Naiset ja ikäero

hohhoijaanaisetkasvakaa

Naisten nirppanokkailu alkaa oikeasti jo kyllästyttämään.

Tänään olin deittichatissä ja vastaan tuli 20v nainen, itse olen 27v. Nainen pisti samantien luukun kiinni, koska etsii mieluummin "omanikäisiään".
Kysyin että millä logiikalla en muka kuulu hänen ikäryhmäänsä kun parikymppisiä tässä ollaan.
Tuli vastaan jotain ininää että olen katkera vanhus ja "eihän nyt 11v ja 17v myöskään ole sopiva pari". Todella typerää verrata lasten välistä ikäeroa, aikuisiahan tässä oltiin!

Ja tämä on muuten käynyt todella useasti. Varhaiset parikymppiset naiset pitävät parinkympin loppupäässä olevia miehiä jo liian vanhoina.
Mitä etua siitä muka on että mies on päivälleen saman ikäinen, ja pahimmillaan vielä kamppailee nuoruuden ongelmien ja opiskelijabudjetin kanssa?

Kyseenalaistin neidin ikävaatimukset ja huomautin että Tinder-kulttuuri on ilmeisesti tehnyt naisista epäkypsiä nirppanokkia joille miehen kaikki ominaisuudet halutaan räätälöidä yksi kerrallaan täydellisiksi.
7 vuoden ikäero tekee miehestä "vanhuksen", eli ilmeisesti nainen on itsekin seitsemässä vuodessa pilalla, vai mitä?
Näpäytin kanssakeskustelijaani sanomalla että onnea sitten näille muutamalle vuodelle kun olet vielä mielestäsi nuori.

116

1946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fewfmklsdfmfmkdlsdf

      Eikö tuo jo kerro suoraan että naisella ei ole arvot kondiksessa elikkä tapausta ei kannata yrittää missään nimessä saada kiinnostumaan?

      Olen aina ollut itseäni huomattavasti nuorempiin naisiin kallellani ja periaate on että jos naiselle ikäni on ongelma siihen naiseen ei kannata tuhlata yhtään ylimääräistä aikaa tai vaivaa. Niitä nuoria naisia joille miehen ikä ei ole ongelma löytyy kyllä.

      • 1714

        Niimpä. Jokaisella on oikeus preferoida ihan ketä haluaa. Jos mies on kiinnostunut vain itseään nuoremmista naisista, ei hänellä ole mitään syytä loukkaantua jos nainen taas on kiinnostun vain omanikäisistään miehistä.


      • 0952905
        1714 kirjoitti:

        Niimpä. Jokaisella on oikeus preferoida ihan ketä haluaa. Jos mies on kiinnostunut vain itseään nuoremmista naisista, ei hänellä ole mitään syytä loukkaantua jos nainen taas on kiinnostun vain omanikäisistään miehistä.

        Miksi fyysinen ikä ylipäänsä olisi yhteensopivuuden mittari jos täysi-ikäisistä ihmisistä kuitenkin on kyse?

        Minä olen 29v mies joka pelaa pleikkaria ja juo limsaa ihan kuin teininäkin, eikä mulla ole mitään elämänkokemuksia takana. Tässäkin istun keskellä päivää Suomi24:ssä kun toiset on töissä, mulla ei oo ees ammattia vielä. Monella 15-vuotiaalla on pidempi suhdehistoria kuin mulla.
        Miten joku voi siis väittää että en olisi 19v tytön kanssa samalla tasolla? Tuohan saattaa henkisesti olla minua jopa vanhempi.
        Sitten tullaan huutamaan että "kattele omanikäsiäs!" No mitä helkkaria mä niitä katsoisin kun ne on valovuosia mua edellä elämässä?

        Tosi outoa että ihminen määritetään sen mukaan kuinka kauan hän on eksistoinut tällä planeetalla. Eihän se merkkaa mitään, vaan se mitä tekee siinä ajassa.


      • MrGaga

        I feel you man. Sama tilanne ja samaa ihmettelen.


      • jhgjhgjhgjhg
        MrGaga kirjoitti:

        I feel you man. Sama tilanne ja samaa ihmettelen.

        Jos lähemmäs kolmekymppisenä viel on tuollaista, ootte helevetin pahasti epäonnistuneet elämässänne. Ei jatkoon.


      • 1714
        0952905 kirjoitti:

        Miksi fyysinen ikä ylipäänsä olisi yhteensopivuuden mittari jos täysi-ikäisistä ihmisistä kuitenkin on kyse?

        Minä olen 29v mies joka pelaa pleikkaria ja juo limsaa ihan kuin teininäkin, eikä mulla ole mitään elämänkokemuksia takana. Tässäkin istun keskellä päivää Suomi24:ssä kun toiset on töissä, mulla ei oo ees ammattia vielä. Monella 15-vuotiaalla on pidempi suhdehistoria kuin mulla.
        Miten joku voi siis väittää että en olisi 19v tytön kanssa samalla tasolla? Tuohan saattaa henkisesti olla minua jopa vanhempi.
        Sitten tullaan huutamaan että "kattele omanikäsiäs!" No mitä helkkaria mä niitä katsoisin kun ne on valovuosia mua edellä elämässä?

        Tosi outoa että ihminen määritetään sen mukaan kuinka kauan hän on eksistoinut tällä planeetalla. Eihän se merkkaa mitään, vaan se mitä tekee siinä ajassa.

        Jos fyysinen ikä ei ole mikään yhteensopivuuden mittari, niin mikset etsi paria vaikka nelikymppisistä? Kyllä heistäkin varmaan löytyy muutamia, jotka ovat sinun tavallasi teinin asteelle jääneet henkisessä kehityksessään.

        Muuten olen sitä mieltä, että jokainen etsiköön sellaista kumppania kuin haluaaa. Pitää vain hyväksyä se, että vastapuolellakin on sama oikeus, eikä suuttua, jos ei itse täytäkään hänen kriteereitään.


      • älyhoip
        0952905 kirjoitti:

        Miksi fyysinen ikä ylipäänsä olisi yhteensopivuuden mittari jos täysi-ikäisistä ihmisistä kuitenkin on kyse?

        Minä olen 29v mies joka pelaa pleikkaria ja juo limsaa ihan kuin teininäkin, eikä mulla ole mitään elämänkokemuksia takana. Tässäkin istun keskellä päivää Suomi24:ssä kun toiset on töissä, mulla ei oo ees ammattia vielä. Monella 15-vuotiaalla on pidempi suhdehistoria kuin mulla.
        Miten joku voi siis väittää että en olisi 19v tytön kanssa samalla tasolla? Tuohan saattaa henkisesti olla minua jopa vanhempi.
        Sitten tullaan huutamaan että "kattele omanikäsiäs!" No mitä helkkaria mä niitä katsoisin kun ne on valovuosia mua edellä elämässä?

        Tosi outoa että ihminen määritetään sen mukaan kuinka kauan hän on eksistoinut tällä planeetalla. Eihän se merkkaa mitään, vaan se mitä tekee siinä ajassa.

        Järkyttävää, jos 29-vuotias mies on 19-vuotiaan tasolla. Mihin olette käyttäneet elämänne, jos sivistystä ei ole tuona aikana kertynyt? Ei kai kukaan fiksu nainen tuollaisesta kiinnostu. Fyysinen ikä on merkittävä esimerkiksi eliniän takia. Kun miehet elävät naisia lyhyemmän elämän, niin naisen kuuluisi olla parisuhteessa miestä vanhempi, että elämä olisi samanlaista, koska fyysiset vaivat estävät esim. tiettyjä harrastuksia. Isot ikäerot aiheuttavat käytännön ongelman mm. vanhemmalla iällä, jos toinen jää eläkkeelle huomattavasti toista ennen. Muita ongelmia voi tulla esimerkiksi lapsettomuudesta, mies voi jäädä lapsettomaksi, kun vanha mies ei saa aina lapsia ihan niin helposti.

        Nainen saa ihan itse määritellä kriteerinsä parinmuodostuksessa ja siinä ei miehen kannata muuta kuin hyväksyä tilanne. Aivan lapsellista mennä haukkumaan naisia nirppanokiksi.


      • LFKmwekfmkldfsmkfs
        jhgjhgjhgjhg kirjoitti:

        Jos lähemmäs kolmekymppisenä viel on tuollaista, ootte helevetin pahasti epäonnistuneet elämässänne. Ei jatkoon.

        Minä pelaan pelejä ja juon limua vielä näin neljäkymppisenäkin, vanhin lapseni alkaa olla jo siinä iässä että hänestä on pelikaveriksi ja hauskaa on edelleen.

        Kunhan älyää valita naisen joka ei tuomitse turhista ja ymmärtää että limu on oikeasti parempi valinta kuin viina ja pelit voi pausettaa mutta jätkien ryyppyviikonloppu jatkuu seuraavaan torstaihin asti ja siihen menessä on polkaistu ainakin neljää vierasta muijaa aletaan olla sellaisessa henkisessä ympäristössä jossa onnellinen perhearki on mahdollsita.

        Jos naiset dissaavat hyviä miehiä jotka eivät käytöksellään pasko ympäristöään koska "miehisyys-esteettiset syyt" niin naiset voivat syyttää vain itseään.

        Sen ohella että olen pelaaja ja limsanlitkijä painan pitkää työpäivää oikeissa miesten töissä ja muijaani vapaalla oikein mielelläni ja työkaluni eivät ole sieltä pienimmästä päästä missään miljöössä.

        Kaikelle tälle fasilioinnin loi se että oli yleensäkään järjissään oleva nainen jonka kanssa kehtasi perustaa perheen. Nainen joka valkkasi tykätä minusta eikä mistään persereiästä joka paskoo läheistensä elämät olemalla se stereotyyppinen ihmisepersemies.

        Oliko vielä jotain?


      • Miesasiamies
        älyhoip kirjoitti:

        Järkyttävää, jos 29-vuotias mies on 19-vuotiaan tasolla. Mihin olette käyttäneet elämänne, jos sivistystä ei ole tuona aikana kertynyt? Ei kai kukaan fiksu nainen tuollaisesta kiinnostu. Fyysinen ikä on merkittävä esimerkiksi eliniän takia. Kun miehet elävät naisia lyhyemmän elämän, niin naisen kuuluisi olla parisuhteessa miestä vanhempi, että elämä olisi samanlaista, koska fyysiset vaivat estävät esim. tiettyjä harrastuksia. Isot ikäerot aiheuttavat käytännön ongelman mm. vanhemmalla iällä, jos toinen jää eläkkeelle huomattavasti toista ennen. Muita ongelmia voi tulla esimerkiksi lapsettomuudesta, mies voi jäädä lapsettomaksi, kun vanha mies ei saa aina lapsia ihan niin helposti.

        Nainen saa ihan itse määritellä kriteerinsä parinmuodostuksessa ja siinä ei miehen kannata muuta kuin hyväksyä tilanne. Aivan lapsellista mennä haukkumaan naisia nirppanokiksi.

        "Järkyttävää, jos 29-vuotias mies on 19-vuotiaan tasolla. Mihin olette käyttäneet elämänne, jos sivistystä ei ole tuona aikana kertynyt? "

        Naisten vika itseasiassa tämäkin.
        Jos ei saa nuorena parisuhdetta, ei kypsy. Parisuhde on se mikä nostaa henkistä ikää, ei mikään muu.


      • vituntyhmäeikestä
        Miesasiamies kirjoitti:

        "Järkyttävää, jos 29-vuotias mies on 19-vuotiaan tasolla. Mihin olette käyttäneet elämänne, jos sivistystä ei ole tuona aikana kertynyt? "

        Naisten vika itseasiassa tämäkin.
        Jos ei saa nuorena parisuhdetta, ei kypsy. Parisuhde on se mikä nostaa henkistä ikää, ei mikään muu.

        Tolla asenteella että aikki on naisten vika ja trollolloo en voi kuin toivottaa hyvää yksinäistä loppuelämää mieasiamiehelle.


      • just.joo
        vituntyhmäeikestä kirjoitti:

        Tolla asenteella että aikki on naisten vika ja trollolloo en voi kuin toivottaa hyvää yksinäistä loppuelämää mieasiamiehelle.

        Samat sanat täältäkin kyseiselle tyypille, ja kaikille muillekin yhtä lapsellisille.

        Lisäisin vielä, että miesasiamiehestä poiketen, on olemassa sellaisiakin miehiä, jotka kasvaat kyllä aikuisiksi, ilman että heitä nainen on "koirakouluttamassa".


      • Ujoatm28v
        1714 kirjoitti:

        Niimpä. Jokaisella on oikeus preferoida ihan ketä haluaa. Jos mies on kiinnostunut vain itseään nuoremmista naisista, ei hänellä ole mitään syytä loukkaantua jos nainen taas on kiinnostun vain omanikäisistään miehistä.

        Vois sen silti ilmaista edes kohteliaalla tavalla ettei ole kiinnostunut itseään vanhemmista miehistä eikä tyyliin mene ny vittuun siitä senkin pervo papparainen.


      • Ujoatm28v
        vituntyhmäeikestä kirjoitti:

        Tolla asenteella että aikki on naisten vika ja trollolloo en voi kuin toivottaa hyvää yksinäistä loppuelämää mieasiamiehelle.

        Kyllä se nyt vaan itseasiassa on naisten vika jos ei kelpaa kenellekkään ja sen takia jää henkisesti 16-vuotiaan tasolle vaikka olis jo 30-vuotias aikuinen mies. Että trollollooo vaan itselles ja hyvää huoraamisen jatkoa!


    • perusasiaaa

      Miehet ei osaa ottaa torjuntaa yhtään vastaan. Heti aletaan vänkäämään takaisin. Parasta vaan katkaista yhteys selittämättä mitään.

      • Parisuhteessa elävän miehen on parasta heittää nainen pihalle tavaroineen selittämättä yhtään mitään.


      • ihmetouhua
        super-atm kirjoitti:

        Parisuhteessa elävän miehen on parasta heittää nainen pihalle tavaroineen selittämättä yhtään mitään.

        Minkä ihmeen takia? Eri asia heittää pihalle oma rakas kuin torjua joku ihminen jolla ei ole merkitystä.


      • ihmetouhua kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia? Eri asia heittää pihalle oma rakas kuin torjua joku ihminen jolla ei ole merkitystä.

        Sillä tavalla sama asia, että jättää selittämättä oman toimintansa perusteet. Etenkin naisille on yleistä erotilanteessa että koko homma on tarkasti jo ennalta suunniteltu eikä miehelle kerrota syitä.


      • Naisasialooser11
        ihmetouhua kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia? Eri asia heittää pihalle oma rakas kuin torjua joku ihminen jolla ei ole merkitystä.

        Ihan sama asia. Ei se nainen ole enää oma rakas vaan ihminen jolla ei ole merkitystä kun mies päättää pihalle heittää.


      • Naisasialooser11

        Naisen logiikkaa ja kaavamaista käytöstä parhaimmillaan. Katkaistaan yhteys sanomatta mitään, etkö tajua että tuo juuri aiheuttaa sitä naisvihaa.


      • sekundaa
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Naisen logiikkaa ja kaavamaista käytöstä parhaimmillaan. Katkaistaan yhteys sanomatta mitään, etkö tajua että tuo juuri aiheuttaa sitä naisvihaa.

        No voi hyvänen aika! Oletpa sinä herkkä. Kyllä kai tuo mies selityksen sai jo. Ikäero. Ja sillä sipuli. Mikälaisesta rautalangasta pitäisi vääntää.


      • miehet.kylmiä
        super-atm kirjoitti:

        Sillä tavalla sama asia, että jättää selittämättä oman toimintansa perusteet. Etenkin naisille on yleistä erotilanteessa että koko homma on tarkasti jo ennalta suunniteltu eikä miehelle kerrota syitä.

        Mutta onhan se eri asia jättää selittämättä ihmiselle jonka kanssa on jakanut elämänsä kenties vuosien ajan. Ei kai miehet niin kylmiä sentään ole. Ei välittäminen niin vain lopu.


      • miehet.kylmiä kirjoitti:

        Mutta onhan se eri asia jättää selittämättä ihmiselle jonka kanssa on jakanut elämänsä kenties vuosien ajan. Ei kai miehet niin kylmiä sentään ole. Ei välittäminen niin vain lopu.

        Mitä selität että miehet ovat kylmiä? 80% eroista on naisten tekemiä ja yleensä nainen lähtee kertomatta ollenkaan mitään syytä. Sekö ei ole kylmyyttä?

        Miesten pitäisi ottaa yleisesti huomattavasti tylympi asenne ja toimintatapa, niin ei akat hyppisi silmille ja vittuilisi niin paljon.


      • 98787977
        super-atm kirjoitti:

        Mitä selität että miehet ovat kylmiä? 80% eroista on naisten tekemiä ja yleensä nainen lähtee kertomatta ollenkaan mitään syytä. Sekö ei ole kylmyyttä?

        Miesten pitäisi ottaa yleisesti huomattavasti tylympi asenne ja toimintatapa, niin ei akat hyppisi silmille ja vittuilisi niin paljon.

        "80% eroista on naisten tekemiä ja yleensä nainen lähtee kertomatta ollenkaan mitään syytä."

        Mistä tiedät että "yleensä" nainen lähtee kertomatta syytä?


      • 98787977 kirjoitti:

        "80% eroista on naisten tekemiä ja yleensä nainen lähtee kertomatta ollenkaan mitään syytä."

        Mistä tiedät että "yleensä" nainen lähtee kertomatta syytä?

        Perustuu havaintoihin, joita olen tehnyt. Useasti naisella on jo tiedossa seuraava mies ja kaikki on valmiiksi suunniteltua. Nainen pakkaa tavaransa ja lähtee mahdollisimman nopeasti. Mies ei saa vastausta koskaan miksi niin kävi.

        Se on yksi syy miksi naisille ei pidä olla yleisesti millään tavalla mukava. Tyly linja, niin feministmi ja vittuilu vähenee huomattavasti.


      • 9856577
        super-atm kirjoitti:

        Perustuu havaintoihin, joita olen tehnyt. Useasti naisella on jo tiedossa seuraava mies ja kaikki on valmiiksi suunniteltua. Nainen pakkaa tavaransa ja lähtee mahdollisimman nopeasti. Mies ei saa vastausta koskaan miksi niin kävi.

        Se on yksi syy miksi naisille ei pidä olla yleisesti millään tavalla mukava. Tyly linja, niin feministmi ja vittuilu vähenee huomattavasti.

        "Se on yksi syy miksi naisille ei pidä olla yleisesti millään tavalla mukava. Tyly linja, niin feministmi ja vittuilu vähenee huomattavasti. "

        Olen sen verran monta vuosikymmentä elänyt ja kokemusta on karttunut, että voin vannoa asian olevan juuri päinvastoin.
        Jos ei ole mukava, voi olla varma että saa vittuilua osakseen. Tämä on vanhan tädin neuvo teille nuorille sälleille.


      • 9856577 kirjoitti:

        "Se on yksi syy miksi naisille ei pidä olla yleisesti millään tavalla mukava. Tyly linja, niin feministmi ja vittuilu vähenee huomattavasti. "

        Olen sen verran monta vuosikymmentä elänyt ja kokemusta on karttunut, että voin vannoa asian olevan juuri päinvastoin.
        Jos ei ole mukava, voi olla varma että saa vittuilua osakseen. Tämä on vanhan tädin neuvo teille nuorille sälleille.

        Vanha tätikään ei kaikkea ymmärrä.

        Suurin osa naisista on kuin lapsia. Jos lapselle antaa joka asiassa periksi ja antaa lapsen määrätä kaiken, niin ei siitä hyvä seuraa. Lapselle, kuten naisellekin pitää asettaa rajat ja säännöt.

        Tiedän hyvin monta pariskuntaa, jossa mies ohjeittesi mukaisesti pyrkii olemaan mukava ja siitäkös elämästä tulee pelkkä helvettiä kun nainen saa vallan ja vittuilee miehelle ilman mitään järkevää syytä ja pyrkii määräilemään kaikkien asioiden suhteen.


      • Ujoatm28v
        9856577 kirjoitti:

        "Se on yksi syy miksi naisille ei pidä olla yleisesti millään tavalla mukava. Tyly linja, niin feministmi ja vittuilu vähenee huomattavasti. "

        Olen sen verran monta vuosikymmentä elänyt ja kokemusta on karttunut, että voin vannoa asian olevan juuri päinvastoin.
        Jos ei ole mukava, voi olla varma että saa vittuilua osakseen. Tämä on vanhan tädin neuvo teille nuorille sälleille.

        Niin, noin se oli ehkä sinun nuoruudessasi mutta maailma on muutunu niistä ajoista ihan täysin.


    • 😂 minusta olet enemmän ikäiseni kuin hän ikäisesi. Ikävä kyllä totuus.

    • Missäperusmatikka

      27-vuotiashan on lähempänä kolmekymppistä kuin kaksikymppistä.

      20-vuotias on tosi nuori, nippa nappa täysi-ikäinen. Sinä taas olet todennäköisesti kohta kolmenkympin kriisissä (vai oletko kenties jo?)

      • Miesasiamies

        Jos ihminen elää parhaimmillaan 100 vuotta, niin mitä merkittävää tapahtuu ikävuosina 20-27 joka muuttaa lapsen aikuiseksi?

        Todella typerää logiikkaa sulta. Jos 27-vuotias on susta käytännössä kolmekymppinen, niin 20-vuotias on siis sun mielestä käytännössä kymmenvuotias, ja 55-vuotiashan pyöristetään jo sataan!


      • AvioATMies

        Minä olen seurustellut 25-vuotiaana 17-vuotiaan kanssa enkä kokenut että meidän henkinen ikäero olisi ollut liian suuri. Pikemminkin se mun ikäni auttoi vain ottamaan tiettyä etäisyyttä teini-iän ongelmiin, ei tarvinnut mennä mukaan siihen tunnekuohuun, vaan saatoin vain olla tukena ja turvana.


      • 89098
        AvioATMies kirjoitti:

        Minä olen seurustellut 25-vuotiaana 17-vuotiaan kanssa enkä kokenut että meidän henkinen ikäero olisi ollut liian suuri. Pikemminkin se mun ikäni auttoi vain ottamaan tiettyä etäisyyttä teini-iän ongelmiin, ei tarvinnut mennä mukaan siihen tunnekuohuun, vaan saatoin vain olla tukena ja turvana.

        Kirjoituksesi vaikuttaa hieman ristiriitaiselta. Olit isähahmona sille tytölle ("ei tarvinnut mennä mukaan siihen tunnekuohuun, vaan saatoin vain olla tukena ja turvana"), mutta silti koit olevasi henkisesti lähellä samaa tasoa hänen kanssaan.


      • arat.rumat.ja.typerät
        89098 kirjoitti:

        Kirjoituksesi vaikuttaa hieman ristiriitaiselta. Olit isähahmona sille tytölle ("ei tarvinnut mennä mukaan siihen tunnekuohuun, vaan saatoin vain olla tukena ja turvana"), mutta silti koit olevasi henkisesti lähellä samaa tasoa hänen kanssaan.

        Loogisuus ei ole koskaan ollut tämän palstan jämämiesten vahvinta osaamista.

        Luultavasti sekin on naisten vika. Nimittäin heidän äitiensä, jotka ovat ilmiselvästi tehneet lapsia heikkolahjaisten miesten kanssa. Heikkolahjaisuus periytyy.


      • Sinkkumies28v

        Ei tuo 7 vuotta nyt ole ikäero eikä mikään. Itse taas olen tapaillut muutaman vuoden melkein 20 vuotta itseäni vanhempaa naista ja hyvin on mennyt noin niinku pääsääntöisesti.

        Ei ikä välttämättä kerro ihmisestä juuri mitään ja ihmisen henkinen kypsyys on hyvin yksilöllinen asia. Jotkut ei välttämättä kypsy koskaan ja koskee ihan yhtälailla kumpaakin sukupuolta.


      • Anonyymi
        Miesasiamies kirjoitti:

        Jos ihminen elää parhaimmillaan 100 vuotta, niin mitä merkittävää tapahtuu ikävuosina 20-27 joka muuttaa lapsen aikuiseksi?

        Todella typerää logiikkaa sulta. Jos 27-vuotias on susta käytännössä kolmekymppinen, niin 20-vuotias on siis sun mielestä käytännössä kymmenvuotias, ja 55-vuotiashan pyöristetään jo sataan!

        No 50 vuotiasta ei ole enään käytännössä olemassakaan, vaan on jo toinen jalka haudassa. Länsimainen kulttuuri ihannoi nuoruutta ja kaikki kulttuurijutut on suunnattu vain parikymppisille. Joten sanoisin että on aika turhaa elää pitempään kuin 50 vuotta.


    • Mitenolisinäinpäin

      Ehkä kannattaisi siirtyä katselemaan niitä 34v naisia. Vai onko ikä sittenkin se rasite?

      • 0952905

        Yritit olla nokkela, mutta veikkaanpa ettei kukaan 27v mies sano ettei hyvännäköinen 34-vuotias nainen kelpaisi.

        Mutta mitä itse logiikkaan tulee, niin eihän se silti sama asia ole. Kautta aikojen mies on monista syistä ollut yleensä se suhteen vanhempi osapuoli, ja kunnon nainen yleensä haluaakin että se menee näin päin.


      • 1714
        0952905 kirjoitti:

        Yritit olla nokkela, mutta veikkaanpa ettei kukaan 27v mies sano ettei hyvännäköinen 34-vuotias nainen kelpaisi.

        Mutta mitä itse logiikkaan tulee, niin eihän se silti sama asia ole. Kautta aikojen mies on monista syistä ollut yleensä se suhteen vanhempi osapuoli, ja kunnon nainen yleensä haluaakin että se menee näin päin.

        Kyllähän useimmat naiset haluavatkin, että mies on se vanhempi, nimittäin sen pari vuotta vanhempi.


      • 1714haahaha
        1714 kirjoitti:

        Kyllähän useimmat naiset haluavatkin, että mies on se vanhempi, nimittäin sen pari vuotta vanhempi.

        Joo jos kyse on teini-ikäisistä tytöistä, älä käytä näistä sanaa nainen.

        Keski-ikäinen nainen haluaa mieluusti 10 vuotta vanhemman miehen.


      • AvioATMies
        1714haahaha kirjoitti:

        Joo jos kyse on teini-ikäisistä tytöistä, älä käytä näistä sanaa nainen.

        Keski-ikäinen nainen haluaa mieluusti 10 vuotta vanhemman miehen.

        Ai, eikö ne paljon puhutut puumat olekaan keski-ikäisiä naisia?


      • Pillujen--asiantuntija
        0952905 kirjoitti:

        Yritit olla nokkela, mutta veikkaanpa ettei kukaan 27v mies sano ettei hyvännäköinen 34-vuotias nainen kelpaisi.

        Mutta mitä itse logiikkaan tulee, niin eihän se silti sama asia ole. Kautta aikojen mies on monista syistä ollut yleensä se suhteen vanhempi osapuoli, ja kunnon nainen yleensä haluaakin että se menee näin päin.

        Saatana minä sanon ainakin, ettei 34-vuotias kelpaa vaikka olen melkein 60 vuotias. Sellainen 9-12 vuotias on ehkä maksimi. Sen vanhempia kurppia en pane. Miehiä kyllä panen iästä riippumatta.


    • tällainenkintörmätty

      Itse olen törmännyt 30-vuotiaaseen naiseen jonka profiilissa miehen ikärajaksi asetettiin 23-30-vuotta eli huomattavasti nuorempi käy, mutta vanhempi ei. Tosin rehellisyyden nimessä nainen oli nuoren näköinen kuvissaan.

      • kaikkea.näkyy

        Tuollaisia naisia löytyy useampiakin. Välillä saattaa olla 42v nainen jonka ikäraja miehelle on alle 40v...


      • Naisasialooser11

        Saahan sitä kurpat haaveilla. Voihan ruma ja köyhä mieskin vaatia huippumallia.


      • Riiiiiiiiii
        kaikkea.näkyy kirjoitti:

        Tuollaisia naisia löytyy useampiakin. Välillä saattaa olla 42v nainen jonka ikäraja miehelle on alle 40v...

        Mitä siinä ihmettelet, kun äijät järkiään laittavat ihmeellisiä ikärajoja naisille. Suurin osa pistää yläikärajan vuotta vanhemmaksi. Tyyliin olen eikka 50 v., vastaa minulle sinä 30-50-v. nainen. Mikä teitä naisia vaivaa kun kunnon mies ei kelpaa (no vittu esim. se että sinä asetat älyttömiä ikärajoja).
        Itse en katsele yli kolmea vuotta vanhempaa miestä kuin poikkeustapauksessa.


    • Nuorennaisenmielipide

      Tuo nainen josta kerroit kuulostaa melkoisen epäkypsältä. Ehkä ihan hyvä että katselee oman ikäisiään, ovat ehkä lähempänä hänen henkistä tasoaan.

    • Mjaa, sillon mun nuoruudessa taas kun seurustelin vajaan vuoden verran, itseäni 8-vuotta vanhemman miehen kanssa. Olin 19-vuotias ja täytin siinä matkalla jo 20:täkin, hän 27-vuotias ja täytti siinä matkalla 28:kin. Miespuolinen eli tämä ko. mies sanoi mua usein kakaraksi. Ja varsinkin jos olin eri mieltä jostain.

      Oiskohan se vaan niin, että kannattaa katsella semmosia joille kelpaa. Eikä pahastua niin kauheasti jos ei kelpaa. Toki olihan tuo vertauskuva aika turha, kun tosiaan aikuisia olette molemmat. Mutta mitäpä siinä menetitkään, jos nainen kerran asian noin näkee.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Naiset on nirsoja nirppanokkia joille ei kelpaa kun joku axl smith panoseuraksi. Tavis 20 v mies saa heti pakit mutta 10 v vanhempi julkkis mies kelpaisi heti.

    • äällp

      Eihän toi ikäero paljoa ole, mutta tuossa kohtaa voi olla jo erilaiset odotukset elämältä. 27-v. voi jo haluta perustaa perhettä, mutta harva 20-vuotias nainen on sellaiseen vielä valmis.

      • ettänäintää

        Jos nainen ei ole valmis saamaan lapsia ja perhettä perustamaan 20 vuotiaana, niin miten ihmeessä se siihen olisi valmiimpi ja sopivampi sitä vanhempana. 30 vuotiaanako ?


      • AvioATMies
        ettänäintää kirjoitti:

        Jos nainen ei ole valmis saamaan lapsia ja perhettä perustamaan 20 vuotiaana, niin miten ihmeessä se siihen olisi valmiimpi ja sopivampi sitä vanhempana. 30 vuotiaanako ?

        No daah, harva 20v haluaa jämähtää paikoilleen kasvattamaan muksuja kotona. Miksi pitäisikään, kun myöhemminkin ehtii? Mielikin muuttuu ajan kanssa, samoin kun arvot. Harva 30v ajattelee maailmasta ja elämästä just samoin kuin 20v. Jos ajattelee, niin eipä sitten ole elämästä paljoa kymmenessä vuodessa opittu.


      • AvioATMies kirjoitti:

        No daah, harva 20v haluaa jämähtää paikoilleen kasvattamaan muksuja kotona. Miksi pitäisikään, kun myöhemminkin ehtii? Mielikin muuttuu ajan kanssa, samoin kun arvot. Harva 30v ajattelee maailmasta ja elämästä just samoin kuin 20v. Jos ajattelee, niin eipä sitten ole elämästä paljoa kymmenessä vuodessa opittu.

        Noin se menee. Ensin nainen harrastaa nuorena seksiä komeimpien miesten kanssa. Sitten vanhentuneena ja markkina-arvon menettäneenä ja juoksut juosseena nainen etsii itselleen aisurimiehen.


      • AvioATMies
        super-atm kirjoitti:

        Noin se menee. Ensin nainen harrastaa nuorena seksiä komeimpien miesten kanssa. Sitten vanhentuneena ja markkina-arvon menettäneenä ja juoksut juosseena nainen etsii itselleen aisurimiehen.

        Ei ole epänormaalia että 20 v nuoret ihmiset, niin miehet kun naisetkin, eivät halua vakiintua taikka perustaa perhettä. Keskimäärin parikymppiset ihmiset ovat aika epäkypsiä eivätkä vielä tiedä mitä elämältä haluavat. Silti niitä kaksikymppisiä vakiintumishaluisiakin löytyy, mutta ne suhteet ei läheskään aina kestä vaan suhteet aika usein päättyvät eroon, kun se halu omaan elämään aukeaa vasta keski-ikäisenä.

        Se ei ole maailman eikä naisten syy, jos sinä olet kykenemätön saamaan suhteita, ja haluat leimata syyksi komeuden puutteen.


      • AvioATMies kirjoitti:

        Ei ole epänormaalia että 20 v nuoret ihmiset, niin miehet kun naisetkin, eivät halua vakiintua taikka perustaa perhettä. Keskimäärin parikymppiset ihmiset ovat aika epäkypsiä eivätkä vielä tiedä mitä elämältä haluavat. Silti niitä kaksikymppisiä vakiintumishaluisiakin löytyy, mutta ne suhteet ei läheskään aina kestä vaan suhteet aika usein päättyvät eroon, kun se halu omaan elämään aukeaa vasta keski-ikäisenä.

        Se ei ole maailman eikä naisten syy, jos sinä olet kykenemätön saamaan suhteita, ja haluat leimata syyksi komeuden puutteen.

        Mikäs ihmeen valkoritari sinä olet? Luuletko saavasi pillua mielistelemällä naisia ja nuolemalla heidän perseitä puhtaaksi?

        "Ei ole epänormaalia että 20 v nuoret ihmiset, niin miehet kun naisetkin, eivät halua vakiintua taikka perustaa perhettä."

        Suuri ero on se, että jokainen 20 v nainen voi halutessaan perustaa perheen. 20 v miehellä ei yleensä ole vielä tarpeeksi hyvää koulutusta, ammattia ja tuloja, että kelpaisi naisille perheen isäksi. Sen takia moni mies kelpaa perheelliseksi vasta lähempänä jotain perinteistä aisuri-ikää.

        "Se ei ole maailman eikä naisten syy, jos sinä olet kykenemätön saamaan suhteita, ja haluat leimata syyksi komeuden puutteen."

        No vooooi :) Tulipas siinä vässykältä oikein passiivisagressiivinen kiukuttelukommentti. Minä en suostu naisten hypergamiaan. Koska valintani on mgtow, niin tottakai se ärsyttää sinunlaista valkoritaria.


      • AvioATMies
        super-atm kirjoitti:

        Mikäs ihmeen valkoritari sinä olet? Luuletko saavasi pillua mielistelemällä naisia ja nuolemalla heidän perseitä puhtaaksi?

        "Ei ole epänormaalia että 20 v nuoret ihmiset, niin miehet kun naisetkin, eivät halua vakiintua taikka perustaa perhettä."

        Suuri ero on se, että jokainen 20 v nainen voi halutessaan perustaa perheen. 20 v miehellä ei yleensä ole vielä tarpeeksi hyvää koulutusta, ammattia ja tuloja, että kelpaisi naisille perheen isäksi. Sen takia moni mies kelpaa perheelliseksi vasta lähempänä jotain perinteistä aisuri-ikää.

        "Se ei ole maailman eikä naisten syy, jos sinä olet kykenemätön saamaan suhteita, ja haluat leimata syyksi komeuden puutteen."

        No vooooi :) Tulipas siinä vässykältä oikein passiivisagressiivinen kiukuttelukommentti. Minä en suostu naisten hypergamiaan. Koska valintani on mgtow, niin tottakai se ärsyttää sinunlaista valkoritaria.

        Kuule minua ei ihan oikeasti sinun ulinasi kiinnosta pätkääkään, enkä ala sinulle mitään selittämään.


      • AvioATMies kirjoitti:

        Kuule minua ei ihan oikeasti sinun ulinasi kiinnosta pätkääkään, enkä ala sinulle mitään selittämään.

        No jopas meni valkoritarisetä sanattomaksi. Älä solvaa, jos et kestä seurauksia.


      • AvioATMies
        super-atm kirjoitti:

        No jopas meni valkoritarisetä sanattomaksi. Älä solvaa, jos et kestä seurauksia.

        Säästän fiksut vastaukset keskustelutaitoisille ihmisille.


      • AvioATMies kirjoitti:

        Säästän fiksut vastaukset keskustelutaitoisille ihmisille.

        Todistit juuri ettet pysty kumoamaan yhtään faktaani. Sinä olet jäävi päättämään kuka on fiksu ja keskustelutaitoinen ja kuka ei. Itse aloitit henkilöhyökkäyksellä, joten kestä kuin mies se että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.


      • AvioATMies
        super-atm kirjoitti:

        Todistit juuri ettet pysty kumoamaan yhtään faktaani. Sinä olet jäävi päättämään kuka on fiksu ja keskustelutaitoinen ja kuka ei. Itse aloitit henkilöhyökkäyksellä, joten kestä kuin mies se että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

        No mutta kun et sinä esittänyt yhtä ainutta faktaa, pelkästään omia mielipiteitäsi.

        Henkilöhyökkäykset aloitit sinä, syyttämällä valkoritariksi, vain siksi että minulla on eriäviä mielipiteitä sinun näkemyksiisi. Jos tarkalleen otetaan, en tähän hetkeen mennessä ole tehnyt yhtä ainutta henkilöhyökkäystä sinua kohtaan, koska en ole arvostellut sinua ihmisenä, sinun ominaisuuksiasi tai mitään muutakaan sinussa. En ole tuominnut sinua

        Ja minä päätän ihan ihan itse kenen kanssa keskustelen ja kenen en, päätän itse kuka on mielestäni fiksu ja kuka keskustelutaitoinen eikä minua kiinnosta jos sinun näkemyksesi asiaan on erilainen. Minun näkemykseni on minun näkemykseni, sinulla ei ole valtaa siihen.

        Luonnehdin vain kommenttiasi "ulinaksi" koska se ei osoittanut aitoa halua keskusteluun, vaan täysin vailla kunnioitusta minun mielipidettäni kohtaan (mikä on lähtökohtaisesti aivan yhtä arvokas kuin sinunkin) julistit vain omaa, jo monesti julki tuomaasi näkemystä parisuhteisiin. Se ei ole vuoropuhelua, koska toisen näkemyksen täydellinen torjunta ja korvaaminen omalla ei ole keskustelua. Eikä minulla ole mitään velvollisuutta tuollaista yksipuolista paasausta ja tuomitsemista vastaanottaa. En ole sinun tuomiovaltasi alainen.

        Samoin, tämä on jo kuuden viestin ajan (mukaanlukien tämä viesti) ollut keskustelua jostain aivan muusta kuin ketjun aiheesta - tarkemmin sanottuna siitä, että sinä et hyväksy minun mielipidettäni, eikä sitä ole syytä tästä jatkaa. Voit ihan rauhassa vastata ja varmaan niin teetkin - en minä oleta että sinä olisit mielipidettäsi muuttanut sen enempää kuin minäkään - mutta minä en ainakaan enää vastaa, ja mitä provosoivaa nyt satutkaan heittämään, ei enää minua kiinnosta etkä voi pakottaa minua siitä enää yhtään enempää keskustelemaan.


      • AvioATMies kirjoitti:

        No mutta kun et sinä esittänyt yhtä ainutta faktaa, pelkästään omia mielipiteitäsi.

        Henkilöhyökkäykset aloitit sinä, syyttämällä valkoritariksi, vain siksi että minulla on eriäviä mielipiteitä sinun näkemyksiisi. Jos tarkalleen otetaan, en tähän hetkeen mennessä ole tehnyt yhtä ainutta henkilöhyökkäystä sinua kohtaan, koska en ole arvostellut sinua ihmisenä, sinun ominaisuuksiasi tai mitään muutakaan sinussa. En ole tuominnut sinua

        Ja minä päätän ihan ihan itse kenen kanssa keskustelen ja kenen en, päätän itse kuka on mielestäni fiksu ja kuka keskustelutaitoinen eikä minua kiinnosta jos sinun näkemyksesi asiaan on erilainen. Minun näkemykseni on minun näkemykseni, sinulla ei ole valtaa siihen.

        Luonnehdin vain kommenttiasi "ulinaksi" koska se ei osoittanut aitoa halua keskusteluun, vaan täysin vailla kunnioitusta minun mielipidettäni kohtaan (mikä on lähtökohtaisesti aivan yhtä arvokas kuin sinunkin) julistit vain omaa, jo monesti julki tuomaasi näkemystä parisuhteisiin. Se ei ole vuoropuhelua, koska toisen näkemyksen täydellinen torjunta ja korvaaminen omalla ei ole keskustelua. Eikä minulla ole mitään velvollisuutta tuollaista yksipuolista paasausta ja tuomitsemista vastaanottaa. En ole sinun tuomiovaltasi alainen.

        Samoin, tämä on jo kuuden viestin ajan (mukaanlukien tämä viesti) ollut keskustelua jostain aivan muusta kuin ketjun aiheesta - tarkemmin sanottuna siitä, että sinä et hyväksy minun mielipidettäni, eikä sitä ole syytä tästä jatkaa. Voit ihan rauhassa vastata ja varmaan niin teetkin - en minä oleta että sinä olisit mielipidettäsi muuttanut sen enempää kuin minäkään - mutta minä en ainakaan enää vastaa, ja mitä provosoivaa nyt satutkaan heittämään, ei enää minua kiinnosta etkä voi pakottaa minua siitä enää yhtään enempää keskustelemaan.

        "No mutta kun et sinä esittänyt yhtä ainutta faktaa, pelkästään omia mielipiteitäsi."

        Mielipiteeni ovat faktoja.

        "Henkilöhyökkäykset aloitit sinä, syyttämällä valkoritariksi, vain siksi että minulla on eriäviä mielipiteitä sinun näkemyksiisi."

        Entäs tämä? "Se ei ole maailman eikä naisten syy, jos sinä olet kykenemätön saamaan suhteita, ja haluat leimata syyksi komeuden puutteen."

        En ole kykenemätön saamaan suhteita ja lisäksi kasvojeni rumuus karkoittaa suuren osan rumistakin naisista. Joten lopeta änkyttäminen ja valehtelu.


      • AvioATMies
        super-atm kirjoitti:

        "No mutta kun et sinä esittänyt yhtä ainutta faktaa, pelkästään omia mielipiteitäsi."

        Mielipiteeni ovat faktoja.

        "Henkilöhyökkäykset aloitit sinä, syyttämällä valkoritariksi, vain siksi että minulla on eriäviä mielipiteitä sinun näkemyksiisi."

        Entäs tämä? "Se ei ole maailman eikä naisten syy, jos sinä olet kykenemätön saamaan suhteita, ja haluat leimata syyksi komeuden puutteen."

        En ole kykenemätön saamaan suhteita ja lisäksi kasvojeni rumuus karkoittaa suuren osan rumistakin naisista. Joten lopeta änkyttäminen ja valehtelu.

        Vastaan nyt vielä tähän koska syytöksesi oli jossain määrin perusteltu ja aiheellinen, ja ansaitsee siksi asiallisen vastauksen, vaikka se onkin väärin tulkittu. Konditionaali on konditionaali - "jos jossia ei olis niin lehmätkin lentäis" - en ehdottomasti väittänyt että et kykenisi saamaan suhteita, vaikka tarjosinkin sitä mahdolliseksi/todennäköiseksi selitykseksi. Se ei ole aivan sama asia kun väittää suoraan faktana että et vain kykene saamaan suhteita kun olet niin ruma (tai en tiedä miten sinä sen ymmärsit, en pääse pääsi sisälle).

        Muun osan viestistäsi skippaan, sillä mies joka sanoo "mielipiteeni ovat faktoja" on joko trolli tai niin vieraantunut todellisuudesta ettei keskustelu ole hedelmällistä.


      • AvioATMies kirjoitti:

        Vastaan nyt vielä tähän koska syytöksesi oli jossain määrin perusteltu ja aiheellinen, ja ansaitsee siksi asiallisen vastauksen, vaikka se onkin väärin tulkittu. Konditionaali on konditionaali - "jos jossia ei olis niin lehmätkin lentäis" - en ehdottomasti väittänyt että et kykenisi saamaan suhteita, vaikka tarjosinkin sitä mahdolliseksi/todennäköiseksi selitykseksi. Se ei ole aivan sama asia kun väittää suoraan faktana että et vain kykene saamaan suhteita kun olet niin ruma (tai en tiedä miten sinä sen ymmärsit, en pääse pääsi sisälle).

        Muun osan viestistäsi skippaan, sillä mies joka sanoo "mielipiteeni ovat faktoja" on joko trolli tai niin vieraantunut todellisuudesta ettei keskustelu ole hedelmällistä.

        Edelleenkin sinä aloiti vittuilun, joten turha sinun on jälkeenpäin kitistä.

        Painu sitä paitsi vittuun sinkkupalstalta, koska ilmeisesti seurustelet. Tämä on ainoastaan sinkulle tarkoitettu. Vai onko sekin liian vaikea sinun ymmärtää?


      • AvioATMies
        super-atm kirjoitti:

        Edelleenkin sinä aloiti vittuilun, joten turha sinun on jälkeenpäin kitistä.

        Painu sitä paitsi vittuun sinkkupalstalta, koska ilmeisesti seurustelet. Tämä on ainoastaan sinkulle tarkoitettu. Vai onko sekin liian vaikea sinun ymmärtää?

        En minä täällä sinun takiasi hengaile enkä taatusti täältä häippäse sen takia että sinä niin haluat. Sinulla taitaa edelleen olla vähän vääristynyt käsitys omasta tärkeydestäsi.


      • AvioATMies kirjoitti:

        En minä täällä sinun takiasi hengaile enkä taatusti täältä häippäse sen takia että sinä niin haluat. Sinulla taitaa edelleen olla vähän vääristynyt käsitys omasta tärkeydestäsi.

        En maininnut tärkeydestäni yhtään mitään. Tämä palsta on ainoastaan sinkuille, enkä minä sitä sääntöä ole keksinyt. Onko se jotenkin liian vaikea ymmärtää?


      • Pussaapersettäni
        super-atm kirjoitti:

        Mikäs ihmeen valkoritari sinä olet? Luuletko saavasi pillua mielistelemällä naisia ja nuolemalla heidän perseitä puhtaaksi?

        "Ei ole epänormaalia että 20 v nuoret ihmiset, niin miehet kun naisetkin, eivät halua vakiintua taikka perustaa perhettä."

        Suuri ero on se, että jokainen 20 v nainen voi halutessaan perustaa perheen. 20 v miehellä ei yleensä ole vielä tarpeeksi hyvää koulutusta, ammattia ja tuloja, että kelpaisi naisille perheen isäksi. Sen takia moni mies kelpaa perheelliseksi vasta lähempänä jotain perinteistä aisuri-ikää.

        "Se ei ole maailman eikä naisten syy, jos sinä olet kykenemätön saamaan suhteita, ja haluat leimata syyksi komeuden puutteen."

        No vooooi :) Tulipas siinä vässykältä oikein passiivisagressiivinen kiukuttelukommentti. Minä en suostu naisten hypergamiaan. Koska valintani on mgtow, niin tottakai se ärsyttää sinunlaista valkoritaria.

        "Mikäs ihmeen valkoritari sinä olet? Luuletko saavasi pillua mielistelemällä naisia ja nuolemalla heidän perseitä puhtaaksi?"

        Ei se luule, vaan tietää... Tuollahan tuo ylempänä kertoo seurustelleensa 25 vuotiaana 17 vuotiaan tytön kanssa. Nyt ilmeisesti naimisissa nikistä päätellen. Olisit sinäkin mielistellyt naisia, niin olisit ehkä päässyt panemaan, jos et sitten ole ihan oikeasti saatanan ruma. Ihan tavallisen näköiset, jopa melko rumat miehet saa naista, koska tajuavat käyttäytyä ystävällisesti ja että ne valkoiset valheet ja pieni mielistelykin on paikallaan silloin tällöin. ;) Ei se meidän muiden vika ole, että sun kaltaiset on vitun tyhmiä ja sieltä turpavärkistä tulee varmaan jotain mölinää "anna huora vittua! Ai et anna? No painu sitten helvettiin, en mä olis halunnutkaan tommoselta rumalta huoralta! Mä oon sentään mies joka kulkee omia polkujaan! Valintani on mgtow!! Revi huora siitä!! Niin kerta... Vali, vali nyyh..."

        Itsehän olen läski ja lyhyt ja naamalta sen kyss mig i reva -miehen nuorempi versio. Tukka sentään on päässä, mutta siiliksi ajeltu. Silti oon aina saanut naista. Ai miksi? Siksi että osaan käyttäytyä ja on normaalit sosiaaliset taidot. Olkoot se sitten vaikka sitä mielistelyä ja perseen nuolemista, aivan sama mulle millä nimellä kaltaisesi sitä kutsuu. Naiset lisäksi olleet aina lapsettomia, hoikkia, nättejä ja nuorempia kuin minä.


      • Pussaapersettäni kirjoitti:

        "Mikäs ihmeen valkoritari sinä olet? Luuletko saavasi pillua mielistelemällä naisia ja nuolemalla heidän perseitä puhtaaksi?"

        Ei se luule, vaan tietää... Tuollahan tuo ylempänä kertoo seurustelleensa 25 vuotiaana 17 vuotiaan tytön kanssa. Nyt ilmeisesti naimisissa nikistä päätellen. Olisit sinäkin mielistellyt naisia, niin olisit ehkä päässyt panemaan, jos et sitten ole ihan oikeasti saatanan ruma. Ihan tavallisen näköiset, jopa melko rumat miehet saa naista, koska tajuavat käyttäytyä ystävällisesti ja että ne valkoiset valheet ja pieni mielistelykin on paikallaan silloin tällöin. ;) Ei se meidän muiden vika ole, että sun kaltaiset on vitun tyhmiä ja sieltä turpavärkistä tulee varmaan jotain mölinää "anna huora vittua! Ai et anna? No painu sitten helvettiin, en mä olis halunnutkaan tommoselta rumalta huoralta! Mä oon sentään mies joka kulkee omia polkujaan! Valintani on mgtow!! Revi huora siitä!! Niin kerta... Vali, vali nyyh..."

        Itsehän olen läski ja lyhyt ja naamalta sen kyss mig i reva -miehen nuorempi versio. Tukka sentään on päässä, mutta siiliksi ajeltu. Silti oon aina saanut naista. Ai miksi? Siksi että osaan käyttäytyä ja on normaalit sosiaaliset taidot. Olkoot se sitten vaikka sitä mielistelyä ja perseen nuolemista, aivan sama mulle millä nimellä kaltaisesi sitä kutsuu. Naiset lisäksi olleet aina lapsettomia, hoikkia, nättejä ja nuorempia kuin minä.

        Älä jauha paskaa. Ei tuollaista jaksa edes lukea. Lisäksi valehtelet niin että korvat heiluu.


      • Tämä.on.totuus
        AvioATMies kirjoitti:

        En minä täällä sinun takiasi hengaile enkä taatusti täältä häippäse sen takia että sinä niin haluat. Sinulla taitaa edelleen olla vähän vääristynyt käsitys omasta tärkeydestäsi.

        Sinulle ja ihan kaikille palstalaisille, uusille varsinkin, pitäisi varmaan tehdä ihan oma ketju jossa kerrouttaisiin keille ei kannata vastata mitään ja super-atm kuuluu juuri tuolle listalle. Kyseinen hahmo on öykkäri, itseään täynnä oleva joko 14-vuotias tai lähes kuusilymppinen mutta henkisesti teini-iän asteelle jäänyt ikäihminen, joka ei pysty keskustelemaan mistään mutta harhaisena pitää vielä itseään palstan parhaimpana kirjoittajana. Jos joku on jotain muuta mieltä kuin tämä häirikkö niin alkaa hirveä haukkuminen.


      • 0980
        Tämä.on.totuus kirjoitti:

        Sinulle ja ihan kaikille palstalaisille, uusille varsinkin, pitäisi varmaan tehdä ihan oma ketju jossa kerrouttaisiin keille ei kannata vastata mitään ja super-atm kuuluu juuri tuolle listalle. Kyseinen hahmo on öykkäri, itseään täynnä oleva joko 14-vuotias tai lähes kuusilymppinen mutta henkisesti teini-iän asteelle jäänyt ikäihminen, joka ei pysty keskustelemaan mistään mutta harhaisena pitää vielä itseään palstan parhaimpana kirjoittajana. Jos joku on jotain muuta mieltä kuin tämä häirikkö niin alkaa hirveä haukkuminen.

        Peukuttaisin, jos voisin.


      • jhgkjhgk
        AvioATMies kirjoitti:

        En minä täällä sinun takiasi hengaile enkä taatusti täältä häippäse sen takia että sinä niin haluat. Sinulla taitaa edelleen olla vähän vääristynyt käsitys omasta tärkeydestäsi.

        Älä suo superille sitä iloa, että reagoit siihen mitenkään.

        Se on ihan vitun pimee päästään..


      • nvnbb
        Pussaapersettäni kirjoitti:

        "Mikäs ihmeen valkoritari sinä olet? Luuletko saavasi pillua mielistelemällä naisia ja nuolemalla heidän perseitä puhtaaksi?"

        Ei se luule, vaan tietää... Tuollahan tuo ylempänä kertoo seurustelleensa 25 vuotiaana 17 vuotiaan tytön kanssa. Nyt ilmeisesti naimisissa nikistä päätellen. Olisit sinäkin mielistellyt naisia, niin olisit ehkä päässyt panemaan, jos et sitten ole ihan oikeasti saatanan ruma. Ihan tavallisen näköiset, jopa melko rumat miehet saa naista, koska tajuavat käyttäytyä ystävällisesti ja että ne valkoiset valheet ja pieni mielistelykin on paikallaan silloin tällöin. ;) Ei se meidän muiden vika ole, että sun kaltaiset on vitun tyhmiä ja sieltä turpavärkistä tulee varmaan jotain mölinää "anna huora vittua! Ai et anna? No painu sitten helvettiin, en mä olis halunnutkaan tommoselta rumalta huoralta! Mä oon sentään mies joka kulkee omia polkujaan! Valintani on mgtow!! Revi huora siitä!! Niin kerta... Vali, vali nyyh..."

        Itsehän olen läski ja lyhyt ja naamalta sen kyss mig i reva -miehen nuorempi versio. Tukka sentään on päässä, mutta siiliksi ajeltu. Silti oon aina saanut naista. Ai miksi? Siksi että osaan käyttäytyä ja on normaalit sosiaaliset taidot. Olkoot se sitten vaikka sitä mielistelyä ja perseen nuolemista, aivan sama mulle millä nimellä kaltaisesi sitä kutsuu. Naiset lisäksi olleet aina lapsettomia, hoikkia, nättejä ja nuorempia kuin minä.

        No just niin! Ei tarvii mennä kuin ruokakauppaan, niin tuon huomaa! Todella rumillakin miehillä on joku nainen..

        Ei hyvää käytöstä kannata ajatella mielistelynä.


    • hyvävaan

      Kyllä minusta 7v ikäero tuossa vaiheessa elämää on tosi paljon. Kaksikymppinen saattaa asua vielä vanhempiensa luona ja opiskelee, kun taas 27-v ikäinen saattaa olla jo valmistunut ammattiin, on vakituisessa duunissa, harkitsee omistusasunnon ostamista ja olisi valmis saamaan lapsia.

      Itse ainakin olin 20-v ikäisenä sitä mieltä, etten edes halua lapsia ja haaveilin opinnoista ulkomailla. Jos joku mies olisi sanonut olevansa 27-v ja olisi ihan eri elämäntilanteessa, niin kyllä minäkin olisin sanonut ei kiitos sellaiselle miehelle.

      Kukin etsii sellaista mitä etsiikään. Itseäni lähinnä hämmästyttää se, että 27-v pitäisi olla jo aikuinen mies, jolla on aikuisen tavat, mutta että hän lähtee alatyylisesti piikittelemään naista. Ehkä hyvä, että jo tuossa vaiheessa nainen näki, että millainen mies todellisuudessa on.

      • 28vsinkku

        "27-v ikäinen saattaa olla jo valmistunut ammattiin, on vakituisessa duunissa, harkitsee omistusasunnon ostamista ja olisi valmis saamaan lapsia."

        Saattaa. Mä olen 28-vuotias neitsytmies, joka ei ole ikinä suudellut, ammattia/koulutusta ei ole, enkä tiedä mitään kaukaisempaa ajatusta kuin lasten hankinta.

        Ärsyttää kyllä vietävästi nää stereotypiat, esim. kun joku sukulainen tms. tulee juttelemaan olettaen että mulla on 5 omistusasuntoa ja muksut tuloillaan.

        " 27-v pitäisi olla jo aikuinen mies, jolla on aikuisen tavat, mutta että hän lähtee alatyylisesti piikittelemään naista"

        Miksi miehellä on vastuu olla kypsä ja 20v naisen aivan kuin annetaan luvan kanssa olla kakara joka provosointia on "pakko" kestää?
        Mistä se miehen kypsyys maagisesti ilmestyy jos ei elämänkokemuksia ole, kuten esim. minulla? Hienoa jos sulla meni elämä putkeen ja kypsyit aikuiseksi ajallasi. Bravo! Kaikki meistä ei hiihdä samaan tahtiin.


      • AvioATMies

        Saattaa ja saattaa... entäs jos nuo sun oletuksesi ei vaan toteudukaan joka tapauksessa?

        Myönnetään että 27v joka asuu vanhempiensa luona on ainakin pikkaisen epätoivoinen tapaus, mutta mistä lähtien se on on ollut huono juttu jos edes toisella parisuhteen osapuolella on oma luukku, missä pariskunta saa olla rauhassa vanhempien valvovilta katseilta? Oli se sitten vuokrakämppä taikka oma.

        Ja edelleen, onko se huono asia jos suhteen toisella osapuolella on säännölliset tulot, jolloin pariskunta pääsee nauttimaan edes pienistä ylellisyyksistä mitä viikkorahoilla elävät eivät ikinä pääse kokemaan?

        27v mies ei ole sen enempää aikuinen kun 27v nainenkaan, ja moni nainen elää vielä 27-vuotiaanakin sitä ikuista nuoruuttaan. Ja mitä käytökseen tulee, niin käytös ei mitenkään automaattisesti parane iän mukana, varsinkaan naisilla.


      • Naisasialooser11

        20v naisen kuuluu olla jo aikuinen kypsä nainen ja valmis perustamaan perheen, tässä tapauksessa ei siis ole merkitystä minkä ikäinen mies kelpaa, mutta naisen kuuluu olla em. asioita 20 vuotiaana. Jos nainen ei ole kypsä perustamaan perhettä 20 vuotiaana niin ei hän ole sitä 30 vuotiaanakaan.

        Sinä halusit ulkomaille 20 vuotiaana käyttämään lyhyen huippukautesi pillusi jakamiseen ulkomaisille komeille miehille.

        Ja 20v nainen on henkisesti ja elämänkokemuksiltaan monesti 30 vuotiasta miestä ylempänä.

        Toissa kesänä meillä oli jatkoilla pari 22v naista ja heillä todellakin oli elämänkokemusta miljoonasti enemmän kuin 32v ATM kaverillani joka asuu peräkammarissa. Ne naiset olivat opiskelleet ja asuneet ulkomailla sekä olleet töissä, kaverini taas on juopotellut peräkammarissaan.


      • pyyhipoikakorvantaustasi
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        20v naisen kuuluu olla jo aikuinen kypsä nainen ja valmis perustamaan perheen, tässä tapauksessa ei siis ole merkitystä minkä ikäinen mies kelpaa, mutta naisen kuuluu olla em. asioita 20 vuotiaana. Jos nainen ei ole kypsä perustamaan perhettä 20 vuotiaana niin ei hän ole sitä 30 vuotiaanakaan.

        Sinä halusit ulkomaille 20 vuotiaana käyttämään lyhyen huippukautesi pillusi jakamiseen ulkomaisille komeille miehille.

        Ja 20v nainen on henkisesti ja elämänkokemuksiltaan monesti 30 vuotiasta miestä ylempänä.

        Toissa kesänä meillä oli jatkoilla pari 22v naista ja heillä todellakin oli elämänkokemusta miljoonasti enemmän kuin 32v ATM kaverillani joka asuu peräkammarissa. Ne naiset olivat opiskelleet ja asuneet ulkomailla sekä olleet töissä, kaverini taas on juopotellut peräkammarissaan.

        Ei ollut elämänkokemusta VAAN elämisen kokemusta. Elämänkokemusta ei tuo kun eletty elämä.


    • mmmmmmmnnnnn

      Mä en yli nelikymppistä naista hae. Olen siis liki viisikymmentä. Jos nainen hakee itseään nuorempaa niin samantien ohi. Aivan kuten kävisi jos naisella on koira.

      Nykyinen naisystäväni on 27 vuotta minua nuorempi. Kaunis ja fiksu aikuinen nainen.

      • Rakasajatar

        Missäs teidän voisi nähdä julkisesti yhdessä? :D


      • mmmmmmmnnnnn

        Oopperassa, kaupungilla, ravintoloissa, kauppakeskuksissa, lomamatkalla.

        Nyt en ymmärrä mikä ahdistaa?


      • mmmmmmmnnnnn
        Rakasajatar kirjoitti:

        Missäs teidän voisi nähdä julkisesti yhdessä? :D

        Unohdin mainita, että meidät voi nähdä yhdessä noissa yllämainituissa paikoissa vain mielikuvitusmaailmassassani mutta sinne on pääsy kielletty.


      • mmmmmmmnnnnn
        mmmmmmmnnnnn kirjoitti:

        Unohdin mainita, että meidät voi nähdä yhdessä noissa yllämainituissa paikoissa vain mielikuvitusmaailmassassani mutta sinne on pääsy kielletty.

        Se ei ole sinulta pois että panen nuoria naisia ja huipputyypin kanssa pariudun.

        Miksikö?

        No koska sinua en panisi, naisella pitää olla älykkyyttä ja naisellisuutta, niiden puuttuessa jääköön jollekin toiselle. Sitäpaitsi vanha nahka roikkuu ikävästi.

        Eikä se ole pois myöskään siinä mielessä että en myöskään pane tytärtäsi--tai itseasiassa on koska tarjolla on hyvät geenit, loistava vanhemmuus ja suhteellisen mukava taloudellinen tilanne.

        Että valivali vaan :))) :))))))


      • Niin.surullista
        mmmmmmmnnnnn kirjoitti:

        Se ei ole sinulta pois että panen nuoria naisia ja huipputyypin kanssa pariudun.

        Miksikö?

        No koska sinua en panisi, naisella pitää olla älykkyyttä ja naisellisuutta, niiden puuttuessa jääköön jollekin toiselle. Sitäpaitsi vanha nahka roikkuu ikävästi.

        Eikä se ole pois myöskään siinä mielessä että en myöskään pane tytärtäsi--tai itseasiassa on koska tarjolla on hyvät geenit, loistava vanhemmuus ja suhteellisen mukava taloudellinen tilanne.

        Että valivali vaan :))) :))))))

        Voi voi...tässä taas yksi palstalainen joka on unohtanut ottaa lääkkeensä eikä tajua keskustelleen itsensä kanssa.


    • ettänäintää

      Asia ei sinänsä minua henkilökohtaisesti koske, mutta tosiaankin tällaisia naiset nykyään ovat varsinkin meidän nykykulttuurissamme. Tyypillisesti nuori nainen saattaa olla ihastunutkin itseään vähän vanhempaan mieheen, mutta sitten tämän iän huomioituaan alkaa taivastella "mies on ihan mukavan oloinen, mutta miten minä voisin alkaa olla 5 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa" Ja tämä menee näin oli nainen sitten 15v, 25v, 35v, ja vaikka vielä 45v ja siitä edelleenkin.
      No on meilläkin perinteisessä kulttuurissamme nainen ollut ainakin jonkin verran miestään nuorempi. Ja jos asia on toisin päin ollut niin sitä on vähän outona pidetty. Tämä on ihan ymmärrettävä asia, ja nimenomaan siltä pohjalta katsoen minkä ikäisenä nainen pystyy lapsia saamaan. Eihän minkään ikäinen mies ole juurikaan enää 40 naisista kiinnostunut n.s. romanttisessa mielessä. Toki sitä voidaan hakea vaikka miltä pohjalta kaveria, mutta nämä on sitten jo eri juttuja.

      Naisen ja miehen ikäerojen sopivuutta pähkäiltäessä karkea raja voisi olla jotain sellaista, että mies ei saisi olla naistaan ikävuosiltaan 2 kertaa vanhempi. T.s. esim. 20v nainen voisi alkaa miettiä josko yli 40v mies on hänelle jo liian vanha. Toki yksittäisiä juttuja voi aina olla sopivia vaikka mitä, ja niinkin päin voi olla että mies on jopa naistaan nuorempi jos pariskunta molemmat vielä ihan nuoria.

      • dannyjäbä

        Mun mielestä ikä on pelkkä numero niin kauan kun lakia ei rikota.
        En ymmärrä mistä lampaat keksii näitä sääntöjä kuinka paljon ikäeroa "saa" olla.

        Mä itse olen kasvanut täysin eristyksessä normaaleista sosiaalisista normeista enkä ole omaksunut niitä siis lainkaan.
        En vaan yksinkertaisesti näe mitä hemmetin väliä iällä on jos ihmiset tulee keskenään toimeen ja pitävät toisiaan viehättävinä.
        Päinvastoin on mielestäni älykkään ihmisen merkki, että osaa samaistua eri ikäisen ihmisen elämään. Pikkusielun tunnistaa siitä, että ei pysty löytämään itselleen resonoivia aallonpituuksia kuin -2 vuoden ikäeron omaavista yksilöistä.

        Terveisin tulen 50-vuotiaana katselemaan parikymppisiä kissoja samalla tavalla kuin tänäkin päivänä.
        Olen nyt itse kolmessakymmenissä enkä tule todellakaan hyväksymään ajatusta etten voisi katsella 10 vuotta nuorempiani. Miksen voisi? Eri elämäntilanne? No sehän on hyvä vaan, että nuori nainen saa vakautta elämäänsä ja kypsän roolimallin opastamaan elämässä.


      • Nnnainn

        Eli siis 40v nainen voi olla 60v miehen kanssa ja chillailla ihan samalla tasolla? 30v 50v miehen kanssa, eihän sillä väliä vaikka oma isä on 50v niin saa sitten uudesta mieskumppanista kalakaverin?


      • näintäääää
        Nnnainn kirjoitti:

        Eli siis 40v nainen voi olla 60v miehen kanssa ja chillailla ihan samalla tasolla? 30v 50v miehen kanssa, eihän sillä väliä vaikka oma isä on 50v niin saa sitten uudesta mieskumppanista kalakaverin?

        Näissä suhteissa ei ole kysymys kalakaverin tapaisista suhteista, ne on ihan eri juttuja ne.


      • edfbc
        dannyjäbä kirjoitti:

        Mun mielestä ikä on pelkkä numero niin kauan kun lakia ei rikota.
        En ymmärrä mistä lampaat keksii näitä sääntöjä kuinka paljon ikäeroa "saa" olla.

        Mä itse olen kasvanut täysin eristyksessä normaaleista sosiaalisista normeista enkä ole omaksunut niitä siis lainkaan.
        En vaan yksinkertaisesti näe mitä hemmetin väliä iällä on jos ihmiset tulee keskenään toimeen ja pitävät toisiaan viehättävinä.
        Päinvastoin on mielestäni älykkään ihmisen merkki, että osaa samaistua eri ikäisen ihmisen elämään. Pikkusielun tunnistaa siitä, että ei pysty löytämään itselleen resonoivia aallonpituuksia kuin -2 vuoden ikäeron omaavista yksilöistä.

        Terveisin tulen 50-vuotiaana katselemaan parikymppisiä kissoja samalla tavalla kuin tänäkin päivänä.
        Olen nyt itse kolmessakymmenissä enkä tule todellakaan hyväksymään ajatusta etten voisi katsella 10 vuotta nuorempiani. Miksen voisi? Eri elämäntilanne? No sehän on hyvä vaan, että nuori nainen saa vakautta elämäänsä ja kypsän roolimallin opastamaan elämässä.

        Senkus vaan. Muista kuitenkin, ettei sinulla ole mitään oikeuksia yrittää määräillä naisten mieltymyksiä. Kunhan kunnioitat naisten valintoja, etkä rupea vittuilemaan siitä, että et mahdu heidän kriteereihinsä, niin asia on ok.


      • Naisasialooser11
        Nnnainn kirjoitti:

        Eli siis 40v nainen voi olla 60v miehen kanssa ja chillailla ihan samalla tasolla? 30v 50v miehen kanssa, eihän sillä väliä vaikka oma isä on 50v niin saa sitten uudesta mieskumppanista kalakaverin?

        Äärimmäisen harvan 30v naisen isä on 50v, itse en tiedä ainuttakaan miestä joka olisi tullut isäksi 20 vuotiaana ja 50v mies sopii 30v naiselle oikein hyvin ja 18-22v nainen sopii 30v miehelle.


    • HC-ätmel_

      Kannattaa vaan runkata ja homoilla.

    • Nnnainn

      Joo no onhan 27v auttamatta liian iäkäs. Pilalle mennyt. Miehille alkaa oma tahto ilmetä siinä 22v jälkeen ja sen jälkeen niillä ei tee enää mitään, ne on ku itsepäisiä tanttoja jotka luulevat tietävänsä paljon ja haluavat tylyttää naista.

      • Häh, etkö ole itsekin jo reilusti yli tuon 22 vee? Ja eikö ole ihan positiivista, jos kumppanilla on se omakin tahto? Vai lienetkö joku trolli, mitä olen joskus aikaisemminkin epäillyt?


      • Nnnainn
        läskipersekurppa88 kirjoitti:

        Häh, etkö ole itsekin jo reilusti yli tuon 22 vee? Ja eikö ole ihan positiivista, jos kumppanilla on se omakin tahto? Vai lienetkö joku trolli, mitä olen joskus aikaisemminkin epäillyt?

        Juu olen yli 30v 😂😂😂😂 Tälläkin hetkellä olen joka viikko vain 20v ja 25v ihmisten seurassa. Se 25v on jo liian vanha, vakavampi, jo monta exää, ei niin kepeä ja leikkimielinen. Jos joku ei lähtisi esim lumisotaan niin sillon on kyllä vanhentunut ihminen.
        En tee miehellä mitään ja kun hänelle tulee "oma tahto", teen vielä vähemmän. Miksi ihmeessä päästäisin jonkun latelemaan mielipiteitä mitkä ei kiinnosta minua pätkääkään? Olen huomannut että 16-21v kundit on se ikä missä ovat vielä joustavia, leikkisiä, ennakkoluulottomia ja rohkeita. Niitä piirteitä arvostan. Yllätyksellisyys elämässä on tärkeää.


      • Nnnainn kirjoitti:

        Juu olen yli 30v 😂😂😂😂 Tälläkin hetkellä olen joka viikko vain 20v ja 25v ihmisten seurassa. Se 25v on jo liian vanha, vakavampi, jo monta exää, ei niin kepeä ja leikkimielinen. Jos joku ei lähtisi esim lumisotaan niin sillon on kyllä vanhentunut ihminen.
        En tee miehellä mitään ja kun hänelle tulee "oma tahto", teen vielä vähemmän. Miksi ihmeessä päästäisin jonkun latelemaan mielipiteitä mitkä ei kiinnosta minua pätkääkään? Olen huomannut että 16-21v kundit on se ikä missä ovat vielä joustavia, leikkisiä, ennakkoluulottomia ja rohkeita. Niitä piirteitä arvostan. Yllätyksellisyys elämässä on tärkeää.

        "jo monta exää"

        Sinullako sitten ei ole "montaa" eksää? Kirjoituksistasi päätellen niitä on kyllä sinullakin jo useampi ollut... Mielestäni ei ole reilua vaatia toiselta sellaista, mitä ei itse edusta. Ja jos on parisuhde/seksirintamalla itse jo kovinkin kokenut, on aika omituista kuolata "kokemattomia poikasia".

        "En tee miehellä mitään ja kun hänelle tulee "oma tahto", teen vielä vähemmän. Miksi ihmeessä päästäisin jonkun latelemaan mielipiteitä mitkä ei kiinnosta minua pätkääkään?"

        Sitä erilaisten mielipiteiden vaihtamista kutsutaan keskusteluksi, ja omista poikkeavien mielipiteiden kuuleminen yleensä kasvattaa ihmisenä ja avartaa omaa maailmankuvaa. Ei kaikesta tarvitse olla toisen kanssa samaa mieltä, ellei sitten halua jotain perseennuolijaa.


      • Nnnainn
        läskipersekurppa88 kirjoitti:

        "jo monta exää"

        Sinullako sitten ei ole "montaa" eksää? Kirjoituksistasi päätellen niitä on kyllä sinullakin jo useampi ollut... Mielestäni ei ole reilua vaatia toiselta sellaista, mitä ei itse edusta. Ja jos on parisuhde/seksirintamalla itse jo kovinkin kokenut, on aika omituista kuolata "kokemattomia poikasia".

        "En tee miehellä mitään ja kun hänelle tulee "oma tahto", teen vielä vähemmän. Miksi ihmeessä päästäisin jonkun latelemaan mielipiteitä mitkä ei kiinnosta minua pätkääkään?"

        Sitä erilaisten mielipiteiden vaihtamista kutsutaan keskusteluksi, ja omista poikkeavien mielipiteiden kuuleminen yleensä kasvattaa ihmisenä ja avartaa omaa maailmankuvaa. Ei kaikesta tarvitse olla toisen kanssa samaa mieltä, ellei sitten halua jotain perseennuolijaa.

        Toi 25v on nainen mutta turhan vähän hymyilee ja tekee ex tempore juttuja. Ne on isoja miinuksia jollei hymyile, naura ja rakasta elämää.

        Kuten kirjotin, minulla ei ole mitään tarvetta saada miestä koska olen jo niin paljon saanut ja kokenut ettei esim seksin saralla ole enää mitään mitä tavoittelisin.


      • Nnnainn
        läskipersekurppa88 kirjoitti:

        "jo monta exää"

        Sinullako sitten ei ole "montaa" eksää? Kirjoituksistasi päätellen niitä on kyllä sinullakin jo useampi ollut... Mielestäni ei ole reilua vaatia toiselta sellaista, mitä ei itse edusta. Ja jos on parisuhde/seksirintamalla itse jo kovinkin kokenut, on aika omituista kuolata "kokemattomia poikasia".

        "En tee miehellä mitään ja kun hänelle tulee "oma tahto", teen vielä vähemmän. Miksi ihmeessä päästäisin jonkun latelemaan mielipiteitä mitkä ei kiinnosta minua pätkääkään?"

        Sitä erilaisten mielipiteiden vaihtamista kutsutaan keskusteluksi, ja omista poikkeavien mielipiteiden kuuleminen yleensä kasvattaa ihmisenä ja avartaa omaa maailmankuvaa. Ei kaikesta tarvitse olla toisen kanssa samaa mieltä, ellei sitten halua jotain perseennuolijaa.

        "Ja jos on parisuhde/seksirintamalla itse jo kovinkin kokenut, on aika omituista kuolata "kokemattomia poikasia". "

        En koskis kepilläkään kokemattomiin vaan kyllä nämä 2 nuorta miesystävääni ovat panneet, seurustelleet ja olleet avoliitossa myös Ennen minun tapaamista. Ja työelämässä ovat, vaikea kuvitella että seurustelisin opiskelijan kanssa. Itse asiassa "my style of guys" eivät ikinä opiskele koulussa vaan perustavat firmoja ja menestyvät Luonteellaan työelämässä.


      • Naisasialooser11

        Miksi et koskisi kokemattomiin? Onko sinulla naisille tyypillisiä ennakkoluuloja? Ja vanha ruma haaskahan sinä olet, joten tasoasi ovat rumat reilusti vanhemmat miehet.


      • Nnnainn
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Miksi et koskisi kokemattomiin? Onko sinulla naisille tyypillisiä ennakkoluuloja? Ja vanha ruma haaskahan sinä olet, joten tasoasi ovat rumat reilusti vanhemmat miehet.

        En halua kokematonta miestä koska yhdistän sen äiti-lapsi suhteeseen, eli en halua alkaa opettamaan ketään kuinka keitetään velliä. Eri juttu jos olisin 15v ja poikakaveri 16v niin olis luonnollista ettei sitä kokemusta ole.
        Toisin kuin tällä palstalla, tuolla tosielämässä miehet ja naiset saa seksiä.


    • Ei se sun iästä ollut kiinni, vaan statuksesta ja ulkonäöstä. Jos paikallasi olisi ollut "ihan tavallinen" Kimi Räikkönen tai Cheek, niin veikkaanpa, että juteltavaa olisi löytynyt.

    • Tätikertoo

      Muistan hyvin, kuinka parikymppisenä pidin 7-8 vuotta vanhempaa ehdokasta jotenkin ukkoutuneena. Siinä vaiheessa olin kiinnostuneempi poikamaisemmista ikätovereista, joilla naama oli siloisempi (ei yhtä ahavoitunut), niska kapeampi ja olemus vähemmän karvainen ja "nätimpi". Ei siinä vaiheessa paljon kiinnostanut talon rakentamisesta keskustella, kun oli vasta päässyt ensimmäiseen omaan kotiin.
      En muista, että kukaan olisi tuossa vaiheessa seurustellut reilusti vanhemman kanssa. 3-5 vuotta eteenpäin niin tilanne oli toinen.

      Nuoria naisia on moneksi ja osaan vanhempi mies vetoaa, osaan ei. Jos olet onnekas, löydät nuoren naisen, jolla on ns. isukkisyndrooma. En minäkään nuoriin miehiin koskaan vedonnut, joten sikäli. Kaikkea ei saa mitä haluaa, pitää löytää sellainen, joka haluaa myös sinut

      • Naisasialooser11

        Et siis ollutkaan ikuisesti nuori ja nyt voit vain haaveilla niistä ukkoutuneista 28 vuotiatsa miehistä, joita silloin katsoit voivasi syrjiä kun luulit olevasi ikuisesti 20v


    • 375437

      Jokainen jonka mielestä ihmisen tulee tietyssä iässä olla tietynlainen, on idiootti.

      Jonkun mielestä mullakin "pitäisi" olla jo muksut ja 2 omakotitaloa ikäni puolesta, mä sanon että tällainen henkilö voi vapaasti kokeilla elää mun elämää perinnöllisen sairauteni kanssa ja katsoa tuleeko saavutukset siinä ajassa kun Suomi24-juntit vaativat, vai epäonnistutaanko elämässä, kuten täällä sanotaan.
      On jännää miten vaikeaa ihmisille on tajuta, että kaikkien elämät ovat täysin erilaisia ja täällä lähdetään eri viivalta ja juostaankin eri vauhtia. Onko teillä kiire ensimmäisenä hautaan vai minkä takia lapsetkin pitää tehdä 24-vuotiaana?

      Ylipäänsä jotenkin absurdia että täällä viskellään huoletta kommentteja, että alle kolmekymppinen mies on jo epäonnistunut elämässä syystä x. Joku vielä peukuttaa tällaista shaissea.
      Mikä ihme estää onnistumasta myöhemmin?

      • jhklhjkl

        Nämähän ovat loppujen lopuksi pelkkiä omituisia sosiaalisia ja kulttuurisia konstruktioita, joita varsinkin naiset tuntuvat omaksuvan hanakasti ja kyseenalaistamatta, laumaeläimiä kun ovat.

        Ihmisiä pitäisikin tarkastella ensi sijassa yksilöinä. Erityisesti persoonallisuuserot, mutta myös fyysiset erot saavat aikaan sen, että ihmiset eivät kerta kaikkiaan sovi samaan muottiin.


    • Mitäs tuollaisesta pennusta, joutaa mennäkin menojaan.

    • zccxxccxx

      Ätmit näpäyttelevät, siis kiukuttelevat ja vänkäävät kuin jotkut räkänokat.

    • Sinun olisi pitänyt ymmärtää se tosiasia, että "ikä on pelkkä numero" toimii vain silloin, kun nainen tekee aloitteen. Miesten tehdessä aloitteen, mies on aina naiselle joko liian vanha tai liian nuori.

    • nainenkert00

      Olen 20-vuotias nainen. Alle 20 vuotiaat tuntuvat liian nuorilta, en tiedä miksi. Ehkä naiset harvemmin kiinnostuvat itsestään nuoremmista. Miehet välillä 20-25 vuotta ovat ehkä omalla kiinnostusalueellani. Liian vanhat (määritelmä muuttuu sitä mukaa kun vanhenen itse) miehet eivät vaan kiinnosta. Ei sille ole mitään konkreettista syytä, he eivät vain herätä halua ihastua kunnolla.

      Minusta ihminen saa itse päättää, minkä ikäistä seuraa tahtoo, kunhan ei aikuisena lapsiin sekaannu. Mitä haittaa siitä on aloittajalle ettei nainen suostunut antautumaan hänelle? En ymmärrä miten voisi viihtyä suhteessa, jossa nainen joutuu inhoamaan miehen ikää. Miksi aloittaja ei etsi niitä naisia jotka haluavat itselleen vanhemman miehen?

      • Nnnainn

        Mun ikä kyllä on muuttunu mut miesten paras ikä aina ollu 19-21v. Se ei muutu vaikka ikäännyn. (Tosta ikäluokasta on vielä mahdollista löytää lapseton kumppani,en voi sietää lasten kiljuntaa seksin aikana enkä muutenkaan)


      • hutinaa
        Nnnainn kirjoitti:

        Mun ikä kyllä on muuttunu mut miesten paras ikä aina ollu 19-21v. Se ei muutu vaikka ikäännyn. (Tosta ikäluokasta on vielä mahdollista löytää lapseton kumppani,en voi sietää lasten kiljuntaa seksin aikana enkä muutenkaan)

        Hyvä että pidät kiinni periaatteistasi. Elämässä pitää tavoitella sitä mitä haluaa, mutta täyttä varmuutta saamisesta ei ole.


    • Sinkkumies44

      "Naisten nirppanokkailu alkaa oikeasti jo kyllästyttämään."

      Miksi tuhlata aikaansa siihen, mikä ei johda mihinkään? Voihan siitä toki koko elämänsä juosta naisten perässä ja ehdoilla, mutta vaihtoehtoja on myös olemassa, kuten keskittyä elämään omaa elämäänsä - oli naista rinnalla tai ei! Kun kerran naisista on tullut ihmissuhdeshoppailijoita ja sitoutumiskyvyttömiä, ja muutenkaan ei osata päättää mitä oikeasti halutaan, antaa naisten jatkaa ikuista etsimistään.

    • Ujoatm28v

      Naiset ovat kyllä kummallisia. Heti pitää alkaa miestä haukkumaan vanhukseksi, säälittäväksi runkkariksi, homoksi ym jos nyt mies ei satu neiti nirppanokkaa miellyttämään.

      No onnea vaan noille nirppanokille. Kyllä se todellisuus muutamassa vuodessa iskee vasten kasvoja ja lujaa. Huorat!!!

    • pe_do_f

      Kyllä sulle on parempi joku 25-30 vuotias nainen. Miksi jahtaat selvästi itseäsi nuorempia???

    • Heheh! alle 18v muijatkin pitävät minua ala-asteikäisenä vaikka olen 28v. Yks päivä kun kävin hakemassa kaljakeissin kaupasta niin kyllä yksi irtokarkkeja ostanut tyttö katseli piiitkään että mitä vittua :D

      Itse en voi hakea seuraa käytännössä ollenkaan koska en näytä aikuiselta. Se ehkä selittää nollatulostani parisuhdemarkkinoilla vielä enemmän kuin lyhyyteni, toki sitten tietysti vuorovaikutustaitojen totaalinen puute.
      Täytyy kai kokeilla nelikymppisenä uudestaan.

    • everdale

      Sehän se juuri on, luoda naiselle illuusio. Todellisuudella ei ole väliä kunhan vain illuusio matchaa. Naiset elävät/asuvat pilvilinnoissa, sen takia juuri tv-draamat ovat suosittuja. Pitää esittää jotain, ei olla vain.

      Se on (nyky(jatko))osa sitä teerenpeliä, tai tätä teeveenpeliä.

    • sidos

      Valitettavaa, että ihmisillä on ikäkammoa ja ei huomata mikä on tärkeintä eli kiinnostus toista kohtaan. Itsekin olen yrittänyt löytää itseni ikäluokkaa olevaa miestä, mut tosiasia taitaa olla että ikäeroa voi olla se kymmenen vuottakin. Ikäero voi tuoda suhteeseen paljon hyviäkin asioita, mut kenenkään äidiksi suhteessa ei tarvitse alkaa.

    • Anonyymi

      Jokainen saa itse päättää mitä haluaa ja mitä asettaa kriteeriksi parisuhteelle. Jos ei osaa valita oikeita asioita, suhteet ei kestä onnellisena. Jos taas on liian kranttu asioista, jotka ei vaikuta parisuhteen onnistumiseen, ei tule kovin usein match. Jos epäsiisti ryhditön omassa elämässään vähän saamaton peräkammarin poika etsii 20v missiä, saa osumaa hieman odottaa. Ulkonäkökeskeinen nainen luultavasti hakee keskimäärin ulkonäköä myös mieheltään. Älykäs älykkyyttä. Aktivisti aktivismia, jne. Jos itsellä on kriteereitä, on turha valittaa vastapuolen kriteereistä, vaan pitää etsiä ihminen kenen valintoihin osuu.

      Vaikka aloitus on tehty 2017, ei aihe ole muuttunut mihinkään.

      Tällä palstalla on monia hokemia mitkä ei oikeassa elämässä päde, Keski-ikäisillä naisilla on vientiä, sekä yhden illan suhteisiin ja suhteisiin. Kaikki keski-ikäiset miehet ei etsi teiniä tai valitse ulkonäön tai lisääntymiskyvyn perusteella. Monilla on jo lapsia, edellinen sinkkuaika pitkän parisuhteen jälkeen oli 35-40v välillä. Ensin toivuin 1.5v ja kun lähdin ulos ja aloin tapailemaan pitkä suhde löytyi puolessa vuodessa. Olin silloin kahden pienen yksinhuoltaja. Nuorempa esim. alle 30v yksinhuoltajuus on isompi kysymys, koska osa sen ikäisistä miehistä on vielä henkisesti lapsia eikä he ole siksi ymmärrettävästi valmiita perhe-elämään.

      • Anonyymi

        Jos miettii itseään, niin pari kymppisenä lapsen tasolle jäänyt 30v olisi ollut kauhistus. Ei sellaiset miehet kasva koskaan… ja kuka haluaa aikuisen lapsen kumppanikseen? Valitettavasti tuo mies ryhmä on aina ulos vaihtoehdoista .Heillä on toki mahdollisuus, kun ensin kasvavat aikuiseksi, Se vaatii omaa tahtoa ja erityistä vastuunottoa, jos ei ole tapahtunut itsestään yli 25v. Tavallinen 27-35v taas olisi tuntunut liian vanhalta, koska elämäntilanne erot olisi liian suuret (opiskelu vs. arkielämä työssä&perhe).

        Sitten kun itse oli kasvanut aikuiseksi (23-25v), 7v ikäero ei olisi ollut ongelma niin päin, että mies on selkeästi vanhempi. Nuorempi mies taas olisi tuonut elämäntilanne/aikuisuus haasteen, Tilanne tai muuttui, kun itse oli sen verran vanhempi, että nuoremmat miehet on ehtinyt käydä läpi kolmenkympin kriisin. Sen jälkeen nuorempikin käy. Nyt taas vanhempien miesten eläköityminen alkaa tulla esteeksi. Elämäntilanne ero on liian suuri. Kotona odottavan eläkeläisen ja oman ruuhkavuosien välillä ei ole mahdollista löytää yhteistä tietä. Yli 55v mies siksi arveluttaisi, vaikkei ole este jos kaikki muu osuu. Pitkässä suhteessa, kun on löydetty ihmisen sisin ei ikäero kumpaankaan suuntaa ole este. Silloin elämäntilanteista tulee yhteisiä. Esim. Eläkeläisen 65v vaimo 45v on luultavasti ennen aikaisesti ”vanha” tai 55v nainen on 40v miehen kanssa luultavasti ikäisiin verrattuna nuorekas.


    • Anonyymi

      Ja tottahan se nainen turisi. Tuossa iässä viisikin vuotta on iso ikäero ja seitsemän vuotta vanhempi on ikäloppu. Kun ikää ja perspektiiviä tulee lisä niin 10 :kaan ei ole oikeastaan edes ikäero, vaan samaa ikäluokkaa. Noin se vaan menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe