VAROITUS TOVERIT

Helsingissä liikkuu erittäin epäilyttävin motiivein yksi tyyppi, joka on nimeltään Petteri. Käyttää useimmiten nimenään Petsku. Hän on 28 vuotias. Kaikki yleensä tietää tämän idiootin myös nimeltä "Pettäjä-Petteri".

Siis varokaa sitä tyyppiä! Hän on todella luonnevikainen: narsistinen, empatiakyvytön ja tunnevammainen ääliö. Hän käyttää surutta hyväkseen kaikkia muita ihmisiä. Varsinkin heikompiaan. Älkää langetko tähän dramaqueeniin! Hän ei lisäksi ole ollut yhdellekään kumppanilleen rehellinen ja uskollinen. Hän surutta pettää kumppaniaan. Kannattaa olla varovaisia kyseisen tyypin suhteen.

Itse olin tämän hepun kaveri joskus aikoinaan, mutta sitten riitti, kun sain tietää mikä hän on todellisuudessa.
Ilmianna
Jaa

17 Vastausta

Tuo kuvaus koskee aika monia homoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Niin jotkin homot tekevät noin. Ei kaikki. Älä viitsi yleistää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sanoinko, että kaikkia? Aivan. En sanonut. Sattumoisin aika monella homotuttavallani vaihtuu partnerit aika ajoin. Niistä pariutuneistakin tuttavista aika moni elää avoimessa suhteessa. Siinä onkin jo aikamoinen joukko ihmisiä, joten voin sanoa että koskee monia homoja ilman, että tarkoita _KAIKKIA_.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Näitä piisaa joo... :/
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Jaahas taas tämä sama valitus alkaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ruma aloittaja ei saanut ihanaa suikkaria, siksi haukkuu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Homomaiseen tapaan tähän pitää tuoda joku seksin saamattomuuteen tai rumaan ulkonäköön viittaava kommentti. Ihan perinteistä homoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mikä tarve täällä on kirjoitella tollasta?
Ilmianna
Jaa
Täytyy olla todella sairas ku kirjottaa tänne tosta tyypistä. Hankkis oman elämän. Tunnen kyseisen petterin ja hän on aivan ihana ja rakastettava ihminen. Enkä ymmärrä miksi ihmiset kiusaa häntä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Jaaaaaa täälä on toinen ketä kyseinen jätkä on manipuloinut. Sori ei millään pahalla mutta juttelin tämän tyypin kanssa tooooosi pitkään ja aina sinisilmäsyyttäni uskoin ja nielin kaikki ne paskapuheet. Kunnes lopulta kaverini sai minut avamaan silmäni ja huomasin että hän ainoastaan halusi sääliä valehteli minulle yks ilta että puukkotti itseään ja samalla viestitteli minulle. Kun hänestä ei enään kuulunut mitään päätin soittaa kyseiselle paskapäälle. Hän ei vastannut ja sitten minä romahdin ja itkin enkä tajunnut puhelimeni äänittävän ääniviestä. Kunnes se oli lähettänyt itkupuheluni kyseiselle paskapäälle. Kuka myöhemmin vastasi -älä itke en mä oikeesti mitään yrittäny. Mä suutuin enkä voinu enää luottaa häneen ja hän sanoi mulle että hän on semmoinen ihminen ketä ei vaan voi rakastaa. (totta) ja myös sanoi viisaamman asian ikinä. Että mun elämä olis paljon helponpaa ilman häntä ja siinä hän oli ihan helevetin oikeassa. mielummin olen sinkku kun tuommoisen huomiohuoran kanssa. Sori ärsyttää vaan että täälä on toinenkin sinisilmäinen kuka ei näe totutta. Toivottavasti avaat silmäsi jonain päivänä ja tuo sinun silmissäsi oleva timantti ei ole muuta kuin läjä paskaa. Hyvää yötä olen puhunut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Onko tästä teidän "jutusta" kuinka kauan? Ja mitä puheita se piti sulle?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Piirihomohki kirjoitti:
Onko tästä teidän "jutusta" kuinka kauan? Ja mitä puheita se piti sulle?
En tiedä kenelle tuon tarkoitit mutta vastaan kuitenkin. Eli vähän alle kolmekuukautta ainakin. Se vain väitti olevansa kovasti masentunut ja haukkui itseään. Minä sitten häntä lohdutin mutta en minä kyllä tajunnu että se olisi vain huomiota halunnu. Tiedän että masentuneita ihmisiä ei pitäisi sanoa huomiota kerjääviksi. Mutta en vain loppujen lopuksi pystynyt luottamaan häneen kun väitti puukottaneen itseään. Varmaankin nykyään elossa ja käyttäen ihmisiä hyväkseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Asutko missä ja kuis vanha oot? Pelleilikö se vaan sun kanssa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Joo mä veikkaisin että hän ei välittäny tippaakaan minusta. Oli pikemminkin iloinen että joku sääli häntä ja olen siis 18v ja asun Hyvinkäällä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Koska sulla meni välit lopullisesti poikki tämän kanssa? Kuka ne laittoi poikki ja millä tapaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mukavaaollasinkku kirjoitti:
Koska sulla meni välit lopullisesti poikki tämän kanssa? Kuka ne laittoi poikki ja millä tapaa?
Tais olla 3.12.2016 ja se olin minä kuka ne pisti poikki. En hänelle mitään sanonut plokkasin vaan, koska en halunnut enään jutella kyseisen kusipään kanssa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onko kovin järkevää kirjoitella tällaista tänne? Hoitakaa asianne yksityisesti!
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

VAROITUS TOVERIT

Helsingissä liikkuu erittäin epäilyttävin motiivein yksi tyyppi, joka on nimeltään Petteri. Käyttää useimmiten nimenään Petsku. Hän on 28 vuotias. Kaikki yleensä tietää tämän idiootin myös nimeltä "Pettäjä-Petteri".

Siis varokaa sitä tyyppiä! Hän on todella luonnevikainen: narsistinen, empatiakyvytön ja tunnevammainen ääliö. Hän käyttää surutta hyväkseen kaikkia muita ihmisiä. Varsinkin heikompiaan. Älkää langetko tähän dramaqueeniin! Hän ei lisäksi ole ollut yhdellekään kumppanilleen rehellinen ja uskollinen. Hän surutta pettää kumppaniaan. Kannattaa olla varovaisia kyseisen tyypin suhteen.

Itse olin tämän hepun kaveri joskus aikoinaan, mutta sitten riitti, kun sain tietää mikä hän on todellisuudessa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta