Monta sormea menee pilluu

Tytöt monta sormea teillä menee pilluun? Itsellä menee kolme, onko mulla löysä? Haluaisin myös tietää miten itsetyydytätte koska mulla on ideat lopussa ja kuinka usein.
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Itell ei mee kyll ku max 2, mutt oon kovasti yrittäny varoo löysyttämäst. Nii ja mä en oo itsetyydyttäny sitte sen ku oli 6v ja veli käräytti :DD
Ja ny o poikakaveri ett eipä tarttekkaa
Ilmianna
Jaa
en oo tytö mut menee ainaki 4 ehkä 5
Ilmianna
Jaa
Kun laittaa liukkarii niin menee koko nyrkki <3
Ilmianna
Jaa
Kaksi mahtuu, kolme sattuu.
Ilmianna
Jaa
Kun oon oikein kiihottunut niin kaksi mahtuu juuri ja juuri eikä nekään kovin syvälle. Oon yrittänyt harjotella että pystyisin käyttämään tamponeja koska nyt sattuu aina kun yritän. Oon 14 v.
Ilmianna
Jaa
Kannattaa venyttää niin, että mahtuu monta sormea. Bakteeritulehduksen eli bakteerivaginoosin saa varmemmin kun työntää monta sormea pilluun. Kynsien alla on valtava määrä bakteereja joilla saa aikaan pikäaikaisen tulehduksen. Emättimen bakteerimäärä lisääntyy 1 000–10 000-kertaiseksi.
Ilmianna
Jaa
Sormea? Minä mietin lähinnä, tarvitaanko nyrkkejäkin kaksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mulla menee 2-3 ja mä madturboin silleen että hieron vaa ja teen sitä 3-4kertaa viikossa<3
ps.tule ig puhuu @aurora.natalie69
Ilmianna
Jaa
Mulla ei ses mahu melkein yhtäkään😅 tai no pikkurilli mut mikään muu ei😂
Ilmianna
Jaa
No mul ei pilluu oo mut tyttöystävän pilluu saan 3 mahtumaan :D
Ilmianna
Jaa
Kokeilin juuri niin mahtui 24,39 sormea.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Monta sormea menee pilluu

Tytöt monta sormea teillä menee pilluun? Itsellä menee kolme, onko mulla löysä? Haluaisin myös tietää miten itsetyydytätte koska mulla on ideat lopussa ja kuinka usein.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta