Autakaa mua

Xel

Eli mä olen 14v poika ajattelin et jollain teist ois kokemusta siitä miten 10v poika voi saada siemen syöksyn kun pikku veli siitä valittaa kun se tulee mun huoneeseen kattelee kun mult tulee mut silt ei

17

1401

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isompi.serkun.kaima

      No ei sitten mitenkään. Opeta nyt kuitenkin pikkuveli tumputtamaan, orgasmi tuntuu hyvältä jo ennen kuin spermaa alkaa tulla.

    • keskimääräisvuodet

      Siis en tiedä oletko nyt vain hauskuuttelumielellä liikkeellä moisella jutulla (eli pikkasen outo on juttusi). Mutta laitan tähän jotain järkevää kuitenkin silläkin uhalla että naureskelet vain mulle, koska nauru se varmaan parantaa sinunkin oloasi sitten ettei niin paljon enää tarvitse aina moisia vähän outoja juttuja pakertaa!. Hienotunteisuudella ja askelta hienommilla ja mielenkiintoisimmilla jutuilla saat paljon enemmän suosiota itsellesi noin niin kuin vihjeenä vain
      tulevaisuutta varten.Esim naisia ja nuoria naisia kiinnostaa ihan tavalliset aiheet(säät, tavalliset urheiluharrastukset, elokuvat yms ihan normaali)eli ei niinkään
      tuollaiset navanalus sekoilujutut.
      Mutta siis pojan murrosikä alkaa keskimäärin
      12 -vuotiaana kun kivekset alkavat
      kasvaa ja jokaisella ne kasvavat hieman eri tahtiin joillain nopeaan ja jollain hitaasti, seuraavaksi tulee häpykarvoitus, penis alkaa kasvaa noin vuosi sen jälkeen kun ja jos 12 vuotiaana on alkanut kivekset kasvaa,
      ja esim noin 13, 5 vuotiaana
      keskimäärin voi tulla yöllisiä siemensyöksyjä. Että eiköhän se pikkuveli joskus tuolloin sinun ikäisenäsi voi sitten harrastaa tuota samaa kuin sinäkin kun kaikki asiaan liittyvät osat on
      kasvanut vaan tarpeeksi. Että sano pikkuveljelle että odottaa sinun ikäiseksi suurin piirtein.. tai eihän voi tietää vielä kuinka nopeasti kehittyykin sitten
      murrosikäiseksi kun nuo olivat keskimääräisiä ikiä pojalla. Ja muista että muilla puheenaiheilla kun noilla mistä kirjoitit useimmiten naisten tai oikeastaan nuorten naisten kanssa pääsee sitten aikoinaan puheisiin. Sulle toivotan ihania kasvuvuosia ja nauti
      nuoruudestasi ja ole kiltti ja hyvä,
      ystävällinen veli
      pikkuveljellesi! Terkkuja!

    • wellu.w

      Olin ite 13 ja harrastin usein runkkaamista (aloitin jo joskus 11 ja spegut tuli 12v). Jaoin huoneen pikkuveljen kanssa ja usein tyydytin aamulla kun veli (11v) vielä nukkui. Kerran olin juuri saamassa siemensyöksyn vatsalleni kun broidi heräsi ja näki koko homman ja kysyi mitä oikein teen. Vastasin nolona että en mitään ja käskin unohtaa koko jutun. Mut broidi tuli viereen seisomaan ja näki kun pyyhin vatsaltani mällejä pois ja kysy mitä toi on. En vastannut joten se uhkasi kertoo porukoille. No sanoin sit et se on spermaa ja sitä tulee ku runkkaa ja se tuntuu hyvältä ja siks teen sitä. Broidi istu mun sänkyyn ja laski kalsarit alas. Sen muna seiso ihan pystyssä ja sit neuvoin sitä miten runkataan. Sen jälkeen meidän ei tarvinnut tehdä sitä enää salassa. Toki sitä harmitti kun ei saanut vielä mällejä mut tykkäs tehdä sitä kyl muuten ku tuntu hyvältä. Jos haluat vaihtaa ajatuksia niin mailaa [email protected]

      • Miksi kukaan haluaisi vaihtaa ajatuksia kanssasi?


      • pena13v
        animehomo- kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaisi vaihtaa ajatuksia kanssasi?

        Varmaan moni.


      • pena13v kirjoitti:

        Varmaan moni.

        Masturboit veljesi kanssa. Hyi saatana.


      • skskkwkakka
        animehomo- kirjoitti:

        Masturboit veljesi kanssa. Hyi saatana.

        10v veljen. Nyt hei


      • pena13v
        skskkwkakka kirjoitti:

        10v veljen. Nyt hei

        animehomo- se on muuten ihan hyvä harrastus ja tuntuu hyvältä.

        skskkwkakka ei ole 10v veljeä vaan se on 15v.


      • eräs.autisti
        pena13v kirjoitti:

        animehomo- se on muuten ihan hyvä harrastus ja tuntuu hyvältä.

        skskkwkakka ei ole 10v veljeä vaan se on 15v.

        14v ja 10v, ja sukua. Näin.


      • pena13v
        eräs.autisti kirjoitti:

        14v ja 10v, ja sukua. Näin.

        Jospa eräs.autisti yrittäisi ymmärtää minulle tullet kommentit, animehomo kommentoi minulle "Masturboit veljesi kanssa. Hyi saatana." ja skskkwkakka vastaa animehomolle "10v veljen. Nyt hei" johon vastaan ettei minulla ole 10v veljeä. Jos nyt ymmärrät et skskkwkakka jatkaa mihin animehomo loppettaa ja ilmoittaa että vielä runkkailen 10v veljen kanssa joka on 15v... siis tajusitko?


    • pena13v

      Opeta veljeäsi runkkaa, mun veli 14v opetti mua ku olin 12v ja nyt osaan tehdä sen hyvin et tuntuu hyvältä, osaan myös imee ainaki veli sanoo niin.

    • ollaan.15.ja.12

      No hyvät hykkyrät sentään, eihän se nyt mitään uutta oo että veljekset tumputtaa yhessä.

      • x.ja.y

        Eipä niin. Meilläollaan 13-v. kaksoset.


    • Veljekset,kuin ilvekset ! HIENO,yhteinen harrastus Teillä !!!!!!

    • KokemustaOn31

      Runkatkaa toisianne nii kaikki on ilosia nimimerkillä kokemustaon

    • Mutöööpaskaa

      Kuolkaa vitun hullut perverssit

      • DrKiller

        Kastroiminen on ratkaisu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe