Miksi miehet pelästyvät?

kummajuddu

Miksi miehet pelästyvät aloitteen tekevää naista?

Olen nainen ja tehnyt lähes kaikkien parisuhteideni kohdalla aloitteen. Vaikka olenkin ujo niin pikku rohkaisyryypyn jälkeen pystyn kuitenkin menemään juttelemaan miehille.
Mulla on sellainen periaate, että elämä on liian lyhyt hukattavaksi turhanpäiväiseen jossitteluun. Haluan ottaa asioista selvää mahd.pian enkä jäädä arvuuttelemaan, että no tykkäsköhän se vai eikö.
Olen kuitenkin huomannut (kummallista kyllä kun pitäisi olla tasa-arvokin ja kaikkea) että jos teen aloitteen vaikkapa jossain deittipalveluissa tai livenäkin. Niin miehillä ikäänkuin joko lopahtaa kiinnostus tai ovat niin ujoja/arkoja että menevät kipsiin. Omasta mielestäni en koskaan lähesty mitenkään agressiivisesti, vaan lähinnä juttelen niitä näitä ja olen oma itseni. Saatan tietenkin heittää vähän flirttiä, ja jos juttu luistaa hyvin niin ilmaisen kiinnostukseni suoraan esim. pyytämällä ulos. Ja en siis mene tekemään tuttavuutta ihan kenen tahansa tyypin kanssa, vaan yleensä sellaisen joka on myös osoittanut kiinnostusta minuakin kohtaan.
Onko se kuitenkin niin, että miehillä on jotenkin luontaisesti tuo "saalistaminen" veressä? Tai jos nainen on aloitteellisempi osapuoli niin se luokitellaan tyrkyksi tms??
Voihan olla, että mulla on vaan käynyt huono mäihä.
Kaipailisin asiallisia vastauksia fiksuilta miehiltä. Kiitos.

36

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieläkerranniin

      VITTU IHAN OIKEASTI!

      EI OLE MITÄÄN SAALISTAMISTA VERESSÄ!

      EI OLE.

      PISTE.

      USKOKAAN JO!

      AINUT KENELLÄ ON "SAALISTAMINEN VERESSÄ" ON JOKU PILLUN PERÄSSÄ JUOKSEVA PLEIJERI JOKA HALUAA KAATOJA!

      ON MAAILMAN PASKIN TEKOSYY OLLA LÄHESTYMÄTTÄ MIESTÄ NAISENA KOSKA MIEHILLÄ OLISI MUKA JOKU SAALISTAMINEN VERESSÄ!

      • mietteitä

        Tämän vastauksen voin miehenä allekirjoittaa.
        "saalistaminen" tai "miehet luulee että olen tyrkky jos lähestyn" on pelkkiä valheellisia myyttejä joita nainen haluaa uskotella itsellensä että hänen ei tarvitsisi ottaa vastaan mahdollisia pakkeja.

        Miehet haluaa todellakin naisilta aloitteita mutta miehet ei halua aloitteita itseään alempitasoisemmilta naisilta.
        Voit varmaan itsekin rehellisesti myöntää että jos teet aloitteen niin se kohde luultavasti on juuri sellainen jonka kovasti haluaisit ja koska naisten miesmaku on samanlainen niin kyseisellä miehellä riittää jo entuudestaan muitakin naisia.

        Olen kuullut naisen myöntävän että jos hän tekee aloitteen itse niin hän tekee sen itseään parempitasoisemmalle miehelle ja nainen odottaa samantasoisten miesten tekevän aloitteen naiselle itselleen.


      • zimpappe

        Maksajan etsimistä eikä mitään muuta tarkoitusta jos et ole matu.............


      • voihanperse
        mietteitä kirjoitti:

        Tämän vastauksen voin miehenä allekirjoittaa.
        "saalistaminen" tai "miehet luulee että olen tyrkky jos lähestyn" on pelkkiä valheellisia myyttejä joita nainen haluaa uskotella itsellensä että hänen ei tarvitsisi ottaa vastaan mahdollisia pakkeja.

        Miehet haluaa todellakin naisilta aloitteita mutta miehet ei halua aloitteita itseään alempitasoisemmilta naisilta.
        Voit varmaan itsekin rehellisesti myöntää että jos teet aloitteen niin se kohde luultavasti on juuri sellainen jonka kovasti haluaisit ja koska naisten miesmaku on samanlainen niin kyseisellä miehellä riittää jo entuudestaan muitakin naisia.

        Olen kuullut naisen myöntävän että jos hän tekee aloitteen itse niin hän tekee sen itseään parempitasoisemmalle miehelle ja nainen odottaa samantasoisten miesten tekevän aloitteen naiselle itselleen.

        mitä perkeleen tasoja naisissa ja miehissä muka on????? ihme luokittelua. Minkä mukaan luokittelet tasot? Koulutuksen, ulkonäön? onko siis a-luokan taso, b-luokan taso, ö-luokan taso, häh??? mihin tasoon itse itsesi luokittelet?


      • mietteitä
        voihanperse kirjoitti:

        mitä perkeleen tasoja naisissa ja miehissä muka on????? ihme luokittelua. Minkä mukaan luokittelet tasot? Koulutuksen, ulkonäön? onko siis a-luokan taso, b-luokan taso, ö-luokan taso, häh??? mihin tasoon itse itsesi luokittelet?

        Tietenkin naisilla ja miehillä on tasot.
        Naisissa tason ratkaisee ulkonäkö eli esim victorias secret malli adriana lima on tasokkainta naistyyppiä.
        Miehissä tason ratkaisee ulkonäkö ja status/raha eli esim leonardo dicaprio on tasokkainta miestyyppiä.

        Oma tasoni on rehellisesti sanottuna matala koska en ole erityisen hyvännäköinen enkä pitkä eikä statusta löydy yhtään.


    • kummajuddu

      No toivotaan niin. Pleijereistä ei mulla ole onneksi kokemusta. Harrastaako kukaan aikuinen ihminen oikeasti edes sellasta? Eikös se oo jotain yläaste ikäisten hommaa, jos sillonkaan?

    • kummajuddu

      Minä en halua uskotella itselleni minkäänlaisia myyttejä, mutta välillä on tosiaan tuntunut siltä, että miehet joko säikähtää tai niiltä lopahtaa innostus jos minä olen se aktiivisempi osapuoli. Olen tehnyt aloitteita yleensä miesten kanssa jotka ovat osoittaneet jotenkin kiinnostuksensa myös minua kohtaan. Enkä ole koskaan ollut kovin pinnallinen itse jos ulkonäöstä puhutaan. Päinvastoin kaveritkin on joskus sanoneet, että saisit komeammankin miehen. Oon vaan huomannut, että näillä hyvännäköisillä on usein jotenkin vinoutunut luonne ja sen vuoksi pysytellyt heistä niin kaukana kun mahdollista. Itselle merkkaa muutenkin aivan muut asiat enemmän kuin pelkkä pinta.
      Olen seuraillut jonkin verran näitä sivustoja ja huomannut täällä olevan hyvin katkeran oloisia tyyppejä. Tää tasokeskustelu on myös hyvin hämmentävä ilmiö ja menee jo vähän yli hilseen. Olen tainnut eksyä vääränlaisille sivustoille. Kiitän kuitenkin vastauksesta ja mukavaa kevään jatkoa.

      • mietteitä

        " välillä on tosiaan tuntunut siltä, että miehet joko säikähtää tai niiltä lopahtaa innostus jos minä olen se aktiivisempi osapuoli. "

        Koska olet se aktiivisempi osapuoli vain sellaisia miehiä kohtaan jotka saa sinua tasokkaampia naisia.
        Miehen "säikähtäminen" tai "innostuksen lopahtaminen" tarkoittaa vain sitä että miehet ei ole missään vaiheessa olleet kiinnostuneita susta.
        Alenna rimaa miesten suhteen niin huomaat miten miehet ei enää "pelästy" vaan saat vastakaikua.


    • joskusvastaan

      Omalle kohdalleni ei sinun kaltaisia naisia ole kovin montaa sattunut. Jos kummallakin on kiinnostusta, mikset sitten olisi tutustumisen arvoinen?. Ehkä sitä oikeaa et ole vielä tavannut?.

    • Voin kyllä vahvistaa aloittajan kokemuksen, että jos yrittää tehdä aloitteen saa todennäköisesti pettyä
      Jos jaksaa loputtomasti silmäpeliä, että kundi keksii haluavansa jutella ja sitten onkin hyvä keskustelija niin päästää asiaan
      Tämä on tietty vähän samaa kun se ininä kuinka naiset ei vastaa tinderissä, mutta tykkään aloittajan asenteesta ja neuvoisinkin häntä ihan kokeilumielessä seuraavan kerran kun on saamassa kylmää kyytiä, kyseenalaistamaan ääneen tän sukupuolinormin
      Eli ihan nätisti tai huumorilla utelemaan olisiko kiinnostusta löytynyt jos mies olisi saanut tehdä aloitteen

      • mietteitä

        "jos yrittää tehdä aloitteen saa todennäköisesti pettyä"

        Koska teet aloitteita liian korkeatasoisille miehille.


      • Ärsyttävää jankkaamista.
        Voisitko ottaa pään perseestä ja huomata ettet tiedä yhtään millasia miehiä oon yrittänyt? Tai AP sen puoleen.
        Tollanen ykssilmänen näkemys saa sut kuulostamaan just mieheltä joka EI halua että naiset tekee aloitteita, vaan koittaa heitä masentaa ja lytätä


      • mietteitä
        Sohotrightnow kirjoitti:

        Ärsyttävää jankkaamista.
        Voisitko ottaa pään perseestä ja huomata ettet tiedä yhtään millasia miehiä oon yrittänyt? Tai AP sen puoleen.
        Tollanen ykssilmänen näkemys saa sut kuulostamaan just mieheltä joka EI halua että naiset tekee aloitteita, vaan koittaa heitä masentaa ja lytätä

        http://2static.fjcdn.com/pictures/Okcupid girls standards light brown big2 2 high 4 me big2 light brown_9b9d53_5839488.jpg

        Te naiset luulette lähestyvänne tavismiehiä mutta todellisuudessa teidän tavismies on paljon tasokkaampi mitä luulette.


      • Aivan, naisenaivoillani en tietenkään pysty arvioimaan omaa toimintaani kriittisesti. Miksihän sitten olen kiinnostunut juttelemaan niiden miesten kanssa jotka rohkenee lähestyä mua?
        En sano etteikö tämäkin voi olla yleisesti käytössä oleva toimintamalli, sanon vaan ettei se päde mun tapauksessa
        Ois oikeestaan tosi kiva tietää mikä on liian tasokas mulle, ulkokuori yksin ei kyllä tee mitään vaikutusta

        Se että sä käsittelet naisia jonkinlaisena massana, tai ehkä ryhmämielenä, ei todellakaan lisää sun viehättävyyttä


    • Jos on hyvännäkönen eukko niin se tuntuu huijaukselta.

      Nurkan takana joutuu ryöstön kohteeksi. :D

    • En.usko.enää

      MIKSI sinulla on " NOIN" pitkä selitys?? Pikkasen rupee ihmetyttää ?? mistä päin olet kotoisin? kun et oo tullut vastaan.

      • kummajuddu

        Ihan pk-seudulta olen kotoisin.


    • 184

      Deittipalveluista en osaa sanoa, mutta jos livenä kiinnostusta on molemmin puolin eikä kumpikaan tee nopeasti aloitetta niin varmaan siitä toisesta jää mielikuva vähän hiljaisesta ja ujosta henkilöstä jollaiseksi myös itseäsi kuvailet.
      Kysymys voikin olla että paljonko muutut sen rohkaisuryypyn jälkeen? Toinen hiljaisena miettii että varmaan jossakin tulee tilaisuus jutella tuon ujon naisen kanssa ja samalla se "ujo" nainen onkin määrätietoisin askelin kävellyt eteen juttelemaan mukavia. Saattaa hetki mennä kun miettii että oliko ensivaikutelmani tuosta ujosta naisesta näin väärä.

      Kiinostaa myös mitä tuossa tarkoittaa huono mäihä? Eli mitä tapahtuu kun menet juttelemaan ja näet että kaveri jännittää ja/tai menee lukkoon? Otatko tällaisen asenteen pakkeina vai meneekö kiinnostavus kun kaveri ei ollutkaan mikään supliikkikaveri? Annatko kaverille hieman aikaa prosessoida ajatuksensa uudelleen vai onko se heti next?

      • kummajuddu

        Mitään änkyräkännejä en tosiaankaan vedä vaan sen verran, että vähän rentoutuu ja juttelu sujuu sulavammin.
        Ei se toisen jännittäminen mua haittais, kun ymmärrän itsekkin miltä tuntuu jos joku mies tulee iskumielellä lähestymään. Jos huomaan kuitenkin, että se toinen ei anna minkäänlaista vihreetä valoa. Niin kyllä mä tulkitsen sen pakkeina ja menen eteenpäin. Mikään supliikkimieskään ei tartte olla. Pääasia että on molemminpuolinen kemia, mies on kohtelias ja kiva ja olisi jotain yhteistä jutunjuurta. Kyllähän sitä juttuakin sit alkaa pukkaamaan paremmin, kun oppii tuntemaan toisen paremmin.


    • tyrkystä

      Miksi miehet pelästyvät aloitteen tekevää naista?
      – väärä yleistys
      Onko se kuitenkin niin, että miehillä on jotenkin luontaisesti tuo "saalistaminen" veressä?
      – saalistaminen on joskus kivaa, mutta yleensä ei
      Tai jos nainen on aloitteellisempi osapuoli niin se luokitellaan tyrkyksi tms??
      – aloitteellinen voi olla tyrkky tai ei.
      Minusta kysyminen ei ole koskaan tyrkkyä, tarjoaminen voi joskus olla.

    • Kummajuttujuu

      Se ei välttämättä ole pelästymistä vaan hämmennyksen tuomaa hitautta. Kipsiinmenoa, kuten sanoit. Olen itse joskus mennyt kauniin naisen kanssa ja harmitti jälkikäteen, mutta otin opiksi. Jatka vaan samaan malliin.

      • Sellaistatäällä

        Tapasin aikoinaan erään naisen joka oli aloitteellinen kuin sinä. Mutta itselläni ei ihan heti " sytytys " toiminut. Hänpä ei antanut periksi. Olen hänen kanssa onnellisesti naimisissa kohta 37 vuotta. Tosiaan ei aina ole pelästymisestä kyse vaan yksinkertaisesti sitä hämmentyy ja yleensä se kun tapahtuu yllättäen vielä, niin sitä vaan menee " lukkoon ". Joten älä luovuta.
        Joskus kaipaisin asiallisempaa keskustelua näillä sivustoilla silloin tällöin täällä vierailleena.


    • kummajuddu

      Vai voisko kyse kuitenkin olla myös jostain tällaisesta?

      Tässä ote happypancaken blogista, joka osui silmään tänään.

      "Turvallista jämähtää vanhoihin sukupuolirooleihin?

      Miten suhtaudut sukupuolirooleihin?

      Viime viikolla naistenpäivänä moni tasa-arvokysymys nousi pinnalle. Siksi kysyn tänään: miten tasa-arvoinen deittimaailma on? Ja jämähtääkö moni vanhoihin sukupuolirooleihin?

      Moni naislukija on meilannut minulle siitä, miten monet miehet pelkäävät naisia jotka tekevät aloitteita, esimerkiksi ehdottamalla ensimmäisiä treffejä. Me miehet haluamme kai usein olla se joka ohjaa suhdetta eteenpäin, mutta toisaalta olemme myös kyllästyneitä olemaan se joka vetää suhdetta eteenpäin.

      Uskon että syy miksi moni mies ajattelee näin liittyy historiaan. Monet tuntevat olonsa mukaviksi vanhoissa sukupuolirooleissa, varsinkin miehet? Näin olen ainakin käsittänyt monesta lukijakirjeestä.

      Deittimaailmassa on tapahtunut paljon viime vuosina ja meidän on tietenkin kaikkien autettava siinä, että deittimaailma kehittyy oikeaan suuntaan. Mielestäni kaikkien, riippumatta sukupuolesta, pitäisi saada olla juuri sellainen kuin haluaa – jos haluat tehdä aloitteita ja “johtaa” suhdetta eteenpäin, tee se! Uskon että voimme kaikki paremmin jos kaikki saavat olla se joka he haluavat olla ja emme ajaudu “klassisiin” sukupuolirooleihin.

      Monen miehen täytyy varmaan oppia arvostamaan naisia jotka tekevät aloitteita suhteessa ja etteivät he ole “uhkia”. Molemmat kumppanit suhteessa voivat paljon paremmin jos molemmat vievät suhdetta eteenpäin yhtä paljon. "

    • Tahvo52

      No ihan ok jos nainen on aloitteellinen, ei siinä mitään vikaa ole ja miksi ihmeessä valitatte asiasta. Ei siinä ole kysymys mistään tasa arvosta vaan naisesta jolla on itsetunto kohdillaan.
      Itsellä ainoastaan yksi huono kokemus asiasta eikä sen perusteella voi yleistää yhtään mitään. Nainen oli pari vuotta nuorempi, todella mukavaa seuraa eikä ihan rumimmasta päästä myöskään. Selvisi siinä että on alko-ongelmainen, käyttää satunnaisesti pilveä, elää uutta teinikautta ja pohjoisesta tulleena ei ollut sopeutunut etelän elämään. Sääli sinänsä että päihteet pilanneet tämänkin naisen elämän.

    • Kukkokaalimatomaassa

      No kyllähän se mies peästyy jos ravintolassa alat ehdottelee peiton heilutusta takahuoneessa. Etkö itse pelästyisi jos joku mies sanoisi et lähe takahuoneeseen heiluttaa peittoa?
      Kylläpelästyisit.
      Ei kukaan normaali nainen mene baaritiskille tekemään sänkypuuhiin heti aloitetta.

      Huh huh.. pientä rajaa. Kyllä sitä kaksi vuotta seurustellaan ennenkuin mennään saman vällyn alle.

    • lshflk

      "Miksi miehet pelästyvät aloitteen tekevää naista? "

      Itse en pelästy eikä moni muukaan tuntemani mies joten jo oletus kysymyksen takana ehkä osoittaa yleistävää asennetta miesten suhteen mikä varmasti aiheuttaa ongelmia jo lyhyessäkin keskustelussa, vaikka mies ei sitä sanoisikaan ääneen.

      Itse rakastan naisia jotka uskaltavat tehdä aloitteen ja se jopa saa tuntumaan merkittävämmältä joskus kaiken.

      Aluksi auttaa ehkä laajentaa hieman käsitystä miehistä ihmisiin. Sen jälkeen sekä yksilöihin -ja omalla kohdalla ehkä tietyn tyyppisten valintaan - että omiin lähetystymisyrityksiisi(mitkä voivat olla aivan upeita joka tapauksessa tai rentoja tai mitä vaan). Jos kevytkään tai rento lähestyminen ei toimi ja mies reagoi pelästyneesti niin mies saattaa reagoida samoin vaikka kaupassa lähestyvaa naista joka haluaa ylähyllyltä sipsipussin miehelleen. Ihmiset vaan on erilaisia, tulkitsee eritavalla tilanteita ja sama ihminen/toinen tilanne/toinen teko, eri ihminen/sama tilanne/toinen teko, sama/ihminen/eri tilanne/sama teko....etc

      Itse menin kysymään tansiin naista joka totesi olan yli 'painu helvettiin'. Sama nainen oli vuosia aiemmin ollut kiinnostunut ja haki tanssiin. Ja taas pari vuotta lisää niin sain häneltä armotonta iskuyritystä johon en enää reagoinut. Mitä tuosta pitäisi ajatella naisten logiikasta? -Ei mitään!

      • Jepjuuu

        Ehkä itselle on sitten tosiaan sattunut tulemaan vastaan vähän ujompia tapauksia (vielä ujompia kuin itse olen). Ymmärrän kyllä pointtisi. Ihmiset ovat erilaisia jne.
        Jotenkin vaan ärsyttää, että jos esim. netissäkin ehdottaa ekana tapaamista niin homma jotenkin tyssähtää.
        Olen ajatellut etten enää jaksa itse tehdä aloitteita ollenkaan.


    • Per-kel

      Jumalauta, jos hän on jo ikäneito ja käy pussaamaan miehensä nähdessä ..... :(

    • eiolettasoja

      Nätistä ulkonäöstä voi itse asiassa olla haittaa. Saatat vetää puoleesi pelkkiä pinnallisia miehiä, vaikka olisit syvällisempi.

      • EJjjj

        En tykkää pinnallisista ihmisistä. Enkä sellaisissa piireissä liikuskele muutenkaan.
        t.AP


    • rtjtrjtrt

      Niin kuin on sanottu, mitään saalistusviettiä ei ole! Ainoa mikä tilanteessa on se alkuhämmennys, mikä joillekin miehille voi tulla. Jäyhät suomalaiset naiset kun harvemmin saavat suutaan auki miestä kohtaan, mies saattaa hämmästyä mutta hyvällä tavalla. Toki voi olla, ettei mies ollut kiinnostunut. Ei se niin mene, että jos nainen joskus saa sen suunsa auki, hänen pitäisi heti löytää unelmiensa mies ja jos ei löydä, tulee tänne itkemään, kuinka ei koskaan enää tee aloitetta tai että miehillä on joku saalitusvietti.

    • Yksinäinen.maalta

      No etpä oo tullu juttusille iskemis mielessä? No en oo kyllä baarissa notkunut vuosikausiin .
      Heleppoa on teillä siellä Nääsvillen eteläpuolella asustella.

    • Jos olet kiinostunut miehestä, niin teet aloiteen puhumalla. Se on oikein. Toinen asia teetkö aloitteen oikein ? Miten aloitat aloiteen ?

      Suosittelen ihan rennosti " Hei mies voinko tutustua ?". Myöhemmin "voinko kutsua sinua keilailemaan kun kaverit eivät nyt pääse". Voit selvitellä onko mies varattu kysymällä "odottaako sinua kukaan kotona ? onko kiire kotiin ?".

      Tämä riittäisi selvittämään onko mies sinusta kiinostunut.

      Koskettelu voit tapahtua myöhemmin ja se on eri asia. Ensin kädestä pitäminen. Kun istut vierekkäin, niin kokeila nojata lievästi häntä ihan kuin hieman haet tukea ettet kaadu. Voit myös laittaa jalan hänen jalkaan viereen, että syntyy kevyt kosketus.

      Olet voittaja kun hän laittaa käden vyötöröllesi ymärille ja antaa pitkiä halauksia silittämällä selkää. Tästä eteenpäin sitten oma mielikuvitus käyttöön.

    • noubropleema

      En ole ihan samaa mieltä että minä pelkäisin jos nainen tekee aloitteen. Tietenkin pitää olla molemmilla "kipinää" toisiaan kohtaan.Hieman hiljaisena pidän sitä hyveenä että nainen hieman herättelee.

    • Omasta kokemuksestani voin sanoa, että vaikka pidänkin naisten kanssa jutustelusta ja yritän tehdä itseäni tykö usein, on lopputuloksena useimmiten ilman seuraa jääminen. Muutaman lähestymisen perusteella ei siis kannata tehdä yleistäviä johtopäätöksiä toisen sukupuolen toiveista taikka peloista.

      Ajoittain, kun omat lähestymisyritykseni ovat olleet ylisuorituksen asteella, on lähestymisen kohde rauhoittanut tilanteen ja sanonut, ettei tarvitse yrittää niin kauheasti. Naiset pitävät huomiosta, mutta sitä ei pidä osoittaa heille liikaa. Uskoakseni sama pätee myös miehiin.

      Parhaiten, ja parhaimpiin kumppaneihini, olen tutustunut ilman kummempaa yrittämistä. Kaikki vain osuu kohdalleen ja kulkee siitä lähtien omalla painollaan eteenpäin. Olen vähitellen päässyt ymmärryksessäni asteelle, ettei minun enää tarvitse yrittää miellyttää ketään. Ihmiset joko pitävät minusta juuri sellaisena kuin olen, taikka eivät pidä minusta, yritänpä sitten mitä tahansa.

    • En.usko.enää

      Viime vuoden puolella eräässä keskustelussa nainen "muka" tiesi kuka minä olen "täällä suomi24 :ssa , mutta mutta kun asia ei edennytkään "hänen" toivomalla tavalla niin ruvetaan selittelemään kuinka on menoja ym ym .... aivan sama minulle kuinka selitellään kun ei onnistunut yhteystietojen vaihto !!! tai muukaan asia.
      Yksinäisenä on kiva liikkua ja matkustella, samalla olen sivusta seurannut kuinka "pienistä" asioista tulee riitaa??? olipa suhde "orastava" tai jopa pitemmälle edennyt suhde.
      Itse en enää usko mahdollisuuteen parisuhdetta perustamaan, koska olen 50 mies , mutta silti liikun lomien aikana paljon. Ei ole tarvetta olla "vonkaamassa" toista sukupuolta sinne tai tänne.... olen oman tieni kulkija, TE "naiset" saatte olla ja kirjoitella mielipiteitänne kaikessa rauhassa. Huvittaa "joskus" kuinka suututte pienistä asioista ja sanan käänteistä?!? ette kysele perusteluja jollekkin asian osalle! teette omat johtopäätöksenne asiasta ja etenette sen perusteella viimeiseen saakka JA piste?? ja kuinkas kävikään?? No miettikäähän mitä /miten asioissa etenette tälläkin juttuketjulla.

      Hyvää jatkoa kaikille ;D Työt odottavat minua. Sitten lomalla taas tien päälle katselemaan 100- vuotiasta Isänmaatamme.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe