovat sidottu selkäni taakse sen pystypalkin ympäri. Nilkkani ovat myös sidottu siten, että polvet taivutettuina taakse ja kantapäät melkein pepussa ja köysi nilkasta toiseen kiedottu sen palkin ympäri. Sitten se koneisto laitetaan toimintaan. Yksi tappi jyskyttää perseessä, toinen isompi vitussa ja päristin hieroo klittaa ja lisäksi se nänni-imuri imee ja lutkuttaa rintijani. Se jatkuu ja jatkuu...

    • Haluaisin herätä aamuna vaimonani ja olla päivän hän. Saattaisin myös kylpylässä pyörähtää...

    • Toteutuisipa

      Edessäni olisi alaston parikymppinen nainen. Sitoisin köyden hänen ranteisiinsa, ranteet kymmenisen senttiä toisistaan. Sitten nainen istuutuisi lattialle, polvet koukussa ja kädet nilkkojen edessä. Iso vahva tanko hänen polvitaipeisiinsa ja tanko ylös, jolloin nainen jäisi siihen riippumaan. Ottaisin sentin paksuisen rottinkikepin ja alkaisin piiskata hänen pakamustaan ja jalkapohjieen. Olisi ilo kuunnella hänen huutoaan.

    • fkgkxk

      Toivoisin löylykauhan ylläpidon perseeseen poikittain

    • Ois-hienoo

      Tahtoisin olla katsomassa, kun miesporukka raiskaa naisen oikein kunnolla, pitkään ja täydellisesti.

    • lkaahanen

      Hyvä haltija poistas nämä höyrysaunojen RUNKKARIT huit v....uun

    • kiinnostaa69

      mikähän siinä ku kiihoittaa niin mielettömästi hevoisen kalu.

    • b-82

      Luonani olisi naistarjoilija, jolla on yllään valkoinen kauluspaita, musta liivi ja mustat suorat housut. Ihastelisin, kuinka liivi ja housut korostavat naisen seksikkäitä kurveja. Ihastelisin myös liivin satiiniselän kiiltoa ja sitä, kuinka tiukalle säädetyt nauhat solkineen korostavat naisen vyötäröä vaikuttaen kivasti satiinin kiiltoon.

      Nauttisin liivin mattapintaisen etukappaleen ja kiiltävän takakappaleen muodostamasta kontrastista katsellessani naista sivusuunnasta.

      Nainen antaisi minun paijata liivinsä satiiniselkää ja ottaa kiinni soljella säädettävistä nauhoista. Tunnustelisin takaapäin naisen liivin satiiniselkää nauttien sen kiillosta ja liukkaudesta. Leikkisin myös soljella säädettävillä nauhoilla avaten ne hetkeksi ja säätäen ne sitten takaisin tiukalle. Välillä ehkä kokeilisin säätää nauhoja löysälle nähdäkseni, miltä näyttää, kun solki roikkuu nauhojen ollessa kiinni toisissaan.

    • Kutituspiina

      Nuori, hirvittävän herkästi kutiava nainen vangittuna kidutuskammioon, jossa minä olisin säälimätön kutituskiduttaja laajalla kokoelmalla kutitusvälineitä ja sitomistarpeita.

    • kyllävain00

      Olisin pitkällä käytävällä, joka olisi täynnä naisia, jotka makaisivat siistissä rivissä käytävän toisella puolella, jokaisella likaiset jalat. Minä olisin toisella puolella, ja minun tulisi nuolla joka ainoan naisen jalat puhtaaksi. Heitä olisi kymmeniä, ellei satoja. Ja lopulta, kun saan työn suoritettua, monien tuntien ehkä jopa päivien jälkeen, minut kahlittaisiin kylpyammeeseen kiinni ja jokainen nainen kakkaisi vuorollaan päälleni. Lopulta makaisin altaassa joka olisi täynnä paskaa. Sitten minut vapautettaisiin ja huuhdeltaisiin lopuksi pissalla puhtaaksi.

    • facesittingfani

      Nuori teinityttö sitoo sänkyyn ja istuu naaman päälle ja tyydyttää itsensä orgasmiin, nuolettaa myös peppunsa, eli facesitting!

    • huave

      Alastomat tai vähäpukeiset nuoret naiset kulkisivat ympärilläni ja hyväilisivät omia pimppejään sekä nuolisivat toisiaan ym

      • Anonyymi

        Noniin, nukkumaanmenoaika meni jo!


    • alistuva61

      Haluaisin alistua parille antamaan suuhoitoa.

    • Ois-kliffaa

      Ai kun voisi matkustaa ajassa. Menisin seuraamaan tilanteita kidutuskammioihin. Niin vanhoihin kiinalaisiin paikkoihin, inkvisition kammioihin kuin gestaponkin selleihin.

    • fantasiat-VS-fetissi

      Tuskimpa fetissejä tarvitsee erikseen toivoa, ne kun lähtee itsestäsi, fantasiat taas asia erikseen, itse tiedät paremmin omat fetissisi kuin "hyvä haltija"

    • Anonyymi

      Haluisin että pari kolme naista sitoisi minut ja raiskasi/käyttäisi tai kiduttaisi minua

    • nähdä kun nainen käsittelee hevosen kalua , saisin katsella kun hän hieroo sitä ja hyväilee itseään sillä

    • Missähän se fetissin raja nyt menee... Mutta fantasian jos voisin toivoa niin; ihan simppelisti sessio 2 miehen kanssa jossa minä oon täysin keskipisteenä, Fantasiaan kuuluisi myös sidontaleikit, edgettely, dp, ainakin pienimuotoista ruoskimista, vesi"kidutusta" ja paljon erilaisia leluja.

      Toinen, lähes päinvastainen fantasia on taas miehen paneminen straponilla. Kallistun kuitenkin ensimmäiseen fantasiaan jos haltia oikeasti eteeni tupsahtaisi :)

      • Anonyymi

        Fantasioihisi olis ilo yhtyä jos 53vuotias kelpaisi leikkeihin jälkimmäinen fantasiasi o viel kokemati joskus kyl ottanut sträppiä suihin naiselta alistus leikeissä mut miten haluisit mut ottaa takaa vai miten kiva ois kuulla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fantasioihisi olis ilo yhtyä jos 53vuotias kelpaisi leikkeihin jälkimmäinen fantasiasi o viel kokemati joskus kyl ottanut sträppiä suihin naiselta alistus leikeissä mut miten haluisit mut ottaa takaa vai miten kiva ois kuulla

        Voi, tätä fantasiaa en pääse nykytilanteessani toteuttamaan, suhteessa olen ja isäntä ei oikein syty moisille leikeille, eikä ylimääräisen ihmisen mukaan ottamisille.


      • Anonyymi
        MissMiralie kirjoitti:

        Voi, tätä fantasiaa en pääse nykytilanteessani toteuttamaan, suhteessa olen ja isäntä ei oikein syty moisille leikeille, eikä ylimääräisen ihmisen mukaan ottamisille.

        ☺kiihottava ajatus toteuttaa hotellihuoneen isolla vuoteella antaisitkos ensin suihin vai haluaisitkos vain ottaa mut pakko o kattoo aiheest videoklippii ja purkaa paineet miten katotko itse videoklippejä kun hellit itseäsi 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        ☺kiihottava ajatus toteuttaa hotellihuoneen isolla vuoteella antaisitkos ensin suihin vai haluaisitkos vain ottaa mut pakko o kattoo aiheest videoklippii ja purkaa paineet miten katotko itse videoklippejä kun hellit itseäsi 😘

        Oon aina valmis suuhoitoihin 😊 Tottakai katson videoita, niillä pääsee edes näköyhteyteen moisten fantasioiden kanssa. Toki mielikuvitus yleensä parempi.


      • Anonyymi
        MissMiralie kirjoitti:

        Oon aina valmis suuhoitoihin 😊 Tottakai katson videoita, niillä pääsee edes näköyhteyteen moisten fantasioiden kanssa. Toki mielikuvitus yleensä parempi.

        😊suuhoito ois ihanaa voisin loouksi nuolla sulle kunnon kieli orkut😋sträpistä tuli ajatus ois kiihottava yllätys puolisolle sitoisin hotellin vuoteeseen silmät sidottuina esileikkinä usein nuolen ja käytän erillaisia sauvoja mut nyt nuolennan jälkeen astuisit kuvaan olisin päästänyt sut salaa huoneeseen edessäsi olisi nuoltu kostea posliini jonka saisit yllättää 😋😊


      • Anonyymi
        MissMiralie kirjoitti:

        Oon aina valmis suuhoitoihin 😊 Tottakai katson videoita, niillä pääsee edes näköyhteyteen moisten fantasioiden kanssa. Toki mielikuvitus yleensä parempi.

        Moi
        Missäpäin pääsis antamaan suihin😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Missäpäin pääsis antamaan suihin😉

        Moskovan assan vessassa😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Missäpäin pääsis antamaan suihin😉

        Jaaa, enpä tiedä. Minun kanssa ikäväkyllä vaan unissasi :)


    • Anonyymi

      Jospa palkkais alastoman naissiivoojan pariksi tunniksi. Siinä sitten tiirailisi häntä!!.

    • Anonyymi

      Olen ilmeisesti törmännyt jo omaan hyvään haltijaan koska elän parisuhteessa jossa voin toteuttaa itseäni ja omia fetissejäni kohtuullisen vapaasti - vaimo on tavis ja hänelle riittää vanilija, mutta hän ei estä eikä kiellä minulta fetistisiä nautintoja vaan on mukana niissä vaikka ei itse saa omien sanojensa mukaan niistä suoraan kiihotusta, mutta kiihottuu siitä kun näkee minun nauttivan niin suunnattomasti. Eikä hänkään jää koskaan osattomaksi nautinnoista vaikka minun fetistisiä tarpeita yhdessä täytettäisiinkin - hän tietää että saa kyllä oman nautintonsa myös.

      Jos tähän vielä jotain lisäisi niin saisi hänkin törmätä hyvään haltijaan joka avaisi hänelle oman fetistisen padoran lippaan - saisimme puolin ja toisin nautintoa toistemme fetissien toteuttamisesta ja hänkin ymmärtäisi oman kokemuksen kautta kuinka syvällä nämä asiat ihmismielen sopukoissa pohjimmiltaan on.

    • Anonyymi

      Haluaisin katsoa kahden naisen rakastelua. Ehkä myös hypätä mukaan. Lopussa.

    • Anonyymi

      En pysty luokittelemaan bdsm alueen fetissejäni mutta eräs teemeen liittyvä koskee kaverini vaimoa. Nainen on koppava ja ylimielinen sek tietoinen miehiä miellyttävästä ulkonäöstään.
      Jos olisi mahdollista niin sitoisin alastoman rouvan sammammk asentoon. Lattialle polvilleen, kädet selän taakse, polvitaipeet kiristetty selän taitse sivuille levälleen, takamus pystyssä.
      Kertosin aikovani nussia häntä kaikkiin kolmeen reikään. Rouva saa itse määrittää järjestyksen. jos ei kykene siihen niin etenen pillu>anus>suu järjestyksessä.

    • Anonyymi

      Fetissi asuihin ja sitomiseen. Sellaista on tarjolla ja saanut kokea monesti. Sauvaleikit ja piiskalla annettu sen verran, että tietää miltä tuntuu. Ja kyllä tuntuu. Ihanat fetissit ja fiilikset tulee teksteistä:)

    • Anonyymi

      ehdottomasti navettaan jossa kaikenlaisia elukoita ja niitä saisi nussia vapaasti niin paljon kuin jaksaa.. ja olisi myös se että olisin sidottuna kiinni tolppaan x-asentoon ja janoiset juottovasikat etsisivät utaretta siinä ympärillä.. ja ainoa mitä löytäisivät on minun munani johon valuu yläpuolelta hanasta maitoa ja se sitten päätyy siihen kullinvarteen imettäväksi, enkä pääsisi siitä ainakaan vuorokauteen irti..

      • Anonyymi

        siis... älä laita tällästä...


    • Minä haluan olla 15 v tottelematon poikasi joka saan piiskaa ankaralta äidiltä joka sinä esität!

    • Anonyymi

      Eihän fetissiä, mieltymystä, suuntausta tms voi toivoa jos ei sitä jo ole.
      Yhtä hyvin voisi toivoa rakastavansa kesäkeittoa vaikka inhoaa sitä.
      Miksi siis edes kuvitella toivovansa pitävänsä kesäkeitosta?

      • Anonyymi

        Paha haltia se olisi jos pakottaisi. Rakas jolla on fetissi johon ei itse pysty vastaamaan on ainut syy jonka keksin toivoa sellaista.


    • Anonyymi

      Parasta on kun naisella on pitkävartiset kumisaappaat ja leikin lopuksi saa laueta naisen kumisaappaille.

    • Anonyymi

      Mä en toivoisi fetissiä itselleni vaan toivoisin että kaikki muut ihmiset hurahtaisivat ehkä hölmöimpään suuntaukseen jota olen netissä nähnyt eli balls over face stretchingiin. Siis siinähän miehet levittää palleja naisten naaman päälle ja vetää ne niin litteäksi kuin voivat jotta kattavat mahdollisimman paljon pinta-alaa. Naureskelisin partaani lopun ikääni jos siitä tulisi normaalia.

    • Anonyymi

      Kahden vahvan miehen käsittelyssä. Saisin olla naitu, palvottu, ihailtu, otettu Nainen. Minut laitettaisiin paikoilleni ja minua käytettäisiin, mutta ilman väkivaltaa. Kuitenkin niin, että tietäisin olevani nautinnon kohde ja nautintoa siitä saamassa.

    • Anonyymi

      Toivoisin, että hyvä haltia lähettäisi nuoren miehen, mitoiltaan 190/100. Hän jaksaisi nostaa penkistä vähintään 100 kiloa. Tuo mies määräilisi minua ja jollen heti tottelisi, niin hän ottaisi minulta housut alas ja antaisi koivupiiskaa paljaalle pyllylle niin kauan, että minusta tulisi kiltti poika. Itse nostan penkistä nippa nappa 40 kg, siksi ihailen miehistä voimaa yli kaiken.

    • Anonyymi

      Todella ison vehkeen ja kyvyn harrastaa seksiä milloin vain ja missä vain.

      Rahaa tolkuttomasti ja sitten kuukauden loma. Panisin joka ilta eri naisia ja vetäisin ihan naamat samalla.

      Sitten kuukauden rietastelun jäljeen palaisin omaan kroppaani ja elämääni.

      Huono fetissi, mutta tuon hyvältä haltijalta toivoisin ja panisin vielä häntäkin.

      • Anonyymi

        Oot siis köyhä impotentti?


    • Anonyymi

      Sellainen että naapurissa yksin asuva vanhempi nainen , haluaisi katsoa vierestä kun olisin pukeutuneena naisten seksikkäisiin alusvaatteisin ja runkkaisin mun posliini kulli . Ja hän myös runkkaisi minua , ja lopuksi saisin nussia häntä anaaliin.
      M61

    • Anonyymi

      Toivoisin, että ikäiseni poika, joka olisi hyvin voimakas, ottaisi minulta housut pois ja piiskaisi minut koivuvitsalla.

    • Anonyymi

      Toivoisin, että veli huomaisi minun fetissini ja piiskaisi minut samalla tyylillä kuin ennen oli tapana pikkupoikia piiskata.

    • Minä haluan olla tottelematon teinipoika joka äitihahmo rangaistaa ankarasti piiskalla!

    • Anonyymi

      Yhdestä fetissistä jän kiinni ja pääsine lehtiin, mutta muuten selailen näitä toisten kirjoituksia, vittuilen niin rankasti kuin osaan ja samalla runkkaan. Jotakin tosi härskiä kun keksisi, löylykauhat eikä purjot taida oikein upota.
      t. nöf-nöf

    • Anonyymi

      Toivoisin, että veli pystyisi ja haluaisi vieläkin piiskata minut siten, kuin hän teki sen minun ollessa teini-ikäinen.

      Saisi piiskaaja olla tietenkin joku muukin junttura, jos hän hoitaisi homman samaten kuin veljeni.

    • Sais vailla pienintäkään kärymisen pelkoa ottaa ja antaa suuseksiä miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Vanhempi mies sitoisi mut sohvalle/ sänkyyn käsistä ja nilkat yhteen. Sitten se mies alkais hitaasti riisua mun kenkiä ja sukkia pois. Se mies ottais esille höyheniä, pensseleitä ja muita välineitä ja sanois mulle, "nyt otetaan selvää miten herkästi sun paljaat jalat kutiaa". Ja mähän kutian superhelposti, se mies laittais mut nauramaan ja kikattamaan iha hysteerisesti. Lopuksi se mies tekis mulle kunnon jalkahieronnan öljyllä ja vielä imis ja nuolis mun varpaita huolella 😛

    • Anonyymi

      Haluaisin päästä näkemään, kuinka aikuinen mies piiskaa oikeasti toisen miehen.

    • Anonyymi

      Tää kuulostaa aika kuvottavalta, siksi hyvin kiihottava ajatus, mutta toivoisin että nainen nöyryyttäisi minut ihan täysin käyttämällä suutani vessana. M27

    • Anonyymi

      2 isotissistä/chubbya 18v teiniä mun ”käyttöön” eli koska vaan soittasin/laittasin viestiä niin saisin haluamaani tuplahoitoa esim. nähdään paikassa x ja imette mut tyhjäks, nähdään paikassa x ja tulkaa twerkkaamaan mun kullista nesteet pihalle yms.

      • Anonyymi

        Ja oma ikä on siis 30v


    • Anonyymi

      Kyllä se on ehottomasti tyhjänpäiväisten ja täysin väärien neuvojen kirjoittelu tänne näille urveloille.

    • Anonyymi

      joutuisin pervon saksalaisen tai japanilaisen kumi-paska-oksennus-fetissiryhmän nöyryytettäväksi maatilalle jossa minua käytettäisiin vessana ja minut pakotettaisiin kaikkeen ihanan ällöön.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe