Onko rekisteröityminen täällä sen arvoista?

Onko se niinkään? Olen ollut rekisteröitynyt täällä aiemminkin, mutta poistanut nimimerkkini itse.

Kun kuka tahansa, rekisteröityneetkin, saavat postata täällä anonyymisti ilman varmennusta ja linkkiä profiiliin, trollit ovat haltioissaan että tässäpä on heille oikein kunnon leikkikenttä.

Jos vain rekisteröityneiden sallittaisiin postata vain rekisteröidyllä nimimerkillä, moni miettisi sanojaan harkitummin, ja keskustelua olisi paljon helpompi ihmismoderaattorien toimesta hallita. Näin tekee moni suosittu foorumi ihan normina, ja silti nuo paikat ovat juuri sopivan aktiivisia.

Mutta juuri nyt rekisteröityneet saavat vain deitin, chatin, profiilin ja keskusteluhistorian.
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

Ei mitään merkitystä käyttäytymiseen, oikeastaan pahenee vain. Nytkin rekisteröityneet ovat pahimpia sääntöjen rikkojia ainakin ilmastomuutos ja ydinvoimapalstoilla. Moderoinnin lisääminen ja pahimmille bannit on ainut keino keskustelujen siistimiseksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
"oikeastaan pahenee vain"

Millä perusteella? Silläkö, että rekisteröityneet voivat käyttää muuta kuin omaa nimimerkkiä ilman captchaa? Siksi ajattelinkin, että tuo ominaisuus pitäisi samalla ottaa rekisteröityneiltä pois.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jotkut palstat ovat aiheeltaan niin kuumia että mielipidejärjestöt ym. ovat ottaneet ne mielipidemuokkauksensa kohteiksi. Ne ovat niitä trollitehtaita ja toimivat tehokkaasti. Mainitut palstat ovat juuri niitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Rekisteröitymisestä on vain haittaa. Mitään etua ei tule.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ainakin helpommin saavat poistopyynnöt läpi löysin perustein, kun vertaa jopa lain vastaisten viestien pysymisiin palstoilla. Ovatko toiset havainneet tuollaista?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Onko rekisteröityminen täällä sen arvoista?

Onko se niinkään? Olen ollut rekisteröitynyt täällä aiemminkin, mutta poistanut nimimerkkini itse.

Kun kuka tahansa, rekisteröityneetkin, saavat postata täällä anonyymisti ilman varmennusta ja linkkiä profiiliin, trollit ovat haltioissaan että tässäpä on heille oikein kunnon leikkikenttä.

Jos vain rekisteröityneiden sallittaisiin postata vain rekisteröidyllä nimimerkillä, moni miettisi sanojaan harkitummin, ja keskustelua olisi paljon helpompi ihmismoderaattorien toimesta hallita. Näin tekee moni suosittu foorumi ihan normina, ja silti nuo paikat ovat juuri sopivan aktiivisia.

Mutta juuri nyt rekisteröityneet saavat vain deitin, chatin, profiilin ja keskusteluhistorian.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta