Kun tunteet sammuu mutta toisen vaihtuu

winttikoiraC8

Ihan lääpälläni naiseen mutta eihän siitä voisikaan tulla mitään. Siinä oli oikeessa. Kerroin tunteistani ja halusin huolehtia naisesta ja NAUTTISIN seurastasi ja myös kerroin ja näytin sen.

Luottamus sinuun kuitenkin meni enkä enää halua sinua, mut mitä vittua?! Vaikuttaa siltä että nyt hän melkein takertuu muhun. Osat vaihtunu. Nyt on kyllä myöhästä.

Te ihanat naiset valaiskaa mua vähän että mitä hittoa?????

7

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heitinvaanjotain

      Nainen tippui maan pinnalle ja tajusi ettei olekaan sinun Jumala joka voi tehdä ihan mitä huvittaa ilman seuraamuksia.

      Nyt hän sitten yrittää saada sinut palvomaan itseään ja lopulta jättää sinut kun löytää seuraavan tossun alle sopivan palvojan. Ensin hänen pitää kuitenkin voittaa sinut takaisin että ero ei olisi niin suuri isku egolle ja hänestä johtuvaa.

      Mutta oikeesti, täältäkö se vastaus löytyy? Ei varmaan.

      Mutta ei ole ensimmäinen kerta kun olen nähnyt ihmisen kiinnostuksen kasvavan erityisesti kun hän huomaa että ei saa sitä mitä haluaa. Ahneutta, kateutta, haaste.

    • winttikoiraC8

      Tuskin vastausta täältä löytää mutta kun ei sitä toiseltakaan saa ja kuitenkin haluan yrittää ymmärtää

    • winttikoiraC8

      Unohdin lähettää kirjottamani viestin koneelta kun lähdin töihin.

      Hyvä kommentti Heitinvaanjotain

      Vaaleenpunaset rillini on kadonnut ja nyt huomaan että naisessa on narsistisia piirteitä liikaa. En siis väitä narsistiksi, mutta sellasia piirteitä on liikaa.

      Tekisi mieli kostaa, mutta ehkä se on tarpeeksi iso kosto kun vedän välit täysin poikki. En tee sitä kostomielessä vaan se on mun henkisen hyvinvointini kannalta parasta mitä voin tehdä.
      Helppoa se ei tule välttämättä olemaan sillä tämä osaa olla ihana tyyppi halutessaan ja uskon että tulee vielä pyytämään multa asioita.. Avauduin hänelle, mikä oli virhe koska nyt tietää mitä minä kaipaan ja osaa käyttää sitä hyväkseen.
      Voi olla että olen tulkinnut häntä väärin eikä olekkaan narsistinen, mutta sellanen fiilis tästä on jäänyt. Ei välttämättä haluakkaan multa enää mitään ja se olisikin hyvä asia.

    • älämenelankaan

      Vältä tuollaisia jokaisessa käänteessä!
      Ihan oikeasti, sulla vain myötätunto ja empatia herää naista kohtaan jonka jälkeen se yrittää kietoa sut pikkurillinsä ympärille.

      Sitä vituttaa kun et ole sen vallassa ja toisaalta katuu asioita ehkä.

      Tuollaisia sekopäitä tulee tämän tästä vastaan ja jos olet fiksu niin vain juokset!

    • Ystäväjotahimoitsen

      Antoiko se ensin ymmärtää sitten ei antanut? Naiset osaavat tämän. Kuinka ihanaa on miestä vetää narusta kuten haluaa. Sokeana seuraan kuin kiltti seurakoira. Uskon ettei ne narsisti ole vaan haluaa olla ystävä. Ei se riitä mulle. Ihan tahallaan esittää niin ihanaa ja saa pään pyörälle. Tiedän itse että pitäisi vain lopettaa tämä typeryys sen kanssa. Jos nyt narsisti on niin alistun sen tahtoon. Hävettää itseäkin kun muut jo huomaavat käytökseni. Olen yrittänyt esittää niin rauhallista ja mukavaa. Sisällä kova raivo ja vitutus.

    • trustyourinstinct

      Ei varmaan vaa halua jäädä yksin tai ilman sun seuraa. Varmaan nautti myös sun seurasta mut ei välttämättä halua mitään vakavampaa. Ootko kenties laastari ja tämä teidän juttu laastarisuhde? Mistä noista nyt tietää?
      Jos olet sen naisen kanssa ollut kahdenkeskisesti tekemisessä ja hälytyskellot alkaa soida niin unohda hänet. Jos taas oot kuullut joltain kolmannelta osapuolelta jotain ikävää tosta naisesta niin älä usko kaikkea mitä oot kuullu mut pidä varasi. Näillä pääse aikas pitkälle.

    • winttikoiraC8

      Kun kerroin mitä tunnen ja miksi pidän hänestä niin kuunteli kyllä kaiken eikä ollut moksiskaan. Ei mitään ujouden tai kiusaantuneisuuden merkkejä ja ehdotti kuitenkin että voitais me vielä kavereita olla, mikä oli outoa. Yleensä peli vihelletään poikki tossa vaiheessa ja aletaan karttamaan
      Vaikea sanoa koska nainen flirttailee ja koska on vain ystävällinen, lisäksi kun ollaan niin erillaisia niin ota siitä sitten selvää! Juteltaessa katsoo kuitenkin silmiin hymyillen ja tuon paljastuksen jälkeen on alottanut (sääli?)halien antamisen.

      Enään naine ei todellakaan kiinnosta seurustelumielessä, mutta koska omaa ihan ok kropan niin mun on alkanut tehdä mieli maistaa ja kosketella häntä. Hää on vähän yllytyshullu ja siksi, jos vielä nähdään ja halataan niin mä nappaan kiinni. Pääsisin laskemaan käteni toisen lantiolle tai puristaisin persettä, flirttailisin aluksi varovasti ja yllytyshullu kun on, niin sieltä voisi tulla jotain pervoa takaisin.

      Aina kun kiinnostun jonkin naisen persoonasta ja kroppakin menettelee niin tollasia em. juttuja ei tee näin kovin mieli. Ehkä nyt kun ei haittaa vaikka pistäisikin välit poikki niin uskaltaa heittäytyä rivoksi. Ihmeellistä miten omakin mieli on muuttunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe