Hävittäjiä citytaivaalla

jokohan.taas

Kävin päivällä keskustassa, hävittäjä lensi pari kertaa yli tai pari hävittäjää kerran. Kansaa oli liikkeellä aika paljon, stalkkailikohan joku jotakuta ja jos niin ketä?

Tuli mieleen myös kun aamupäivällä kävin poliisilaitoksella ja moitin samalla ala-arvoisia asiakaspalvelutiloja, aivan aiheellisesti. Kun lähdin niin lääkärihelikopteri lensi laitoksen yli. Olikohan kenties sama lääkäri joka taannoin määräsi minut pakkohoitoon sen tähden kun yläkerran stalkkeriperskunta häiriköi.

11

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oioioioioioi

      Hotellissa oli aamuyöstä matala-asteista radioaktiivista säteilytystä. Näytin mittaria respan työntekijälle. En minä tuosta mitään ymmärrä, sanoi. Tätäköhän H.Lappalainen tarkoitti kun sanoi että jonkun pitäisi todistaa että säteilyä oli, ei riitä minun mittarista ottamani kuvat todisteeksi.

    • jokohan.taas

      Ei voinut enää lisätä tätä aikaisempaan keskusteluun Sananvapaus ja gang stalking siksi että se keskustelu on monien muiden mukana myös poistettu. En tiedä onko samasta asiasta kysymys. Siinä keskustelussa oli mukana myös pari hyvää linkkiä sen sortin psykiatreille, jotka luulevat että vain häirittyjä voidaan ja pitää toimittaa pakkohoitoon. Ihan laillisesti voidaan ja nimenomaan pitää toimittaa, myös ja etupäässä, häiriköt, myös gang stalking-, vaikka eivät olisi koskaan elämässään ymmärtäneet itse hakeutua hoitoon, ja juuri siksi. Luette vain lakia törkeästi väärin, niin kuin poliisikin - ja puolustusvoimatkin, jos sekin sen takia on liikeellä. Ettäs tiedätte.

    • Mielenvikaistako

      Yhteiskunta on niin häiriintynyt että kaikki massaan sopeutumattomat syrjäytetään ja nimitetään masentuneiksi.

      Mutta älkää lannistuko miiilenvikaaanen yjhdeiskoonta tohootoo pian ja Jumalan armoon turvautuneet Jeesukseen uskovat pelastuvat.
      Älkää siis tehkö pahaa itsellenne vaan puhukaa Jeesukselle.
      Kuolleista noussut Mies kuulee rukoukset.

      • ahkera.rukoilija

        Minä olen rukoillut Jeesusta että hän vapauttaisi ihmiskunnan stalkkereista. Ainakaan vielä ei näytä tulosta tulleen.


    • ihimettelijä

      Jotain kummallista on siinä että vaikka ambulansseja varmaankin on isommissa kaupungeissa rutkasti, ne useimmin näkyvät ovat muutamat kuitenkin vain harvat, yleensä pienillä numeroilla varustetut. Mistähän johtuu?

    • löytyykö.tietoa

      Mikähän lennosto harjoitteli tai muuten lensi häivittäjillä Vänmanninsaaren yli reilu puoli tuntia sitten? En löytänyt netistä tietoa.

      • kliugggf

        Vänmanninsaarihan on keskellä Oulua.


      • EiPidäkäänOlla

        Miksi ihmeessä niitä tietoja nettiin laitettaisiin? Mitä ne harjoituslennot ym muka sinulle kuuluu? Silloin voidaan tiedottaa jos harjoitus on hyvin lähellä asutusta matalalla lentäen, tai jos lennetään yli äänennopeuden.

        Lapin lennosto taitaa olla siellä lähin. Ala nyt ihmeessä soittelemaan sinne ja kerro että sinua stalkataan hävittäjillä :D


    • vänmannihoukuttaa

      Vänmanninsaarella olivat puoli yhden maissa tänään 122 ja 131. Niitä näkee kaupungilla muutenkin usein.

    • häirikkökö

      Pieni kovaääninen matalalla lentelevä moottorilentokone käyttäytyy joskus myös kummallisesti. Tänään se surrasi iltapäivällä Pikisaaren yli.

    • ålecm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe